преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayPix Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Повече от 15 дни се опитвам да изтегля парите си от акаунта си в PLAYPIX И НЕ Е ВЪЗМОЖНО, молих няколко пъти за помощ и ми казваха само да изчакам 72 часа, мина още време и нищо , изпратих необходимите документи, акаунтът ми е зелено потвърден, но те продължават да отхвърлят моите тегления. ТАЗИ СТРАНИЦА ПРИЛИЧА НА ИЗМАМА, ИЗМАМА, ВНИМАВАЙТЕ
For more than 15 days I have been trying to withdraw my money from my PLAYPIX account, AND IT CAN'T BE POSSIBLE, I have asked on several occasions for help and they only tell me to wait 72 hours, more time has passed and nothing, I sent required documents, My account is green verified, but they keep rejecting my withdrawals. THIS PAGE LOOKS LIKE A SCAM, A FRAUD, BE CAREFUL
Durante más de 15 días he intentando retirar mi dinero de mi cuenta de PLAYPIX, Y NO SE PUEDE, he pedido en varias ocasiones que me ayuden y solo me dicen que espere 72 horas, ya ha pasado más tiempo y nada, envié documentos requeridos, mi cuenta está en verde verificada, pero siguen rechazando mis retiros. PARECE UNA ESTAFA, UN FRAUDE ESA PÁGINA TENER CUIDADOOOOOOOO
Какви са причините за тези откази, моля? Звучи наистина странно!
What reasons did they state for those rejections, please? Sounds really weird!
Моля, помогнете ми да изтегля парите си 🙁 Вече похарчих много и искам да изтегля малкото, което ми остана 🙁
Please help me withdraw my money 🙁 I already spent a lot and I want to withdraw the little I have left 🙁
Por favor ayúdenme a retirar mi dinero 🙁 ya gaste mucho y quiero retirar lo poco que me queda 🙁
Здравейте, какъв е проблемът ви, когато не можете да изтеглите парите си от казиното? Верифицирахте ли вече акаунта си? От колко време не можете да се оттеглите?
Ще чакам отговор.
Hello, what's your problem when you can't withdraw your money from the casino? Have you verified your account yet? How long has it been that you can't withdraw?
I will wait for a response.
Здравейте, не съм сигурен дали мога да отговоря на този въпрос, тъй като не играя в казина. Но винаги е най-добре да направите малко проучване за казино, преди да отидете там. Опитах се да го проверя също, но все още нямаме много от играчи за това казино, например под формата на потребителски отзиви или оплаквания.
Въпреки това, ще играете ли тук или вече сте играли там и чакате оттеглянето си и затова питате?
Hi, I'm not sure if I can answer this question since I don't play in casinos. But it's always best to do some research on a casino before you go there. I have tried to check it out as well, but we don't have much from players about this casino yet, for example in the form of user reviews or complaints.
However, are you going to play here or have you already played there and are waiting for your withdrawal and that's why you are asking ?
Бихте ли били по-конкретни, моля? Джаро се опитва усилено да обхване всички аспекти на вашия въпрос, но със сигурност ще му е полезно малко сътрудничество 😉.
Ще опитам това с известно ниво на простота:
Това по някакъв начин теоретичен въпрос ли е? Трябва да кажа, че ще са необходими надеждни съвети от други играчи от същата страна. 🤷♀️
Would you be more specific, please? Jaro's trying hard to cover all aspects of your question, yet surely he could use a bit of cooperation 😉.
I'll try that with a certain level of simplicity:
Is this somehow a theoretical question? I must say that reliable advice would be needed from fellow players from the same country. 🤷♀️
Здравейте, използвах playpix от дълго време и никога не съм имал проблеми с тегленето или извършването на KYC, но откакто започна този месец декември, създава много проблеми по отношение на тегленията, ако акаунтът ви е ограничен, те блокират тегленето и използват условията на сайта, за да не плащате парите. Има случаи на хора с повече от 40 хиляди откраднати от сметката си и когато те попитаха чата какво ще се случи с парите в капан, чата просто даде най-жалкото извинение, което някога съм виждал в казино чат, което беше „Вашите парите няма да бъдат върнати и ще бъдат дарени за благотворителност" моля, оценете това казино по-добре, тъй като вече не е надеждно.
Hello, I used playpix for a long time and I never had any problems withdrawing or doing KYC, but since it started this month of December it has been presenting a lot of problems regarding withdrawals, if your account is limited they block the withdrawal and use the site's terms so as not to pay the money. There are cases of people with more than 40k stolen from their account and when they asked the chat what was going to happen with the money trapped, the chat simply gave the most pathetic excuse I've ever seen a casino chat give which was "Your money will not be returned and will be donated to charity" please rate this casino better as it is no longer trustworthy.
Olá usei a playpix durante muito tempo e nunca tive problemas para sacar e nem fazer KYC porem desde que começou esse mês de dezembro ela vem apresentando muitos problemas em relação ao saque, se sua conta é limitada eles bloqueiam o saque e usam os termos do site para não pagarem o dinheiro. Há casos de pessoas com mais de 40k roubados na conta e quando perguntou ao chat o que ia acontecer com o dinheiro preso o chat simplesmente deu a desculpa mais patética que já vi um chat de cassino dar que foi "O seu dinheiro não será devolvido e será doado para caridade" por favor avaliem melhor esse cassino pois ele não é mais confiável.
Здравейте, след като прочетете това, бих ви препоръчал да подадете жалба веднага, защото ако казиното ви даде причина да не ви плати пари и да ги дарите за благотворителност, тогава това определено не е правилно.
Можете да подадете жалба тук на този линк и аз твърдо вярвам, че екипът ще може да ви помогне.
Влезте ли
Hi, after reading this I would recommend you to file a complaint straight away because if the casino gives you a reason for not paying you money and donating it to charity, then it's definitely not right.
You can file a complaint here on this link and I firmly believe that the team will be able to help you.
Are you in ?
здрасти
Какво ви кара да мислите, че казиното се опитва да ви попречи да теглите?
Може би има разумно обяснение или може би някакъв вид подкрепа за вас, но бих казал, че се нуждаем от подходящо обяснение на цялата ситуация.
Искате ли да отговорите на няколко въпроса?
Напълно ли сте потвърдени?
Какво беше последното нещо, което обсъдихте с казиното, моля? И накрая, знаете ли за някакви обвинения срещу вас, като нарушаване на някои правила на казино и т.н.?
Hi!
What makes you think the casino is trying to prevent you from withdrawing?
Maybe there is a reasonable explanation or perhaps some sort of support for you, but I'd say we need a proper explanation of the whole situation.
Care to answer a few questions?
Are you fully verified?
What was the last thing you discussed with the casino, please? And finally, are you aware of any accusation against you, like breaching some casino rules, and so on?
Игра ли е и трябва ли сметката да бъде потвърдена, за да се извърши тегленето?
Is it play pix and does the account need to be verified to make the withdrawal?
Es play pix y es necesario que la cuenta esté verificada para hacer el retiro?
Здравейте, мога ли да разбера кое казино е, защото не намерих нищо подобно на това, което сте написали. Свързахте ли се с казиното кога трябва да получите парите? Имате ли потвърден акаунт?
Ние даваме на казината 14 дни за уреждане на тегления и вие едва започвате, така че не бих се тревожил веднага.
Кажи ми.
Hello, could I please know what casino it is because I haven't found anything like what you wrote. Have you contacted the casino when you should get the money ? Do you have a verified account ?
We give casinos 14 days to settle withdrawals and you're just starting out, so I wouldn't worry right away.
Let me know.
Благодаря, преместих публикациите ви под казиното, за което говорите. Що се отнася до самата проверка, повечето казина го правят при първо теглене, но това не винаги е правило. Когато едно казино го поиска, трябва да го преминете успешно, за да можете да теглите, затова попитах. Ако казиното не е казало нищо за проверката, тогава вероятно няма да ви помолят да го направите все още.
Въпреки това, ако попитате поддръжката за вашето теглене, те ще ви кажат ли защо не можете да теглите?
Thanks, I've moved your posts under the casino you're talking about. As for the verification itself, most casinos do it on first withdrawal, but it's not always the rule. When a casino asks for it, you have to pass it successfully to be able to withdraw, that's why I asked. If the casino hasn't said anything about verification, then they probably won't ask you to do it yet.
However, if you ask the support about your withdrawal, will they tell you why you are not able to withdraw ?
Пише, че опцията за теглене е активирана, но когато само проверя документите си за самоличност, но вече тегля без проверка сега, просто чакам парите да пристигнат в банковата ми сметка
It says that the withdrawal option is enabled but when I only verify my identity documentation but I am already withdrawing without verification now I am just waiting for the money to arrive in my bank account
Dice que se habilita la opción de retiro pero cuando solo verifique mi documentación de identidad pero ya estoy retirando sin la verificación ahora solo estoy esperando ah que llegue el dinero a mi cuenta bancaria
Разбирам, така че изглежда ще е необходима проверка в този случай. Но нека да видим дали казиното отговаря на това изискване. Каквото и да се случи, уведомете ни в жалбата, а също и тук. 😉
I see, so it looks like verification will be necessary in this case. But let's see if the casino comes up with this requirement. Whatever happens, let us know in the complaint and also here. 😉
Имам въпрос, съжалявам: на 4/4/2024 направих пари от 190 bs, еквивалентни на около 27 долара.
Проблемът е, че мина много време и знам, че трябва да чакам до 14 дни. Но бих искал да знам какво ще стане, ако след 14 дни пак не ми дадат парите.
Къде мога да се извиня?
I have a question, sorry: on 4/4/2024 I made a money withdrawal of 190 bs, equivalent to about 27 dollars.
The problem is that it's been a long time and I know I have to wait up to 14 days. But I would like to know what happens if after 14 days they still don't give me my money.
Where could I apologize?
Tengo una duda disculpe: el día 4/4/2024 realice una retirada de dinero de 190 bs equivalente a unos 27 dólares.
El problema es que ya paso mucho tiempo y se que debo esperar hasta 14 días. Pero quisiera saber que pasa si después de 14 días aun no me entregan mi dinero.
Donde podría reclamar disculpe.
Здрасти!
Бих искал да кажа, че съм удивен, че сте запознати с правилото за 14 пълни дни, към което се придържа екипът за оплаквания.
Това е много необичайно, така че мисля, че заслужавате голям 👍 палец нагоре! 🙂
Съжалявам обаче, че тегленето ви се забави. Е, за да отговоря на въпроса ви:
Най-удобното развитие би било казиното да изплати парите междувременно.
Уви, всичко е възможно, така че в случай, че казиното не успее да изплати сумата, отговорникът по жалби, което означава, че специалистът по жалби, който се грижи за вашата жалба, ще направи всичко възможно да се свърже с представителя на казиното, за да проучи проблема. След като проблемът е ясен и очевиден, той се фокусира върху решението.
Да се надяваме, че жалбата няма да е необходима. Виждам, че времето става все по-малко, но почакайте!
Ще бъдем тук за всички новини, които имате.
Hi there!
I would like to say that I'm astonished you are familiar with the 14 full days rule the Complaint Team adhere to.
This is very unusual, so I think you deserve a big 👍 thumbs up! 🙂
Though, I'm sorry your withdrawal is delayed. Well, to respond to your question:
The most convenient development would be that the casino pays the money in the meantime.
Alas, all is possible, so, in case the casino fails to pay out the amount, the complaint handler, meaning the complaint specialist caring for your complaint will do his best to get in touch with the casino representative in order to investigate the problem. Once the issue is clear and obvious, he focuses on the solution.
Let's just hope the complaint won't be necessary. I see the time is getting short, but hold on!
Will be here for any news you have.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.