преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pinasbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравейте... това е моето оплакване до PINASBET ОНЛАЙН КАЗИНО, че играх миналия СЕПТ. 21, 2022...
някой агент ми изпрати съобщение, че аз съм щастливият играч, който PINASBET ONLINE CASINO, е избрал да получи награда, така че пробвах играта,,, депозирах 100 песо и влязох в промоцията за 50% първи дневен депозит и те я одобриха, и когато спечелих 36 000 песо и се опитах да ги изтегля, те отхвърлиха тегленето ми и блокираха акаунта ми
hello... this is my complain to PINASBET ONLINE CASINO, that I played last SEPT. 21, 2022...
some agent's message me that I am the lucky gamer that PINASBET ONLINE CASINO, has chosen to be given a reward, so I tried the game,,, I deposited 100 pesos and entered the 50% first daily deposit promo and they approved it, and when I won 36,000 pesos and tried to withdraw it, they rejected my withdrawal and blocked my account
Здравейте,
Може би акаунтът ви е бил блокиран, защото сте изпратили тегленето за първи път. Което означава, че сега трябва да се потвърдите, за да получите плащане.
Както и да е, проверихте ли правилата за бонусите, чудя се? Надявам се, че няма правило за максимално теглене 🤔
Уведомете ни, че върви, моля.
Hello,
Maybe your account was blocked because you submitted the withdrawal for the first time. Meaning now you have to get verified in order to get paid.
Anyway, did you check the bonus rules I wonder? I hope there is no max cashout rule 🤔
Let us know it goes, please.
Всъщност споделям същото мнение за това „онлайн казино", за което регистрирах акаунт преди дни, мисля? Но едва днес започнах да играя в това казино. Влязох и платих 300 PHP като начален „капитал", както обикновено бих направил с всяка друга платформа за онлайн казино. Обичам първо да тествам машината, преди дори да започна да плащам много по-голяма сума, само за да загубя много по-голяма част от осребрените пари. около 17:00 часа днес спечелих около 8k. Затова реших да спра на 7,5K и обработих заявката си за теглене с тях. Вече потвърдих самоличността си с тях и дори се свързах със CS, за да знам колко време ще им отнеме да обработят проверката на самоличността. Казаха ми, че съм преминал процеса на проверка и че трябва да опресня страницата си. Направих точно каквото ми беше казано и видях, че наистина вече е завършено. След това обработих заявката си за теглене. След няколко минути проверих статуса на заявката си и видях, че е отхвърлена. Веднага се свързах със CS и бях информиран, че залагането ми все още се преглежда (което между другото е добре). Тъй като това е първият път, когато моят CO беше отхвърлен от онлайн казино, се притесних и започнах да търся подобна ситуация с/във FB, а също и в Google (така намерих тази статия и вашия уебсайт). Честно казано, тези коментари, които видях, ме накараха да почувствам, че всичко това е измама. Както и да е, ще се опитам да изчакам тяхната актуализация. Според CS те нямат конкретна времева линия за това
I actually share the same sentiment for this "online casino" I registered for an account days ago, i think? But, only started playing at this casino today. I went in and paid 300php as my starting "capital" like i would normally do with any other online casino platform. I like to test the machine first before I even start paying for a much bigger amount only to end up losing a much bigger chunk of the cashed in money. at around past 5pm today, I won around 8k. So I decided to stop at 7.5K and processed my withdrawal request with them. I already verified my identity with them and even contacted CS to know how long will it take for them to process identity verification. I was told that I passed the verification process and that I have to refresh my page. I did exactly what I was told and saw that indeed it was already completed. I, then, processed my withdrawal request. After a couple of minutes, I checked on the status of my request and saw that it got rejected. I immediately contacted CS and was informed that my betting is still under review (which is ok, by the way). Since this is the very first time my CO got rejected by an online casino, I become worried and started searching for similar situation w/in FB and also google (that’s how I found this article and your website). Honestly, those comments that I saw made me feel that this is is all a scam. AnywY, ill try to wait for their update. Per ler CS they don’t have a specific timeline for it
акаунтът ми беше напълно потвърден и те винаги ми се обаждат и ме канят да играя, но когато отворя приложението им и се опитам да се свържа с техния отдел за обслужване на клиенти, те винаги са под контрол, откакто спечелих.
my account was fully verified, and they always call me and invite me to play but when ever I open their app and try to contact their costumer service they are always under maintainanace since I won.
Всъщност споделям същото мнение за това „онлайн казино", за което регистрирах акаунт преди дни, мисля? Но едва днес започнах да играя в това казино. Влязох и платих 300 PHP като начален „капитал", както обикновено бих направил с всяка друга платформа за онлайн казино. Обичам първо да тествам машината, преди дори да започна да плащам много по-голяма сума, само за да загубя много по-голяма част от осребрените пари. около 17:00 часа днес спечелих около 8k. Затова реших да спра на 7,5K и обработих заявката си за теглене с тях. Вече потвърдих самоличността си с тях и дори се свързах със CS, за да знам колко време ще им отнеме да обработят проверката на самоличността. Казаха ми, че съм преминал процеса на проверка и че трябва да опресня страницата си. Направих точно каквото ми беше казано и видях, че наистина вече е завършено. След това обработих заявката си за теглене. След няколко минути проверих статуса на заявката си и видях, че е отхвърлена. Веднага се свързах със CS и бях информиран, че залагането ми все още се преглежда (което между другото е добре). Тъй като това е първият път, когато моят CO беше отхвърлен от онлайн казино, се притесних и започнах да търся подобна ситуация с/във FB, а също и в Google (така намерих тази статия и вашия уебсайт). Честно казано, тези коментари, които видях, ме накараха да почувствам, че всичко това е измама. Както и да е, ще се опитам да изчакам тяхната актуализация. Според CS те нямат конкретна времева линия за това
I actually share the same sentiment for this "online casino" I registered for an account days ago, i think? But, only started playing at this casino today. I went in and paid 300php as my starting "capital" like i would normally do with any other online casino platform. I like to test the machine first before I even start paying for a much bigger amount only to end up losing a much bigger chunk of the cashed in money. at around past 5pm today, I won around 8k. So I decided to stop at 7.5K and processed my withdrawal request with them. I already verified my identity with them and even contacted CS to know how long will it take for them to process identity verification. I was told that I passed the verification process and that I have to refresh my page. I did exactly what I was told and saw that indeed it was already completed. I, then, processed my withdrawal request. After a couple of minutes, I checked on the status of my request and saw that it got rejected. I immediately contacted CS and was informed that my betting is still under review (which is ok, by the way). Since this is the very first time my CO got rejected by an online casino, I become worried and started searching for similar situation w/in FB and also google (that’s how I found this article and your website). Honestly, those comments that I saw made me feel that this is is all a scam. AnywY, ill try to wait for their update. Per ler CS they don’t have a specific timeline for it
Здравейте,
според ситуацията, пред която е изправен другият играч до момента, можете ли да получите достъп до акаунта си, чудя се? Някакви признаци на поддръжка, моля?
Мисля, че ако прегледът не бъде направен, всички тегления ще бъдат отхвърлени. Някои казина го правят по този начин.
Hello,
according to the situation the other player is facing by now, can you access your account, I wonder? Any signs of maintenance, please?
I think that unless the review is done, all withdrawals will be rejected. Some casinos do it this way.
акаунтът ми беше напълно потвърден и те винаги ми се обаждат и ме канят да играя, но когато отворя приложението им и се опитам да се свържа с техния отдел за обслужване на клиенти, те винаги са под контрол, откакто спечелих.
my account was fully verified, and they always call me and invite me to play but when ever I open their app and try to contact their costumer service they are always under maintainanace since I won.
сър салам алейком проблемът ми е вчера и досега не мога да изтегля парите си..всички агенти в казино pinasbet не ми отговарят чакам теглене те продължават да ме отхвърлят..играх тук в pinasbet казино загубих много, но когато искам да изтегля, те не искат всичко, направих го дори в банковата сметка добре..
sir salam alaikom my problem is yesterday and until now i can't withdraw my money..all the agents at pinasbet casino don't answer me i'm waiting for a withdrawal they keep rejecting me..i used to play here at pinasbet casino i lost a lot but when I want to ewithdraw, they don't want everything, I did it even in the bank account ok..
sir salam alaikom ang problema ko po kahapon at hanggang ngayon hnd ko ma withraw ang pera ko..lahat ng agent sa pinasbet casino d ako sinasagot naghihintay ako ng withdrawal panay reject..dati na ako naglalaro dto sa pinasbet casino malaki na natalo ko dto pero pag gusto ko ewithdraw ayaw nila lahat ginawa ko na pati sa bank acount ok..
Здравей, скъпи играч, съжалявам да науча за проблемите ти, тъй като виждаш, че други платци от Филипините са изправени пред подобни проблеми.
Тук можете да проверите отворени жалби. Ако смятате, че имате нужда от помощ, изпратете нашата собствена жалба тук.
Да се надяваме на най-доброто. 🤞
Hello dear player, I'm sorry to hear about your issues, as you can see other payers from the Philippines face similar problems.
Here you can check open complaints. If you feel you need help submit our own complaint here.
Let's hope for the best. 🤞
Да, все още имам достъп до моя акаунт. Имам тонове екранни снимки и дори запис на екрана, на който го пусках вчера, докато изпращах съобщение до представителя за чат на живо. Ще видите там, че те не реагират. Съобщенията дори са маркирани като доставени, а не като „прочетени", което означава, че дори не са посмели да го отворят. Имам и 2 от най-новите преписи на чатове. Къде мога да ги препратя? Имам нужда от имейл адрес, на който мога да го изпратя, моля. Записът на екрана, както и екранната снимка, все още са в Google диск със собствена папка, обозначена като PB.
Yes, I can still access my account. I have tons of screenshots and even a screen recording of me playing it yesterday while sending a message to the live chat rep. You’d see there that they’re unresponsive. The messages are only even tagged as delivered and not "read" which means they didn’t even dare open it. I have 2 of the most recent chat transcripts as well. Where can I forward them? I need an email address where I can send it to, please. The screen recording as well as the screenshot is still in Google drive with their own folder labeled as PB.
Предложих ви да подадете жалба, това е правилното място за всеки свързан документ.
I suggested that you should submit a complaint, this is the proper place for every associated document.
здравейте на всички вас,,,
акаунтът ми беше напълно потвърден и вече изпратих всичко, от което се нуждаеха, но все още няма отговор от pinasbet... минаха вече 3 седмици и все още няма дума от тях,,,
hi to all of you,,,
my account was fully verified and I already submitted every thing that they needed but still there is no reply from pinasbet... it's been 3 weeks already and still no words from them,,,
Здравейте,
според вашата жалба изглежда, че тегленето е подадено на 1 октомври, така че бих казал, че не са минали 3 седмици.
Както Кристина ви попита наскоро, получихте ли вече тегленето си от казиното?
Моля, отговорете чрез жалбата .
Hello,
according to your complaint, it seems that the withdrawal was submitted on the 1st of October, so I'd say that it not has been 3 weeks.
As Kristina asked you lately, have you received your withdrawal from the casino yet?
Kindly reply via the complaint.
Акаунтът ми е заключен от pinasbet, спечелих 30 000 песо и се опитвам да изтегля, но винаги казва, че е отхвърлен......и залогът ми е в процес на преглед....след това го заключиха...акаунтът ми е напълно проверен
My acct is locked by pinasbet i won 30000 pesos and i try to withdraw but it always says its rejected......and my bet is under review....then they locked it...my acct is fully verifed
Здравейте,
позволи, това е добре - надявам се, че екипът по жалбите ще успее да разреши проблема, тъй като сте играли само с вашите средства, така че не сте взели никакъв бонус според мен. Просто дайте малко време на екипа ни да го провери и да вземе решение за следващите стъпки.
Бих искал да отговоря и на втория ви въпрос, но изглежда не разбирам смисъла.
Чрез „Как мога да докладвам на сайта на казиното?" - Питате ме как да докладвам за казиното на някой орган или как да стигна до казиното, моля?
Моля, уведомете ме.
Hello,
allow, that's good - I hope that the complaint team will be able to solve the issue since you have only played with your funds so you have not taken any bonus I think. Just give our team some time to check it and decide on the next steps.
I'd like to answer your second question as well, but I do not understand the point it seems.
By "How can i report to the casino site?" - Are you asking me how to report the casino to some authority or how to reach the casino, please?
Kindly let me know.
Искам да кажа как мога да се свържа с pinasbet, защото тяхното обслужване на клиенти не отговаря
I mean how can i contact pinasbet because their customer service is not replying
Здравейте,
Съжалявам, но нямам решение, бих опитал всяка форма за контакт, рекламирана на сайта на казиното или техните профили в социалните медии.
Hello,
I'm sorry but I have no solution, I would try every contact form advertised on the casino site or their social media profiles.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.