преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pokerdom Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това звучи сериозно.
Казаха ли ви причина за това?
Обикновено в такива случаи има нещо, което кара казиното да мисли, че закриването на акаунт е правилната опция.🤔
Проверих жалбата и изглежда, че проблемът е в държавата ви на пребиваване или в паспорта.
Искате ли да обясните допълнително, моля?
Написахте „Въпреки че имам паспорти на няколко държави и живея в различни държави. Казах им, че мога да предоставя паспорта на държавата в юрисдикцията, но те не се интересуват."
И така, коя държава сте регистрирали като държава на пребиваване и кой паспорт предоставихте за KYC?
Може би все пак има обяснение.
That sounds serious.
Have you been told a reason for that?
Usually, in such cases, there is something that makes the casino think that account closure is the correct option.🤔
I checked the complaint and the problem seems to be your country of residence or the passport.
Care to explain further, please?
You wrote "Although I have passports of several countries and live in different countries. I told them I can provide the passport of the country in the jurisdiction, but they are not interested."
So, which country did you register as your country of residence, and which passport did you provide per KYC?
Maybe there is an explanation after all.
В момента съм в Израел и им предоставих израелски паспорт. Правилата им не гласят, че не мога да регистрирам акаунт от територията на Израел. Освен това понякога живея на територията на Руската федерация и мога да предоставя паспорт на тази страна. Едно нормално казино може поне да върне парите на клиента, а не просто да блокира сметката заедно със средствата. Те също не отговарят на имейли. Няма обратна връзка. Звучи ли това като нормално обслужване на клиенти?
I am currently in Israel and have provided them with an Israeli passport. Their rules do not state that I cannot register an account from the territory of Israel. Plus, I also sometimes live in the territory of the Russian Federation and can provide a passport of this country. A normal casino could at least return the money to the client, and not just block the account along with the funds. They also don't respond to emails. There is no feedback. Does this sound like normal customer service?
Ето и техният отговор:
Вашият акаунт е блокиран на основание условията на проекта 3.1.3.
3.1.3. Вие сте гражданин на следните държави или юрисдикции: Съединените щати, Украйна, временно окупираните територии на Донецка и Луганска области на Украйна и полуостров Крим, Обединеното кралство, Иран, Северна Корея, Сомалия, Сирия и всяка от законно свързани територии с тези държави. На лица, пребиваващи или намиращи се в тези държави, не е разрешено да отварят сметка или да депозират средства на уебсайта. Можем да правим промени и допълнения към списъка с такива държави без предизвестие. Вие носите цялата отговорност за навременната проверка на списъка.
Къде е Израел?
There is their answer:
Your account is blocked on the basis of the terms of the project 3.1.3.
3.1.3. You are a citizen of the following countries or jurisdictions: the United States, Ukraine, the temporarily occupied territories of the Donetsk and Luhansk regions of Ukraine and the Crimean peninsula, the United Kingdom, Iran, North Korea, Somalia, Syria and any of the legally associated territories with these countries. Persons residing or located in these countries are not permitted to open an account or deposit funds on the Website. We may make changes and additions to the list of such countries without prior notice. You are solely responsible for checking the list in a timely manner.
Where is Israel?
There is their answer:
Ваш аккаунт заблокирован на основании условий проекта 3.1.3.
3.1.3. Вы являетесь гражданином следующих стран или юрисдикций: США, Украины, временно оккупированных территорий Донецкой и Луганской областей Украины и Крымского полуострова, Великобритании, Ирана, Северной Кореи, Сомали, Сирии и любой из юридически ассоциированных территорий с указанными странами. Лицам, проживающим или находящимся в этих странах, не разрешается открывать аккаунт или вносить денежные средства на Веб-сайте. Мы можем вносить изменения и дополнения в список таких стран без предварительного уведомления. Вы несете полную ответственность за своевременную проверку списка.
Where is there Israel?
В момента съм в Израел и им предоставих израелски паспорт. Правилата им не гласят, че не мога да регистрирам акаунт от територията на Израел. Освен това понякога живея на територията на Руската федерация и мога да предоставя паспорт на тази страна. Едно нормално казино може поне да върне парите на клиента, а не просто да блокира сметката заедно със средствата. Те също не отговарят на имейли. Няма обратна връзка. Звучи ли това като нормално обслужване на клиенти?
I am currently in Israel and have provided them with an Israeli passport. Their rules do not state that I cannot register an account from the territory of Israel. Plus, I also sometimes live in the territory of the Russian Federation and can provide a passport of this country. A normal casino could at least return the money to the client, and not just block the account along with the funds. They also don't respond to emails. There is no feedback. Does this sound like normal customer service?
Здравей.
Разбирам чувствата ти. Ето защо вярвам, че жалбата ще ни помогне да разкрием цялата история и да предложим справедливо решение.
Hello there.
I understand your feelings. That's why I believe the complaint will help us uncover the whole story and suggest a fair solution.
Ето и техният отговор:
Вашият акаунт е блокиран на основание условията на проекта 3.1.3.
3.1.3. Вие сте гражданин на следните държави или юрисдикции: Съединените щати, Украйна, временно окупираните територии на Донецка и Луганска области на Украйна и полуостров Крим, Обединеното кралство, Иран, Северна Корея, Сомалия, Сирия и всяка от законно свързани територии с тези държави. На лица, пребиваващи или намиращи се в тези държави, не е разрешено да отварят сметка или да депозират средства на уебсайта. Можем да правим промени и допълнения към списъка с такива държави без предизвестие. Вие носите цялата отговорност за навременната проверка на списъка.
Къде е Израел?
There is their answer:
Your account is blocked on the basis of the terms of the project 3.1.3.
3.1.3. You are a citizen of the following countries or jurisdictions: the United States, Ukraine, the temporarily occupied territories of the Donetsk and Luhansk regions of Ukraine and the Crimean peninsula, the United Kingdom, Iran, North Korea, Somalia, Syria and any of the legally associated territories with these countries. Persons residing or located in these countries are not permitted to open an account or deposit funds on the Website. We may make changes and additions to the list of such countries without prior notice. You are solely responsible for checking the list in a timely manner.
Where is Israel?
There is their answer:
Ваш аккаунт заблокирован на основании условий проекта 3.1.3.
3.1.3. Вы являетесь гражданином следующих стран или юрисдикций: США, Украины, временно оккупированных территорий Донецкой и Луганской областей Украины и Крымского полуострова, Великобритании, Ирана, Северной Кореи, Сомали, Сирии и любой из юридически ассоциированных территорий с указанными странами. Лицам, проживающим или находящимся в этих странах, не разрешается открывать аккаунт или вносить денежные средства на Веб-сайте. Мы можем вносить изменения и дополнения в список таких стран без предварительного уведомления. Вы несете полную ответственность за своевременную проверку списка.
Where is there Israel?
Израел очевидно липсва.
Това ме кара да мисля, че казиното по някакъв начин е приложило вместо това „всяка от законно асоциираните територии с тези държави..". Само предположение.
Както казахте сами: „Освен това понякога живея на територията на Руската федерация и мога да предоставя паспорт на тази страна."
За мен това звучи по-вероятно като причина за такъв проблем. Просто бих предоставил израелския паспорт без допълнителни предложения.
Е, да видим какво ни носи жалбата!
Israel is obviously missing.
This makes me think the casino somehow applied "any of the legally associated territories with these countries.." instead. Just a guess.
As you said yourself: "Plus, I also sometimes live in the territory of the Russian Federation and can provide a passport of this country."
To me, it sounds more likely as the reason for such an issue. I would simply provide the Israeli passport without further offers.
Well, let's see what the complaint brings us!
О, какво има да се мисли? Те просто намериха повод да откраднат парите. Ако търсите в интернет, има много отзиви за подобни случаи в това казино. Явно все още плащат за реклама на много сайтове.
Oh, what is there to think? They just found an excuse to steal the money. If you search on the Internet, there are a lot of reviews about such cases in this casino. Apparently they still pay for advertising to many sites.
Разбирам подхода ти. За съжаление всички тези фактори, които споменахте напоследък, не са изцяло вид аспект, на който можем по някакъв начин да повлияем.
Ние не сме от тези сайтове, така че не мога да коментирам подобни реклами.
Вярвам, че жалбата беше добра стъпка, нека видим какво ще представи казиното. 🤞
I understand your approach. Sadly all those factors you mentioned lately are not entirely a kind of aspect we can somehow affect.
We are not one of those sites, so I can't comment on such advertisements.
I believe that the complaint was a good step, let's see what the casino will present. 🤞
Това е най-малкото подозрително.
Моля, не забравяйте да актуализирате жалбата си. Това е важно изявление и Ник трябва да бъде уведомен. 🤔
That is suspicious, at least.
Please make sure to update your complaint. This is an important statement, and Nick should be notified. 🤔
Чрез достъп до вашата жалба.
Първият вариант е през вашия профил:
Просто щракнете върху вашето потребителско име тук в разговора и вижте профила, след което отворете раздела, наречен „жалби"
Или можете просто да отворите акаунта си, като щракнете върху аватара си в горния десен ъгъл:
Тази връзка тук ще ви отведе незабавно:
https://casino.guru/pokerdom-casino-the-player-s-account-got-blocked-1
By accessing your complaint.
The first variant is through your profile:
Just click on your username here in the conversation and view the profile, then open the tab called "complaints"
Or you can simply open your account by clicking your avatar in the upper right corner:
This link here will get you there instantly:
https://casino.guru/pokerdom-casino-the-player-s-account-got-blocked-1
здравей Не мога да вляза в профила си, пише че е блокиран.
Не ми изпратиха имейл с обяснение на причината за блокирането.
Поддръжката на сайта не отговаря, не отговарят и на имейли. изобщо не разбирам
причина за блокиране. Изтеглих средства и сметката беше блокирана.
Нищо не съм нарушил. В сметката има $376
Hello! I can't log into my account, it says it's blocked.
They didn’t send me any email explaining the reason for the blocking.
The site support does not respond, they do not respond to emails either. I do not understand at all
reason for blocking. I put funds on withdrawal and the account was blocked.
I did not violate anything. There are $376 in the account
Здравствуйте! Я не могу зайти в аккаунт, написано, что он заблокирован.
Письма на почту мне никакого не прислали с объяснением причины блокировки.
Поддержка сайта не отвечает, на почту тоже не отвечают. Я вообще не понимаю
причину блокировки. Поставил на вывод средства и аккаунт заблокировали.
Я ничего не нарушал. На счету 376$
Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която се намирате. Виждам, че казиното не ви е дало причина, което е жалко, защото нямаме какво да хващаме по този начин.
Както и да е, игра ли тук с някакъв бонус?
Добре че си пуснал жалба, като не знаеш какво се е случило. Нашият екип ще се опита да ви помогне и да разбере какво не е наред.
Ето защо сега ще трябва да имаме търпение.
Hi, I'm sorry about this situation you find yourself in. I see that the casino gave you no reason, which is a pity because we don't have much to catch this way.
Anyway, did you play here with any bonus?
It's good that you filed a complaint when you don't know what happened. Our team will try to help you and find out what was wrong.
That's why we'll have to be patient now.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.