ФорумКазинаReadyCasino - обща дискусия

ReadyCasino - обща дискусия

преди 6 месеца от Caniggia2021
|
1111 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ReadyCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Друго Lady Casino, компания, която беше отлична, но за съжаление тегленията отнемат твърде много време, чатът просто ви казва да изчакате, не го препоръчвам в момента, днес тегленията са мигновени в повечето честни казина.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 6 месеца

Колко време всъщност чакате, ако мога да попитам, и кой метод на плащане сте използвали?

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Чаках два дни, след което анулирах тегленето и загубих, имам двама колеги, които чакат седмица, високи суми, жената обикновено плаща в рамките на час.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 6 месеца

Жалко, наистина, съжалявам да го чуя.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

11 дни в очакване на моите тегления.


Извършени са 3 проверки на KYC.


много унижения и никакво заплащане.


НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ.


повечето плащат незабавно и тази платформа само обещава.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
NunhezLeticia
преди 6 месеца

Направете жалба, там има част за отваряне на жалба, те задържаха и моята плячка, накрая я похарчих, групата Dama е наистина лоша за игра.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

11 дни в очакване на моите тегления.


Извършени са 3 проверки на KYC.


много унижения и никакво заплащане.


НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ.


повечето плащат незабавно и тази платформа само обещава.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей, вече ти отговорих тук в тази тема, така че би било най-добре да запазим разговора в една, за да не скачаме от едната на другата: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/ready- casino-didn-t-pay-out-my-winnings#post-104054

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 6 месеца

Вече пуснах жалба, благодаря🙏🏼 изглежда го правят, за да избегнат плащането и обвиняват играча. Липса на респект

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Интересувам се от избора на игри, бонус оферти и опции за плащане.

Автоматичен превод:
NunhezLeticia
преди 6 месеца

Здравей – Разбирам, че си разочарован, но ние никога няма да не платим, ако всичко е правилно, но ако Dama dv, които имат стотици казина в мрежата си, изискват повече проверки на играч, ние не можем да оспорим това като оператор, тъй като ние трябва да спазваме изискванията, или те и ние можем да загубим лиценза си, ако ни проверите, можете да видите, че сме имали много малко оплаквания и малкото сме разрешили в рамките на часове. Също така разбирам, че плащанията са започнали да се освобождават към вас,

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Интересувам се от избора на игри, бонус оферти и опции за плащане.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей, значи имаш по-добър опит в това казино, да? Успяхте ли вече да направите теглене тук? Използвали ли сте вече бонуси? 🙂

Автоматичен превод:
ReadyCasino
преди 6 месеца

Здравейте!

Както споменах по-рано, разбирам необходимостта от проверка на акаунти от съображения за сигурност, дори и за играча, но не разбирам защо има толкова много повтарящи се заявки, тъй като вече получих потвърждения за проверка повече от 3 пъти. Въпреки това все още не съм получил тегленията си. Изпращам всичко поискано многократно повече от 10 дни.

Просто се опитвам да прибера печалбите.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
NunhezLeticia
преди 6 месеца

Тук съм, за да получите печалбите си, вече е трудно да спечелите и когато спечелите, казиното не плаща., когато депозираме, те го обожават, изпращат няколко промоции, когато започнете да теглите много, тогава започват усложненията.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Наистина разбирам колко е досадно и въпреки че изглежда глупаво да изпращате отново и отново, това за съжаление е искането на Dama да бъде съвместимо, това не е начин за нас да запазим печалбите ви - честно казано щастливите печеливши играчи обикновено се връщат и кажете на приятелите си за това, аз одобрих изплащането, но Dama ме информира, че последната проверка е отхвърлена, тъй като не се вижда лакът на снимката, знам, че изглежда глупаво за вас, но това е измерване за борба с измамите и въпреки че Не се съмнявам, че си истински човек, ще бъдеш шокиран да видиш колко много не са. Помолих ги за бързо проследяване и не се колебайте да ми пишете директно.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте!


Отговорих в другата тема, включително изяснявайки селфито със затворени очи, което самото Казино поиска.

Надявам се, че могат да подобрят процеса на проверка, тъй като получих потвърждение за проверка за всяко изпратено селфи, което предизвика много възмущение, тъй като всички бяха приети.

и също така ускорява плащането, тъй като платформата обещава незабавна снимка, тя не може да забави тегленията на играч с 15 дни.

Освен че срива репутацията на Казиното, това създава несигурност при правенето на нови депозити.

Ready беше в моя Топ 5 и с всичко това ме е страх да се върна назад.


Информирам ви, че вчера получих последното плащане на печалбите си, това, което остана, в крайна сметка играх и загубих. Но всички чакащи тегления бяха платени.


Благодаря!

Автоматичен превод:
NunhezLeticia
преди 6 месеца

Благодарим ви за отговора 👈 и за това, че ни информирате. Радвам се, че си получил парите.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини