преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Playing.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Пише, че приемат играчи от Ню Йорк, но когато пристигна там, пише...
„Съжаляваме! Изглежда, че се опитвате да получите достъп до playing.io от зона с ограничен достъп!
Поради изискванията за лиценз на играта не можем да предоставяме услуги на играчи във вашия район! Контакт по пощата: support@playing.io за допълнителна помощ!"
Изпратих им имейл за потвърждение.
It says they accept players from NY, but when I arrive there it says...
"Sorry! It looks like you're trying to access playing.io from a restricted area!
Due to game license requirements, we are unable to provide services to players in your area! Contact via mail: support@playing.io for further assistance!"
I emailed them to confirm.
Здравейте и благодаря за споделянето!
След като получите отговор, ще го препратя съответно. 🙏
Hello, and thanks for sharing!
Once you have a response, I'll forward it accordingly. 🙏
Регистрирах се на този сайт преди 2 месеца и загубих общо 12 000 trx, изтеглих 6 000 trx, вчера направих депозит от 900 trx и спечелих 5 500 trx на ротативки и спортни залагания, но те откраднаха всичките ми печалби и оставиха само сумата от последния депозит! Искам връщане на печалбата ми
I registered on this site 2 months ago and lost a total of 12,000 trx, withdrew 6,000 trx, yesterday I made a deposit of 900 trx and won 5,500 trx on slots and sports betting, but they stole all my winnings and left only the amount of the last deposit! I demand the return of my winnings
Може би получихте ли някакво обяснение от казиното за това? Опитахте ли да се свържете с тях за това? Моля, дайте ни повече подробности за този проблем, за да можем да разгледаме как можем да ви помогнем. Ще чакаме вашия отговор.
Did you get any explanation from the casino for doing so, perhaps? Have you tried to contact them about it? Please give us more details about this issue, so we can have a look at how we could help you. We'll wait for your reply.
Така че не можете да влезете в акаунта си, нали? Изобщо няма обяснение?
Ако смятате, че можем да ви помогнем, моля , подайте жалба тук и нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши проблема. Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ.
So you cannot log in to your account, right? There is no explanation at all?
If you feel that we could help you out, please file a complaint here, and our team will do their best to get the issue solved. Please let us know if you need any assistance.
днес използвах дневен бонус от 0,75$ и спечелих около 60$
след това се опита да го изтегли и получи отказ
поддръжката ми каза, че съм нарушил правилата за бонуси и съм направил незаконен залог, така че всичко, което спечелих, беше приспаднато
но не съм нарушил нищо
така че им позволих да го уточнят
но те не отговориха
ВИЕ, МОМЧЕТА, ТРЯБВА ДА ИЗБЯГВАТЕ ТУК
today i used daily bonus of 0.75$ and won about 60$
then tried to withdraw it and got rejected
support told me i violated bonus rules and made an illegal bet so all i won was deducted
but i didnt violate anything
so i tole them to specify it
but they didnt answer
YOU GUYS SHOULD AVOID HERE
Какво точно означава "незаконни залози"? Знаеш ли това? Силно се надявам обаче да няма нищо общо със спортните залагания.
Бих очаквал и по-подробно обяснение, доколкото мога да разбера, казината обикновено са склонни да мълчат, когато подозират измама.
Споменаха ли поне определен срок, който трябваше да нарушиш?
What exactly does "illegal bets" mean? Do you know that? I really hope it has nothing to do with sports betting though.
I would also expect a more detailed explanation, as far as I can tell casinos usually tend to be silent when they suspect a fraud.
Did they at least mention a certain term you were supposed to violate?
днес играх само слотове и игри на живо
те не уточниха какво всъщност означава незаконен залог
казаха, че системата автоматично отхвърля тегленето ми поради нарушение
и те не отговарят, че знаят какво точно е било
i played only slots and live games today
they didnt specify what illegal bet actually means
they said system was automatically rejecting my withdrawal due to violation
and they dont answer they know what exactly it was
Трябва да кажа, че това става нелепо. Казиното трябва да знае как и кое правило сте нарушили, в противен случай едва ли е нечестно да пипа баланса ви.
Смятате ли, че можете да споделите отговора, моля? Ще се радвам да го видя с очите си.
Всъщност съм доста шокиран.
I have to say this is getting ridiculous. The casino must know how and which rule you violated, otherwise it's hardly unfair to touch your balance.
Do you think you can share the response, please? I would love to see it with my own eyes.
I'm quite shocked actually.
Уважаеми екип на казино гуру, този сайт абсолютно не изплаща печалби и винаги извършва измами, трябва да премахнете това казино от препоръките, в противен случай много хора ще загубят печалбите си
Dear casino guru team, this site absolutely does not pay winnings and always scams, you should remove this casino from the recommendations, otherwise a lot of people will lose their winnings
напълно съгласен
завършена измама и няма официален отговор за отхвърляне на моето оттегляне
трябва да хвърля това в черните списъци
totally agreed
completed fraud and no official reply about rejection of my withdrawal
gotta throw this into blacklists
и не ми изпращат официално изявление за отхвърляне на теглене
просто „автоматично се отхвърля от системата" в чат на живо за поддръжка
какъв вид лиценз е сертифицирал това казино?? невероятна далавера
and they don’t send me official statement about withdrawal rejection
just "it’s automatically rejected by the system" in support livechat
what kind of license did certified this casino?? unbelievable scambag
За съжаление, както виждам сега, всичко това се счита за деликатна привързаност и другите няма да видят това във вашата жалба, надявах се да използвате собствените си думи тук във форума.
Sadly, as I see now, it is all considered a sensitive attachment and others won't see that in your complaint, I was hoping you could use your own words here on the forum.
Уважаеми екип на казино гуру, този сайт абсолютно не изплаща печалби и винаги извършва измами, трябва да премахнете това казино от препоръките, в противен случай много хора ще загубят печалбите си
Dear casino guru team, this site absolutely does not pay winnings and always scams, you should remove this casino from the recommendations, otherwise a lot of people will lose their winnings
Разбира се, разбирам, че това временно състояние, когато чакаме оплакванията да бъдат разрешени или неразрешени, се чувства малко странно, но докато не се докаже несъмнено, че казиното не играе честно, индексът на безопасност няма да се промени.
„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."
Тъй като казиното няма перфектен индекс на безопасност, не се препоръчва, той просто казва „над средното", което може да бъде променено въз основа на текущите оплаквания. Покрихме това, просто се нуждаем от истинско доказателство. Така че, ако знаете за други играчи, които имат проблеми в това казино, моля, изпратете ги тук, за да се оплачат.
Of course, I understand that this temporary state when we wait for complaints to get resolved or unresolved feels a bit odd, but until undoubtedly proven that the casino is not playing it fairly, the safety index won't change.
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
Since the casino does not have a perfect Safety Index, it is not recommended, it just says "above the average", which may be changed based on the ongoing complaints. We have that covered, just need real proof. So, if you are aware of any other players experiencing issues in this casino, please send them here to complain.
те казват, че съм нарушил правила, които не мога да посоча, а те не са посочили.
Не съм правил противоположни залагания, нито нарушения на лимита за залагане, не съм играл ограничени игри.
няма официален отговор от тях.
само клиентската поддръжка на живо каза, че е автоматично отхвърлена поради нарушения и нищо не може да бъде променено от тях.
няма записана история на приспадане на целия ми баланс.
сякаш искат да скрият, че са го направили.
they say i violated rules which i can’t specify and they didn’t specify.
i did no opposite betting nor bet limit violations, no playing of ristricted games.
no official reply from them.
only customer live support said its automatically rejected due to violations and nothing can be changed by them.
no recorded history of deduction of all my balance.
as if they want to hide that they did this.
спрях да играя самото онлайн казино, тъй като тегленията от който и да е сайт се отхвърлят без никакви причини, предоставени толкова често
загуба на време и пари
i stopped playing online casino itself since withdrawals at any site gets rejected without any reasons provided so frequently
waste of time and money
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.