преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Red Dog Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Някой друг намира ли за загрижено, че когато най-накрая спечелите значителна сума пари, Red Dog Casino има правото да раздели печалбите ви на по-малки „единици" по тяхно усмотрение? Освен това, как се определя нивото на играча? Наистина ли се основава на кредитен рейтинг? Те нямат достъп до вашия социалноосигурителен номер, така че как е възможно да знаят кредитния ви рейтинг?
Освен това комуникацията между отдела за фактуриране и играчите е неприемлива. Ако се опитате да се свържете с тях относно тези проблеми, вероятно ще получите същия общ отговор: „Моля, вижте правилата и условията. Казиното има право да разделя печалбите на играчите по ниво на играч, а нивото на играч също определя времената за обработка на теглене ." Това означава, че нямате представа колко време ще отнеме, докато тегленето ви бъде одобрено, каква сума ще получите в действителност или дори дали изобщо ще бъде одобрена.
Работата с Red Dog Casino беше невероятно разочароваща. Докато самото казино е визуално привлекателно, лимитите за теглене на изплащания, липсата на прозрачност и слабите мерки за сигурност са тревожни. Процесът на проверка е прекомерен, изискващ неразумно количество документация. Освен това те изискват тази документация да бъде изпратена по имейл, което поражда сериозни опасения за сигурността, тъй като не е включена проверка от трета страна. Това трябва да е червен флаг за всеки потенциален играч.
Внимавай! Притеснявам се, че може да не съм единственият, който се е сблъсквал с тези проблеми. Моля, споделете опита си в коментарите по-долу.
Does anyone else find it concerning that when you finally win a significant amount of money, Red Dog Casino has the right to break your winnings into smaller "units" at their sole discretion? Additionally, how is player level determined? Is it really based on credit score? They don't have access to your social security number, so how could they possibly know your credit score?
Furthermore, the communication between the billing department and players is unacceptable. If you try to contact them about these issues, you'll likely receive the same generic response: "Please refer to the terms and conditions. The casino has the right to divide player winnings by player level, and player level also determines withdrawal processing times." This means you have no idea how long it will take for your withdrawal to be approved, what amount you'll actually receive, or even if it will be approved at all.
Dealing with Red Dog Casino has been incredibly frustrating. While the casino itself is visually appealing, the payout withdrawal limits, lack of transparency, and weak security measures are concerning. The verification process is excessive, requiring an unreasonable amount of documentation. Additionally, they request this documentation be sent via email, which raises serious security concerns as there is no third-party verification involved. This should be a red flag for any potential player.
Beware! I'm concerned that I may not be the only one who has encountered these issues. Please share your experiences in the comments below.
Здравейте, трябва да оттегля твърденията си, като кажа, че казиното „Red Dog" наистина е извършило плащане върху моите $5404 печалби преди повече от седмица, за $500… в правилата и условията се посочва, че те имат право да определят планове за изплащане, единици, въз основа на ниво на играч и т.н.. Чувал съм, че толкова много пъти можех да повърна. Отделът за таксуване обаче трябва да носи отговорност за липсата на потвърждение на заявките на играчите и неотговарянето на конкретни констатации на „ниво на играч". Ако сте прегледали нишката ни с имейли, ще разберете, че е напълно неразумно и несправедливо да се укрива каквато и да е информация относно заявки за теглене от играч. Отделът за фактуриране на казиното твърди, че времето за обработка на заявките за теглене се определя от нивото на играча, това е лъжа. Никъде в условията не е посочено това. Всъщност поддръжката на клиенти и представителят, на когото се обадих по телефона, признаха, че това не е вярно. Поисках преглед за увеличаване на лимита ми за теглене, но вместо това чаках още по-дълго за второ изплащане... което най-вероятно ще бъде друга вноска от $500. При тази скорост ще отнеме до Коледа, за да получа печалбите си. Не изглежда правилно да се наказва играч въз основа на нивото на играч, докато той е нов и чака да депозира парите си, които са прикачени към бонус... докато в същото време хостовете на казиното изпращат бонуси за използване (защото знаят дали прикачвате два бонуса заедно) те могат да анулират печалбите ви. Не вярвам, че моята ситуация отговаря на прага за квалифицирана жалба, но ако Casino Guru се намеси в този случай, щях да получа общата си сума от близо $5k набързо въз основа на техните бързи действия за отстраняване на проблеми, представени от трета страна в миналото. Не трябва да е необходимо трета страна да бъде третирана като човек. Ако сте нов, трябва внимателно да прочетете правилата и условията, преди да играете в което и да е казино, и не забравяйте, че шансовете никога не са във ваша полза. Ако желаете да ми помогнете въз основа на добра воля, с удоволствие пускам документацията си, тъй като събрах всяка екранна снимка, разговор, заявка за теглене, напълно съм проверен и спазвам всички условия и условия, прикачени към моя крипто 275 бонус условия. Просто искам да си взема парите и да избягам! Моля, помогнете, ако можете!
Hello, I should retract on my claims by saying the casino "Red Dog" did indeed make a payment on my $5404 winnings over a week ago, for $500… in the terms and conditions it does state they have the right to determine payout plans, units, based on player level, etc.. I’ve heard that so many times I could throw up. However, the billing department should be held accountable for lack of acknowledgment of players requests and not answering specific "player level" findings. If you went through our email thread, you’d understand it’s completely unreasonable and unfair to withhold any information regarding withdraw requests from a player. The casino billing department claims that processing times for withdrawal requests are determined by player level, that’s a lie. No where in the terms in conditions does it state this. In fact, customer support and the rep I called by phone, both acknowledged this not to be true. I’ve requested a review for my withdraw limit to be increased, but instead, I’ve been waiting even longer for a second payout… which will most likely be another $500 installment. At this rate it’ll take until Christmas to receive my winnings. It doesn’t seem right to penalize a player based on player level while they’re new and waiting to deposit their money that is attached to a bonus… while at the same time the casino hosts are sending bonuses to use (because they know if you attach two bonuses together) they can void your winnings. I don’t believe my situation meets the threshold for a qualified complaint, however, if Casino Guru intervened in this case, I would receive my total amount of close to $5k in a hurry based on their swift action to fix issues presented by a third party in the past. It shouldn’t take a third party to be treated human. If you’re new, you must read the terms and conditions religiously before playing any casino, and remember that odds are never in your favor. If you wish to help me based on good faith, I’m happy to release my documentation, as I’ve collected every screenshot, conversation, withdraw request, I’m fully verified, and abided by every t&c attached to my crypto 275 bonus terms. I simply just want to get my money and run away! Please help if you can!
Това е доста справедливо обобщение, така че отговорът ми ще бъде прав.
Изпратете безплатна жалба и оставете екипа от професионалисти да се задълбочи в този въпрос: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈
Нямам по-добър вариант за вас, но тази стъпка е много препоръчителна.
влизаш ли
That's quite a fair summary, so my response will be straight.
Submit a free-of-charge complaint and let the team of professionals dig into this matter: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈
I have no better option for you, yet this step is very recommended.
Are you in?
**актуализация: от вчера получих близо $490 чрез биткойн (твърдяха, че блоковата верига взима такса?)
Подадох заявка за теглене на $2500 в Red Dog Casino. Докато те „одобриха" по-малко теглене от $500, остава висящо с неясно „24-часово време за обработка", въпреки използването на биткойн. Тази времева линия противоречи на обичайната им политика и ми се струва умишлено възпрепятстваща, особено като се имат предвид моите усърдни запитвания относно акаунта ми въз основа на техните правила и условия.
Когато поисках ескалация до началник, ми казаха, че само „Джени" може да се справи с моя случай. Тази липса на отчетност допълнително подхранва подозрението ми за несправедливо отношение, вероятно поради проактивните ми въпроси.
Опасявам се, че забавянето е форма на отмъщение за това, че сте информирани и задавате въпроси. Тази ситуация ми причини значителен стрес и финансово напрежение.
Призовавам Casino Guru да разследва практиките на Red Dog и да ги държи отговорни за потенциално нарушаване на техните собствени политики и принципи за справедлив хазарт. Ще се радвам да предоставя допълнителна информация или документация, от която се нуждаете.
**update: as of yesterday I did receive close to $490 via bitcoin (they claimed the block chain takes a fee?)
I submitted a withdrawal request for $2500 at Red Dog Casino. While they "approved" a smaller $500 withdrawal, remains pending with a vague "24-hour processing time" despite using Bitcoin. This timeline contradicts their usual policy and feels intentionally obstructive, especially considering my diligent inquiries about my account based on their terms and conditions.
When I requested escalation to a supervisor, I was told only "Jenny" could handle my case. This lack of accountability further fuels my suspicion of unfair treatment, potentially due to my proactive questions.
I fear the delay is a form of retaliation for being informed and asking questions. This situation has caused me significant stress and financial strain.
I urge Casino Guru to investigate Red Dog's practices and hold them accountable for potentially violating their own policies and fair gambling principles. I am happy to provide any additional information or documentation you require.
Виждам.
Все пак вероятно съм малко от старата школа, но вярвам, че парите ми трябва да се харчат за сайтове, които наистина харесвам, и когато възникне проблем, поддръжката ще се погрижи много.
Така че в този случай бих извадил парите, когато мога, и бих си намерил по-подходящо казино.
Искам да кажа, че ако предпочитат да загубят играч като вас, бих казал, че може би казиното не си струва.
Както и да е, жалбата е пусната, да видим какво ще се случи по-нататък 🤞🤞
Ще ни държите ли в течение, моля? Искам да поддържаме връзка.
I see.
Still, I'm probably a bit of an old-school thinker, but I believe my money should be spent on sites I actually enjoy, and when trouble arises, support will take great care.
So, in this case, I would get the money out when I could and find myself a more suitable casino.
I mean, if they prefer to lose a player like you, I'd say maybe the casino is not worth it.
Anyway, the complaint is on, let's see what happens next 🤞🤞
Will you keep us posted, please? I want to stay in touch.
разбира се! Винаги ще поддържам връзка, дори ако / когато нещата се решат. Благодаря за вашата помощ! Вие, момчета, наистина правите разлика в общността и държите казината отговорни при честна и неутрална игра, това е ключът.
of course! I’ll always keep in contact, even if / when things get resolved. Thanks for your help! You guys are truly making a difference in the community and holding casinos accountable on a fair and neutral playing field, that’s the key.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.