ФорумКазинаPinasbet Casino - обща дискусия

Pinasbet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Radka
|
4960 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
RicoBuce
преди 1 година

Шефе, пиши ми, мога да се обадя на 09497927541

Автоматичен превод:
преди 1 година

Господине, няма шанс моят да е измамен акаунт. Казват, че е множествен акаунт, акаунтът ми е проверен и личната ми карта е все още там

Автоматичен превод:
jhelatotz
преди 1 година

Имам чувството, че бихте искали да помогнете, прав ли съм?

Автоматичен превод:
rainjuco312
преди 1 година

Съжалявам, но жалбата е затворена като неразрешена поради липса на съдействие от страна на казиното.

Сега не можем да направим нищо за вас.

Опитахте ли да се обърнете към PAGCOR ( https://www.pagcor.ph/regulatory/index.php )?

Можем да използваме някои подробности, предполагам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играя от няколко часа и вече загубих много и когато започнах да печеля значително, започнах да се опитвам да изтегля печалбите си. Внезапно молбата ми за теглене беше отхвърлена и агентът ми каза, че „изневерявам". Тя каза, че е споменато от личния лекар (доставчик на игри). Не разбирам какво казват, че изневерявам. Не съм направил нищо незаконно. След това изглежда, че конфискуваха всичките ми печалби без видима причина... в размер на PHP60 000+. Тогава никой не говори с мен до сега. Опитвам се да се свържа с тях, те не искат да говорят с мен или да обясняват, показват и доказват как съм измамил в играта. Това преживяване с тях е вбесяващо!!!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Nemesis888
преди 1 година

Е, това изисква повече подробности от казиното. Ако не успеят да обяснят как точно сте изневерили, предполагам, че трябва да подадете жалба.

Научете повече за процеса тук .

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

За съжаление не могат да го обяснят. Всъщност аз го изисквам от тях, но те замълчаха. Те казаха, че доставчикът на играта (Dream Gaming) им е казал, така че са разчитали само на него, без да е направено никакво разследване. Това е измама, изписана навсякъде.

Автоматичен превод:
Nemesis888
преди 1 година

Здравейте, много съжалявам за проблемите ви. Както и да е, въпреки това, което казват, на твое място бих подал жалба. Най-малкото помага на други играчи да видят реалността и лошата репутация на казиното (по рейтинговата скала на Casino Guru) с конкретния пример. Така че играчите могат да вземат решения да играят или да не играят там въз основа на повече доказателства.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Чудя се дали Casino Guru може да помогне да ги преследваме, но така или иначе записах оплакване тук, както и по ваша препоръка. Благодаря за всяка помощ, която можете да предоставите.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Как да променя своя 1Win Id?

Автоматичен превод:
Phaps
преди 10 месеца

Е, за това поддръжката на 1Win трябва да ви помогне. Опитайте чат оператора. 😉

Определено си струва да се опита.

Кажете ми как е минало!

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 1 година

сър салам алейком проблемът ми е вчера и досега не мога да изтегля парите си..всички агенти в казино pinasbet не ми отговарят чакам теглене те продължават да ме отхвърлят..играх тук в pinasbet казино загубих много, но когато искам да изтегля, те не искат всичко, направих го дори в банковата сметка добре..

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

същата ситуация тук... губя голяма сума и сега печеля малка сума, те продължават да отхвърлят моите тегления от ноем. 16 до днес.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

От 16 ноември до сега не мога да изтегля парите си и те продължават да казват поддръжка на системата. Невъзможно е в продължение на 24 часа да има поддръжка на системата. Те продължават да отхвърлят моите тегления - 120 000 са само малка сума в сравнение с това, което загубих повече или по-малко 1 милион. file

Автоматичен превод:
BemBem
преди 5 месеца

Здравейте, мисля, че няма нужда да се паникьосвате веднага, когато тегленето е само след няколко дни. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на подобни проблеми. Все още ли сте в контакт с казиното и информирани ли сте колко време трябва да бъде поддръжката?

Забелязах обаче, че сте успели да подадете жалба , така че когато изтече споменатото време, нашият екип ще се опита да ви помогне. Междувременно не се колебайте да ни информирате, когато чуете нещо ново.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини