преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlaYouWin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Il casinò in questione non accetta giocatori italiani.
Ограничени територии: Отговорността на играчите е да се придържат към националното законодателство в своята страна. Ако играчът открие сметка в забранена държава, тогава ние не сме длъжни да възстановяваме средства, които може да сте спечелили или заложили в този случай. По -конкретно, жители на Афганистан, Албания, Алжир, Ангола, Аруба, Бонайре, Чехия, Камбоджа, Еквадор, Франция, Гвиана, Хонконг, Унгария, Индонезия, Иран, Ирак, Израел, Италия , Кувейт, Лао, Мианмар, Намибия , Холандия, Никарагуа, Северна Корея, Пакистан, Панама, Папуа Нова Гвинея, Филипини, Словакия, Словения, Южна Корея, Сейнт Мартен, Света Евстатия и Саба, Судан, Сингапур, Сирия, Испания, Тайван, холандския Карибски остров на Кюрасао, Уганда, Съединените американски щати, Обединеното кралство, Йемен, Зимбабве са забранени да използват този уебсайт.
Il casinò in questione non accetta giocatori italiani.
Restricted territories: it is players responsibility to adhere to national legislation in its country. If player opens an account in a prohibited country, then we are not obligated to refund any funds you may have won or wagered in this instance. Specifically, residents of the Afghanistan, Albania, Algeria, Angola, Aruba, Bonaire, Czech Republic, Cambodia, Ecuador, France, Guyana, Hong Kong, Hungary, Indonesia, Iran, Iraq, Israel, Italy, Kuwait, Lao, Myanmar, Namibia, Netherlands, Nicaragua, North Korea, Pakistan, Panama, Papua New Guinea, Philippines, Slovakia, Slovenia, South Korea, St. Maarten, St. Eustatia and Saba, Sudan, Singapore, Syria, Spain, Taiwan, the Dutch Caribbean Island of Curaçao, Uganda, United States of America, the United Kingdom, Yemen, Zimbabwe are prohibited from using this website.
Здравей nemokid.
Благодаря Ви за актуализацията.
Hello nemokid.
Thank you for the update.
Здрасти,
Мога да играя бонус, посочен в Guru, за да не бъде разрешен за белгийски играчи, по-добре актуализирайте тази част 😉
Hi there,
I'm able to play a bonus listed on Guru to be not allowed for Belgian players, better update that part 😉
Здравейте,
и благодаря за информацията.
Ще го проверим и ще го актуализираме.
Както и да е, трябва да сте редовен играч там, когато получавате бонуса за връщане на пари, така че как ви е приятно да играете в това казино? 🙂
Hello,
and thank you for the information.
We will check it up and update it.
Anyway, you must be a regular player there when receiving the cashback bonus, so how do you enjoy playing in this casino? 🙂
Здравей Радка,
Нямам оплаквания от PlaYouWin.
Добро обслужване, любезни хора, които са готови да ви помогнат, когато имате въпрос.
Наистина забавни игри, добра скорост на връзката, специфична за слотове, широк избор. +++ е моята оценка 😉
Hi Radka,
I don't have complaints about PlaYouWin.
Good service friendly people, who are willing to help you whenever you have a question.
Really fun games, good connection speed specific for slots a broad choice. +++ is my rating 😉
Здравейте maartenmagchiels,
така че защо не напишете официално нашата собствена потребителска рецензия на PlaYouWin? 😉
Чувствайте се свободни да го направите тук .
(И ако сте фен на слотове, можете дори да се присъедините към нашето текущо състезание тук )
Както и да е, бяхте прав за играчите от Белгия, които могат да играят там, така че беше актуализирано.
Благодаря ти. 👌
Hi maartenmagchiels,
so why don't you write our own user review on PlaYouWin officially? 😉
Feel free to do so here.
(And if you're a fan of slots you can even join our ongoing competition here)
Anyway, you were correct about players from Belgium being able to play there, so it's been updated.
Thank you. 👌
Здравейте на всички,
Благодарим ви, че сте част от нашата казино общност и се надяваме, че се наслаждавате на Playouwin!
Ние наистина ценим отзивите на всички и затова имаме представител на казиното и тук във форума.
Така че, моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако можем да направим нещо, за да подобрим допълнително вашето изживяване.
Екипът на Playouwin
Hey everyone,
Thank you for being a part of our casino community, and we hope that you are enjoying Playouwin!
We truly value everyone's feedback and that is why we have a casino representative here on the forum as well.
So please don't hesitate to reach out if there is anything we can do to enhance your experience further.
Playouwin Team
Здравейте, страхотно е да видя още един представител на казино във форума, тъй като смятам, че най-актуалната информация и помощ определено са добре дошли.
Надяваме се, че казиното ще има много доволни играчи и когато има проблем, няма да има сложно решение.
Пожелавам ви късмет за в бъдеще и много положителни взаимодействия. 🙂
Hi, it's great to see another casino representative on the forum, as I think the most up-to-date information and help is definitely welcome.
Hopefully the casino will have many happy players and when there is a problem, it will not have a complicated solution.
I wish you good luck for the future and many positive interactions. 🙂
Чудя се дори дали ще си получа парите. Ограниченията за теглене са абсурдни и обработката на тегленията отнема цяла вечност. Поддръжката на клиенти не е от абсолютно никаква помощ.
I wonder of I will even get my money. Withdrawal limits are ridiculous and the withdrawals seem to take forever to process. Customer support is of absolutely no help.
Това е моментът, в който ще оценя отговора на казиното.
Мога ли да знам колко възнамерявате да изтеглите? Или на колко части е разделена сумата? Тъй като споменахте ограничения за теглене, предполагам, че това всъщност е усложнение за вас.
This is the moment I would appreciate the casino's response.
May I know how much you intend to withdraw? Or into how many parts is the sum divided? Since you mentioned withdrawal limits, I'm assuming it is actually a complication for you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.