ФорумКазинаPure Casino - обща дискусия

Pure Casino - обща дискусия

преди 2 години от cobra562
|
4612 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pure Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Казаха ми, че съм спечелил награда от 250,00, но не съм я видял. Изпращам документите си, но те се връщат обратно и казват, че не мога да изпратя. Направих 35,00 dep, но те взеха 39,00 без предупреждение. Ако не видя печалбата Спечелих, ще накарам банката да сторнира дълга. Тъй като не приех 39,00, само 35,00. Не играйте тук. Ще бъдете прецакан, ако още не сте го направили. Ако получа наградата, която те твърдят, че съм спечелил. ще редактирам рецензията си. Но засега мисля, че ме измамиха. Но ще има обратен ефект с едно телефонно обаждане

Автоматичен превод:
cobra562
преди 2 години

Здравейте,

Трудно ми е да разбера какво се е случило. 🤔

Мисля, че би било най-добре първо да се съсредоточите върху проверката, освен ако не сте верифицирани, няма да има тегления.

Какво става с документите ви, моля? Изпрати ли ги и какво? Може би имейлът не е доставен?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече се ядосвам. Изпратих сметката си за cox кабел 3 пъти. Продължават да казват, че не са я получили. BS. Чувствам, че те лъжат

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тези момчета са гадни. Изпратих документите си 4 пъти и получих това.


Доставката до тези получатели или групи се провали:

Поддръжка на Pure Casino (support@purecasino.co)

Клиентът за електронна поща изпрати това съобщение с канали на голи редове, които не могат да бъдат изпратени чрез команда DATA на SMTP протокол и получаващата система не поддържа BDAT.

Как може някой да изпрати документи на тези момчета. Всичко е наред следващата седмица, ако не получа това, което казват, че съм спечелил, ще накараме банката да ми върне дълга. Тъй като беше 35,00, но те взеха 39,00, така че ще спечеля. Така че продължавайте да се забърквате с аз, виж какво се случва

Автоматичен превод:
cobra562
преди 2 години

Здравейте,

Предполагам, че трябва да е .com:

file

Бих пробвал и двата имейл адреса.

Ако не помогне, можете да подадете друга жалба.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече подадоха жалба. Те имат четири дни да ми изпратят каквото предполагам, че искат, или ще се свържа с моята банка и ще върна таксата, която депозирах обратно в сметката си. Няма да играя тези глупости с тези хора. Направих същото с казино lucky duck. Така че, ако искат да ме прецакат? Е, и те ще го получат (прецакано)

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
cobra562
преди 2 години

Надяваме се, че ще можем да ви помогнем, въпреки че сега казиното има много лоша репутация. 🤔

Автоматичен превод:
преди 2 години

Получих това днес и изтеглих 250,00 и най-накрая одобриха документите ми


Надявам се, че сте в безопасност и добре.


Благодарим ви, че изпратихте необходимите документи.

Вашият акаунт е кредитиран с награда.


Желая ти много късмет!

Моля, не се колебайте да се свържете с мен в нашия чат на живо за всичко, от което може да се нуждаете :)


Неса

VIP мениджър

Чисто казино

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодарим ви, че изпратихте необходимата документация.


Моля, имайте предвид, че те вече са одобрени и вашият акаунт ще бъде

актуализиран съответно.


За допълнителни въпроси, моля, свържете се с вашия акаунт мениджър или

агент по поддръжката.


На Ваше разположение,


Това също беше от тях най-накрая. ще видим какво ще стане

Автоматичен превод:
cobra562
преди 2 години

Е, това все пак може да е добър оборот.

Стискам палци! 🤞👍

Автоматичен превод:
преди 2 години

Влязох в моя акаунт на този сайт снощи. Моето теглене е в зоната за теглене, което казва в очакване. Ще му дам само още една седмица и след това ще се обадя в банката си и ще върна депозита, който направих. Тогава те могат да вземат тези пари и вие знаете какво могат да направят с тях

Автоматичен превод:
cobra562
преди 2 години

Мисля, че знам 🙂.

Ще се радвам скоро да ви чуем относно напредъка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още нищо. не изглежда, че ще го получа

Автоматичен превод:
cobra562
преди 2 години

Изглежда, че екипът по жалбите все още не е успял да се свърже с казиното.

Съгласен съм, страхувам се, че това не изглежда много добре. Е, много лошата репутация пасва 🙁.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изчакайте да разберат какво прави моята банка


Автоматичен превод:
cobra562
преди 2 години

връщането на плащане може би?

Автоматичен превод:
преди 2 години

току-що си върнах служителя

Автоматичен превод:
cobra562
преди 2 години

Добре, добре е да знаете! Беше доста бърз, нали?

Някое друго казино, което ще опитате?

Автоматичен превод:
cobra562
преди 1 година

И така, колко време отне получаването на тегленето ви? Тъй като всичките ви документи са проверени? При мен мина повече от месец. Казват, че ще бъде изпратено в началото на следващата седмица. Просто съм стресиран. Тези пари наистина ми трябват. И определено не отчете, че е нужен месец и половина или повече, за да „евентуално получи" тези пари. Разочароващ

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини