преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pixel.gg Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Casino Pixel проверява KYC чрез организация на трета страна Sumsub. Когато се опитах да премина проверка, те отхвърлиха документите ми и профилът ми остана непотвърден, поради което не мога да изтегля средствата си. Когато се свързаха с поддръжката на казиното, те казаха, че не могат да помогнат и казаха, че трябва да се свържете директно със Sumsub.
Това не е първият път, когато срещам проблем при проверката на Sumsub. Подобни проблеми възникнаха при Fairspin и Tetherbet. Само в тези 2 случая поддръжката на казиното помогна за решаването на проблема, но тук те напълно прехвърлят отговорността от себе си към организацията на трета страна Sumsub.
Актуализация на 23/01/2025. След две седмици мога да обясня ситуацията си и най-накрая да потвърдя акаунта си, беше много трудно. Така че мисля, че можем да затворим този случай.
Casino Pixel checks the KYC through a third-party organization Sumsub. When I tried to pass verification, they rejected my documents and my profile remained unverified, because of this I cannot withdraw my funds. When contacting the casino support, they said that they could not help and said that you need to contact Sumsub directly.
This is not the first time I have encountered a problem when verifying Sumsub. Similar problems occurred on Fairspin and Tetherbet. Only in those 2 cases did the casino support help solve the problem, but here they completely shift responsibility from themselves to the third-party organization Sumsub.
Upd 23/01/2025. After two weeks i can explain my situation and finally verify my account it was very hard. So i think we can close this case.
Наистина съжалявам за този късен отговор. Постът ти се изгуби някак.
Наистина е страхотно, че накрая успяхте да изтеглите парите си.
Надяваме се, че и намесата на нашия екип във вашата жалба е помогнала. какво мислиш
Мога ли само да попитам каква беше причината да не преминете проверката от Sumsub? Наясно ли сте с това?
I am really sorry for this late reply. Your post got lost somehow.
That is really great that at the end you were able to withdraw your money.
I hope that the intervention from our team in your complaint helped as well. What do you think?
May I just ask what was the reason you didn't pass the verification by Sumsub, though? Are you aware of it?
Не ми казаха причината. Но мисля, че това се дължи на факта, че услугата Sumsub е конфигурирана да проверява лични карти и шофьорски книжки в пластмасов формат, но просто не разпознава паспорти от Русия и следователно ги отхвърля.
Всъщност успях просто да обясня ситуацията си на поддръжката на Pixel.
They didn't tell me the reason. But I think this is due to the fact that the Sumsub service is configured to check ID cards and driver’s licenses in plastic format, but it simply does not recognize passports from Russia and therefore rejects them.
In fact, I was simply able to explain my situation to Pixel support.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.