преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Prism Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
правилата и условията на казиното казват на играчите да прочетат условията на бонуса в подробности, когато избират бонус. Правя това. Използвах бонус код FREE60 и условията в подробностите за бонуса са максимум $100 за теглене. Когато завършите 60-те завъртания, получавате изскачащо съобщение, което ви казва какво трябва да заложите и също така ви казва, че средства над $100 ще бъдат премахнати при завършване на играта. Това е вторият път, когато ви казва, че максималното изплащане е $100. След като завършите играта, системата премахва всички средства и ви оставя точно $100. Отивам на теглене и казиното ми плаща $50. Питам защо и те ми предоставят напълно различен набор от правила, отколкото са програмирали в софтуера. Те казаха, че трябва да се обърнат към маркетинговия екип. Няма смисъл! Маркетингът не ми предостави правила за бонуси. Правилата не са в някакъв маркетингов имейл. Правилата са програмирани в системата и ви се предоставят, когато изберете бонуса. Искам да кажа, че буквално всеки може да отиде на уебсайта на призмата и да напише бонус код free60 и да се убеди сам. Максималното теглене е $100. Фактът, че казиното просто няма да плати $50 веднага, е тъжен. Особено след като аз съм депозиращ играч и това е 100% тяхна вина.
casino terms and conditions tell players to read the bonus terms in the details when selecting a bonus. I do this. I used bonus code FREE60 and the terms in the details of the bonus are max cash out $100. When you complete the 60 spins you get a pop up message that tells you what you have to wager and it also tells you funds in excess of $100 will be removed at completion of playthrough. That is the second time it tells you the max cash out is $100. Once you complete the playthrough the system removes all funds and leaves you with exactly $100. I go to withdrawal and the casino pays me $50. I ask why and they provide me with a completely different set of rules then they have programmed in the software. They said they have to escalate to marketing team. Makes no sense! Marketing did not provide me with bonus rules. The rules are not in some marketing email. The rules are programmed into the system and provided to you when u select the bonus. I mean literally anyone can go to the prism website and type in bonus code free60 and see for themselves. Max cash out is $100. The fact that the casino just won’t pay the $50 instantly is sad. Especially since I am a depositing player and this is 100% their fault.
Здравейте!
Е, това наистина е интересна ситуация. Честно казано, и на двете екранни снимки липсва частта за конкретното максимално теглене.
Имам предвид този, който казва "до 100". Това не е равно на 100.
Можете ли да намерите тази информация, посочена някъде в правилата, може би?
По един или друг начин, максималният теглене винаги трябва да бъде посочен ясно, това е една от най-важните части на бонуса, ако питате мен...
Hey there!
Well, this is really an interesting situation. Frankly, both screenshots miss the part about the specific max cashout.
I mean the one says "up to 100". That's not equal to 100.
Can you find this information stated somewhere in the rules, perhaps?
One way or another, the maximum cashout should always be stated clearly, it's one of the most important parts of the bonus, if you ask me...
Казиното не ми плати $100, изпратиха ми $50 и казаха, че съжалявам, че правилата са неправилни в системата 😂😂😂
три дни по-късно го смениха и сега това се казва..
луд ли съм, че си мисля, че казиното трябва да спазва правилата, които те дават на играчите? Това е единственият начин да знаем правилата на бонуса, е като щракнете върху подробностите за бонуса в системата. Всичко, което мога да кажа е, че това е причината хората да връщат плащания. Обзалагам се, че казиното не харесва, когато играчите връщат таксата и казват опа, грешката ми! За тях е добре да се отнасят така с играчите, но когато масите са обърнати, те се ядосват и съжалявам, че връщането на таксата беше грешка, не е достатъчно. Въпреки това те очакват това да е достатъчно за играчите
The casino wouldn’t pay me $100 they sent me $50 and said sorry the rules were incorrect in the system 😂😂😂
three days later they changed it and now this is what is says..
am I crazy for thinking the casino should honor the rules they gave to players? That is the only way we even know bonus rules is by clicking the details of the bonus in the system. All I can say is this is why people do chargebacks. I bet the casino doesn’t like when players charge back and say ooops my bad! It’s okay for them to treat players like that but when tables are reversed they get pissed and a I’m sorry the charge back was a mistake is not enough. Yet they expect it to be enough for players
Е, точно така - това означава, че можете да изтеглите и по-малка сума. Затова предпочетох да видя по-конкретни условия. Това е всичко.
Само ми дайте малко време да прочета втория пост.
Well, precisely - that means you can also withdraw a lower amount. That's why I preferred to see more concrete terms. That's all.
Just give me a moment to read the second post.
Казиното не ми плати $100, изпратиха ми $50 и казаха, че съжалявам, че правилата са неправилни в системата 😂😂😂
три дни по-късно го смениха и сега това се казва..
луд ли съм, че си мисля, че казиното трябва да спазва правилата, които те дават на играчите? Това е единственият начин да знаем правилата на бонуса, е като щракнете върху подробностите за бонуса в системата. Всичко, което мога да кажа е, че това е причината хората да връщат плащания. Обзалагам се, че казиното не харесва, когато играчите връщат таксата и казват опа, грешката ми! За тях е добре да се отнасят така с играчите, но когато масите са обърнати, те се ядосват и съжалявам, че връщането на таксата беше грешка, не е достатъчно. Въпреки това те очакват това да е достатъчно за играчите
The casino wouldn’t pay me $100 they sent me $50 and said sorry the rules were incorrect in the system 😂😂😂
three days later they changed it and now this is what is says..
am I crazy for thinking the casino should honor the rules they gave to players? That is the only way we even know bonus rules is by clicking the details of the bonus in the system. All I can say is this is why people do chargebacks. I bet the casino doesn’t like when players charge back and say ooops my bad! It’s okay for them to treat players like that but when tables are reversed they get pissed and a I’m sorry the charge back was a mistake is not enough. Yet they expect it to be enough for players
Нищо чудно, че се чувстваш така...
В моите книги, след като вземете бонуса, правилата и условията се прилагат, докато не приключите с бонуса, или като спечелите от него, или го загубите. Промяната на условията по средата не е честна.
Честно казано, технически грешки се случват постоянно, но вината не е ваша и едно прилично казино със сигурност би ви платило цялата сума.
Също така, в това отношение, мисля, че споменахте връщане на плащане по много подходящ начин.
Както и да е, моля, посетете жалбата си, тя чака актуализация. Чувствайте се свободни да използвате тази връзка 👈
Благодаря ти!
No wonder you feel this way...
In my books, once you take the bonus, the terms and conditions apply until you finish up with the bonus, either by winning from it or losing it. Changing conditions in the middle is not fair.
Frankly, technical errors happen all the time, yet it is not your fault, and a decent casino would surely pay you the whole amount.
Also, in that regard, I think you mentioned chargeback in a very appropriate way.
Anyway, please visit your complaint, it's waiting for an update. Feel free to use this link 👈
Thank you!
Трябва да отбележа, че след като влезете в играта, системата автоматично премахва излишните средства над сумата, която можете да изтеглите. Завърших играта и имах $116, системата свали $16, оставяйки ми $100 за теглене.
I should note that once you hit the playthrough the system automatically removes excess funds over the amount you are allowed to withdrawal. I finished playthrough and had $116 the system took off the $16 leaving me with $100 to withdrawal.
Здравейте. Така че това всъщност е нещо добро, те го задават от системата, наистина е полезно за играчите, смятам. Така че специално в този случай те трябва да ви платят цялата сума.
Провеждаме наистина интересна анкета тук, на нашия сайт. Бихте ли искали да добавите своя глас, може би? 😉 Ето линка 👈, ако желаете да го направите.
Както и да е, нека видим как нашият екип ще се справи с вашата жалба и се надяваме на най-добрия резултат за вас. 🤞
Hello. So that is actually a good thing, they have it set by the system, it is really helpful for the players, I reckon. So especially in this case, they should pay you the whole amount.
We have a really interesting poll going on, here on our site. Would you like to add your vote, perhaps? 😉 Here is the link 👈, if you wish to do so.
Anyway, let's see how our team will go with your complaint, and hope for the best result for you. 🤞
на първия ден тегленето на пари приключи почти веднага, сред някои депозити спечелих $625, изпълних напълно условията на купона, който активирах и поисках теглене (28 септември), в чата казаха, че ще бъде завършено след 7 календарни дни, защото така работи алгоритъмът, който не разбирам как обещават пълно теглене за час, сметката ми е напълно идентифицирана и ми е любопитно да видя продължението..
on the first day the withdrawal of money was completed almost immediately, among some deposits I earned $625, I fully fulfilled the terms of the coupon I activated and requested a withdrawal (28 Sep), in the chat they said it would be completed in 7 calendar days because this is how the algorithm works which I don't understand how they promise complete withdrawal in an hour, my account is fully identified and I'm curious to see the continuation..
Освен това сме любопитни, така че, моля, информирайте ни, когато има новини.
Дадоха ли ви някакво обяснение за това забавяне обаче?
And we are curious as well, so please update us whenever there will be some news.
Did they give you any explanation regarding this delay, though?
В комуникация, която имах с тях чрез чат, те отговориха, че знаят точно датата на плащане 5/10, ще ви кажа най-новата .. Обяснението им беше, че системата Coindraw е извадила тази дата
In a communication I had with them via chat they replied that they know exactly the payment date 5/10, I'll tell you the newest .. Their explanation was that the Coindraw system pulled out that date
Хм, въпреки че не е най-приятното нещо за чакане, вярвам, че са ви казали точна информация и вероятно ще трябва да изчакаме и да видим дали всичко ще мине гладко и ще получите парите си.
Ако не стане, не забравяйте да ни уведомите и ние ще се опитаме да помогнем.
Hmm, although it's not the most pleasant thing to wait for, I believe they have told you accurate information and so we will probably have to hold on and see if everything goes smoothly and you get your money.
If it doesn't, be sure to let us know and we will try to help.
тегленето на $625 завърши без никакви проблеми, в чата ми казаха, че обработката ще се извърши 168 часа след подаване на заявката и всъщност се случи точно след 168 часа, подобно нещо не ми се е случвало досега, имах загриженост, но в крайна сметка всичко мина добре.
the withdrawal of $625 was completed without any problems, I was told in the chat that the processing will be done 168 hours after submitting the request and it actually happened exactly after 168 hours, something like this has never happened to me before, I had a concern but in the end everything went well.
Харесва ми да виждам кога това, което казиното казва на играча, е вярно и той се придържа към него. Също така е хубаво да се види, че всичко мина гладко и затова изживяването вероятно е останало добро в крайна сметка.
Ще играете ли отново тук?
I like to see when what the casino tells the player is true and they stick to it. It's also nice to see that everything went smoothly and therefore the experience probably remained good in the end.
Will you play here again?
играх това казино, защото обещаваше 20' теглене и правдоподобен бонус 300% без правила, все пак чакането една седмица е възпиращ фактор, вярвам, че няма надеждно казино в анклава, RTG казината са там, без изобщо да се притеснявате за вашите печалби и е извън анклава
i played this casino because it promised 20' withdrawal and believable bonus 300% no rules, still waiting a week is a deterrent, i believe there is no reliable casino through the enclave, RTG casinos are there without worrying about your winnings at all and is outside the enclave
έπαιξα σε αυτό το καζίνο επειδή υποσχέθηκε 20' απόσυρση χρημάτων και πιστευτά μπόνους 300% no rules,παρόλα αυτά η αναμονή μιας εβδομάδας είναι αποτρεπτικος παράγοντας , πιστεύω ότι δεν υπαρχει αξιόπιστος καζίνο μέσω του inclave ,RTG καζίνο υπάρχουν χωρίς να ανησυχείς καθόλου για τα κέρδη σου και είναι εκτός του inclave
Разбирам позицията ви, така че се надявам, че всичко ще бъде наред в бъдеще и тегленията няма да се удължават ненужно.
Ще ти стискам палци. 🤞
I understand your position, so I hope that everything will be fine in the future and the withdrawals will not be unnecessarily prolonged.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.