Разбира се, разбирайте, че ... макар че това е първото казино (без шведски лиценз), с което изпитвах подобни трудности и играх с много ... оправданията, подобни на предишните, ни бяха хвърлени, когато успяха да стартиране на cryptowallet (депозиране и теглене) първия път, когато анулираха моето искане за изтегляне без обяснение, втори път те го анулираха отново, обяснението този път беше „въведохте грешен cryptoadress", изпратих имейл на cryptowallet и получих отговора ви „въведете правилно one ", въпреки че се опитах отново с крипто портфейл„ адрес за изтегляне ", но отново го анулираха .... Когато го направих отново (копиране и поставяне, не въведох ръчно кода), поставих" futures-depost adress "като направих първия път, изведнъж се получи. Опитах се да изтегля останалите вчера (с правилния "адрес", който работеше в събота ... те го отмениха отново днес (без обяснение). ГИГАНТСКИ НОО за всички, които мислят да се присъединят към тези момчета.
Of course, understand that... though this is the first casino (without swedish license) that i experianced this kind of difficulties with, and i have played with many...the excuses similar to the earlier was Thrown at us when managed to start a cryptowallet(deposit and withdraw) the first Time they cancelled my withdrawelrequest with no explanation, the second time they cancelled it again, explanation this time was " you entered wrong cryptoadress" , i emailed cryptowallet and received their answer "you entered the right one", despite that i tried again with cryptowallet "withdrawel adress", yet again they cancelled it....When doing it again (copy and paste, i didnt manually enter the code) i pasted the "futures-depost adress" as i did the first time , suddenly it worked. I tried to withdraw the rest yesterday(with the correct "adress " that worked saturday... they cancelled it again today (without explanation). A GIANT NOOO for everyone thinking of joining this guys.
Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод: