преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с PinoCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това също е хубаво казино. В началото губех всеки път, но след известно време започвам и да печеля. Изтеглете също много бързо. Те имат много промоции и турнири. Много добра селекция от игри. Имах най -добрата си X печалба (1500X) в това казино, така че не мога да кажа нищо лошо за това. (между другото ми отнеха 8 години игра в казина, за да получа тези 1500X и имаше само 20 цента залог)
This is a nice casino also. On the beggining i lost every time but after a while i start win as well. Very fast withdraw as well. They have alot of promotions and tournaments. Very nice selection of games. I had my best ever X win (1500X) on this casino so i cannot say anything bad about it. (by the way it took me 8 years play on casinos to get that 1500X and there was only 20cents stake)
Не толкова добро казино, направих първия си депозит на 11 септември и все още нямам тези пари в баланса си. Казаха, че изчакайте 1-3 дни за финален депозит, сега е ден 4 и все още нямам пари. Хората внимателно правят депозити в това казино.
Not so good casino, i make my first deposite in 11 september and still dont have this money in my balance. They said wait 1-3days for finish deposite, now is day 4 and still dont have money. People carefull make deposite in this casino.
Здравейте, съжалявам, че сте попаднали в подобна ситуация. В този случай бих препоръчал да се свържете с доставчика на плащанията, но имам предвид, че процесът може да отнеме повече време. Опитахте ли го вече?
Както и да е, тъй като сте общували с казиното, те също не са се свързали с вас, какъв може да е проблемът?
Hi, I'm sorry you got into a similar situation. In this case, I would recommend contacting the payment provider, but I note that the process may take longer. Have you tried it yet ?
Anyway, since you have communicated with the casino, they have not contacted you either, what could be the problem ?
Не разбирам всички тези негативни отзиви. Играя в PinoCasino от много години и разбира се нещата понякога се объркват. Бюрото за помощ винаги ми помага да реша проблема по много приятелски начин. И изплащанията като цяло не създават никакви проблеми. За мен Pinocasino е най-доброто онлайн казино!
I don't understand all those negative reviews. I have been playing at PinoCasino for many years and of course things sometimes go wrong. The helpdesk always helps me solve the problem in a very friendly manner. And the payouts generally do not cause any problems. For me, Pinocasino is the best online casino!
Здравейте.
Беше страхотно да чуя положителни отзиви. Ако мога да добавя няколко думи относно отрицателните отзиви, бих казал, че те вероятно са резултат от по-стари отзиви; най-новите изглеждат по-добри. Е, вероятно се дължи на лични предпочитания и различия във вкуса.
Както и да е, изглежда, че никога не сте изпращали своя собствена потребителска рецензия. Според вашия опит бих казал, че трябва да опитате това: https://casino.guru/user-reviews#/reviews/guide
Благодаря, че обмислихте 😉
Hello.
It was great to hear positive feedback. If I may add a few words regarding the negative reviews, I would say that they were probably the result of older reviews; the most recent ones appear to be better. Well, it's probably due to personal preferences and differences in taste.
Anyway, it seems you have never submitted your own user review. According to your experience, I'd say you should try this: https://casino.guru/user-reviews#/reviews/guide
Thanks for considering 😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.