преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pure Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казаха ми, че съм спечелил награда от 250,00, но не съм я видял. Изпращам документите си, но те се връщат обратно и казват, че не мога да изпратя. Направих 35,00 dep, но те взеха 39,00 без предупреждение. Ако не видя печалбата Спечелих, ще накарам банката да сторнира дълга. Тъй като не приех 39,00, само 35,00. Не играйте тук. Ще бъдете прецакан, ако още не сте го направили. Ако получа наградата, която те твърдят, че съм спечелил. ще редактирам рецензията си. Но засега мисля, че ме измамиха. Но ще има обратен ефект с едно телефонно обаждане
Was told I won 250.00 prize,but I haven't seen it.Sending my docs,but they bounce right back saying can't send.I did 35.00 dep but they took 39.00 with no warning.If I don't see the win I won,I'm going to have bank reverse the dep.Since I didn't ok 39.00 only 35.00.Dont play here.you will get screwed if u haven't allready.If I get the prize they claim I won.I will edit my review.But for now I think they scamed me.But it will back fire with 1 phone call
Здравейте,
Трудно ми е да разбера какво се е случило. 🤔
Мисля, че би било най-добре първо да се съсредоточите върху проверката, освен ако не сте верифицирани, няма да има тегления.
Какво става с документите ви, моля? Изпрати ли ги и какво? Може би имейлът не е доставен?
Hello,
I find it hard to understand what has happened. 🤔
I think it would be best to focus on the verification first, unless you're verified, there will be no withdrawals.
So what's the matter with your documents, please? You sent those and what? The email was not delivered, maybe?
Тези момчета са гадни. Изпратих документите си 4 пъти и получих това.
Доставката до тези получатели или групи се провали:
Поддръжка на Pure Casino (support@purecasino.co)
Клиентът за електронна поща изпрати това съобщение с канали на голи редове, които не могат да бъдат изпратени чрез команда DATA на SMTP протокол и получаващата система не поддържа BDAT.
Как може някой да изпрати документи на тези момчета. Всичко е наред следващата седмица, ако не получа това, което казват, че съм спечелил, ще накараме банката да ми върне дълга. Тъй като беше 35,00, но те взеха 39,00, така че ще спечеля. Така че продължавайте да се забърквате с аз, виж какво се случва
These guys suck.i have sent my documents 4 times and get this.
Delivery has failed to these recipients or groups:
Pure Casino Support (support@purecasino.co)
The mail client submitted this message with bare line feeds, which cannot be sent via SMTP protocol DATA command and receiving system does not support BDAT.
How can anyone send documents to these guys.Thats ok next week if I don't get what they say I won,we will have bank reverse my dep.Since it was 35.00 but they took 39.00 so I will win.So keep messing with me.See what happends
Здравейте,
Предполагам, че трябва да е .com:
Бих пробвал и двата имейл адреса.
Ако не помогне, можете да подадете друга жалба.
Hello,
I guess that it's supposed to be .com:
I would try both email addresses.
If it does not help, you can submit another complaint.
Вече подадоха жалба. Те имат четири дни да ми изпратят каквото предполагам, че искат, или ще се свържа с моята банка и ще върна таксата, която депозирах обратно в сметката си. Няма да играя тези глупости с тези хора. Направих същото с казино lucky duck. Така че, ако искат да ме прецакат? Е, и те ще го получат (прецакано)
Already submitted a complaint. They have four days to send me whatever I suppose they want or I'm going to be contacting my bank and have the charge that I deposited reversed back into my account. I wont play this shit with these people..Did same thing to lucky duck casino.So if they want to screw me? Well they will get it too (screwed)
Надяваме се, че ще можем да ви помогнем, въпреки че сега казиното има много лоша репутация. 🤔
I hope we will be able to help you, even though the casino has now a very bad reputation. 🤔
Получих това днес и изтеглих 250,00 и най-накрая одобриха документите ми
Надявам се, че сте в безопасност и добре.
Благодарим ви, че изпратихте необходимите документи.
Вашият акаунт е кредитиран с награда.
Желая ти много късмет!
Моля, не се колебайте да се свържете с мен в нашия чат на живо за всичко, от което може да се нуждаете :)
Неса
VIP мениджър
Чисто казино
Got this today and cashed out the 250.00 and they did approve my docs finally
I hope you are safe and well.
Thank you for sending in the required documents.
Your account has been credited with a prize.
I wish you best of luck!
Please do not hesitate to contact me our our live chat for anything you might need:)
Nessa
VIP Manager
Pure Casino
Благодарим ви, че изпратихте необходимата документация.
Моля, имайте предвид, че те вече са одобрени и вашият акаунт ще бъде
актуализиран съответно.
За допълнителни въпроси, моля, свържете се с вашия акаунт мениджър или
агент по поддръжката.
На Ваше разположение,
Това също беше от тях най-накрая. ще видим какво ще стане
Thank you for sending in your required documentation.
Please note that they have now been approved and your account will be
updated accordingly.
For any additional questions, please contact your account manager or
support agent.
Sincerely,
This was also from them finally.will see what happends
Е, това все пак може да е добър оборот.
Стискам палци! 🤞👍
Well, that could be a good turnover after all.
Finger crossed! 🤞👍
Влязох в моя акаунт на този сайт снощи. Моето теглене е в зоната за теглене, което казва в очакване. Ще му дам само още една седмица и след това ще се обадя в банката си и ще върна депозита, който направих. Тогава те могат да вземат тези пари и вие знаете какво могат да направят с тях
Logged into my account on this site last night. My withdrawal is in the withdrawal area saying pending. I'm going to give him just another week and then I'm going to call my bank and reverse the deposit I made. Then they can take that money and you know what they can do with it
Мисля, че знам 🙂.
Ще се радвам скоро да ви чуем относно напредъка.
I think I know 🙂.
Would be nice to hear from you soon regarding the progress.
Изглежда, че екипът по жалбите все още не е успял да се свърже с казиното.
Съгласен съм, страхувам се, че това не изглежда много добре. Е, много лошата репутация пасва 🙁.
Seems that the complaint team has not been able to reach the casino yet.
I agree, this does not look pretty good, I'm afraid. Well, the very bad reputation fits 🙁.
Добре, добре е да знаете! Беше доста бърз, нали?
Някое друго казино, което ще опитате?
Fine, good to know! Was quite a fast one, wasn't it?
Any other casino you are going to try?
И така, колко време отне получаването на тегленето ви? Тъй като всичките ви документи са проверени? При мен мина повече от месец. Казват, че ще бъде изпратено в началото на следващата седмица. Просто съм стресиран. Тези пари наистина ми трябват. И определено не отчете, че е нужен месец и половина или повече, за да „евентуално получи" тези пари. Разочароващ
So how long did it take to receive your withdrawal? Since all your documents were verified? It's been over a month for me. They say it will be sent out the beginning of next week. I'm just stressed out. I really need this money. And definitely did not account for it taking a month and a half or longer to "Possibly receive" this money. Frustrating
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.