преди 2 години
Здравейте , имам проблем с тегленето в Betmaster , можете ли да ми помогнете ?
Hi , I have a problem with withdrawal in Betmaster , can you help me ?
0
Здравейте , имам проблем с тегленето в Betmaster , можете ли да ми помогнете ?
Hi , I have a problem with withdrawal in Betmaster , can you help me ?
Здравейте,
какво се е случило? Уведомете ни, за да можем всички да се опитаме да ви помогнем. 🙂
Hello,
what has happened? Let us know so we can all try to help you out. 🙂
Опитах се да изтегля пари от моята betmaster сметка чрез netbanking. От последните 20 дни ми отговаряха, че netbanking не е достъпно за теглене и ще бъде достъпно скоро. Но от 20 дни проблемът все още не е решен. И в чата не се дават никакви данни за контакт на упълномощено лице на betmaster или техния доставчик на плащане. Те говорят, че не носят отговорност за това.
I have tried to withdraw money from my betmaster account via netbanking. From last 20 days they replying me that netbanking is not available for withdrawals and it will be available soon. But from 20 days still problem is not solved. And in chat there are not giving any contact details of authorised person of betmaster or their payment provider. Ther are talking like they are not responsible for this.
Здравейте,
честно казано, казиното най-вероятно не носи отговорност за тази ситуация. Техният доставчик на плащания може да се сблъска с някои местни проблеми. Ще се опитам да измисля различна опция за плащане, която е налична за вас. Питал ли си в казиното, чудя се?
Hello,
frankly, the casino is most probably not responsible for this situation. Their payment provider may face some local issues. I'd try to come up with a different payment option available to you. Have you asked the casino, I wonder?
Този проблем е там от 2 месеца. Те винаги отговарят, че проблемът ще бъде решен скоро. Освен това те не дават номер за връзка с доставчика на плащане, за да можем да ги попитаме направо колко време ще отнеме fm за разрешаване на този проблем
This issue is there form 2 months. They always reply that the issue will be solved soon. And they also not giving any contact no of payment provider so we can ask streight to them that how much time it will take fmto resolve this issue
И ако доставчикът на плащане има проблем с тегленето, тогава защо няма проблем с депозирането. Депозитът е успешно приет от тях
And if payment provider have issue for withdrawal then why they do not have issue for deposite. Deposite is successfully accepted by them
Помолили ли сте ги за различна опция за плащане, налична за вас?
Това е най-важното нещо в момента, ако мога да кажа.
Проверих потребителски отзиви и изглежда, че и на други играчи са казали същото.
Предлагам ви, ако казиното не може да ви предложи решение, да подадете жалба. Поне ще разберем дали наистина има някакъв проблем с доставчика на плащане.
Моля, използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create
Have you asked them for a different payment option available to you?
This is the most important thing at the moment, if I may say.
I checked user reviews and it seems that other player were told the same.
I suggest that if the casino can't offer you solution, you should submit a complaint. At least we will know whether there is truly some problem with the payment provider.
Please use this link: https://casino.guru/complaints/create
Това казино е най-лошото, което някога съм играл. Купих бонуси от слотове (sweet Bonanza, sugar rush и т.н.). Балансът беше намален, но печалбите не се появиха в баланса. Ако искате да теглите пари, те го правят много трудно. Засега не успях да изтегля пари. Поддръжката не отговаря на действителния ви въпрос. Вярвам, че това казино е измама
This casino is the worst i ever played. I bought bonuses from slots (sweet Bonanza, sugar rush etc). The balance was reduced but the winnings didn't showed in the balance. If you want to withdraw money they make it very difficult. I didn't manage so far to withdraw any money. The support does not respond to your actual question. I believe that this cazino is a scam
Здравейте, аз също се сблъсках със същия проблем, винаги депозирах с карта Mastercard, играя предимно спортни залагания, сега спечелих около 10500€ и бих искал да ги изтегля, лимитът им за теглене на карта е 500€, но при първото теглене направиха, след 3 дни ми отказаха теглене и парите върнати в игралната сметка, любезно моля за вашата помощ. Редовно съм регистриран и верифициран в betmaster.
Hello, I also ran into the same problem, I always deposited with Mastercard card, I mainly play sports bets, now I won around 10500€ and I would like to withdraw them, their card withdrawal limit is 500€, but on the first withdrawal made, after 3 days they refused me the withdrawal and the money returned to the gaming account, I kindly ask for your help. I am regularly registered and verified on betmaster.
Buongiorno, anche io mi sono imbattuto con lo stesso problema, ho sempre depositato con carta Mastercard, gioco principalmente alle scommesse sportive, adesso ho vinto circa 10500€ e vorrei prelevarli, il loro limite di prelievo con carta è di 500€, ma al primo prelievo effettuato, dopo 3 giorni mi hanno rifiutato il prelievo e i soldi sono ritornati sul conto gioco, vi chiedo gentilmente un aiuto.Sono regolarmente registrato e verificato su betmaster.
Здравейте.
Онлайн казиното е много привлекателно заради промоциите, които предлага, но всеки път, когато искам да изтегля печалби, те се връщат в сметката ми след 24 часа.
Трябва да се свържа с поддръжката, за да могат да ми дадат решение и след много опити най-накрая да направят тегленето ми ефективно към банковата ми сметка.
Въпросът е: нормална ли е тази ситуация или вече трябва да не вярвам на това казино.
Моите залози са силни, седмично той атакува между 20 и 30 хиляди мексикански песо.
Hello.
The online casino is very attractive because of the promotions it offers, but every time I want to withdraw winnings, they are returned to my account after 24 hours.
I have to contact support so that they can give me a solution and after many attempts they finally make my withdrawal effective to my bank account.
The question is: is this situation normal or do I already have to distrust this casino.
My bets are strong, weekly he attacked between 20 and 30 thousand Mexican pesos.
Hola.
Es muy atractivo el casino en línea por las promociones que ofrece, pero cada vez que quiero retirar ganancias estas me las regresa a mi cuenta después de pasar 24horas.
Tengo que comunicarme a soporte para que me den una solución y después de muchos intentos por fin hacen efectivo mi retiro a mi cuenta bancaria.
La pregunta es: es normal esta situación o ya tengo que desconfiar de este casino.
Mis apuestas son fuertes, semanalmente le agredió entre 20 y 30 mil pesos mexicanos.
Здравейте,
Бих казал, че е нормално играчът да се консултира с казиното от време на време. Би било чудесно, ако чат операторът все още е на ваше разположение, но понякога отнема известно време. Основният момент е дали проблемът е решен успешно и играчът се чувства доволен.
Вие ли🙂?
Hello,
I'd say that it is normal that player needs to consult issues with the casino from time to time. Would be great if the chat operator is still at your disposal, but sometimes, it takes some time. The main point is whether the issue was successfully solved and the player feels satisfied.
Did you🙂?
Добър ден,
Имам проблеми с тегленето от Betmaster от около 22 февруари. Първо ми казаха, че това е доставчикът на плащане, след това ми казаха, че трябва да премина през процес на проверка, който те вече приеха, но когато исках да тегля, те отхвърлиха тегленето ми. Сега той просто ми казва да чакам, да имам търпение, че неговият специализиран отдел гледа случая, но това е много разочароващо, защото е минал почти месец и няма решение. Някой да ми каже какво мога да направя, моля, отчаян съм
Good afternoon,
I have been having trouble withdrawing on Betmaster since around February 22nd. First they told me that it was the payment provider, then they told me that I had to go through a verification process, which they already accepted, but when I wanted to withdraw, they rejected my withdrawal. Now he simply tells me to wait, to be patient, that his specialized department is looking at the case, but it is very frustrating because almost a month has passed and there is no solution. Someone tell me what can I do please, I'm desperate
Buenas tardes,
Estoy teniendo problemas para retirar en Betmaster desde el 22 de febrero aproximadamente. Primero me dijeron que era el proveedor de pagos, luego me indicaron que tenía que pasar por un proceso de verificación, el cual ya aceptaron, pero cuando quise retirar me rechazaron el retiro. Ahora simplemente me dice que espere, que tenga paciencia, que su departamento especializado está viendo el caso, pero es muy frustrante porque ya ha pasado casi un mes y no hay solución. Alguien que me diga qué puedo hacer por favor, estoy desesperada
Здравейте!
Добре, че дойдохте тук, вярвам, че казиното трябва да може да завърши плащането или поне да обясни проблема в рамките на един месец. Поради това бих казал, че трябва да подадете жалба - просто щракнете върху тази връзка .
Може също да намерите това ръководство за удобно - то обяснява какво трябва да очаквате по пътя.
Hey there!
It's good you came here, I believe the casino should be able to complete the payment or at least explain the issue within a month. Because of that, I would say, you should submit a complaint - just click this link.
You may also find this guide handy - it explains what you should expect along the way.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.