ФорумКазинапредупреждениеwinnercasino.bet

предупреждениеwinnercasino.bet (страница 2)

преди 1 година от SeargentSlotty
|
7147 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Добавете пост
callumwoody123
преди 1 година

Здравейте,

честно казано, вярвам, че сублицензите не работят точно така. Опитайте този официален инструмент за проверка:

https://www.curacao-egaming.com/public-and-players/authenticity

Както и да е, вижте и нашия преглед:

file

https://casino.guru/winnercasino-review

Надявам се, че жалбата ви ще бъде разрешена.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
callumwoody123
преди 1 година

Потърсете ги в къщата на компанията, те се намират някъде в средните земи

Автоматичен превод:
lukedeanhyu
преди 1 година

Плащали ли сте най-после?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистрирах се в това казино преди няколко месеца и похарчих доста пари за него, без да тегля нито веднъж. Бях чел някои отзиви тук и останах с впечатлението, че те рядко, ако изобщо изплащат, но все пак се възползвах от техните бонус оферти и просто играх за забавление. Преди седмица реших да прочета t и cs или поне да опитам, но има купчини правила и се съмнявам, че мнозина ще си направят труда. Това, което разбрах от тях е, че е практически невъзможно да се направи теглене. По принцип те могат да правят каквото си искат без никакво обезщетение. Опитайте да им изпратите имейл, няма отговор. Преди няколко дни отидох да вляза, но сайтът явно беше изчезнал във въздуха. След това днес какво трябва да се появи във входящата ми поща освен съобщение, което ми казва, че са имали технически проблеми и страницата за влизане вече е достъпна на нов уебсайт, наречен "winnercasino1.bet", предлагайки ми безплатни завъртания като стимул да продължа да играя . Достатъчно е да кажа, че ще се възползвам от безплатните завъртания, но те са получили последните си пари от мен...освен ако, разбира се, не започнат да ми таксуват застрашените £5 на месец бездействие! Направляват ясно!!!

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Надяваме се, че получих обратно парите си от депозита, тъй като оспорвам транзакциите към това измамно казино с моята банка.

Автоматичен превод:
boooge
преди 4 месеца

Здравей, скъпа, аз също имам проблем с това казино и те смениха уебсайта си .. Получихте ли вече някакви средства обратно от казиното или вашата банка? Моля, актуализирайте. Благодаря

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини