ФорумКазинаPinasbet Casino - обща дискусия

Pinasbet Casino - обща дискусия

преди 2 години от Radka
|
7897 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Pinasbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

filefile

здравейте... това е моето оплакване до PINASBET ОНЛАЙН КАЗИНО, че играх миналия СЕПТ. 21, 2022...

някой агент ми изпрати съобщение, че аз съм щастливият играч, който PINASBET ONLINE CASINO, е избрал да получи награда, така че пробвах играта,,, депозирах 100 песо и влязох в промоцията за 50% първи дневен депозит и те я одобриха, и когато спечелих 36 000 песо и се опитах да ги изтегля, те отхвърлиха тегленето ми и блокираха акаунта ми

Автоматичен превод:
RicoBuce
преди 2 години

Здравейте,

Може би акаунтът ви е бил блокиран, защото сте изпратили тегленето за първи път. Което означава, че сега трябва да се потвърдите, за да получите плащане.

Както и да е, проверихте ли правилата за бонусите, чудя се? Надявам се, че няма правило за максимално теглене 🤔

Уведомете ни, че върви, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Всъщност споделям същото мнение за това „онлайн казино", за което регистрирах акаунт преди дни, мисля? Но едва днес започнах да играя в това казино. Влязох и платих 300 PHP като начален „капитал", както обикновено бих направил с всяка друга платформа за онлайн казино. Обичам първо да тествам машината, преди дори да започна да плащам много по-голяма сума, само за да загубя много по-голяма част от осребрените пари. около 17:00 часа днес спечелих около 8k. Затова реших да спра на 7,5K и обработих заявката си за теглене с тях. Вече потвърдих самоличността си с тях и дори се свързах със CS, за да знам колко време ще им отнеме да обработят проверката на самоличността. Казаха ми, че съм преминал процеса на проверка и че трябва да опресня страницата си. Направих точно каквото ми беше казано и видях, че наистина вече е завършено. След това обработих заявката си за теглене. След няколко минути проверих статуса на заявката си и видях, че е отхвърлена. Веднага се свързах със CS и бях информиран, че залагането ми все още се преглежда (което между другото е добре). Тъй като това е първият път, когато моят CO беше отхвърлен от онлайн казино, се притесних и започнах да търся подобна ситуация с/във FB, а също и в Google (така намерих тази статия и вашия уебсайт). Честно казано, тези коментари, които видях, ме накараха да почувствам, че всичко това е измама. Както и да е, ще се опитам да изчакам тяхната актуализация. Според CS те нямат конкретна времева линия за това

Автоматичен превод:
преди 2 години

акаунтът ми беше напълно потвърден и те винаги ми се обаждат и ме канят да играя, но когато отворя приложението им и се опитам да се свържа с техния отдел за обслужване на клиенти, те винаги са под контрол, откакто спечелих.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Всъщност споделям същото мнение за това „онлайн казино", за което регистрирах акаунт преди дни, мисля? Но едва днес започнах да играя в това казино. Влязох и платих 300 PHP като начален „капитал", както обикновено бих направил с всяка друга платформа за онлайн казино. Обичам първо да тествам машината, преди дори да започна да плащам много по-голяма сума, само за да загубя много по-голяма част от осребрените пари. около 17:00 часа днес спечелих около 8k. Затова реших да спра на 7,5K и обработих заявката си за теглене с тях. Вече потвърдих самоличността си с тях и дори се свързах със CS, за да знам колко време ще им отнеме да обработят проверката на самоличността. Казаха ми, че съм преминал процеса на проверка и че трябва да опресня страницата си. Направих точно каквото ми беше казано и видях, че наистина вече е завършено. След това обработих заявката си за теглене. След няколко минути проверих статуса на заявката си и видях, че е отхвърлена. Веднага се свързах със CS и бях информиран, че залагането ми все още се преглежда (което между другото е добре). Тъй като това е първият път, когато моят CO беше отхвърлен от онлайн казино, се притесних и започнах да търся подобна ситуация с/във FB, а също и в Google (така намерих тази статия и вашия уебсайт). Честно казано, тези коментари, които видях, ме накараха да почувствам, че всичко това е измама. Както и да е, ще се опитам да изчакам тяхната актуализация. Според CS те нямат конкретна времева линия за това

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

според ситуацията, пред която е изправен другият играч до момента, можете ли да получите достъп до акаунта си, чудя се? Някакви признаци на поддръжка, моля?

Мисля, че ако прегледът не бъде направен, всички тегления ще бъдат отхвърлени. Някои казина го правят по този начин.


Автоматичен превод:
преди 2 години

акаунтът ми беше напълно потвърден и те винаги ми се обаждат и ме канят да играя, но когато отворя приложението им и се опитам да се свържа с техния отдел за обслужване на клиенти, те винаги са под контрол, откакто спечелих.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Можете ли да поставите няколко екранни снимки, моля? Имате ли връзка с казиното сега? Просто искам да съм сигурен.

Автоматичен превод:
преди 2 години

сър салам алейком проблемът ми е вчера и досега не мога да изтегля парите си..всички агенти в казино pinasbet не ми отговарят чакам теглене те продължават да ме отхвърлят..играх тук в pinasbet казино загубих много, но когато искам да изтегля, те не искат всичко, направих го дори в банковата сметка добре..

Автоматичен превод:
saipodenracmat1985
преди 2 години

Здравей, скъпи играч, съжалявам да науча за проблемите ти, тъй като виждаш, че други платци от Филипините са изправени пред подобни проблеми.

Тук можете да проверите отворени жалби. Ако смятате, че имате нужда от помощ, изпратете нашата собствена жалба тук.

Да се надяваме на най-доброто. 🤞


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, все още имам достъп до моя акаунт. Имам тонове екранни снимки и дори запис на екрана, на който го пусках вчера, докато изпращах съобщение до представителя за чат на живо. Ще видите там, че те не реагират. Съобщенията дори са маркирани като доставени, а не като „прочетени", което означава, че дори не са посмели да го отворят. Имам и 2 от най-новите преписи на чатове. Къде мога да ги препратя? Имам нужда от имейл адрес, на който мога да го изпратя, моля. Записът на екрана, както и екранната снимка, все още са в Google диск със собствена папка, обозначена като PB.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
mavieelemon
преди 2 години

Предложих ви да подадете жалба, това е правилното място за всеки свързан документ.

Изпратете го тук .

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравейте на всички вас,,,

акаунтът ми беше напълно потвърден и вече изпратих всичко, от което се нуждаеха, но все още няма отговор от pinasbet... минаха вече 3 седмици и все още няма дума от тях,,,

Автоматичен превод:
RicoBuce
преди 2 години

Здравейте,

според вашата жалба изглежда, че тегленето е подадено на 1 октомври, така че бих казал, че не са минали 3 седмици.

Както Кристина ви попита наскоро, получихте ли вече тегленето си от казиното?

Моля, отговорете чрез жалбата .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Акаунтът ми е заключен от pinasbet, спечелих 30 000 песо и се опитвам да изтегля, но винаги казва, че е отхвърлен......и залогът ми е в процес на преглед....след това го заключиха...акаунтът ми е напълно проверен

Автоматичен превод:
rainjuco312
преди 2 години

Здравей,

същият съвет би бил валиден и за вас, ако смятате, че имате нужда от помощ, предлагам да подадете жалба .

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Просто подавам доклад

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Как мога да докладвам на сайта на казиното?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Просто подавам доклад

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

позволи, това е добре - надявам се, че екипът по жалбите ще успее да разреши проблема, тъй като сте играли само с вашите средства, така че не сте взели никакъв бонус според мен. Просто дайте малко време на екипа ни да го провери и да вземе решение за следващите стъпки.

Бих искал да отговоря и на втория ви въпрос, но изглежда не разбирам смисъла.

Чрез „Как мога да докладвам на сайта на казиното?" - Питате ме как да докладвам за казиното на някой орган или как да стигна до казиното, моля?

Моля, уведомете ме.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Искам да кажа как мога да се свържа с pinasbet, защото тяхното обслужване на клиенти не отговаря

Автоматичен превод:
rainjuco312
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, но нямам решение, бих опитал всяка форма за контакт, рекламирана на сайта на казиното или техните профили в социалните медии.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини