преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ReadyCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Друго Lady Casino, компания, която беше отлична, но за съжаление тегленията отнемат твърде много време, чатът просто ви казва да изчакате, не го препоръчвам в момента, днес тегленията са мигновени в повечето честни казина.
Another Lady Casino, a company that was excellent, but unfortunately the withdrawals are taking too long, the chat just tells you to wait, I don't recommend it at the moment, today withdrawals are instantaneous in most honest casinos.
Mais um Casino dama ,uma empresa que era excelente,mas infelizmente os saques estão demorando demais ,o chat só manda aguardar,não recomendo no momento,hoje saques são instantâneos na maioria dos casinos honestos.
Колко време всъщност чакате, ако мога да попитам, и кой метод на плащане сте използвали?
How long exactly are you actually waiting, if I may ask, and which payment method have you used?
Чаках два дни, след което анулирах тегленето и загубих, имам двама колеги, които чакат седмица, високи суми, жената обикновено плаща в рамките на час.
I waited for two days then canceled the withdrawal and lost, I have two colleagues who have been waiting a week, high amounts, the lady normally paid within an hour.
Eu esperei por dois dias aí cancelei o saque e perdi ,tenho dois colegas que está esperando uma semana ,valores altos,a dama normalmente pagava em uma hora.
Жалко, наистина, съжалявам да го чуя.
That's a pity, really, sorry to hear that.
11 дни в очакване на моите тегления.
Извършени са 3 проверки на KYC.
много унижения и никакво заплащане.
НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ.
повечето плащат незабавно и тази платформа само обещава.
11 days waiting for my withdrawals.
3 KYC checks completed.
lots of humiliation and no payment.
I DO NOT RECOMMEND.
most pay instantly and this platform only promises.
11 dias aguardando meus saques.
3 verificações KYC concluídas.
muita humilhação e nenhum pagamento.
NAO RECOMENDO.
a maioria paga instantaneamente e essa plataforma só promete.
Направете жалба, там има част за отваряне на жалба, те задържаха и моята плячка, накрая я похарчих, групата Dama е наистина лоша за игра.
Make a complaint, there is a part there to open a complaint, they held my loot too, I ended up spending it, the Dama group is really bad to play with.
Faça uma reclamação,tem a parte aí para abrir uma reclamação,eles seguraram meu saque também ,acabei gastando,o grupo Dama está bem ruim para jogar.
11 дни в очакване на моите тегления.
Извършени са 3 проверки на KYC.
много унижения и никакво заплащане.
НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ.
повечето плащат незабавно и тази платформа само обещава.
11 days waiting for my withdrawals.
3 KYC checks completed.
lots of humiliation and no payment.
I DO NOT RECOMMEND.
most pay instantly and this platform only promises.
11 dias aguardando meus saques.
3 verificações KYC concluídas.
muita humilhação e nenhum pagamento.
NAO RECOMENDO.
a maioria paga instantaneamente e essa plataforma só promete.
Здравей, вече ти отговорих тук в тази тема, така че би било най-добре да запазим разговора в една, за да не скачаме от едната на другата: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/ready- casino-didn-t-pay-out-my-winnings#post-104054
Hi, I already answered you here in this thread, so it would be best to keep the conversation in one so we don't jump from one to the other: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/ready-casino-didn-t-pay-out-my-winnings#post-104054
Вече пуснах жалба, благодаря🙏🏼 изглежда го правят, за да избегнат плащането и обвиняват играча. Липса на респект
I've already opened a complaint, thank you🙏🏼 they seem to do it to avoid paying and blame the player. Lack of respect
Eu abri uma reclamação já, obrigada🙏🏼 parecem que fazem pra não pagar e culpar o jogador. Falta de respeito
Здравей – Разбирам, че си разочарован, но ние никога няма да не платим, ако всичко е правилно, но ако Dama dv, които имат стотици казина в мрежата си, изискват повече проверки на играч, ние не можем да оспорим това като оператор, тъй като ние трябва да спазваме изискванията, или те и ние можем да загубим лиценза си, ако ни проверите, можете да видите, че сме имали много малко оплаквания и малкото сме разрешили в рамките на часове. Също така разбирам, че плащанията са започнали да се освобождават към вас,
Hi - I understand you are frustrated, however we will never not pay if everything is correct, but if Dama dv, who have hundreds of casinos on their network require more checks of a player, we can't dispute this as an operator, since we have to be compliant, or they and we can loose our licence, if you check us, you can see we have had very few complaints and the few we have had solved within hours. Also its my understanding that the payments have started to be released to you,
Здравей, значи имаш по-добър опит в това казино, да? Успяхте ли вече да направите теглене тук? Използвали ли сте вече бонуси? 🙂
Hi, so you have better experience in this casino yes ? Have you managed to make a withdrawal here yet ? Have you used any bonuses already ? 🙂
Здравейте!
Както споменах по-рано, разбирам необходимостта от проверка на акаунти от съображения за сигурност, дори и за играча, но не разбирам защо има толкова много повтарящи се заявки, тъй като вече получих потвърждения за проверка повече от 3 пъти. Въпреки това все още не съм получил тегленията си. Изпращам всичко поискано многократно повече от 10 дни.
Просто се опитвам да прибера печалбите.
Hello!
As mentioned previously, I understand the need to verify accounts for security reasons, even for the player, but I don't understand why there are so many repeated requests, as I have already received verification confirmations more than 3 times. Even so, I still haven't received my withdrawals. I have been sending everything requested repeatedly for over 10 days.
I'm just trying to collect the winnings.
Olá!
como mencionado anteriormente, compreendo a necessidade de verificação das contas por uma questão de segurança até mesmo para o jogador, mas não entendo porque tantas solicitações repetidas, pois já recebi as confirmações da verificação mais de 3 vezes. Mesmo assim, ainda não recebi meus saques. Tenho enviado tudo que solicitam repetidamente há mais de 10 dias.
Estou apenas tentando receber os ganhos.
Тук съм, за да получите печалбите си, вече е трудно да спечелите и когато спечелите, казиното не плаща., когато депозираме, те го обожават, изпращат няколко промоции, когато започнете да теглите много, тогава започват усложненията.
I'm here rooting for you to receive your winnings, it's already difficult to win and when you win the Casino doesn't pay., when we deposit they love it, they send several promotions, when you start to withdraw a lot then the complications begin.
Estou aqui na torcida para que vc receba seus ganhos ,já e difícil ganhar e quando ganha o Casino não pagar.,quando depositamos eles adoram ,mandam várias promoção,quando começa a sacar muito aí começa a complicação.
Наистина разбирам колко е досадно и въпреки че изглежда глупаво да изпращате отново и отново, това за съжаление е искането на Dama да бъде съвместимо, това не е начин за нас да запазим печалбите ви - честно казано щастливите печеливши играчи обикновено се връщат и кажете на приятелите си за това, аз одобрих изплащането, но Dama ме информира, че последната проверка е отхвърлена, тъй като не се вижда лакът на снимката, знам, че изглежда глупаво за вас, но това е измерване за борба с измамите и въпреки че Не се съмнявам, че си истински човек, ще бъдеш шокиран да видиш колко много не са. Помолих ги за бързо проследяване и не се колебайте да ми пишете директно.
I really understand how annoying it is, and although it seems silly to resubmit again and again, this is unfortunately Dama request to be compliant, its not a way for us to keep your winnings - in all fairness happy winning players, normally come back and tell their friends about it, I have approved the payout, but Dama informed me that the last verification was rejected because of not a visible elbow on the photo, I know it seem silly for you, but its a Anti-fraud measurement, and although I have no doubt that you are a real person, you will be in shock to see how many who are not. I have asked them to fast track, and feel free to write me directly.
Здравейте!
Отговорих в другата тема, включително изяснявайки селфито със затворени очи, което самото Казино поиска.
Надявам се, че могат да подобрят процеса на проверка, тъй като получих потвърждение за проверка за всяко изпратено селфи, което предизвика много възмущение, тъй като всички бяха приети.
и също така ускорява плащането, тъй като платформата обещава незабавна снимка, тя не може да забави тегленията на играч с 15 дни.
Освен че срива репутацията на Казиното, това създава несигурност при правенето на нови депозити.
Ready беше в моя Топ 5 и с всичко това ме е страх да се върна назад.
Информирам ви, че вчера получих последното плащане на печалбите си, това, което остана, в крайна сметка играх и загубих. Но всички чакащи тегления бяха платени.
Благодаря!
Hello!
I responded in the other thread, including clarifying the closed-eye selfie that the Casino itself requested.
I hope they can improve the verification process, as I received verification confirmation for each selfie sent, which generated a lot of outrage, as they were all accepted.
and also speed up payment, since the platform promises immediate pix, it cannot delay a player's withdrawals for 15 days.
In addition to bringing down the Casino's reputation, it creates insecurity in making new deposits.
Ready was in my Top 5 and with all this, I'm afraid to go back.
I inform you that yesterday I received the last payment of my winnings, what remained I ended up playing and lost. But all withdrawals that were pending were paid.
thanks!
Olá!
Respondi no outro tópico esclarecendo inclusive a selfie de olho fechado que o próprio Casino solicitou.
Espero que possam melhorar o processo de verificação, pois recebi a confirmação da verificação a cada selfie enviada, o que gerou muita indignação, pois todas foram aceitas.
e também agilizem o pagamento, uma vez que a plataforma promete pix imediato, não pode atrasar por 15 dias os saques de um jogador.
alem de derrubar a reputação do Casino, gera insegurança em fazer novos depósitos.
a Ready estava no meu Top 5 e com tudo isso, tenho medo de voltar.
informo que ontem recebi o último pagamento dos meus ganhos, o que ficou acabei jogando e perdi. Mas todos os saques que estavam pendentes foram pagos.
obrigada!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.