преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PrimeBetz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това казино ме измами злонамерено. Просто не се изплаща. Поисках теглене чрез Jeton, но не проработи. Бях депозирал с кредитна карта и тегленията чрез кредитна карта не са възможни и единствените опции за теглене тук са myfinity, Jeton и крипто. Трябваше да депозирам отново минимална сума в Jeton, за да верифицирам акаунта си, което работи чудесно, но тегленето отново не се случи, очевидно има проблем с Jeton, който не е решен и до днес. Свързах се с Jeton и те ми казаха, че нямат никакви проблеми и че тегленията не са възстановени в сметката ми. Така че това, което направиха с мен, беше тактика на забавяне, за да ме накарат отново да загубя парите си. Днес глупаво възстанових сумата си за теглене и играх с нея, но със залог от €1200 не успях да спечеля нито една печалба, игрите изглеждат модифицирани и настроени на нула. Според мен те са измамници.
This casino has deceived me maliciously. It simply doesn't pay out. I requested a withdrawal via Jeton but it didn't work. I had deposited with a credit card and withdrawals via credit card are not possible and the only withdrawal options here are myfinity, Jeton and crypto. I was supposed to deposit a minimal amount again with Jeton to verify my account, which worked wonderfully, but the withdrawal again didn't happen, apparently there is a problem with Jeton which hasn't been resolved to this day. I contacted Jeton and they told me they don't have any problems and no withdrawals have been refunded to my account. So what they did to me was a delaying tactic to get me to lose my money again. Today I stupidly refunded my withdrawal myself and played with it, but with a stake of €1200 I couldn't land a single win, the games seem modified and set to zero. In my opinion they're scammers.
Dieses Casino hat mich arglistig getäuscht. Es zahlt einfach nicht aus. Ich hatte eine Auszahlung über Jeton beantragt was aber nicht funktionierte. Ich hatte ja mit kreditkarte eingezahlt und die Auszahlung per kreditkarte ist nicht möglich und als Auszahlungsmöglichkeiten gibt's hier nur myfinity, Jeton und krypto. Ich sollte nun noch mal einen minimalen Betrag mit Jeton einzahlen um mein Account zu verifizieren das hat auch wunderbar geklappt nur die Auszahlung wieder nicht angeblich gibt es ein Problem mit Jeton was bis heute nicht gelöst wurde. Ich habe Jeton kontaktiert und sie sagt mir die haben keine Probleme und in meinem Account keine Auszahlung zurück gebucht.Also war das was die mit mir gemacht haben eine hinhaltetaktik damit ich mein Geld wieder verspiele. Ich habe heute dummerweise meine Auszahlung selber zurückgebucht und damit gespielt ich konnte mit 1200 € einsetzen keinen einzigen Treffer mehr landen die Spiele wirken modifiziert und auf Null gesetzt. Für mich sind das Betrüger.
Здравейте, това означава ли, че нямате пари в акаунта си на играч? Не ми се иска да го чуя, защото в такъв случай вероятно вече няма да може да ти се помогне. Вярвам, че греша и това не е така.
Струва ми се обаче доста несправедливо, ако препоръчат различен метод на теглене и тогава той също не работи. Сигурно и аз бих се разстроил.
Кажете ми как е и ще видим дали можем да помогнем.
Hi, does it mean you don't have any money in your player account ? I'd hate to hear that, because in that case you probably can't be helped anymore. I believe I'm wrong and that's not the case.
However, it seems quite unfair to me if they recommend a different method of withdrawal and then it doesn't work either. I'd probably be upset too.
So tell me how it is and we'll see if we can help.
Да, вярно е, че нямам останали пари в сметката си, защото сам анулирах тегленето поради дългото време на чакане и тактиката на забавяне на казиното. Върнах парите и не успях да направя нито една печалба, общо €1200. Получих функцията в играта Danger High Voltage и завърших 15 безплатни завъртания с нула, това е само пример. Тегленето отне няколко дни и многократно ми беше казано, че имат проблем с Jeton..... Мисля, че това е позор и, разбира се, няма да посетя това казино отново. Депозирах около 350 евро и дори това не остана в сметката ми. Бих искал да предупредя другите играчи да избягват това казино, защото всеки, който се отнася така с клиентите си, е измамник.
Yes, it is true that I have no money left in my account because I cancelled the withdrawal myself due to the long waiting time and the casino's delaying tactics. I put the money back in and was unable to make a single win, a total of €1200. I got the feature in the game Danger High Voltage and completed 15 free spins with zero, that's just an example. The withdrawal took several days and I was repeatedly told that they had a problem with Jeton..... I think that's a disgrace and will of course not visit this casino again. I deposited around €350 and not even that stayed in my account. I would like to warn other players to avoid this casino because anyone who treats their customers like that is a fraud.
Ja es ist so ich habe kein Geld mehr auf meinem Konto da ich die Auszahlung dann selber storniert habe aufgrund der langen wartezeit und der hinhaltetaktik des Casinos, das Geld habe ich wieder eingesetzt und damit keinen einzigen Gewinn mehr machen konnte insgesamt 1200 €. Ich habe beim Spiel danger high voltage das Feature bekommen und 15 Freispiele mit null abgeschlossen, das ist nur ein Beispiel. Die Auszahlung zog sich über mehrere Tage hin und man sagte mir immer wieder dass sie ein Problem haben mit Jeton..... Ich finde das eine Frechheit und werde dieses Casino natürlich nicht mehr besuchen ich habe ca 350 € eingezahlt und noch nicht mal dass ist in meinem Konto geblieben. Ich möchte hiermit andere Spieler warnen dieses Casino zu meiden denn wer so mit seinen Kunden umgeht ist ein Betrüger
Даваме на казината 14 дни за решаване на тегленето. Ако някога имате проблем, можете да се свържете с нас, но понякога трябва да сте търпеливи малко повече, отколкото сте свикнали. Разбирам, че това не е най-доброто изживяване, но ако отнеме повече време, за да направите теглене в друго казино и вие анулирате и загубите, тогава за съжаление не можем да ви помогнем. съжалявам 😥
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal. If you ever have a problem you can contact us, but sometimes you have to be patient a little longer than you are used to. I understand that this has not been the best experience, but if it takes longer to make a withdrawal at another casino and you cancel and lose, then unfortunately we can't help you. I'm sorry. 😥
Разбирам това, просто исках да информирам другите играчи и да ги предупредя как действа казиното, когато лъжат играчи, които плащат пари... те са измамници
I understand that, I just wanted to inform other players and warn them how the casino acts when they lie to players who pay money...they are scammers
Das ist mir klar, ich wollte hiermit nur andere Spieler informieren und warnen wie das Casino handelt, wenn man Spieler anlügt die Geld bezahlen...es sind Betrüger
Не мисля, че казината трябва да използват тази тактика, въпреки че знаем, че не винаги е така и понякога се използва. Понякога казината не са виновни за някои от забавянията и затова е необходимо да бъдете търпеливи от време на време. Ако трябваше да чакаме незабавни тегления навсякъде, това вероятно би било утопия. Жалко, че накрая се получи така. 🙁
I don't think casinos should use this tactic, even though we know it's not always the case and sometimes it's used. Sometimes casinos are not to blame for some of the delays and therefore it is necessary to be patient now and then. If we were to wait for instant withdrawals everywhere, that would probably be utopia. It's a shame that it turned out that way in the end. 🙁
Депозирах общо €713 в това казино, което може да бъде потвърдено чрез моята кредитна карта и моя Jeton акаунт. Днес депозирах отново и разбира се загубих отново, което не е реалистично, когато сте заложили общо €1913. Моите анулирани печалби, които не ми изплатиха чрез Jeton, са €1200 плюс €713 депозит. Слотове, независимо какво играя с мъртви завъртания, функции като choppy не плащат нищо, не е за вярване. Свързах се с чата днес и попитах дали акаунтът ми е бил нулиран след неуспешното теглене и те отговориха, че съм депозирал само €133!!!! Тук лъжат и мамят.....
I have deposited a total of €713 into this casino, which can be verified via my credit card and my Jeton account. Today I deposited again and of course lost again, which is not realistic when you have staked a total of €1913. My cancelled winnings, which they did not pay me via Jeton, are €1200 plus a €713 deposit. Slots no matter what I play with dead spins, features like choppy don't pay anything, it's unbelievable. I contacted the chat today and asked if my account had been reset to zero after the failed withdrawal, and they answered that I had only deposited €133!!!! They lie and cheat here.....
Ich habe insgesamt 713 € in dieses Casino eingezahlt nachweisbar über meine Kreditkarte und über meinen Jeton account. Heute habe ich erneut eingezahlt und natürlich wieder verloren was bei Einsatz von insgesamt 1913 € nicht realistisch ist meine stornierten Gewinn den sie mir ja nicht über Jeton bezahlt haben 1200 € plus 713 € Einzahlung Slots egal was ich spiele mit deadspins, Features wie abgehackt zahlen nichts , das ist unglaublich ich habe den Chat heute kontaktiert und habe gefragt ob mein Konto auf Null gesetzt worden ist nach der misslungenen Auszahlung, da antwortet er mir ich hätte nur 133€ eingezahlt!!!!Hier wird gelogen und betrogen.....
Така че, ако можете да го докажете с факта, че имате банкови извлечения и е така, че сте депозирали повече, отколкото казиното ви казва, тогава е доста странно, че виждат нещо различно. Нямате ли история на депозитите в акаунта си?
Вероятно ще подам жалба в тази ситуация и нашият екип ще я разгледа допълнително.
Какво мислиш, ще го направиш ли?
So if you can prove it by the fact that you have bank statements and it is the case that you have deposited more than the casino tells you, then it is quite strange that they see something different. Don't you have any deposit history in your account ?
I would probably file a complaint in that situation and have our team look into it further.
What do you think, are you gonna go for it?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.