преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayWise365 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Този сайт реален ли е, колко вярвам, все пак не видях никакви доказателства за плащане от никого от тези уебсайтове, свържете се с мен @playwise365
Is this site is real,how i trust ,still i did not see any payment proofs from anyone from this websites,s contact me @playwise365
Здравей, от това, което пишеш имам чувството, че имаш проблем с тегленето на пари в казиното. Това вярно ли е ?
Колко време продължава вашата ситуация, алтернативно, колко време не сте могли да се оттеглите? Разкажете ни повече, за да се опитаме да ви помогнем.
Hi, from what you write I have a feeling that you have a problem with withdrawing money in the casino. Is that right ?
How long has your situation been going on, alternatively how long have you been unable to withdraw ? Tell us more so we can try to help you.
Здравейте ,
Използвам playwise 365 от известно време, обикновено депозирам пари чрез банков превод, но този път реших да използвам тяхната опция за крипто плащане
(Това беше фактурата, която беше генерирана от тях за плащането)
Общата сума на фактурата беше = 234,29 долара (19 500 rs)
Общата изпратена сума беше = 237,29 долара (19 749,50 rs)
Фактурата беше заседнала в потвърждение за 24 часа, след което изтече, но BTC напусна моя портфейл и беше прехвърлен в техния портфейл
Това е TXN на транзакцията:- e3b47cf30468b6cbebed6b05f0811904d71ebfb7e4d05df501bfc40fe9af66ee
Те на свой ред прехвърлиха същата сума в друг портфейл, който може да се види в блокчейна
Опитвам се да се свържа с тях чрез тяхната поддръжка в чата, VIP WhatsApp мениджър и дори имейл
Те имат само едно нещо да кажат, транзакцията е неуспешна и те не са получили парите.
Ясно е, че имат и аз съм безпомощен в момента.
Само ме молят да изчакам и казват че ще ми върнат парите като ги получат .
Някой тук има ли съвети какво може да се направи?
Hello ,
I have been using playwise 365 for a while now , I usually deposit money using bank transfer but this time I decided to use their crypto payment option
(This was the invoice that was generated by them for the payment)
Total invoice amount was = 234.29 dollars (19,500 rs)
Total amount sent was = 237.29 dollars (19,749.50 rs)
The invoice was stuck in confirmation for 24 hours after which it expired but the BTC left my wallet and got transferred to their wallet
This is the transaction TXN :- e3b47cf30468b6cbebed6b05f0811904d71ebfb7e4d05df501bfc40fe9af66ee
They inturn transferred the same amount to another wallet which can be seen on the blockchain
I have been trying to contact them through their chat support , VIP whatsapp manager and even email
They only have 1 thing to say , the transaction has failed and they did not receive the money.
It is clear that they have and I am helpless right now.
They only ask me to wait and say that they will return my money when they receive it .
Does anyone out here have any tips on what can be done ?
Здравейте, преместих вашата позиция под казиното, за което говорите. Поставихте се в неприятна ситуация и със сигурност не е приятно, когато поддръжката дава един и същ отговор отново и отново. Но ако казиното не е получило парите, тогава те също трябва да изчакат. Колко време продължава тази ситуация? Ако това продължава и не получите парите си обратно, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Hello, I've moved your pos under the casino you're talking about. You've put yourself in a regrretable situation and it's certainly not pleasant when support gives the same answer over and over again. But if the casino hasn't received the money, then they have to wait as well. How long has this situation been going on ? If it persists and you don't get your money back, please let us know and we will try to help you.
Вече мина седмица, техните агенти продължават да ми звънят всеки ден и ме питат защо не играя вече, не знам как не могат да проследят биткойн транзакция, данните са достъпни за всички.
Когато ги притиснах по въпроса, техният агент ми изпрати гласова бележка на хинди, в която се казваше, че компанията им има оборот от милиони и не се интересуват от кражбата на мизерната сума на депозита.
Мога ли да направя нещо или трябва да забравя сумата и да продължа?
It's been a week now , their agents keep calling me everyday asking me why I'm not playing anymore , I don't know how they cannot track a bitcoin transaction , the data is available for everyone to see .
When I pressed them on the matter , their agent sent me a voice note in hindi saying that their company has a turnover of millions and they're not interested in stealing my minuscule deposit amount.
Is there anything I can do or should I forget the amount and move on?
Здрасти.
Агентите наистина ли ви се обаждат? Това наистина е много жалък начин на действие.
Как реагират на вашия проблем с депозита, когато им кажете причината? Сигурно се чувства неудобно. 🙁
Бих казал, че една седмица всъщност е доста време за проследяване на обикновена биткойн транзакция, така че какъв изглежда е проблемът, чудя се?
Извинете ме за тъп въпрос; Сигурен съм, че сте проверили блокчейна, нали? Какво открихте?
Във всеки случай мисля, че е дошло времето да научим повече за безплатната функция за оплакване, която предлагаме на играчи в подобни ситуации. Това ръководство предоставя страхотна представа , така че бих искал да го прегледате.
Уведомете ме, ако се интересувате да изпратите такъв, става ли?
Hi there.
The agents are actually calling you? This is indeed a very unfortunate course of action.
How do they respond to your deposit issue when you tell them the reason? It must feel awkward. 🙁
I'd say a week is actually quite some time to track an ordinary Bitcoin transaction, so what seems to be the issue, I wonder?
Forgive me a dumb question; I'm sure you've checked the blockchain, right? What have you found?
In any case, I think the time has come to learn more about the free complaint feature we offer to players in similar situations. This guide provides a great heads-up, so I'd like you to browse it.
Let me know if you are interested in submitting one, ok?
Playwise365 не одобри тегленето ми вече повече от 12 часа…След многократно взаимодействие с тяхната поддръжка на клиенти те казват, че това ще бъде направено скоро…Жалка услуга на казино платформата Playwise 365…Препоръчвам на никого да не играе техните…Те просто казват да продължи търпение…достатъчно
Playwise365 not approved my withdrawal for more than 12 hours now…After repeated interaction with their customer support they are saying it will be done soon…Pathetic service of Playwise 365 casino platform…I recommend that no one should play their…They are just saying keep patience…Enough
Здравей. Мога ли да ви попитам дали имате актуализации от казиното? Били ли сте напълно верифицирани в това казино?
Питам, защото е доста често срещано в онлайн казината процесът на теглене да отнеме малко повече време, особено ако това е първото теглене на играчите и те първо трябва да го верифицират. Така че понякога може да е наистина ненужно да се подозирате, бих казал. 🤷♀️ Моля, връщайте се с актуализации от казиното, ще чакаме вашия отговор.
Hello there. May I ask you if you have any updates from the casino? Have you been fully verified in this casino?
I am asking, because it is quite common in online casinos that the withdrawal process might take a bit longer, especially if it is the players first withdrawal and they need to verify him first. So sometimes it could be really unnecessary to get suspicious, I might say. 🤷♀️ Please come back with any updates from the casino, will wait for your response.
Наистина ще имаме нужда от още подробности относно този проблем, за който сте публикували.
Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино? Имахте ли успешни тегления там преди или това е първото ви?
Поддръжката даде ли ви информация относно това забавяне?
Моля, отговорете ни, за да можем да се опитаме да ви помогнем.
We will really need some more details regarding this issue you posted about.
Is your account fully verified at this casino? Did you have any successful withdrawals there before, or is this your first one?
Did the support give you any information regarding this delay?
Please reply to us so we can try to help you out.
Този сайт изпика моето първо теглене на казино id потвърди, че тегленето е чакано от 12/09/24 до 15/09/24, след което го анулирахме и направихме ново теглене, което щеше да бъде 3 дни плюс, но не го получихме playwise365
This site pee my 1st withdrawal casino id verified the withdrawal was pending from 12/09/24 to 15/09/24 then we cancelled it and did a new withdrawal which would have been 3 days plus but we did not get it playwise365
This site pee my 1st withdrawal casino id verify hai withdrawal 12/09/24 se 15/09/24 tak pending tha phir hum ne cancel karke re withdrawal Kiya jo 3 din plus hogya hum ko nhi mila aa playwise365
Така че чакате тегленето си вече 3 дни, нали?
Е, не е толкова лошо, вярвам, и както Кристина го обясни във вашата жалба , обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди да се намесим.
Нека изчакаме още няколко дни и дано скоро получите парите. Дръжте ни в течение за всякакви новини, моля.
So you are waiting for your withdrawal for 3 days now, right?
Well, it is not that bad, I believe, and as Kristina explained it in your complaint, we usually give casinos 14 full days to proceed with the payment before we intervene.
Let's wait a few more days, and hopefully you will receive the money soon. Keep us updated about any news, please.
Здравейте, не мисля, че чакането един ден е нещо, което би било много в казино. Има казина, където можете да изчакате много повече за вашето теглене и ще добавя, че може да има много други неща, които могат да забавят тегленията.
Но първо, играхте ли с някакъв бонус? Трябваше ли да предоставите на казиното документи или не?
Кажете ми, моля.
Hello, I don't think waiting a day is something that would be much in a casino. There are casinos where you could wait much longer for your withdrawal and I will add that there can be many other things that can slow down the withdrawals.
But first of all, did you play with any bonus? Did you need to provide the casino with any documents or not?
Let me know please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.