ФорумКазинаPokerdom Casino - обща дискусия

Pokerdom Casino - обща дискусия

преди 1 година от axsee
|
1850 преглеждания 14 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pokerdom Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Не съветвам никого. Опитвам се да изтегля средства, блокираха сметката ми. Измами

Автоматичен превод:
axsee
преди 1 година

Това звучи сериозно.

Казаха ли ви причина за това?

Обикновено в такива случаи има нещо, което кара казиното да мисли, че закриването на акаунт е правилната опция.🤔

Проверих жалбата и изглежда, че проблемът е в държавата ви на пребиваване или в паспорта.

Искате ли да обясните допълнително, моля?

Написахте „Въпреки че имам паспорти на няколко държави и живея в различни държави. Казах им, че мога да предоставя паспорта на държавата в юрисдикцията, но те не се интересуват."

И така, коя държава сте регистрирали като държава на пребиваване и кой паспорт предоставихте за KYC?

Може би все пак има обяснение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

В момента съм в Израел и им предоставих израелски паспорт. Правилата им не гласят, че не мога да регистрирам акаунт от територията на Израел. Освен това понякога живея на територията на Руската федерация и мога да предоставя паспорт на тази страна. Едно нормално казино може поне да върне парите на клиента, а не просто да блокира сметката заедно със средствата. Те също не отговарят на имейли. Няма обратна връзка. Звучи ли това като нормално обслужване на клиенти?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ето и техният отговор:

Вашият акаунт е блокиран на основание условията на проекта 3.1.3.


3.1.3. Вие сте гражданин на следните държави или юрисдикции: Съединените щати, Украйна, временно окупираните територии на Донецка и Луганска области на Украйна и полуостров Крим, Обединеното кралство, Иран, Северна Корея, Сомалия, Сирия и всяка от законно свързани територии с тези държави. На лица, пребиваващи или намиращи се в тези държави, не е разрешено да отварят сметка или да депозират средства на уебсайта. Можем да правим промени и допълнения към списъка с такива държави без предизвестие. Вие носите цялата отговорност за навременната проверка на списъка.


Къде е Израел?

Автоматичен превод:
преди 1 година

В момента съм в Израел и им предоставих израелски паспорт. Правилата им не гласят, че не мога да регистрирам акаунт от територията на Израел. Освен това понякога живея на територията на Руската федерация и мога да предоставя паспорт на тази страна. Едно нормално казино може поне да върне парите на клиента, а не просто да блокира сметката заедно със средствата. Те също не отговарят на имейли. Няма обратна връзка. Звучи ли това като нормално обслужване на клиенти?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Разбирам чувствата ти. Ето защо вярвам, че жалбата ще ни помогне да разкрием цялата история и да предложим справедливо решение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ето и техният отговор:

Вашият акаунт е блокиран на основание условията на проекта 3.1.3.


3.1.3. Вие сте гражданин на следните държави или юрисдикции: Съединените щати, Украйна, временно окупираните територии на Донецка и Луганска области на Украйна и полуостров Крим, Обединеното кралство, Иран, Северна Корея, Сомалия, Сирия и всяка от законно свързани територии с тези държави. На лица, пребиваващи или намиращи се в тези държави, не е разрешено да отварят сметка или да депозират средства на уебсайта. Можем да правим промени и допълнения към списъка с такива държави без предизвестие. Вие носите цялата отговорност за навременната проверка на списъка.


Къде е Израел?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Израел очевидно липсва.

Това ме кара да мисля, че казиното по някакъв начин е приложило вместо това „всяка от законно асоциираните територии с тези държави..". Само предположение.

Както казахте сами: „Освен това понякога живея на територията на Руската федерация и мога да предоставя паспорт на тази страна."

За мен това звучи по-вероятно като причина за такъв проблем. Просто бих предоставил израелския паспорт без допълнителни предложения.

Е, да видим какво ни носи жалбата!


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

О, какво има да се мисли? Те просто намериха повод да откраднат парите. Ако търсите в интернет, има много отзиви за подобни случаи в това казино. Явно все още плащат за реклама на много сайтове.

Автоматичен превод:
axsee
преди 1 година

Разбирам подхода ти. За съжаление всички тези фактори, които споменахте напоследък, не са изцяло вид аспект, на който можем по някакъв начин да повлияем.

Ние не сме от тези сайтове, така че не мога да коментирам подобни реклами.

Вярвам, че жалбата беше добра стъпка, нека видим какво ще представи казиното. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто казаха, че не мога да играя и от Израел. Въпреки че не е посочено в правилата им. измамници.

Автоматичен превод:
axsee
преди 1 година

Това е най-малкото подозрително.

Моля, не забравяйте да актуализирате жалбата си. Това е важно изявление и Ник трябва да бъде уведомен. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как да актуализирам?

Автоматичен превод:
axsee
преди 1 година

Чрез достъп до вашата жалба.

Първият вариант е през вашия профил:

Просто щракнете върху вашето потребителско име тук в разговора и вижте профила, след което отворете раздела, наречен „жалби"

file

Или можете просто да отворите акаунта си, като щракнете върху аватара си в горния десен ъгъл:

file

Тази връзка тук ще ви отведе незабавно:

https://casino.guru/pokerdom-casino-the-player-s-account-got-blocked-1


Автоматичен превод:
преди 4 дни

здравей Не мога да вляза в профила си, пише че е блокиран.

Не ми изпратиха имейл с обяснение на причината за блокирането.

Поддръжката на сайта не отговаря, не отговарят и на имейли. изобщо не разбирам

причина за блокиране. Изтеглих средства и сметката беше блокирана.

Нищо не съм нарушил. В сметката има $376

Автоматичен превод:
ritter5port
преди 4 дни

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която се намирате. Виждам, че казиното не ви е дало причина, което е жалко, защото нямаме какво да хващаме по този начин.

Както и да е, игра ли тук с някакъв бонус?

Добре че си пуснал жалба, като не знаеш какво се е случило. Нашият екип ще се опита да ви помогне и да разбере какво не е наред.

Ето защо сега ще трябва да имаме търпение.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини