преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ProntoBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хей.
Това казино е пълно измамно казино, те не позволяват законите на вашата страна или нещо друго. Обслужването на клиенти не работи, никой не комуникира, няма отговор на имейл, нищо не се случва.
Те дори не проверяват клиентските книги според естонското законодателство. И така, като не получавам отговор от тях, започвам спор в Естония кой им е дал лиценз. Според естонския лиценз те трябва да ми върнат всички депозити, защото дори не можаха да ми отворят сметка за игра, но сметката е открита, клиентските книги са проверени и парите са получени.
Не играйте в това казино, защото е пълна измама.
Hey.
This casino is a complete scam casino, they don't allow the laws of your country or anything else. Customer service does not work, no one communicates, no response to e-mail, nothing happens.
They don't even check the customer books according to Estonian law. So, since I don't get an answer from them, I'm starting a dispute in Estonia, who has granted them a license. According to the Estonian license, they have to return all the deposits to me, because they couldn't even open a game account for me, but the account has been opened, the customer books have been checked and the money has been received.
Do not play at this casino because it is a complete scam.
Hei.
Tämä kasino on täydellinen huijaus kasino, ei ne salli lakeja ei oman maan ei mitä muuta. Asiakaspalvelu ei toimi ei kommunikoi kuka, ei vastaa sähköpostiin ei tapahtuu mitään.
Ne ei edes tarkistaa asiakaskirjat Viron lain mukaan. Niin koska näiltä vastausta ei saa nostan riitaan Virossa, kuka on myöntänyt heille lisenssin. Viron lisenssin mukaan heille pitää palauttaa minulle kaikki talletukset ,koska ei ne olisi voinut avaa minulle edes pelitiliin ,mutta on avattu tili ,tarkistanut asiakaskirjat ja vastaanottanut rahat .
Äläkö pelaako tässä kasinossa koska se on täydellinen huijaus.
Хей. Съжалявам, че имате проблеми в казиното.
Правилно ли разбирам, когато казвам, че сте от ограничена държава за казиното, но все пак успяхте да си отворите акаунт? Това ли е проблемът, който описвате тук?
Какво друго се случва? Имате ли проблем с тегленето или депозита?
Информирай ни.
Hey. I'm sorry you're having problems at the casino.
Do I understand correctly when I say that you are from a restricted country for the casino, but you were still able to open an account ? Is that the problem you are describing here ?
What else is going on ? Do you have a problem with the withdrawal or the deposit ?
Let us know.
Проблемът е следният, казиното е длъжно да проверява информацията на играча, блокира откриването на игралната сметка и т.н., всичките ми депозити трябва да им бъдат върнати. Защото са получени незаконно.
Така че, тъй като те не общуват, дойдох тук, за да направя оплакване, защото тогава те отговарят и обясняват как отварят акаунти за хора с ограничения за откриване на акаунти и получават депозити и потвърждават акаунта в играта.
Проблемът е следният, казиното е длъжно да проверява информацията на играча, блокира откриването на игралната сметка и т.н., всичките ми депозити трябва да им бъдат върнати.
Защото са получени незаконно.
Така че, тъй като те не общуват, дойдох тук, за да направя оплакване, защото тогава те отговарят и обясняват как отварят акаунти за хора с ограничения за откриване на акаунти и получават депозити и потвърждават акаунта в играта
The problem is the following, the casino is obliged to check the player's information, blocking the opening of the game account, etc., all my deposits must be returned to them. Because they have been received illegally.
So, since they don't communicate, I came here to make a complaint, because then they answer, and explain how they open accounts for people with account opening restrictions, and receive deposits and confirm the game account.
The problem is the following, the casino is obliged to check the player's information, blocking the opening of the game account, etc., all my deposits must be returned to them.
Because they have been received illegally.
So, since they don't communicate, I came here to make a complaint, because then they respond, and explain how they open accounts for people with account opening restrictions, and receive deposits and confirm the game account
Ongelma on seuraava , kasino on velvollinen tarkistaa pelaajan tiedot , pelitilin avamis esto yms , heille on palautetavaa kaikki minun talletukset . Koska ne on vastanotettu laitomasti .
Eli koska ne eivät kommunikoi ,niin tulin tänne tekemän reklamatio ,koska sitten ne vastaa , ja selitä ,miten ne avaa tilit henkilöille missä on tili avamis estot , ja vastanottaa talletukset ja teke pelitilin vahvistuksen.
The problem is the following, the casino is obliged to check the player's information, blocking the opening of the game account, etc., all my deposits must be returned to them.
Because they have been received illegally.
So, since they don't communicate, I came here to make a complaint, because then they respond, and explain how they open accounts for people with account opening restrictions, and receive deposits and confirm the game account
Здравейте.
Честно казано, не ми се стори толкова сложно обяснението. Ще задам няколко въпроса, ако нямате нищо против:
Самоизключвали ли сте се някога в това конкретно казино?
Или вместо това става въпрос за законността? Може би сте убедени, че казиното трябва да върне вашите депозити обратно, защото няма финландски лиценз?
Благодаря ви за допълнителното обяснение. 🤔
Hello.
Honestly, I found the explanation not so complex. I'll ask a few questions if you don't mind:
Have you self-excluded ever before in this specific casino?
Or is it about the legality instead? Are you perhaps convinced the casino should return your deposits back, because it lacks a Finnish license?
Thank you for your further explanation. 🤔
Хей. Съгласно естонското законодателство, ако съм блокирал казиното, то не може да отвори сметка за мен. ако все пак се отвори поради причина x, трябва да ми върнат всички депозити и да направят блок.
и на страниците им пише, че са разрешени от естонското законодателство
Хей.
Съгласно естонското законодателство, ако съм блокирал казиното, то не може да отвори сметка за мен. ако все пак се отвори поради причина x, трябва да ми върнат всички депозити и да направят блок.
и на страниците им пише, че са разрешени от естонското законодателство
Hey. According to Estonian law, if I have blocked the casino, the casino cannot open an account for me. if for reason x it is opened anyway, they have to return all the deposits to me and make a block.
and on their pages it is written that they are allowed by Estonian law
Hey.
According to Estonian law, if I have blocked the casino, the casino cannot open an account for me. if for reason x it is opened anyway, they have to return all the deposits to me and make a block.
and on their pages it is written that they are allowed by Estonian law
Hey. According to Estonian law, if I have blocked the casino, the casino cannot open an account for me. if for reason x it is opened anyway, they have to return all the deposits to me and make a block.
and on their pages it is written that they are allowed by Estonian law
Hei.
Viron lakin mukaan jos olen tehnyt esto , niin kasino ei voi mulle avaa tilin . jos syystä x on kuitenkiin avattu , heille on palautetavaa kaikki talletukset minulle ja tehdä esto .
ja heillä sivuilla on kirjoitettu että ne salli viron lakia
Разбирам, само имайте предвид, че ние не сме юристи тук - не се занимаваме с въпроси на законността.
Вместо това следваме Casino Guru Fair Gambling Codex
Да видим докъде ще ни отведе жалбата !
I see, just note we are not lawyers here - we do not engage in questions of legality.
Instead, we follow Casino Guru Fair Gambling Codex
Let's see where the complaint leads us!
Бихте ли опитали да напишете публикацията си на предпочитания от вас език? Трябва да призная, че все още се боря да те разбера.
Чувствам, че е малко жалко, защото този форум предлага вграден текстов преводач. Това е просто любезно предложение, така че оставям решението на вас.
Could you try to write your post in your preferred language? I must admit I still struggle to understand you.
I feel it's kind of pitty because this forum offers an inbuilt text translator. It's just a kind suggestion thus I'm leaving the decision up to you.
Здравейте.
Така че сега те са затворени от моята сметка, но не и от парите
не са се върнали.
Hello.
So now they have been closed by my account, but not the money
have not returned.
Moikka.
Siis nyt ne on laittanut minun tili kiinni, mutta rahat eivät
ole palautanut.
Съжалявам, че се стигна дотук, но понякога се стремите да бъдете изключен от онлайн казина, прав ли съм?
Разбирам, че сте силно убедени, че имате право на възстановяване на сумата, но честно казано, първо бих изчакал жалбата, за да отговоря правилно на този въпрос.
Актуализацията трябва да стане много скоро, според таймера. 🙏
I'm sorry it has come to this, but occasionally you aim to be excluded from online casinos, am I correct?
I understand you are strongly convinced you are entitled to a refund, but honestly, I would wait for the complaint to address this question properly first.
The update should take place very soon, according to the timer. 🙏
Казиното е пълна измама! Тук наистина не плащайте, те са престъпници. Вече половин седмица чакам депозита си и просто ме държат. Трябва да изчакам имейл, който така или иначе не идва. Опитват се да ме подмамят да играя с парите. Но няма да се оставя да бъда ограбен от такава нахална подкрепа. Бях УВЕРЕН, че ще го получа автоматично в рамките на 48 часа. Сега е двойно повече без обратна връзка. Знам, че 200% е изкушаващо, но стой настрана!
The casino is a complete scam! Really don't pay here, they're criminals. I've been waiting for my deposit for half a week now and I'm just being held back. I should wait for an email that doesn't come anyway. They're trying to trick me into playing with the money. But I won't let myself be ripped off by such cheeky support. I was ASSURED I would receive it automatically within 48 hours. Now it's double that without any feedback. I know 200% is tempting but stay away!
Das Casino ist kompletter Scam! Zahlt hier wirklich nicht ein, das sind kriminelle. Ich warte jetzt seit einer halben Woche auf meine Einzahlung und werde nur hingehalten. Ich solle doch auf eine email warten die eh nicht kommt. Sie versuchen mich dazu zu verleiten, mit dem Geld zu spielen. Ich lasse mich aber nicht von so einem frechen Support über den Tisch ziehen. Mir wurde VERSICHERT ich würde es innerhalb von 48 Stunden automatisch bekommen. NUn sind es das doppelte ohne jegliche Rückmeldung. Ich weis 200% sind verlockend aber lasst die Finger von der Seite!
Здравей, казваш, че казиното се опитва да те подмами да играеш с пари, но също така казваш, че депозитът ти още не е пристигнал, така че за какви пари говориш, моля? Имате ли проблем с тегленето или депозита? Опитахте ли да проверите дали има някаква грешка с доставчика на плащания?
Кажи ми.
Hi, you say that the casino is trying to trick you into playing with money, but you also say that your deposit hasn't arrived yet, so what money are you talking about please ? Do you have a problem with the withdrawal or the deposit ? Did you try to check if there was any error with the payment provider ?
Let me know.
Здравейте, миналата седмица се отбих в това казино. Парите бяха дебитирани веднага и нямах проблеми с моята банка. Платежната система обаче е имала проблем и според тях транзакцията е „неуспешна". Хората обаче не искаха да ми кредитират парите, въпреки че им изпратих доказателство за транзакцията. Тогава ми казаха, че трябва да изчакам 48 часа, докато парите ми бъдат АВТОМАТИЧНО върнати обратно. Вече минаха над 90 часа и все още нямам парите си. Вчера получих имейл, че парите са кредитирани по сметката ми. Дори не съм влизал от петък, защото не искам да играя там и просто искам парите си обратно. И да, явно се изкушавам просто да залагам с парите, защото ми е трудно да ги изплатя, просто ме задържат. Вече няколко пъти ме лъгаха, което мога да докажа. Престъпни свине
Hi, I stopped by this casino last week. The money was debited immediately and I had no problems with my bank. However, the payment system had a problem and according to them the transaction ''failed''. However, people didn't want to credit me my money even though I sent them proof of the transaction. I was then told that I should wait 48 hours until my money was AUTOMATICALLY sent back. Now over 90 hours have passed and I still don't have my money. Yesterday I received an email that the money had been credited to my account. I haven't even logged in since Friday because I don't want to play there and just want my money back. And yes, I'm clearly being tempted to just gamble with the money because it's difficult for me to pay it out, I'm just being held back. I've been lied to several times now, which I can prove. Criminal pigs
Hi, ich habe letzte Woche auf diesem Casino eingezhalt. Mir wurde das Geld sofort abgebucht und ich hatte keine Probleme mit meiner Bank. Das Zahlungssystem jedoch hatte ein Problem und laut ihnen ist die Transaktion ,,failed''. Jedoch wollten die Leute mir mein Geld nicht gutschreiben obwohl ich ihnen beweise der Transaktion geschickt habe. Daraufhin wurde mit mitgeteilt ich solle doch 48 Stunden warten bis mein Geld AUTOMATISCH zurückgeschickt wird. Nun sind über 90 Stunden vergangen und ich habe mein Geld immer noch nicht. Gestern habe ich dann eine Email bekommen, dass das Geld auf mein Konto gutgeschrieben wurde. Ich habe mich seit Freitag nicht einmal eingeloggt da ich dort nicht spielen will und einfach nur mein Geld zurück haben will. Und ja ich werde ganz klar dazu verlockt einfach mit dem Geld zu zocken da mir die Auszahlung schwer gemacht wird, ich werde nur hingehalten. Dazu wurde ich jetzt auch schon mehrmals angelogen was ich auch beweisen kann. Kriminelle Schweine
Даваме на казината 14 дни за решаване на тегленето. Мисля, че няколко дни все още не са толкова бедствие и казиното каза, че има технически проблеми с платежната система. Препоръчвам да проявите търпение известно време, въпреки че знам, че не е лесно, проверете в казиното на какъв етап е тегленето и ако това е същата стара история отново и отново, тогава бих препоръчал да подадете жалба, където нашият екип ще опита да ти помогне.
Въпреки това, ако имате нова информация, не се колебайте да ни уведомите. Твърдо вярвам, че ще получите парите си и всичко ще се развие щастливо.
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal. I think a couple of days is not such a disaster yet and the casino said they had technical problems with the payment system. I recommend being patient for a while, although I know it's not easy, check with the casino what stage the withdrawal is at and if it's the same old story over and over again, then I would recommend filing a complaint, where our team will try to help you.
However, if you have any new information, don't hesitate to let us know. I firmly believe that you will get your money and everything will turn out happily.
Здравейте,
Не разбирам защо ме омаловажават. Вероятно за защита на офертата. Тези хора ме излъгаха няколко пъти за парите ми и дори очакваха да ги заверя накрая (всякакви документи). Разбира се, че имам търпение за подобно нещо, но не и когато ме лъжат няколко пъти, когато ми казват неща, които не се спазват. И тогава сумата, която поисках да бъде изтрита, ще бъде кредитирана в моя акаунт. Което още не се е случило. Обаче получих имейл, че ще го върна, но дали това ще стане ;D
Hello,
I don't understand why I'm being belittled. Probably to protect the offer. These people lied to me several times about my money and even expected me to verify them at the end (all kinds of documents). Of course I have patience for something like that, but not when I'm lied to several times, when I'm told things that aren't followed through on. And then the amount that I requested to be deleted will be credited to my account. Which hasn't happened yet. However, I received an email saying that I will get it back but whether that will happen ;D
Hallo,
ich verstehe nicht warum ich kleingeredet werde. Wahrscheinlich um das Angebot zu wahren. Diese Leute haben mich mehrfach bezüglich meines Geldes angelogen und am Ende sogar noch erwartet mich zu verifizieren (Alle möglichen Dokumente). Natürlich habe ich Geduld für so etwas, aber nicht wenn ich mehrmals angelogen werde, wenn mir dinge gesagt werden die nicht eingehalten werden. Und dann wird mir der Betrag noch auf meinem Konto gutgeschrieben, dass ich angefragt hatte zu löschen. Was bis jetzt auch noch nicht passiert ist. Ich habe jedoch eine Email bekommen, dass ich es zurück bekomme aber ob das passieren wird ;D
Ясно разбирам, че никой не иска да изпадне в подобна ситуация и да има проблеми с казиното. Просто се радвам, че нещата трябва да се развият и парите да се върнат според имейла.
Е, уведомете ни дали това ще се случи или не, защото много се интересувам. Надявам се тази ситуация да се развие добре за вас. И ако не, ще се опитаме да помогнем.
I clearly understand that nobody wants to get into a situation like that and get in trouble with the casino. I'm just glad that things should move forward and the money should be returned according to the email.
Well, let us know if that happens or not, because I'm quite interested. I hope this situation turns out well for you. And if not we will try to help.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.