преди 2 години
Шефе, пиши ми, мога да се обадя на 09497927541
Boss text me I can call 09497927541
Boss text mo ako kaya ko to 09497927541
1
Шефе, пиши ми, мога да се обадя на 09497927541
Boss text me I can call 09497927541
Boss text mo ako kaya ko to 09497927541
Господине, няма шанс моят да е измамен акаунт. Казват, че е множествен акаунт, акаунтът ми е проверен и личната ми карта е все още там
Sir, there is no chance that mine is a fraudulent acct.. They say that it is multiple acct, my acct is verified and my ID is still there
Sir wala na chance kc fraudulent acct daw yung sa akin..multiple acct daw eh verified ung acct ko my i.d pa
Имам чувството, че бихте искали да помогнете, прав ли съм?
I have a feeling that you could use some help, am I correct?
Съжалявам, но жалбата е затворена като неразрешена поради липса на съдействие от страна на казиното.
Сега не можем да направим нищо за вас.
Опитахте ли да се обърнете към PAGCOR ( https://www.pagcor.ph/regulatory/index.php )?
Можем да използваме някои подробности, предполагам.
I'm sorry but the complaint is closed as unresolved due to a lack of cooperation from the casino.
There is nothing we can do for you now.
Did you try to turn to the PAGCOR (https://www.pagcor.ph/regulatory/index.php)?
We could use some details, I guess.
Играя от няколко часа и вече загубих много и когато започнах да печеля значително, започнах да се опитвам да изтегля печалбите си. Внезапно молбата ми за теглене беше отхвърлена и агентът ми каза, че „изневерявам". Тя каза, че е споменато от личния лекар (доставчик на игри). Не разбирам какво казват, че изневерявам. Не съм направил нищо незаконно. След това изглежда, че конфискуваха всичките ми печалби без видима причина... в размер на PHP60 000+. Тогава никой не говори с мен до сега. Опитвам се да се свържа с тях, те не искат да говорят с мен или да обясняват, показват и доказват как съм измамил в играта. Това преживяване с тях е вбесяващо!!!
I am playing for several hours and have lost a lot already and when I started to win significant I strarted to try withdrawing my wins. All of a sudden my withdrawal request was rejected and I was told by the agent that I was "cheating". She said it was mentioned by the GP (game provider). I don't understand what they are saying that I am cheating. I did not do anything illegal. Then afterwards they seem like confiscated all my winnings for no apparent reason....amounting to PHP60,000+. Then no one is talking to me until now. I am trying to reach out to them, they don't want to talk to me or explain and show and prove how I have cheated in the game. This experience with them is infuriating!!!
Е, това изисква повече подробности от казиното. Ако не успеят да обяснят как точно сте изневерили, предполагам, че трябва да подадете жалба.
Well, this requires more details from the casino. If they fail to explain how exactly did you cheat, I guess you should submit a complaint.
За съжаление не могат да го обяснят. Всъщност аз го изисквам от тях, но те замълчаха. Те казаха, че доставчикът на играта (Dream Gaming) им е казал, така че са разчитали само на него, без да е направено никакво разследване. Това е измама, изписана навсякъде.
Unfortunately they cannot explain it. I in fact demand it from them, yet they went silent. They said the game provider (Dream Gaming) told them so they only relied upon it without any investigation done. It's a scam written all over it.
Здравейте, много съжалявам за проблемите ви. Както и да е, въпреки това, което казват, на твое място бих подал жалба. Най-малкото помага на други играчи да видят реалността и лошата репутация на казиното (по рейтинговата скала на Casino Guru) с конкретния пример. Така че играчите могат да вземат решения да играят или да не играят там въз основа на повече доказателства.
Hi, I am very sorry for your troubles. Anyway, despite what they say I would submit a complaint if I were you. At least it helps another players to see the reality and bad reputation of the casino (by Casino Guru rating scale) with the specific example. So players can make decisions to play or not to play there based on more evidence then.
Чудя се дали Casino Guru може да помогне да ги преследваме, но така или иначе записах оплакване тук, както и по ваша препоръка. Благодаря за всяка помощ, която можете да предоставите.
Wonder if Casino Guru can help chase them but anyway I logged complaint here as well as per your recommendation. Thanks for any help that you can extend.
Е, за това поддръжката на 1Win трябва да ви помогне. Опитайте чат оператора. 😉
Определено си струва да се опита.
Кажете ми как е минало!
Well, for that the 1Win support should help you out. Try the chat operator. 😉
It is definitely worth trying out.
Let me know how it went!
сър салам алейком проблемът ми е вчера и досега не мога да изтегля парите си..всички агенти в казино pinasbet не ми отговарят чакам теглене те продължават да ме отхвърлят..играх тук в pinasbet казино загубих много, но когато искам да изтегля, те не искат всичко, направих го дори в банковата сметка добре..
sir salam alaikom my problem is yesterday and until now i can't withdraw my money..all the agents at pinasbet casino don't answer me i'm waiting for a withdrawal they keep rejecting me..i used to play here at pinasbet casino i lost a lot but when I want to ewithdraw, they don't want everything, I did it even in the bank account ok..
sir salam alaikom ang problema ko po kahapon at hanggang ngayon hnd ko ma withraw ang pera ko..lahat ng agent sa pinasbet casino d ako sinasagot naghihintay ako ng withdrawal panay reject..dati na ako naglalaro dto sa pinasbet casino malaki na natalo ko dto pero pag gusto ko ewithdraw ayaw nila lahat ginawa ko na pati sa bank acount ok..
същата ситуация тук... губя голяма сума и сега печеля малка сума, те продължават да отхвърлят моите тегления от ноем. 16 до днес.
same situation here... i lose big amount and now im winning a small amount they keep rejecting my withdrawals since nov. 16 til up to the present.
От 16 ноември до сега не мога да изтегля парите си и те продължават да казват поддръжка на системата. Невъзможно е в продължение на 24 часа да има поддръжка на системата. Те продължават да отхвърлят моите тегления - 120 000 са само малка сума в сравнение с това, което загубих повече или по-малко 1 милион.
Since Nov. 16 til now I cant withdraw my money and they keep telling system maintenance. Its impossible over 24 hours to have system maintenance. They keep rejecting my withdrawals its 120k its just a small amount compaired what i had lose more or less 1M.
Здравейте, мисля, че няма нужда да се паникьосвате веднага, когато тегленето е само след няколко дни. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на подобни проблеми. Все още ли сте в контакт с казиното и информирани ли сте колко време трябва да бъде поддръжката?
Забелязах обаче, че сте успели да подадете жалба , така че когато изтече споменатото време, нашият екип ще се опита да ви помогне. Междувременно не се колебайте да ни информирате, когато чуете нещо ново.
Hello, I think there is no need to panic right away when the withdrawal is only a few days away. We give casinos 14 days to resolve such issues. Are you still in contact with the casino and informed about how long the maintenance should be ?
However, I noticed that you managed to file a complaint, so when the mentioned time is up, our team will try to help you. In the meantime, feel free to update us when you hear something new.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.