НачалоФорумКазинаPinnacle Casino - обща дискусия

Pinnacle Casino - обща дискусия

преди 2 години от sergioboo863
|
3 136 преглеждания 6 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pinnacle Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Добро утро, исках да ми помогнете с верификацията на кредитната ми карта. Изпращам си документи за картата от няколко дни и не ме приемат. Струва ми се, че оказват съпротива, тъй като данните ми са верни и въпреки това не ми дават решение. седмица с този проблем и pinnacle не ми дава никакво решение, просто отхвърля документите ми

Автоматичен превод:
sergioboo863
преди 2 години

Добро утро.

Мога само да гадая в този момент, може да има много причини, но честно казано, бих казал, че казиното трябва да се увери, че разбирате какво не е наред и да предложи някакво решение.

Получихте ли имейл за анулирането на вашите документи, моля? Може би сте използвали документи в грешен формат или те може да са остарели.

Другото нещо е, че признавам, че напоследък има значителни проблеми с използването на кредитни/дебитни карти, вероятно това се дължи на по-строгите проверки от страна на банковите власти. В резултат на това много казина просто отхвърлят този метод на плащане и молят играчите да изберат друг.

Трябва да попитате тяхната подкрепа, в противен случай няма да знаем със сигурност - дали искат да дадат конкретен отговор.

Вече сте изпратили жалбата , така че предлагам да научим нещо там.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден Тази компания изчисли печелившия залог с възстановяване, позовавайки се на някаква точка от правилата, явно смятат, че аз съм виновен, че ми позволиха да залагам, няма да им дам дори 1 цент за нищо и тъй като те откраднаха 41 печеливши евро от мен, ще направя всичко възможно да влоша репутацията им и да си върна парите, след това писах на техния лицензополучател, но не получих отговор, мога да изпратя екранна снимка на курса с възстановяване, ако е необходимо

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
nikonlolpipi408
преди 1 година

Здравейте, какъв беше конкретният проблем, когато сте имали печеливш залог и казиното ви е върнало само сумата? Можете ли да опишете ситуацията, която се случи, защото не я разбирам много добре. Имаше ли техническа грешка или играехте с бонус и сте превишили максималния залог?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте.

Публикувам това от името на мой приятел.

В Pinnacle бяха конфискувани несправедливи и големи средства и бихме искали да видим предприемане на действия.

Има и файл за процеса, но той съдържа лична информация, така че възможно ли е да я обменим индивидуално?


■Фон

Имах достатъчно късмет да спечеля голяма сума през трите дни на 19 септември 2022 г., 20 септември 2022 г. и 21 септември 2022 г.

Когато се опитах да направя теглене на 22 септември, съобщението „В момента тегленията не са възможни. Моля, свържете се с нас." се появи и когато се опитах да заложа, съобщението „В момента не могат да се правят залози. Моля, свържете се с нас." се показва. Та.

9/22 11:10 Веднага се свързах с тях. (Приложения 1 и 2 със снимки)


Получих отговор, че ще бъде прегледан и докато чаках отговор, около 2:00 часа на 23 септември, получих около 200 имейла, в които се казваше, че залогът ми е анулиран. (Приложения 3 и 4 изображения) Да, но само няколко. Получих около 200 имейла.)

Не съм броил точно колко залагания направих, но мисля, че направих около 200 залога през последните три дни. Получих и около 200 имейла. След това, на 29 септември, получих имейл, че акаунтът ми е затворен и вече не мога да вляза в акаунта си. (Има прикачени изображения 5 и 6) Пише, че това е нарушение на правилата и условията и дори когато попитах какъв вид нарушение са условията, нямаше отговор. Имейлът, който ме уведомява за анулирането, гласи, че залогът е направен по незаконен начин, а отговорът на запитването гласи, че съм нарушил правилата и условията. (Приложения 7 и 8)


Ето моите мисли. Мисля, че незаконният метод вероятно се отнася до залагания за отлагане (залози, направени след узнаване на резултата).

bet365 работи бързо и залозите се потвърждават толкова бързо, че можете да залагате в момента, в който отбелязате точка и тя премине.

1xbet има много елементи за залагане, така че можете да правите противоречиви залози (не можете да губите) или коефициентите са странни на второстепенния пазар. Това се е случвало няколко пъти в миналото, но с Pinnacle няма такива неща . Това вече не е възможно. Това е така, защото има само големи мачове и залагания. Мисля, че това е едно и също мнение, дори ако питате различни потребители. Не мисля, че можете да мамите със закъснения в Pinnacle.

Този път спечелих основно на тенис. Основният залог е GAMEwin за тенис.

Това е залог за това кой ще спечели играта. Заложих на живо на това.

По принцип можете да залагате само между точките, така че не залагате, след като точките са определени. И не можете да направите това на първо място.

Консултирахме се и с eCogra по този въпрос.

Въпреки това, „Тъй като Pinnacle е под юрисдикцията на Curacao License, eCogra не може да бъде съден. Моля, свържете се с Curacao License."

Нямаше отговор, освен да се свържете с тях.

Сумата е в милиони йени или повече, така че ще съм благодарен, ако можете да обсъдите това с мен.


Здравейте, пиша от името на мой приятел.


Публикувам от името на мой приятел.


Имаше неоправдана и голяма конфискация на средства в Pinnacle и бихме искали вашия отговор.


Имам файл с основна информация, но той съдържа лична информация, така че се чудех дали би било възможно да комуникирам с вас индивидуално.




Заден план


На 19 септември 2022 г., 20 септември 2022 г. и 21 септември 2022 г. имах късмет и спечелих много пари.


Когато се опитах да направя теглене на 22 септември, ми беше казано: „В момента тегленията не са налични. Моля, свържете се с нас. Когато се опитах да направя залог, получих съобщение, което гласеше: „В момента няма налични залози. Моля, свържете се с нас. Моля, свържете се с нас.


9/22 11:10 Веднага се свързах с тях. (Приложения 1 и 2 със снимки)




Получих отговор, че ще преразгледат залога ми и докато чаках отговор, получих около 200 имейла около 2:00 сутринта на 23 септември, в които се казваше, че залогът ми е анулиран (Приложения 3 и 4, с изображения. (Приложения 3 и 4, с изображения, са само част от историята. Получих около 200 от тези имейли).


Не съм преброил точно колко залагания направих, но мисля, че направих около 200 залога през последните 3 дни. Получих и около 200 имейла. След това, на 29 септември, получих имейл, че акаунтът ми е затворен и вече не мога да вляза в акаунта си. (Попитах ги какво е нарушението, но те не отговориха и сега съм тук. Имейлът, който ме уведомява за отмяната, гласеше, че залогът е направен по неоторизиран начин, а отговорът на моето запитване гласеше, че съм нарушил условията на договора (Приложения 7 и 8)




Ето и моите наблюдения. Мисля, че незаконният начин вероятно се нарича отложено залагане (залагане, след като се знае резултатът).


Bet365 работи твърде бързо, залозите се потвърждават твърде бързо, залагане в момента, в който точката е поставена и тя преминава и т.н.


1xbet има много залози, така че можете да правите залози, които са непоследователни (не можете да загубите), или коефициентите са грешни на второстепенни пазари и т.н. Имало е няколко пъти в миналото, но нищо подобно не е възможно с Пинакъл. Pinnacle няма право да прави това, защото те имат само основните игри и залози. Мисля, че това е същото мнение на различни потребители. Не мисля, че можете да мамите в Pinnacle, като например забавяне на залози.


Този път спечелих основно на тенис. Основният залог беше GAMEwin на тенис.


Това е залог за това кой ще спечели ИГРАТА. Направих залог на живо за това.


По принцип можете да залагате само между точките, така че аз не залагах, след като точката беше решена. И не можете да направите това на първо място.


Консултирахме се и с eCogra по този въпрос.


Въпреки това ни беше казано: „Pinnacle сега е под юрисдикцията на Curacao Licensing, така че eCogra не може да арбитрира. Моля, свържете се с Curacao Licensing.


Делото не даде ход.


Сумата е в единици от няколко милиона йени или повече и се чудим дали бихте могли по някакъв начин да се консултирате с нас.


Автоматичен превод:
nisshibook
преди 8 месеца

Благодаря ви за публикацията и наистина е мило от ваша страна, че се опитвате да помогнете на приятеля си по този въпрос. За съжаление няма да можем да ви помогнем, само защото проблемът, който сте описали, е свързан със спортните залози. Все още нямаме клон, занимаващ се със спортни залагания, но мога да предложа три уебсайта, които го правят:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Вашият приятел трябва да се опита да се свърже с тези сайтове и се надявам, че те ще могат да помогнат. Моля, уведомете ни, когато имате напредък по този случай.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини