преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ReloadBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър вечер, моето теглене все още чака, не разбирам защо ще ми плащат или е поредното казино, което не плаща на клиентите си????
Good evening, my withdrawal is still pending, I don't understand why they will pay me or is it another casino that doesn't pay its customers????
Boa noite o meu levantamento ainda está pendente não intendo porque será que me vão pagar ou e mais um casino que não paga aos clientes ????
Здравейте, можете ли също да ми кажете как казиното ви обясни защо тегленето ви все още не е приключило? От колко време продължава вашата ситуация?
Ще чакам вашия отговор.
Hello, could you also please tell me how the casino explained to you why your withdrawal is still pending ? How long has your situation been going on ?
I will wait for your reply.
Добро утро, те просто искат документи и още документи. Акаунтът е потвърден и все още искат документи. Те анулираха тегленето и поискаха доказателство за плащане. Пращам го три пъти и е едно и също. Изпращам имейл и не ми отговарят. Вече направих теглене и имаше проблеми. Също така мисля, че те чакат да отменят плащанията и след това губят всичко. И нещо повече, говорим с поддръжката и всички отговори са едни и същи, струва ми се, че просто са записани, най-лошото казино, в което съм играл. Просто искам парите си и затварям сметката, парите си, аз дори и един цент повече. и отвратителен
Good morning, they simply ask for papers and more papers. The account is verified and they still ask for papers. They canceled the withdrawal and asked for proof of payment. I've sent it three times and it's simply the same. I send an email and they don't respond. I already made a withdrawal and there were problems. I also think they wait for them to cancel payments and then lose everything. And what's more, we talk to support and the answers are all the same, it seems to me that they are simply recorded, the worst casino I've ever played in. I just want my money and close the account, my money, I don't even one more cent. and revolting
Bom dia simplesmente pedem papéis e mais papéis .a conta e verificada e mesmo assim pedem papéis .cancelaram o levantamento e pediram um comprovativo de pagamento já enviei três vezes e simplesmente está igual mando e-mail e não respondem já fiz um levantamento que teve problemas também acho que esperam que cancelem os pagamentos para depois perder tudo .e mais falamos com o apoio e as respostas são todas iguais ao que me parece que são gravadas simples o pior casino que já joguei só quero o m u dinheiro e fechar a conta dinheiro meu nem mais um cêntimo.e revoltante
Поисках тегленето преди 5 дни, но го анулираха на третия ден, защото направих депозита през mbway, въпреки че беше от вече потвърдената ми сметка. Добре, изпратих го и поисках тегленето отново и след два дни беше в същото чакащо състояние, винаги чакащо... .Вече не знам какво да правя, защото имейлите не се отговарят и екипът за поддръжка всички кажи същото
I requested the withdrawal 5 days ago but they canceled it on the third day because I made the deposit via mbway even though it was from my already verified account. Ok, I sent it and requested the withdrawal again and in short two days it has been in the same pending state, always pending... .I don't know what to do anymore because the emails are not answered and the support team all say the same
Pedi o levantamento a 5 dias atrás mas cancelaram no terceiro dia porque fiz o depósito por mbway apesar de ser da minha conta já verificada .ok mandei e voltei a pedir o levantamento e resumindo a dois dias que está na mesma pendente sempre pendente ....não sei mais o que fazer pois os e-mails não são respondidos e o apoio dizem todos o mesmo
Ако питате мен, това е най-честата болка, с която играчите трябва да се сблъскат в казината... Нищо чудно, че непрекъснато чуваме „възнамеряват да отменят тегленето, за да мога да загубя парите междувременно". Честно казано, не мога да кажа какво се случва във вашия случай, можем да спекулираме дали е липса на вътрешна комуникация в рамките на казиното, технически проблем или по-малък персонал.
Но това, което мога да кажа, от друга страна, е, че това казино досега е спечелило доста лоша оценка за сигурност . Следователно това е предупреждение, че може да срещнете проблеми там.
Виждали ли сте го преди ( проверете тази връзка, моля )?
If you ask me, this is the most common pain players must face in casinos... No wonder we're hearing constantly "they only intend to cancel the withdrawal so I can lose the money meanwhile". With all honesty, I can't tell what is happening in your case, we can speculate whether it is a lack of internal communication within the casino, a technical issue, or a lower staff base.
But what I can say, on the other hand, is that this casino has so far earned quite a poor security rating. Thus, it is a warning that you may encounter issues there.
Have you seen it before (check this link, please)?
Добро утро, да, видях това, просто искам парите си и след това да изчистя сметката... Няма да загубя печалбите си, защото все още депозирах малко и печалбата не е голяма, но е моя и аз няма да се откажа.
Good morning, yes, I've seen this, I just want my money and then clear the account... I'm not going to lose my winnings because I still deposited some and the profit isn't much but it's mine and I'm not going to give up.
Bom dia sim já vi isso só quero o meu dinheiro e logo enserrar a conta ...não vou perder o meu ganho pois depósitei ainda algum e o lucro não e muito mas e meu e não vou desistir .
След толкова стрес, те вече платиха и аз закрих акаунта, не мога да се разстроя. Благодаря ти
After so much stress, they already paid and I canceled the account, I can't get upset. Thank you
Depois de tanto stress já pagaram e já cancelei a conta não tou pRa me enervar .obrigada
Радвам се да го видя и се радвам и за теб. Мисля, че е много хубаво да си вземеш парите и виждам, че вече си решил да не продължаваш с това казино. Колко време отне целият процес на теглене, ако мога да знам?
I'm glad to see that and I'm happy for you too. I think it is a very good feeling to get your money, and I see that you have already decided not to continue with this casino. How long did the whole withdrawal process take if I may know ?
Наистина ли получавате заплащане? Е, много се радвам, че успя!
Без желание да се повтарям отново, предлагам да изберете казино с поне добър индекс на безопасност . Просто в случай, че възникнат проблеми, нали разбирате? Човек никога не може да бъде твърде внимателен с казината. 🤔
You actually get paid? Well, I'm so glad you made it!
Without the passion to repeat myself again, I suggest picking a casino with at least a good safety index. Just in case some issues arise, you know? One can never be too careful with casinos. 🤔
Те просто изпращат записани съобщения и не отговарят на имейли... Вече не знам как да се свържа с тях, просто искам парите си и да оправя акаунта, затова ви моля да ми помогнете да се свържа с казиното, защото вече опитах няколко пъти и нищо, никой не ми отговаря
They simply send recorded messages and don't respond to emails....I don't know how to get in touch with them anymore, I just want my money and fix the account, so I ask you to help me get in touch with the casino because I already I tried several times and nothing, no one responds to me
Simplesmente mandam.msj gravadas e não respondem aos e-mail ....não sei como entrar mais em contacto com eles eu só quero o meu dinheiro e enserrar a conta do isso peço que me ajudem a entrar em contato com o casino pois já tentei várias vezes e nada ninguém me responde
Преди час писахте, че сте получили парите, а сега казвате, че си искате парите, така че не разбирам каква е ситуацията? Значи получихте парите си и казиното ги плати или не?
Hour ago you wrote that you got the money and now you say you want your money, so I don't understand what the situation is ? So you got your money and the casino paid it or not ?
Сгреших, сега имам оплакване от 5 чужденци, които вече са подали оплакването и мислех, че е тук, просто отворих връзката към моя Hotmail и реших, че е от другия човек. И за съжаление, почти всички казина затрудняват плащането... но това вече е платено с голяма цена, но е платено благодарение на
I was wrong, now I have a complaint from 5 foreigners who have already made the complaint and I thought it was here, I just opened the link to my Hotmail and thought it was from the other person. And sadly, almost all casinos make it difficult to pay..but this one already paid with great cost but paid thanks to
Enganei me agora tenho uma reclamação do 5 gringos que já fiz a reclamação e pensei que fosse aqui eu só abri o link do meu Hotmail e pensei que era da outra.e triste quase todos os casinos fazem entraves para pagar ..mas este sim já pagou com muito custo mas pagou obrigada a
Мислите, че сте пуснали жалба в казино 5Gringos , нали? Затова бих ви помолил да продължите разговора за това казино тук: https://casino.guru/forum/casinos/5gringos-casino---general-discussion , за да запазите тази тема ясна. Чувствайте се свободни да опишете какво се случи там.
You think you placed a complaint on 5Gringos casino, yes ? So I would ask you to continue the conversation about this casino here: https://casino.guru/forum/casinos/5gringos-casino---general-discussion , to keep this thread clear. Feel free to describe what happened there.
Не, сгреших, отворих друга жалба тук, но не и в това казино, всичко е решено, защото вече затворих сметката
No, I was wrong, I opened another complaint here but not at this casino, everything is resolved because I have already closed the account
Não eu enganei me abri outra reclamação aqui mas não neste casino está tudo resolvido pois já fechei a conta
Разбирам, така че нека го оставим както е и тази тема ще бъде само за други неща, свързани с ReloadBet Casino. Благодаря за пояснението.
I understand, so let's leave it as it is and this thread will only be about other things regarding ReloadBet Casino. Thanks for the clarification.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.