Здравей. Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно потвърден в това казино и дали сте имали успешни тегления там преди?
Видях жалбата ви, в която сте написали, че причината за отказ на тегленето е, че не отговаряте на изискванията, както каза казиното. Сега получихте ли пълното обяснение за това, може би?
Също така, моля, уведомете Вероника за вашата жалба, когато можете; тя се нуждае от допълнителна информация, за да може да продължи с разследването на този проблем.
Hello there. May I ask if your account is fully verified at this casino and if you have had any successful withdrawals there before?
I have seen your complaint where you wrote that the reason for rejecting the withdrawal was because you did not meet the requirements, as the casino said. Did you now get the full explanation of it, perhaps?
Also, please update Veronika on your complaint whenever you can; she needs some additional information, so she can move forward with the investigation of this issue.
Автоматичен превод: