преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Rajbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Всичко беше наред по-рано в Rajbet, но този път тяхната 2-5 дневна политика за теглене свърши, изминаха 12 дни, нищо не се случи до датата, моля, попитайте me.to.come утре
Everything was fine earlier on Rajbet but this time their 2-5 days policy for withdrawal is over itz been 12 days nothng happened till date alwyz ask me.to.come tomorrow
Здравейте, дайте на казиното още няколко дни. Понякога отнема много повече време от 2-5 дни, за да получите печалби.
Вашият акаунт потвърден ли е вече или в момента сте в процес, моля?
Hello, give the casino few more days. Sometimes it takes far longer then 2-5 days to receive winnings.
Have your account been verified alreadyor are you now in the process, please?
Мама вече изминаха 7 работни дни и направих всичко както трябва, но винаги се получи
"Върни се утре"
Отговор от тях
Обещаха ми на 8-ми първи ден 9-ти ден 10-ти ден 11-ти сега е 12-ти и нямат никакви актуализации с молба да се върнат утре колко разочароващо, дори си представи мамо
Mam already 7 working days gone nd done Everything properly but alwyz gettng
"come back tomorrow"
Response from them
They promised me on 8th first den 9th den 10th den 11th now itz 12th and they dnt have any updates asking to come back tomorrow how frustrating u cnt evn imagine mam
Здравейте, значи сте потвърдени, предполагам? Виждам, че сте разочаровани, не е правилно, ако не ви дадат подходяща информация. Може би трябва да подадете жалба тук . Имаме специален екип точно за това.
Кажете ми, ако имате нужда от помощ, моля.
Hello, so you have been verified I guess? I can see you are disapointed, it's not right if they give you no relevant iformation. Maybe you shoud submit a complaint here. We have a special team just for it.
Let me know if you need some help, please.
По-рано депозирах в сметката си за игра, която беше дебитирана от сметката ми, но не получих идентификатора за игра, попитах го след два дни те ме доказаха, тъй като като ги лъжех, те ме потвърдиха, че сър, имаш средствата си и си загубил В ИГРАТА SO N SO БЯХ СЯКАШ EVN НЕ ЗНАМ, АКО ПОЛУЧИХ ТАЗИ ТРАНАКЦИЯ, ТОГАВА повдигнах този въпрос в моята БАНКА (имам климатик за спестяване с титаниум привилегировани спестявания) ТЕ МЕ ПОМОЛИХА ДА ИЗЧАКАМ И ДЕН ПРЕДИ ВЧЕРА ПОЛУЧИХ средствата си обратно ( това е около 15 дни по-назад аз вземам около )СЕГА САМО МИ КАЖЕТЕ КАК МОГА ДА ИМ ВЯРВАМ МАМО МОГА ДА ИЗПРАЩА ДОКАЗАТЕЛСТВО И АКО Е ВЪЗМОЖНО ИСКАМ скрийншот да публикувам тук и ВСЕКИ 1 ЗА ДА ВИЖДА ЛИ лъжа или не
Earlier I deposited in my playing account that was debited from my account but I didn't receive tht in playing id I asked thm after two days they proved me as in m lying to them dey confirmed me tht sir u gt ur funds nd u lost IN SO N SO GAME I WAS LIKE I EVN DNT KNOW IF I RECEIVED THAT TRANACTION THEN I raised this issue with my BANK ( I have titanium privileged saving A/C) THEY ASKED ME TO WAIT AND DAY BEFORE YESTERDAY I RECEIVED my funds back (this is abou 15 days back m taking abou )NOW U ONLY TELL ME HOW CAN I BELIEVE THEM MAM I CAN SEND PROOF AND IF POSSIBLE I WANT screenshot to post here and EVERY 1 TO SEE IF m lying or not
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.