НачалоФорумКазинаPlayPix Casino - обща дискусия

PlayPix Casino - обща дискусия

 от ricardomarceloborja
|
5 386 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayPix Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Повече от 15 дни се опитвам да изтегля парите си от акаунта си в PLAYPIX И НЕ Е ВЪЗМОЖНО, молих няколко пъти за помощ и ми казваха само да изчакам 72 часа, мина още време и нищо , изпратих необходимите документи, акаунтът ми е зелено потвърден, но те продължават да отхвърлят моите тегления. ТАЗИ СТРАНИЦА ПРИЛИЧА НА ИЗМАМА, ИЗМАМА, ВНИМАВАЙТЕ

Автоматичен превод:
ricardomarceloborja

Какви са причините за тези откази, моля? Звучи наистина странно!

Edited
Автоматичен превод:

Моля, помогнете ми да изтегля парите си 🙁 Вече похарчих много и искам да изтегля малкото, което ми остана 🙁

Автоматичен превод:
javier10

Здравейте, какъв е проблемът ви, когато не можете да изтеглите парите си от казиното? Верифицирахте ли вече акаунта си? От колко време не можете да се оттеглите?

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:

Playpix надежден ли е при теглене на пари?


Автоматичен превод:
mogollon1556

Здравейте, не съм сигурен дали мога да отговоря на този въпрос, тъй като не играя в казина. Но винаги е най-добре да направите малко проучване за казино, преди да отидете там. Опитах се да го проверя също, но все още нямаме много от играчи за това казино, например под формата на потребителски отзиви или оплаквания.

Въпреки това, ще играете ли тук или вече сте играли там и чакате оттеглянето си и затова питате?

Автоматичен превод:
Jaro

аз ще играя

Автоматичен превод:
mogollon1556

Бихте ли били по-конкретни, моля? Джаро се опитва усилено да обхване всички аспекти на вашия въпрос, но със сигурност ще му е полезно малко сътрудничество 😉.

Ще опитам това с известно ниво на простота:

Това по някакъв начин теоретичен въпрос ли е? Трябва да кажа, че ще са необходими надеждни съвети от други играчи от същата страна. 🤷‍♀️



Автоматичен превод:

Здравейте, използвах playpix от дълго време и никога не съм имал проблеми с тегленето или извършването на KYC, но откакто започна този месец декември, създава много проблеми по отношение на тегленията, ако акаунтът ви е ограничен, те блокират тегленето и използват условията на сайта, за да не плащате парите. Има случаи на хора с повече от 40 хиляди откраднати от сметката си и когато те попитаха чата какво ще се случи с парите в капан, чата просто даде най-жалкото извинение, което някога съм виждал в казино чат, което беше „Вашите парите няма да бъдат върнати и ще бъдат дарени за благотворителност" моля, оценете това казино по-добре, тъй като вече не е надеждно. filefilefile

Edited
Автоматичен превод:
Mschmitz1

Здравейте, след като прочетете това, бих ви препоръчал да подадете жалба веднага, защото ако казиното ви даде причина да не ви плати пари и да ги дарите за благотворителност, тогава това определено не е правилно.

Можете да подадете жалба тук на този линк и аз твърдо вярвам, че екипът ще може да ви помогне.

Влезте ли

Автоматичен превод:

здрасти

Какво ви кара да мислите, че казиното се опитва да ви попречи да теглите?

Може би има разумно обяснение или може би някакъв вид подкрепа за вас, но бих казал, че се нуждаем от подходящо обяснение на цялата ситуация.

Искате ли да отговорите на няколко въпроса?

Напълно ли сте потвърдени?

Какво беше последното нещо, което обсъдихте с казиното, моля? И накрая, знаете ли за някакви обвинения срещу вас, като нарушаване на някои правила на казино и т.н.?


Автоматичен превод:
Jaro

Игра ли е и трябва ли сметката да бъде потвърдена, за да се извърши тегленето?


Автоматичен превод:
leonelsanchez2606

Здравейте, мога ли да разбера кое казино е, защото не намерих нищо подобно на това, което сте написали. Свързахте ли се с казиното кога трябва да получите парите? Имате ли потвърден акаунт?

Ние даваме на казината 14 дни за уреждане на тегления и вие едва започвате, така че не бих се тревожил веднага.

Кажи ми.

Автоматичен превод:

Нормално ли е тегленето, което направих в play piz, да отнеме повече от два дни?

Автоматичен превод:

Игра ли е и трябва ли сметката да бъде потвърдена, за да се извърши тегленето?


Автоматичен превод:

Благодаря, преместих публикациите ви под казиното, за което говорите. Що се отнася до самата проверка, повечето казина го правят при първо теглене, но това не винаги е правило. Когато едно казино го поиска, трябва да го преминете успешно, за да можете да теглите, затова попитах. Ако казиното не е казало нищо за проверката, тогава вероятно няма да ви помолят да го направите все още.

Въпреки това, ако попитате поддръжката за вашето теглене, те ще ви кажат ли защо не можете да теглите?

Автоматичен превод:

Пише, че опцията за теглене е активирана, но когато само проверя документите си за самоличност, но вече тегля без проверка сега, просто чакам парите да пристигнат в банковата ми сметка

file

Автоматичен превод:
leonelsanchez2606

Разбирам, така че изглежда ще е необходима проверка в този случай. Но нека да видим дали казиното отговаря на това изискване. Каквото и да се случи, уведомете ни в жалбата, а също и тук. 😉

Автоматичен превод:

Имам въпрос, съжалявам: на 4/4/2024 направих пари от 190 bs, еквивалентни на около 27 долара.

Проблемът е, че мина много време и знам, че трябва да чакам до 14 дни. Но бих искал да знам какво ще стане, ако след 14 дни пак не ми дадат парите.


Къде мога да се извиня?

Автоматичен превод:
franzquispemora

Здрасти!

Бих искал да кажа, че съм удивен, че сте запознати с правилото за 14 пълни дни, към което се придържа екипът за оплаквания.

Това е много необичайно, така че мисля, че заслужавате голям 👍 палец нагоре! 🙂

Съжалявам обаче, че тегленето ви се забави. Е, за да отговоря на въпроса ви:

Най-удобното развитие би било казиното да изплати парите междувременно.

Уви, всичко е възможно, така че в случай, че казиното не успее да изплати сумата, отговорникът по жалби, което означава, че специалистът по жалби, който се грижи за вашата жалба, ще направи всичко възможно да се свърже с представителя на казиното, за да проучи проблема. След като проблемът е ясен и очевиден, той се фокусира върху решението.

Да се надяваме, че жалбата няма да е необходима. Виждам, че времето става все по-малко, но почакайте!

Ще бъдем тук за всички новини, които имате.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини