ФорумКазинаQueenVegas Casino - обща дискусия

QueenVegas Casino - обща дискусия

преди 2 години от HAL9000
|
2121 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с QueenVegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

file Внимателните игри са подслушвани

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
HAL9000
преди 2 години

Свързвали ли сте се с казиното по този въпрос? Бихте ли ни предоставили повече подробности?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Приятно е, че се свържете с нас в чата днес Manuela Kerstin. Аз съм Джордж и с удоволствие ще ви помогна. Благодарим ви за съобщението относно вашите печалби и бонуси.

Извиняваме се за забавянето и ви благодаря за изчакването.


Добре дошли при нас.

Относно бонусите:

Можете да залагате бонуса си във всички слот машини. Ще получавате 0,5 точки за всяко заложено евро. Можете да използвате бонус баланса си само когато са изхарчени истинските ви пари.

Преди да започнете игра, можете да натиснете "i" в горния десен ъгъл и ако можете да видите бонус играта, това означава, че можете да използвате бонус баланса си в играта.


Относно печалбите ви:


Съжалявам, че не сте получили печалбите си.

Имам нужда от номера на сесията и няколко части информация (игра, дата, липсваща сума на печалбите), за да проверя допълнително случая.

Можете да намерите номера на играта, като влезете, след това щракнете върху 3 -те ленти в горния ляв ъгъл, след това върху Лична зона, под История на игрите - Активност на играта и там ще намерите допълнителна информация, за да намерите правилното завъртане.

За да извършвате тегления в бъдеще, сметката трябва да бъде потвърдена. За да потвърдите акаунта, можете да качите следните документи:


1. Копие от сметка за комунални услуги (газ, ток, телефон, вода или (мобилен телефон)) или банковото ви извлечение, на което са посочени вашето име, адрес, ЛОГО и дата (не по -стара от 3 месеца). Ако сте банкиране онлайн, тогава ви моля да изтеглите извлечението от акаунта като PDF и след това да го качите във вашия акаунт за игри.

(Само един от горните документи може да бъде проверен. Възможно е също така да се провери договор / фактура за мобилен телефон).


2. Копие от доказателство за самоличност (лична карта, паспорт), съдържащо цялата информация, включително вашия подпис и срока на годност. Когато качвате личната си карта, гърбът също се изисква.


Можете да намерите полезни съвети на следната връзка:

https://www.queenvegas.com/de/uploading-documents/

15:52

В противен случай следете офертите на деня, за да получавате страхотни оферти, направени само за вас 😉 (* моля, прочетете условията.) От време на време системата автоматично ще раздава безплатни завъртания на турнира. Моля, проверете и премиите. Не забравяйте нашите вълнуващи фрийроли (не се изисква депозит), където можете да спечелите много безплатни завъртания и награди.

За информация Мануела Керстин:


При нас времето за обработка на тегления отнема прибл. 11 часа.

Тегленето на банков превод може да отнеме от 2 до 7 работни дни (при условие на одобрение). Моля, обърнете внимание, че това зависи от банковия превод, а не от нас.

Тегленията чрез MuchBetter или MyPaySafe обаче могат да бъдат кредитирани директно във вашия акаунт след одобрение.


Как можете да активирате един от тези методи?

Можете да направите минимален депозит от 10 EUR, като използвате всеки от методите и след това методът за теглене ще бъде активиран. Моля, обърнете внимание също, че винаги прехвърляме към последния използван метод на депозит.


Благодаря за сътрудничеството Мануела Керстин.

Ако имате някакви допълнителни притеснения или въпроси, моля, свържете се с нас отново по всяко време и ние ще се радваме да ви помогнем. Дотогава ви желая прекрасен ден.

Автоматичен превод:
преди 2 години

искам да оценя това, но продължавам да получавам 502, казиното трябва да бъде проверено отново от вас, поддръжката е ужасна, регистрирах се чрез вас

Автоматичен превод:
HAL9000
преди 2 години

Това, което сте копирали тук, вероятно е препис от чата, който сте водили с агента за поддръжка на казиното, но какъв е проблемът? Той ви описа как работят бонусите и добави малко информация за потвърждаването на акаунта.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини