преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayMoola Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хей, депозирах пари тук и няма нищо в сметката. Не можете да говорите и с чата на живо
Hey, I deposited money here and there's nothing in the account. You can't talk to the live chat either
hey hab hier geld einbezahlt und nix auf dem konto mit dem live chat kann man auch nicht reden
Здравейте, това означава ли, че вашият депозит не е пристигнал в казиното? Опитахте ли да попитате доставчика на плащания дали парите ви са напуснали акаунта ви без никакви проблеми или нещо подобно? Понякога може да не е по вина на казиното, че нямате пари в игралната си сметка. Опитвали ли сте да се свържете с казиното по имейл, когато те не отговарят в чата на живо?
Hello, does this mean that your deposit has not arrived at the casino ? Have you tried asking the payment provider if your money left your account without any problems or anything ? Sometimes it may not be the casino's fault that you don't have money in your gaming account. Have you tried contacting the casino by email when they don't respond in live chat ?
Хей, говорих в чат на живо. Ще се свържа, когато парите са в казиното. Ще чакам най-много 1 ден
Hey, I talked to live chat. I'll get in touch when the money is in the casino. I'll wait at most 1 day
hey hab mit live chat geredet ich melde mich wenn das geld auf dem casino ist warte noch allerhöchstens 1 tag
Е, опитайте се да попитате къде можете да разберете какво става с вашия депозит, разбира се, ако имате нова информация, ние ще сме тук.
Както и да е, какъв метод на плащане използвахте за депозит?
Well, try to inquire where you can to know what's going on with your deposit, of course, if you have any new information, we'll be here.
Anyway, what payment method did you use to deposit ?
След 5 часа моят депозит в Skrill беше добавен към баланса ми
специално, след като казах на поддръжката, че е направено 1 оплакване в casinoguru
After 5 houres ,my skrill deposit was add to my balance
special i after tell to support that 1 complaint was made in casinoguru
Здравейте, радвам се, че проблемът ви междувременно е решен. Все пак трябва да се отбележи, че ако възникне такава ситуация, това може да не е по вина на казиното. Винаги трябва да се свързвате с доставчика на плащане и да се уверите, че всичко е наред с вашето плащане.
Както и да е, всичко се оправи и вашият депозит беше кредитиран. Ако имате някакъв опит и искате да споделите как сте играли в това казино или да кажете нещо по принцип, не се колебайте да го направите.
Наслади се. 🤗☘️
Hello, I'm glad your problem has been solved in the meantime. However, it must be pointed out that if such a situation arises, it may not be the casino's fault. You should always contact the payment provider and make sure that everything was fine with your payment.
Anyway, everything turned out fine and your deposit was credited. If you have any experience and would like to share how you played at this casino or say something in general, feel free to do so.
Enjoy. 🤗☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.