ФорумКазинаPlaying.io Casino - обща дискусия

Playing.io Casino - обща дискусия

преди 7 месеца от rboyce212
|
2852 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Playing.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 7 месеца

Пише, че приемат играчи от Ню Йорк, но когато пристигна там, пише...


„Съжаляваме! Изглежда, че се опитвате да получите достъп до playing.io от зона с ограничен достъп!

Поради изискванията за лиценз на играта не можем да предоставяме услуги на играчи във вашия район! Контакт по пощата: support@playing.io за допълнителна помощ!"


Изпратих им имейл за потвърждение.

Редактиран от Radka преди 7 месеца
Причина: Добавена е CG връзка
Автоматичен превод:
rboyce212
преди 7 месеца

Здравейте и благодаря за споделянето!

След като получите отговор, ще го препратя съответно. 🙏

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Регистрирах се на този сайт преди 2 месеца и загубих общо 12 000 trx, изтеглих 6 000 trx, вчера направих депозит от 900 trx и спечелих 5 500 trx на ротативки и спортни залагания, но те откраднаха всичките ми печалби и оставиха само сумата от последния депозит! Искам връщане на печалбата ми



Автоматичен превод:
ilya9982
преди 5 месеца

Може би получихте ли някакво обяснение от казиното за това? Опитахте ли да се свържете с тях за това? Моля, дайте ни повече подробности за този проблем, за да можем да разгледаме как можем да ви помогнем. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Написах жалба в техния чат за кражба на печалбите ми, те ме блокираха и не ми отговориха

Автоматичен превод:
ilya9982
преди 5 месеца

Така че не можете да влезете в акаунта си, нали? Изобщо няма обяснение?

Ако смятате, че можем да ви помогнем, моля , подайте жалба тук и нашият екип ще направи всичко възможно, за да разреши проблема. Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

днес използвах дневен бонус от 0,75$ и спечелих около 60$

след това се опита да го изтегли и получи отказ

поддръжката ми каза, че съм нарушил правилата за бонуси и съм направил незаконен залог, така че всичко, което спечелих, беше приспаднато

но не съм нарушил нищо

така че им позволих да го уточнят

но те не отговориха


ВИЕ, МОМЧЕТА, ТРЯБВА ДА ИЗБЯГВАТЕ ТУК

Автоматичен превод:
avirex
преди 5 месеца

Какво точно означава "незаконни залози"? Знаеш ли това? Силно се надявам обаче да няма нищо общо със спортните залагания.

Бих очаквал и по-подробно обяснение, доколкото мога да разбера, казината обикновено са склонни да мълчат, когато подозират измама.

Споменаха ли поне определен срок, който трябваше да нарушиш?

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

днес играх само слотове и игри на живо

те не уточниха какво всъщност означава незаконен залог


казаха, че системата автоматично отхвърля тегленето ми поради нарушение

и те не отговарят, че знаят какво точно е било

Автоматичен превод:
avirex
преди 5 месеца

Трябва да кажа, че това става нелепо. Казиното трябва да знае как и кое правило сте нарушили, в противен случай едва ли е нечестно да пипа баланса ви.

Смятате ли, че можете да споделите отговора, моля? Ще се радвам да го видя с очите си.

Всъщност съм доста шокиран.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

предоставих го в темата за оплакване

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Уважаеми екип на казино гуру, този сайт абсолютно не изплаща печалби и винаги извършва измами, трябва да премахнете това казино от препоръките, в противен случай много хора ще загубят печалбите си

Автоматичен превод:
ilya9982
преди 5 месеца

напълно съгласен

завършена измама и няма официален отговор за отхвърляне на моето оттегляне


трябва да хвърля това в черните списъци

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

и не ми изпращат официално изявление за отхвърляне на теглене


просто „автоматично се отхвърля от системата" в чат на живо за поддръжка


какъв вид лиценз е сертифицирал това казино?? невероятна далавера

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

ДА СЕ ИЗБЕГНЕ


ДА СЕ ИЗБЕГНЕ


освен ако не искате да хвърлите парите и времето си тук


ДА СЕ ИЗБЕГНЕ


ДА СЕ ИЗБЕГНЕ

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

предоставих го в темата за оплакване

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

За съжаление, както виждам сега, всичко това се счита за деликатна привързаност и другите няма да видят това във вашата жалба, надявах се да използвате собствените си думи тук във форума.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Уважаеми екип на казино гуру, този сайт абсолютно не изплаща печалби и винаги извършва измами, трябва да премахнете това казино от препоръките, в противен случай много хора ще загубят печалбите си

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Разбира се, разбирам, че това временно състояние, когато чакаме оплакванията да бъдат разрешени или неразрешени, се чувства малко странно, но докато не се докаже несъмнено, че казиното не играе честно, индексът на безопасност няма да се промени.

„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."

Тъй като казиното няма перфектен индекс на безопасност, не се препоръчва, той просто казва „над средното", което може да бъде променено въз основа на текущите оплаквания. Покрихме това, просто се нуждаем от истинско доказателство. Така че, ако знаете за други играчи, които имат проблеми в това казино, моля, изпратете ги тук, за да се оплачат.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

те казват, че съм нарушил правила, които не мога да посоча, а те не са посочили.

Не съм правил противоположни залагания, нито нарушения на лимита за залагане, не съм играл ограничени игри.


няма официален отговор от тях.

само клиентската поддръжка на живо каза, че е автоматично отхвърлена поради нарушения и нищо не може да бъде променено от тях.

няма записана история на приспадане на целия ми баланс.


сякаш искат да скрият, че са го направили.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

спрях да играя самото онлайн казино, тъй като тегленията от който и да е сайт се отхвърлят без никакви причини, предоставени толкова често

загуба на време и пари

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини