ФорумКазинапроблеми с betmaster Теглене

проблеми с betmaster Теглене (страница 9)

преди 4 години от Vispen
|
45728 преглеждания 174 отговора |
|
1...8 9
Добавете пост
Vispen
преди 2 години

Здравейте , имам проблем с тегленето в Betmaster , можете ли да ми помогнете ?

Автоматичен превод:
francesmanutd
преди 2 години

Здравейте,

какво се е случило? Уведомете ни, за да можем всички да се опитаме да ви помогнем. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Опитах се да изтегля пари от моята betmaster сметка чрез netbanking. От последните 20 дни ми отговаряха, че netbanking не е достъпно за теглене и ще бъде достъпно скоро. Но от 20 дни проблемът все още не е решен. И в чата не се дават никакви данни за контакт на упълномощено лице на betmaster или техния доставчик на плащане. Те говорят, че не носят отговорност за това.

Автоматичен превод:
dharmikakoya
преди 2 години

Здравейте,

честно казано, казиното най-вероятно не носи отговорност за тази ситуация. Техният доставчик на плащания може да се сблъска с някои местни проблеми. Ще се опитам да измисля различна опция за плащане, която е налична за вас. Питал ли си в казиното, чудя се?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Този проблем е там от 2 месеца. Те винаги отговарят, че проблемът ще бъде решен скоро. Освен това те не дават номер за връзка с доставчика на плащане, за да можем да ги попитаме направо колко време ще отнеме fm за разрешаване на този проблем

Автоматичен превод:
преди 2 години

И ако доставчикът на плащане има проблем с тегленето, тогава защо няма проблем с депозирането. Депозитът е успешно приет от тях

Автоматичен превод:
dharmikakoya
преди 2 години

Помолили ли сте ги за различна опция за плащане, налична за вас?

Това е най-важното нещо в момента, ако мога да кажа.

Проверих потребителски отзиви и изглежда, че и на други играчи са казали същото.

Предлагам ви, ако казиното не може да ви предложи решение, да подадете жалба. Поне ще разберем дали наистина има някакъв проблем с доставчика на плащане.

Моля, използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Това казино е най-лошото, което някога съм играл. Купих бонуси от слотове (sweet Bonanza, sugar rush и т.н.). Балансът беше намален, но печалбите не се появиха в баланса. Ако искате да теглите пари, те го правят много трудно. Засега не успях да изтегля пари. Поддръжката не отговаря на действителния ви въпрос. Вярвам, че това казино е измама

Автоматичен превод:
Traianos1985
преди 2 години

Здравей Traianos1985,

моля, обърнете внимание на моя отговор тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, аз също се сблъсках със същия проблем, винаги депозирах с карта Mastercard, играя предимно спортни залагания, сега спечелих около 10500€ и бих искал да ги изтегля, лимитът им за теглене на карта е 500€, но при първото теглене направиха, след 3 дни ми отказаха теглене и парите върнати в игралната сметка, любезно моля за вашата помощ. Редовно съм регистриран и верифициран в betmaster.

Автоматичен превод:
andrealiguori991
преди 1 година

Здравейте, вижте отговора тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Онлайн казиното е много привлекателно заради промоциите, които предлага, но всеки път, когато искам да изтегля печалби, те се връщат в сметката ми след 24 часа.

Трябва да се свържа с поддръжката, за да могат да ми дадат решение и след много опити най-накрая да направят тегленето ми ефективно към банковата ми сметка.

Въпросът е: нормална ли е тази ситуация или вече трябва да не вярвам на това казино.

Моите залози са силни, седмично той атакува между 20 и 30 хиляди мексикански песо.

Автоматичен превод:
urielivangapor
преди 1 година

Здравейте,

Бих казал, че е нормално играчът да се консултира с казиното от време на време. Би било чудесно, ако чат операторът все още е на ваше разположение, но понякога отнема известно време. Основният момент е дали проблемът е решен успешно и играчът се чувства доволен.

Вие ли🙂?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден,


Имам проблеми с тегленето от Betmaster от около 22 февруари. Първо ми казаха, че това е доставчикът на плащане, след това ми казаха, че трябва да премина през процес на проверка, който те вече приеха, но когато исках да тегля, те отхвърлиха тегленето ми. Сега той просто ми казва да чакам, да имам търпение, че неговият специализиран отдел гледа случая, но това е много разочароващо, защото е минал почти месец и няма решение. Някой да ми каже какво мога да направя, моля, отчаян съм

Автоматичен превод:
astrid11silva
преди 1 година

Здравейте!

Добре, че дойдохте тук, вярвам, че казиното трябва да може да завърши плащането или поне да обясни проблема в рамките на един месец. Поради това бих казал, че трябва да подадете жалба - просто щракнете върху тази връзка .

Може също да намерите това ръководство за удобно - то обяснява какво трябва да очаквате по пътя.

Автоматичен превод:
1...8 9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини