преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rich Palms Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих акаунт в това казино, заложих бонуса, депозирах и изпратих документите си за проверка на 10 октомври. На 29 октомври той беше одобрен. Те направиха банковия ми превод на 9 декември, но все още не са стигнали до сметката ми. Казаха, че трябва да се обадя на моята банка, аз го направих и моята банка каза, че преводът никога не е бил тук, че трябва да бъде блокиран и Rich Palms трябва да говорят с тяхната банка. Предадох тази информация на Rich Palms, който ме помоли да изпратя имейл до финансовия отдел със скрийншоти, доказващи, че не съм получил нищо. Имам предвид!!!! Ужасен! Защо просто не говорят с банката си, след като има проблем? Много непрофесионално, много бавно.
I have made an account in this casino, wagered the bonus, deposited and sent my doccuments for verification porpuses on October 10th. On October 29th it was approved. They made my wire transfer on December 9th but still haven't reached my account. They said that I should call my bank, I did and my bank said that the transfer never made it here, that it must be blocked and the Rich Palms should talk to their bank. I passed this information to Rich Palms that asked me to send an email to the financial department with screenshots proving that I haven't receive anything. I mean!!!! Horrible! Why don't they just talk to their bank since it's there problem? Very unprofissional, very slow.
Благодарим ви за вашия потребителски отзив, както и за вашата жалба. Нашият екип ще го разгледа. Казиното спечели много добра репутация, така че предполагам, че има голям шанс те да си сътрудничат с добра воля.
Thank you for your user review as well as for your complaint. Our team will look into it. Casino earned a very good reputation, so I'd assume there is a good chance they will cooperate in goodwill.
Здравейте, изпълнихте ли всички изисквания, моля?
Ако да, моля, свържете се с техния чат на живо и ни уведомете как е минало.
Hello, have you met all the requirements, please?
If yes, please contact their live chat and let us know how it went.
Не мога да направя първия депозит с богати палми.
Какво трябва да направя?
Опитвам се да изпратя пари с биткойн, но не знам, защото ми трябва прякор и адрес.
I cannot make the first deposit with rich palms.
What should I do?
I'm trying to send money with Bitcoin, but I don't know because I need a nickname and address.
richpalmsで初回入金ができません。
どうしたら良いでしょうか?
ビットコインで送金しようとしているのですがニックネームとアドレスが必要でわかりません。
Здравейте,
регистрирахте ли се вече се чудя? Ако е така, бих попитал техния чат на живо. Най-важното е, че имате ли портфейл за обмен? Трябва да въведете неговия адрес, за да продължите
Тази статия трябва да обхваща основите .
Кажете ми, ако сте успели да депозирате успешно.
Hello,
have you already registered I wonder? If so, I'd ask their live chat. Most importantly, do you have an exchange wallet? You have to enter its address to proceed
This article should cover the basics.
Let me know if you managed to deposit successfully.
Като цяло или само за играчите от САЩ?
Чувствайте се свободни да използвате функцията „актуализирайте ни", моля 🙂
In general or for the players from the US only?
Feel free to use the "update us" feature, please 🙂
Здравейте, що се отнася до тегленията, не важи ли там? Разбира се, обикновено се препоръчва да се тегли по същия начин, както е депозиран, така че би имало смисъл.
Ако сте играли в казино и мога ли да попитам какъв е вашият опит? Имахте ли възможност да се оттеглите?
Hi, so as far as withdrawals are concerned, it doesn't apply there ? Of course, it is usually recommended to withdraw in the same way as it was deposited, so it would make sense.
If you have played in a casino and can I ask what your experience has been ? Have you had a chance to withdraw ?
Какво имаш предвид с това, което пишеш? Може ли малко по-подробно? 🙂
What do you mean by what you write? Can you elaborate a little? 🙂
Предоставих, че документите ми са одобрени, но те показват, че е потърсен 5 дни по-късно от момента, в който поисках, защото смятаха, че моят aba номер не е валиден, когато всъщност това е тогава, когато поискам да ми бъде платено чрез цифровия ми портфейл с пари приложение, което не могат да изпратят до този портфейл, но могат да получат от него извинение след извинение ще се свързват с fairshake.com
Have provided my documents have been approved but they are showing it was claimed 5 days later than when I did claim because they thought my aba number wasn't valid when in fact it is then when I request to be paid thru my digital wallet with cash app they can't send to that wallet but can receive from it excuse after excuse will be contacting fairshake.com
Здравейте, имате ли проблем с тегленето според това, което казах? Опитахте ли да им кажете как е възможно номерът да не е валиден, ако вече сте депозирали в казиното? Опитахте ли да попитате дали е възможно да използвате някаква алтернатива за теглене? Колко време продължава вашето състояние?
Моля, уведомете ме и ще видим какво може да се направи.
Hi, do you have a problem with the withdrawal according to what I said ? Did you try to tell them how it is possible that the number is not valid if you have already deposited in the casino ? Did you try to ask if it would be possible to use some alternative to withdraw ? How long does your situation last ?
Please let me know and we will see what can be done.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.