преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PlayMillion Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Ако искате да получите пари, не можете. Проверката работи, но нищо повече. Написах няколко имейла, без отговор
If you want to have money paid out, you can't. Verification worked, but nothing more. Wrote several emails, no response
Möchte mir Geld auszahlen lassen, geht nicht. Verifizierung hat geklappt, aber mehr nicht. Mehrmals EMails geschrieben, keine Reaktion
Здравейте, мога ли да знам в какъв статус е тегленето ви сега? Правилно ли приемам, че вашият акаунт е напълно потвърден? Ако да, кога точно?
Бих помолил подкрепата. Споделете повече подробности, ако вече сте го направили, моля. Може да е просто забавяне на процеса, без да казвам, че е добре, но просто се случва.
Hello, may I know in what status is your withdrawal now? Am I assuming correctly that your account has been fully verified? If so, when exactly?
I would ask the support. Share more details if you already did, please. It could be just a process delay, not saying it's ok, but it just happens.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.