ФорумКазинаReloadBet Casino - обща дискусия

ReloadBet Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от Xanarony
|
1220 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ReloadBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Добър вечер, моето теглене все още чака, не разбирам защо ще ми плащат или е поредното казино, което не плаща на клиентите си????

Автоматичен превод:
Xanarony
преди 10 месеца

Здравейте, можете ли също да ми кажете как казиното ви обясни защо тегленето ви все още не е приключило? От колко време продължава вашата ситуация?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Добро утро, те просто искат документи и още документи. Акаунтът е потвърден и все още искат документи. Те анулираха тегленето и поискаха доказателство за плащане. Пращам го три пъти и е едно и също. Изпращам имейл и не ми отговарят. Вече направих теглене и имаше проблеми. Също така мисля, че те чакат да отменят плащанията и след това губят всичко. И нещо повече, говорим с поддръжката и всички отговори са едни и същи, струва ми се, че просто са записани, най-лошото казино, в което съм играл. Просто искам парите си и затварям сметката, парите си, аз дори и един цент повече. и отвратителен

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Поисках тегленето преди 5 дни, но го анулираха на третия ден, защото направих депозита през mbway, въпреки че беше от вече потвърдената ми сметка. Добре, изпратих го и поисках тегленето отново и след два дни беше в същото чакащо състояние, винаги чакащо... .Вече не знам какво да правя, защото имейлите не се отговарят и екипът за поддръжка всички кажи същото

Автоматичен превод:
Xanarony
преди 10 месеца

Ако питате мен, това е най-честата болка, с която играчите трябва да се сблъскат в казината... Нищо чудно, че непрекъснато чуваме „възнамеряват да отменят тегленето, за да мога да загубя парите междувременно". Честно казано, не мога да кажа какво се случва във вашия случай, можем да спекулираме дали е липса на вътрешна комуникация в рамките на казиното, технически проблем или по-малък персонал.

Но това, което мога да кажа, от друга страна, е, че това казино досега е спечелило доста лоша оценка за сигурност . Следователно това е предупреждение, че може да срещнете проблеми там.

Виждали ли сте го преди ( проверете тази връзка, моля )?


Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Добро утро, да, видях това, просто искам парите си и след това да изчистя сметката... Няма да загубя печалбите си, защото все още депозирах малко и печалбата не е голяма, но е моя и аз няма да се откажа.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

След толкова стрес, те вече платиха и аз закрих акаунта, не мога да се разстроя. Благодаря ти

Автоматичен превод:
Xanarony
преди 10 месеца

Радвам се да го видя и се радвам и за теб. Мисля, че е много хубаво да си вземеш парите и виждам, че вече си решил да не продължаваш с това казино. Колко време отне целият процес на теглене, ако мога да знам?

Автоматичен превод:
Xanarony
преди 10 месеца

Наистина ли получавате заплащане? Е, много се радвам, че успя!

Без желание да се повтарям отново, предлагам да изберете казино с поне добър индекс на безопасност . Просто в случай, че възникнат проблеми, нали разбирате? Човек никога не може да бъде твърде внимателен с казината. 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Те просто изпращат записани съобщения и не отговарят на имейли... Вече не знам как да се свържа с тях, просто искам парите си и да оправя акаунта, затова ви моля да ми помогнете да се свържа с казиното, защото вече опитах няколко пъти и нищо, никой не ми отговаря

Автоматичен превод:
Xanarony
преди 10 месеца

Преди час писахте, че сте получили парите, а сега казвате, че си искате парите, така че не разбирам каква е ситуацията? Значи получихте парите си и казиното ги плати или не?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Две седмици основно

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Сгреших, сега имам оплакване от 5 чужденци, които вече са подали оплакването и мислех, че е тук, просто отворих връзката към моя Hotmail и реших, че е от другия човек. И за съжаление, почти всички казина затрудняват плащането... но това вече е платено с голяма цена, но е платено благодарение на

Автоматичен превод:
Xanarony
преди 10 месеца

Мислите, че сте пуснали жалба в казино 5Gringos , нали? Затова бих ви помолил да продължите разговора за това казино тук: https://casino.guru/forum/casinos/5gringos-casino---general-discussion , за да запазите тази тема ясна. Чувствайте се свободни да опишете какво се случи там.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не, сгреших, отворих друга жалба тук, но не и в това казино, всичко е решено, защото вече затворих сметката

Автоматичен превод:
Xanarony
преди 10 месеца

Разбирам, така че нека го оставим както е и тази тема ще бъде само за други неща, свързани с ReloadBet Casino. Благодаря за пояснението.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини