ФорумКазинаPrimeBetz Casino - обща дискусия

PrimeBetz Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от simplyme
|
745 преглеждания 8 отговора |
|
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PrimeBetz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Това казино ме измами злонамерено. Просто не се изплаща. Поисках теглене чрез Jeton, но не проработи. Бях депозирал с кредитна карта и тегленията чрез кредитна карта не са възможни и единствените опции за теглене тук са myfinity, Jeton и крипто. Трябваше да депозирам отново минимална сума в Jeton, за да верифицирам акаунта си, което работи чудесно, но тегленето отново не се случи, очевидно има проблем с Jeton, който не е решен и до днес. Свързах се с Jeton и те ми казаха, че нямат никакви проблеми и че тегленията не са възстановени в сметката ми. Така че това, което направиха с мен, беше тактика на забавяне, за да ме накарат отново да загубя парите си. Днес глупаво възстанових сумата си за теглене и играх с нея, но със залог от €1200 не успях да спечеля нито една печалба, игрите изглеждат модифицирани и настроени на нула. Според мен те са измамници.

Автоматичен превод:
simplyme
преди 3 месеца

Здравейте, това означава ли, че нямате пари в акаунта си на играч? Не ми се иска да го чуя, защото в такъв случай вероятно вече няма да може да ти се помогне. Вярвам, че греша и това не е така.

Струва ми се обаче доста несправедливо, ако препоръчат различен метод на теглене и тогава той също не работи. Сигурно и аз бих се разстроил.

Кажете ми как е и ще видим дали можем да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, вярно е, че нямам останали пари в сметката си, защото сам анулирах тегленето поради дългото време на чакане и тактиката на забавяне на казиното. Върнах парите и не успях да направя нито една печалба, общо €1200. Получих функцията в играта Danger High Voltage и завърших 15 безплатни завъртания с нула, това е само пример. Тегленето отне няколко дни и многократно ми беше казано, че имат проблем с Jeton..... Мисля, че това е позор и, разбира се, няма да посетя това казино отново. Депозирах около 350 евро и дори това не остана в сметката ми. Бих искал да предупредя другите играчи да избягват това казино, защото всеки, който се отнася така с клиентите си, е измамник.

Автоматичен превод:
simplyme
преди 3 месеца

Даваме на казината 14 дни за решаване на тегленето. Ако някога имате проблем, можете да се свържете с нас, но понякога трябва да сте търпеливи малко повече, отколкото сте свикнали. Разбирам, че това не е най-доброто изживяване, но ако отнеме повече време, за да направите теглене в друго казино и вие анулирате и загубите, тогава за съжаление не можем да ви помогнем. съжалявам 😥

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Разбирам това, просто исках да информирам другите играчи и да ги предупредя как действа казиното, когато лъжат играчи, които плащат пари... те са измамници

Автоматичен превод:
simplyme
преди 2 месеца

Не мисля, че казината трябва да използват тази тактика, въпреки че знаем, че не винаги е така и понякога се използва. Понякога казината не са виновни за някои от забавянията и затова е необходимо да бъдете търпеливи от време на време. Ако трябваше да чакаме незабавни тегления навсякъде, това вероятно би било утопия. Жалко, че накрая се получи така. 🙁

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Депозирах общо €713 в това казино, което може да бъде потвърдено чрез моята кредитна карта и моя Jeton акаунт. Днес депозирах отново и разбира се загубих отново, което не е реалистично, когато сте заложили общо €1913. Моите анулирани печалби, които не ми изплатиха чрез Jeton, са €1200 плюс €713 депозит. Слотове, независимо какво играя с мъртви завъртания, функции като choppy не плащат нищо, не е за вярване. Свързах се с чата днес и попитах дали акаунтът ми е бил нулиран след неуспешното теглене и те отговориха, че съм депозирал само €133!!!! Тук лъжат и мамят..... file

Автоматичен превод:
simplyme
преди 2 месеца

Така че, ако можете да го докажете с факта, че имате банкови извлечения и е така, че сте депозирали повече, отколкото казиното ви казва, тогава е доста странно, че виждат нещо различно. Нямате ли история на депозитите в акаунта си?

Вероятно ще подам жалба в тази ситуация и нашият екип ще я разгледа допълнително.

Какво мислиш, ще го направиш ли?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини