преди 2 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с R7 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Така че CasinoGuru и това казино участват в активна схема.
Така нареченият „бонус без депозит за 140 завъртания" всъщност е бонус за депозит.
Искам да кажа, че това е просто много ниска схема, която лесно можете да разберете, просто като отидете там и завъртите демо завъртанията на „бонус без депозит", които ви дават. След това кажете, че ако спечелите 20 e, ЕДИНСТВЕНИЯТ НАЧИН ДЕЙСТВИТЕЛНО ДА ИГРАЕТЕ ТОЗИ БОНУС Е ДА НАПРАВИТЕ ДЕПОЗИТ! DDD
Опитах се 3 пъти просто да закрия акаунта си, но всеки път просто бях отблъскван от "операторите" AKA. обслужване на клиенти, първо може да кажат "здравей", след това да изчезнат. Повечето от тях изглежда изобщо не говорят английски. Казино с лошо качество в европейската схема в точката, където има значение: условия и обслужване на клиенти.
Харесах сайта, но иначе мога само да кажа, че не е за средния играч от ЕС.
So CasinoGuru and this casino are participating in an active scheme.
The so called "no deposit bonus for 140 spins" is actually a deposit bonus.
I mean this is just very very low scheme that you can easily find out just by going there and spinning the "no deposit bonus" demo spins they give you. After that say if you win 20 e, THE ONLY WAY TO ACTUALLY PLAY THIS BONUS IS TO MAKE A DEPOSIT! DDD
I tried 3 times just to close my account but everytime I was just shrugged off by the "operators" AKA. customer service, first they might say "hello"then disappaer. Most of them don't even seem to speak english at all. A poor quality casino in European scheme in the point where it matters: terms and customer service.
I did like the site but otherwise I can only say not for the average EU-player.
Вчера отговорих на вашето потребителско мнение и ви копирах директно какво пише в бонуса на нашия уебсайт. Наистина не разбирам какво не разбираш от обяснението. Ако никога не сте играли с бонуси „играйте сега, депозирайте по-късно", би било добра идея да се информирате, за да разберете какво означава това. Мисля, че сме обяснили доста добре как работи.
Що се отнася до закриването на акаунта ви, смятам, че е доста непрофесионално от страна на казиното да не ви казва почти нищо или да игнорира това искане. Опитахте ли имейл или просто чат на живо? Ако искате да закриете акаунта си и нищо не се случва и казиното продължава да игнорира молбата ви, не се колебайте даподадете жалба на тази връзка и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Yesterday I replied to your user review and I copied you directly what is written in the bonus on our website. I don't really understand what you don't understand about the explanation. If you have never played with "play now, deposit later" bonuses it would be a good idea to inform yourself so that you understand what it means. I think we have it pretty well explained how it works.
As for closing your account, I find it quite unprofessional of the casino to tell you almost nothing or ignore this request. Have you tried email or just live chat? If you would like to close your account and nothing happens and the casino continues to ignore your request, feel free to file a complaint at this link and we will try to help you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.