Ако видите, че получаването на парите отнема повече от две седмици, не се колебайте да се свържете с нас. Със сигурност се надявам, че няма да е толкова дълго, разбира се, но да кажем, че е така, все още можете да подадете жалба, дори ако казиното все още не е представено на нашия уебсайт. Ние ще ви насочим, ако е необходимо.
За съжаление, не можем да кажем нищо относно проблема с игрите, които описвате, защото нашият екип за данни трябва да провери уебсайта и едва тогава може да бъде изготвен и публикуван пълен преглед тук. Така че дотогава трябва да изчакаме.
Дръжте ни в течение, моля, и се върнете с добри новини, моля.
If you see that it takes more than two weeks to receive the money, do not hesitate to contact us. I surely hope it won't be that long, of course, but let's say that it does, you can still file a complaint even if the casino is not yet featured on our website. We will guide you if needed.
Unfortunately, we cannot say anything regarding the issue with the games you are describing because our data team needs to check the website, and only then can a full review be prepared and published here. So until then, we need to wait.
Keep us updated, please, and come back with some good news, please.
Автоматичен превод: