преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pink Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, те загубиха печалбите на майка ми от £1723, след като й дадоха 2 изплащания по съществуващата карта, която тя депозира и която беше моя .. тя имаше съгласие, което им изпратих писма за съгласие, казаха, че парите ще бъдат изплатени след 15 дни и 5 дни по-късно казаха, че са конфискували средствата .. задържали са парите й, минала е почти година, със сигурност това е незаконно ... вече са платили на тази карта
Hi they forfeited my mums £1723 winnings after giving her 2 payouts on the existing card which she deposited on which was mine .. she had consent which I sent them consent letters , they said the money would be paid in 15 days and 5 days later said they have forfeited the funds .. they have kept her money it's been almost a year ,surely that's illegal ... they paid already to that card
Здравейте.
Не знам какво е незаконно в този случай, но позволете ми да кажа, че използването на нечия опция за плащане е забранено и обикновено води до проблеми. 🙁
Можете ли да ни кажете кога се случи това и какво ви отне толкова време да потърсите помощ? Искам да кажа, защо чакаш толкова дълго?
Мисля, че предложих да подадете жалба по-рано днес, когато вашият потребителски преглед беше отхвърлен. Чувствайте се свободни да използвате тази връзка и да подадете жалбата: https://casino.guru/complaints/create
Въпреки че не мога да обещая, че ще бъде решен след почти година. Продължете и опитайте, моля.
Hello.
Not sure what is illegal in this case, but allow me to say using someone's payment option is forbidden and usually results in trouble. 🙁
Can you tell us when this happened and what took you so long to seek help? I mean, why have you been waiting so long?
I believe I suggested creating a complaint earlier today when your user review got rejected. Feel free to use this link and lodge the complaint: https://casino.guru/complaints/create
Though I can't promise it will be resolved after almost a year. Go ahead and try, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.