Казино Sunrise Slots

преди 7 месеца от JaydedLady73
|
1956 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 7 месеца

Току-що започнах да играя онлайн хазарт, защото дъщеря ми и нейният приятел ми разказаха за това. Попаднах на Sunrise Slots и започнах да играя там. Имах една малка сума, първо реших да изтегля, те я анулираха два пъти, това се случи и в крайна сметка чаках ден и половина, преди да разбера, че трябва да е минимум $100. Продължих да играя и стигнах до $100. И два дни по-късно още чакам! Защо?

Автоматичен превод:
JaydedLady73
преди 7 месеца

Верифицирахте ли акаунта си? Разбирам разочарованието ви, защото парите ми също се държат в казино… $5404 спечелих преди две седмици…. Искат да ме разкарват и да ми плащат вноски. През този кошмар обаче научих, че често трябва да попълните документи за потвърждение и да изчакате няколко дни плащането да бъде обработено в зависимост от начина ви на плащане. Не забравяйте да се свържете с отдела за обслужване на клиенти, за да изясните всички въпроси, които имате. Два дни обаче не са много време, така че се надявам, че ще получите парите си!

Автоматичен превод:
Goldenretrieverdad
преди 7 месеца

Направих това беше първото нещо, което бях направил

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Току-що започнах да играя онлайн хазарт, защото дъщеря ми и нейният приятел ми разказаха за това. Попаднах на Sunrise Slots и започнах да играя там. Имах една малка сума, първо реших да изтегля, те я анулираха два пъти, това се случи и в крайна сметка чаках ден и половина, преди да разбера, че трябва да е минимум $100. Продължих да играя и стигнах до $100. И два дни по-късно още чакам! Защо?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Доколкото мога да кажа и въз основа на оплакванията на играчите плюс опита, това казино е просто болезнено бавно.

Проверете го сами:

потребителски отзиви 👈

оплаквания 👈 И

Въпреки че видях собственото ви оплакване, не искам да забележа, че можем да направим малко през първите две седмици. Затова се надявам да получите парите по-рано и без наша намеса 🙏


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Така че Sunrise Slots не само отмени първите ми две заявки за теглене, но ще ми отнеме месец, за да получа парите си?!

Няма начин по дяволите да отнеме толкова време!!!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Верифицирахте ли акаунта си? Разбирам разочарованието ви, защото парите ми също се държат в казино… $5404 спечелих преди две седмици…. Искат да ме разкарват и да ми плащат вноски. През този кошмар обаче научих, че често трябва да попълните документи за потвърждение и да изчакате няколко дни плащането да бъде обработено в зависимост от начина ви на плащане. Не забравяйте да се свържете с отдела за обслужване на клиенти, за да изясните всички въпроси, които имате. Два дни обаче не са много време, така че се надявам, че ще получите парите си!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Признаваме две седмици като праг, след който играчът трябва да бъде подкрепен, независимо какво твърди казиното. Може би искате да подадете и жалбата?

Вижте тази статия 👈, ако предпочитате да научите повече, моля.

Или да ме уведомите дали мога да ви помогна да решите, може би?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Те не само са груби и бавни, но ако сте направили заявка, не можете да направите нищо с нищо, което ви дават, освен ако първо не направите депозит, може би. Просто знам, че се опитвах да играя там един ден и каза, че тъй като имате чакаща заявка за теглене, не можах да играя. И те продължават да искат да прочета правилата и условията, които вече направих и не прочетох нищо от това там.

Може би просто трябва да наваксат времето. Това мисля, че трябва да направят

Автоматичен превод:
JaydedLady73
преди 7 месеца

Е, тъй като ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегленето, в този случай ще трябва да бъдете търпеливи. Не забравяйте да продължите да проверявате, за да видите какво се случва с вашите тегления.

Не съм чувал обаче да не можете да играете, докато имате предстоящо теглене. Попита ли чат на живо защо е така?

Както и да е, както казах, ще трябва да имаме търпение и аз твърдо вярвам, че ще получите парите по-рано от споменатия срок.

Ако имате някакви новини, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вече беше одобрен, просто трябва да изчакам техния доставчик трета страна да ми плати парите, предполагам, когато и те решат,

Автоматичен превод:
JaydedLady73
преди 7 месеца

Така че се радвам поне за някаква актуализация. Ще чакаме парите да дойдат.

Все пак, бихте ли добавили този факт към жалбата си до Кристина? Тя със сигурност би искала да знае, че си продължил напред.

Просто щракнете върху тази връзка и я уведомете за ситуацията.

Благодаря ви и ще чакам още положителни съобщения. 😊

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Въпросът е почти решен. Имам само още едно плащане от $909, което е планирано да бъде изпратено утре, и тогава ще ми бъде напълно платено. Ще ви актуализирам.

Автоматичен превод:
Goldenretrieverdad
преди 7 месеца

Толкова се радвам да го чуя, надявам се, че ще дойдете отново с положителни новини, както дойде сега.

Ще чакам. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Все още чакам да се чуя с тях или да си получа парите..

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Този проблем е решен. Те няма да ми позволят да имам повече бонуси, но поне получих парите си. Благодарим ви за вашата помощ казино гуру. Както обещах, исках да ви информирам докрай.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Все още чакам да се чуя с тях или да си получа парите..

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, определено би било добра идея да актуализирате жалбата си, в случай че не получите отговор от казиното, за да може нашият екип да се намеси и да се опита да ви помогне. Последният път, когато говорихме, че чакаш пари, беше преди 3 дни. Опитахте ли да попитате поддръжка или чат на живо как върви вашето теглене?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Този проблем е решен. Те няма да ми позволят да имам повече бонуси, но поне получих парите си. Благодарим ви за вашата помощ казино гуру. Както обещах, исках да ви информирам докрай.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Перфектно, така че това е най-важното в крайна сметка, че сте получили парите си.

Що се отнася до бонусите, вярвам, че няма да имате нищо против или греша? Обичате ли да играете с тях и бихте ли предпочели да намерите друго казино?

Разбира се, заповядайте и се надявам да се справяте добре в бъдеще. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Постоянно им изпращах имейли или използвах техния чат на живо и или не получавам отговор, или същото е, че зависи от това кога техният продавач от трета страна или реши да го направи, или когато стигнат до него, е когато получа парите си.

Все още чакам възможно най-търпеливо, но това е малко нелепо, особено като се има предвид, че реших да направя биткойн, защото се предполагаше, че е по-бърз. Мислех, че повечето други казина го карат да изглежда като много по-добра сделка и тогава има проблеми като този

Автоматичен превод:
JaydedLady73
преди 7 месеца

Бих казал, че това е напълно нелепо. Обикновено крипто трансферите се считат за най-бързите, така че наистина е болка да ги видите толкова забавени. Въпреки че разбирам, че доставчиците на плащания най-вероятно са далеч извън ежедневния обхват на казиното, това не променя факта, че отнема твърде много време.

Може би са ви предложили алтернатива? 🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не, те просто продължават да ми казват с толкова много думи, че ще го получа, когато го получа

Автоматичен превод:
JaydedLady73
преди 7 месеца

Страхотно наистина..

Мислите ли, че можете сами да предложите друг метод на плащане? Знам колко тъпо звучи, но все пак може да си струва да опитате.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини