преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с QueenVegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Свързвали ли сте се с казиното по този въпрос? Бихте ли ни предоставили повече подробности?
Have you contacted the casino regarding this? Could you please provide us more details?
Приятно е, че се свържете с нас в чата днес Manuela Kerstin. Аз съм Джордж и с удоволствие ще ви помогна. Благодарим ви за съобщението относно вашите печалби и бонуси.
Извиняваме се за забавянето и ви благодаря за изчакването.
Добре дошли при нас.
Относно бонусите:
Можете да залагате бонуса си във всички слот машини. Ще получавате 0,5 точки за всяко заложено евро. Можете да използвате бонус баланса си само когато са изхарчени истинските ви пари.
Преди да започнете игра, можете да натиснете "i" в горния десен ъгъл и ако можете да видите бонус играта, това означава, че можете да използвате бонус баланса си в играта.
Относно печалбите ви:
Съжалявам, че не сте получили печалбите си.
Имам нужда от номера на сесията и няколко части информация (игра, дата, липсваща сума на печалбите), за да проверя допълнително случая.
Можете да намерите номера на играта, като влезете, след това щракнете върху 3 -те ленти в горния ляв ъгъл, след това върху Лична зона, под История на игрите - Активност на играта и там ще намерите допълнителна информация, за да намерите правилното завъртане.
За да извършвате тегления в бъдеще, сметката трябва да бъде потвърдена. За да потвърдите акаунта, можете да качите следните документи:
1. Копие от сметка за комунални услуги (газ, ток, телефон, вода или (мобилен телефон)) или банковото ви извлечение, на което са посочени вашето име, адрес, ЛОГО и дата (не по -стара от 3 месеца). Ако сте банкиране онлайн, тогава ви моля да изтеглите извлечението от акаунта като PDF и след това да го качите във вашия акаунт за игри.
(Само един от горните документи може да бъде проверен. Възможно е също така да се провери договор / фактура за мобилен телефон).
2. Копие от доказателство за самоличност (лична карта, паспорт), съдържащо цялата информация, включително вашия подпис и срока на годност. Когато качвате личната си карта, гърбът също се изисква.
Можете да намерите полезни съвети на следната връзка:
https://www.queenvegas.com/de/uploading-documents/
15:52
В противен случай следете офертите на деня, за да получавате страхотни оферти, направени само за вас 😉 (* моля, прочетете условията.) От време на време системата автоматично ще раздава безплатни завъртания на турнира. Моля, проверете и премиите. Не забравяйте нашите вълнуващи фрийроли (не се изисква депозит), където можете да спечелите много безплатни завъртания и награди.
За информация Мануела Керстин:
При нас времето за обработка на тегления отнема прибл. 11 часа.
Тегленето на банков превод може да отнеме от 2 до 7 работни дни (при условие на одобрение). Моля, обърнете внимание, че това зависи от банковия превод, а не от нас.
Тегленията чрез MuchBetter или MyPaySafe обаче могат да бъдат кредитирани директно във вашия акаунт след одобрение.
Как можете да активирате един от тези методи?
Можете да направите минимален депозит от 10 EUR, като използвате всеки от методите и след това методът за теглене ще бъде активиран. Моля, обърнете внимание също, че винаги прехвърляме към последния използван метод на депозит.
Благодаря за сътрудничеството Мануела Керстин.
Ако имате някакви допълнителни притеснения или въпроси, моля, свържете се с нас отново по всяко време и ние ще се радваме да ви помогнем. Дотогава ви желая прекрасен ден.
Nice that you contact us in the chat today Manuela Kerstin. I'm George and I'll be happy to help you. Thank you for your message regarding your winnings and bonuses.
We apologize for the delay and thank you for waiting.
Welcome at our place.
Regarding the bonuses:
You can wager your bonus in all slot machines. You will receive 0.5 points for every euro wagered. You can only use your bonus balance when your real money has been used up.
Before you start a game you can press "i" in the top right corner and if you can see the bonus game, it means that you can use your bonus balance in the game.
Regarding your winnings:
I am sorry you did not receive your winnings.
I need the session number and several pieces of information (game, date, missing amount of winnings) to check the case further.
You can find the game number by logging in, then clicking the 3 bars at the top left, then Personal Area, under Game History - Game Activity and there you will find further information to find the correct rotation.
In order to make withdrawals in the future, the account must be verified. To verify the account, you can upload the following documents:
1. A copy of a utility bill (gas, electricity, telephone, water or (cell phone) or your bank statement on which your name, address, LOGO and a date (not older than 3 months) are listed. If you are banking online then I ask you to download the account statement as a PDF and then upload it to your gaming account.
(Only one of the above documents can be checked. A mobile phone contract / invoice could possibly also be checked).
2. A copy of proof of identity (ID card, passport) containing all information, including your signature and the expiry date. When you upload your ID, the back is also required.
You can find helpful tips on the following link:
https://www.queenvegas.com/de/uploading-documents/
15:52
Otherwise, keep an eye on the offers of the day to receive fabulous offers made just for you 😉 (* please read the terms and conditions.) Every now and then the system will automatically give away tournament free spins. Please also check the premiums. Don't forget our exciting freerolls (no deposit required), where you can win lots of free spins and prizes.
For information Manuela Kerstin:
With us, the processing time for withdrawals takes approx. 11 hours.
Wire Transfer withdrawals can take anywhere from 2 to 7 business days (subject to approval). Please note that it depends on Wire Transfer and not on us.
However, withdrawals via MuchBetter or MyPaySafe can be credited directly to your account after approval.
How can you enable one of these methods?
You can make a minimum deposit of EUR 10 using either method and the withdrawal method will then be activated. Please also note that we always transfer to the last used deposit method.
Thanks for the cooperation Manuela Kerstin.
If you have any further concerns or questions, please contact us again at any time and we will be happy to help you. Until then, I wish you a wonderful good day.
Schön, dass Sie uns heute im Chat kontaktieren Manuela Kerstin. Ich bin George und werde Ihnen gerne weiterhelfen. Danke für Ihre Nachricht bezüglich Ihrer Gewinne und Ihrer Boni.
Entschuldigen Sie die Verspätung bitte und danke fürs Warten.
Herzlich Willkommen bei uns.
Bezüglich der Boni:
Sie können Ihren Bonus in allen Spielautomaten umsetzen. Sie erhalten für jeden eingesetzten Euro 0,5 Punkte. Erst wenn Ihr Echtgeld verbraucht ist, können Sie Ihr Bonusguthaben nutzen.
Bevor Sie ein Spiel aufmachen können Sie auf "i" rechts oben drücken und wenn da Bonusspiel zu sehen ist, bedeutet dies das Sie Ihr Bonusguthaben in dem Spiel verwenden können.
Bezüglich Ihrer Gewinne:
Es tut mir leid, dass Sie Ihre Gewinne nicht erhalten haben.
Ich benötige die Sitzungnummer und mehrere Informationen ( Spiel, Datum , Ca fehlender Gewinnsbetrag ) um den Fall weiterzuprüfen.
Die Spielnummer finden Sie, indem Sie sich einloggen, dann die 3 Balken oben links klicken, dann Persönliche Bereich, unter Spiel Verlauf- Spiel aktivität und da geben Sie weitere Informationen um die richtige Drehung zu finden.
Um Auszahlungen in der Zukunft zu tätigen, muss das Konto verifiziert sein. Um das Konto zu verifizieren, können Sie die folgende Dokumente hochladen:
1. Eine Kopie einer Nebenkostenabrechnung (Gas, Strom, Telefon, Wasser oder ( Handy) oder Ihres Kontoauszugs, auf der Ihr Name, Ihre Adresse, das LOGO und ein Datum (nicht älter als 3 Monate) aufgeführt sind. Wenn Sie Online-Banking verwenden, dann bitte ich Sie, den Kontoauszug als PDF herunterzuladen und dann auf Ihr Spielkonto hochzuladen.
(Es können nur ein von den oben genannten Dokumenten geprüft werden. Ein Handy Vertrag/ Rechnung könnte eventuell aber auch geprüft werden).
2. Eine Kopie eines Identitätsnachweises (Ausweis, Reisepass) die alle Informationen, einschließlich Ihrer Unterschrift und dem Ablaufdatum enthält. Wenn Sie Ihren Ausweis hochladen, wird die Rückseite auch benötigt.
Sie finden hilfreiche Tipps auf den folgenden Link:
https://www.queenvegas.com/de/uploading-documents/
15:52
Ansonsten Behalten Sie die Angebote des Tages im Auge, um fabelhafte Angebote zu erhalten, die nur für Sie gemacht wurden 😉 (*bitte die Bedingungen lesen.) Ab und zu schenkt das System automatisch auch Turnier Freispiele. Bitte die Prämien auch prüfen. Vergäßen Sie auch nicht auf unsere spannenden Freerolls (keine Einzahlung erforderlich), wo Sie viele Freispiele und Sachpreise gewinnen können.
Als Information Manuela Kerstin:
Die Auszahlungsbearbeitungszeit dauert bei uns ca. 11 Stunden.
Auszahlungen über Wire Transfer können ( nach Genehmigung ) von 2 bis zu 7 Werktagen dauern. Bitte beachten Sie, dass es abhängig von Wire Transfer ist und nicht von uns.
Auszahlungen über MuchBetter oder MyPaySafe können jedoch nach Genehmigung direkt Ihrem Konto gutgeschrieben werden.
Wie Sie eine von diesen Methoden aktivieren können?
Sie können eine mind. Einzahlung in Höhe von 10EUR mit einer der beiden Methoden tätigen, und dann wird die Auszahlungsmethode aktiviert. Beachten Sie zugleich das wir immer auf die zuletzt verwendete Einzahlungsmethode überweisen.
Danke für die Mitarbeit Manuela Kerstin.
Wenn Sie weitere Anliegen oder Fragen haben, kontaktieren Sie uns jederzeit erneut und wir werden Ihnen mit Freude weiterhelfen. Bis dahin wünsche ich Ihnen noch einen wunderschönen guten Tag.
искам да оценя това, но продължавам да получавам 502, казиното трябва да бъде проверено отново от вас, поддръжката е ужасна, регистрирах се чрез вас
want to rate this but keep getting 502 the casino has to be checked again by you the support is horrible i signed up through you
will das hier bewerten aber kriege ständig 502 das casino muss von euch neu geprüft werden der support ist grauenhaft ich habe mich über euch angemeldet
Това, което сте копирали тук, вероятно е препис от чата, който сте водили с агента за поддръжка на казиното, но какъв е проблемът? Той ви описа как работят бонусите и добави малко информация за потвърждаването на акаунта.
What you copied here is probably a transcript of the chat you had with the casino support agent, but what's the problem? He described you how bonuses work and added some info about the account verification.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.