преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Paris VIP Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
това казино е в черния списък на няколко сайта. Например casinofreak и chipy.com. Те със сигурност са на много други сайтове въз основа на моя собствен опит. Те изобщо не заслужават тази марка.
https://www.casinofreak.com/casino-reviews/paris-vip-casino-review
https://chipy.com/reviews/paris-vip-casino-review
Hello,
this casino is blacklisted on several sites. For example casinofreak and chipy.com. They are certainly on a lot of other sites based on my own exprience. They do not deserve this mark at all.
https://www.casinofreak.com/casino-reviews/paris-vip-casino-review
https://chipy.com/reviews/paris-vip-casino-review
Здравей mrmileena,
Виждам, че това казино е прегледано за последен път миналата година, така че ще попитам нашия екип за данни за него и ще добавя и вашата информация. Просто не ни интересуват много други сайтове, ние правим нещата по различен начин, така че не предполагам, че казиното ще бъде в черния списък. 🙂
Както и да е, попадали ли сте на формуляра, за да ни информирате за конкретно казино?:
Може да се намери под прегледа на всяко казино 😉
Hello mrmileena,
I can see that this casino was lastly reviewed last year, so I will ask our data team about it and will also add your info. It's just that we do not much care about other sites, we do things differently, so I do not assume that the casino will be blacklisted, however. 🙂
Anyway, have you come across the form to update us about a specific casino?:
Can be found under each casino overview 😉
Здравей Радка,
Благодаря ви за съобщението и информацията, не знаех, че можем да се свържем директно с отговорния.
Hello Radka,
Thank you for your message and the information, I didn't know we could contact the responsible directly.
Съвсем наскоро разбрах, че тази функция е „активна" 🙂😉.
I realized this function is "live" just recently myself 🙂😉.
Многократно ми изпращаха имейли от 4 от същата верига и редовно получавах 25 безплатни завъртания от тях в понеделник, сряда и петък.
Включително и обсъжданото казино.
Тук е любопитно, че се казва Paris Vip2 Casino. Каква е разликата с ParisVip Casino? Моята сметка и печалбата също са там.
Изпратих им документите си, след като спечелих 600 евро и пълен бонус оборот, но тук нищо не се случва от дни. Има само чатботове и няма лице за директен контакт. Не мога да направя плащане над 100 евро.
I was repeatedly emailed by 4 of the same chain and regularly get 25 free spins from them on Monday, Wednesday and Friday.
Including the discussed casino.
Here is curious that it is called Paris Vip2 Casino. What is the difference to ParisVip Casino? My account and the profit are there too.
I sent them my documents after winning 600 euros and full bonus turnover, but nothing has happened here for days. There are only chatbots and no direct contact person. I cannot make a payment over 100 euros.
Ich wurde von immer wieder 4 der gleichen Kette per email angeschrieben und bekomme regelmässig am Montag , Mittwoch und Freitag von denen je 25 Freispiele.
Darunter auch das besprochene Casino.
Hier ist merkwürdig, das es sich Paris Vip2 Casino nennt . Was ist der Unterschied zu ParisVip Casino? Dort gibt es mein Konto auch und den Gewinn.
ich habe denen nach meinem Gewinn von 600 Euro und vollem Bonusumsatz meine Dokumente gesendet aber hier tuts sich nichts seit Tagen. Es gibt nur Chatbots und keinen direkten Ansprechpartner.Ich kann keine Auszahlung über 100 Euro tätigen.
Здравейте,
Предполагам, че ParisVip2 е просто огледална страница за играчи, които имат достъп до Paris Vip Casino от определени страни, това е доста често срещано техническо решение.
Проверих и раздела, наречен Свържете се с нас, и открих това:
"Свържете се с нас
Нашият любезен екип за обслужване на клиенти е на разположение, за да отговори на всички ваши въпроси 24/7. Така че свържете се!
Имейл: support@parisvipcasino.com
"
Това ли е имейлът, на който изпратихте тези документи?
Е, предполагам, че трябва да изчакате малко, изглежда няма друг начин да се свържете с поддръжката. Като алтернатива опитайте профилите му в социалните медии, ако казиното има такива. 🤔
Ако не успеете да получите печалбите в рамките на 14 дни, считано от деня, в който е направена заявката ви за теглене, ние ще се опитаме да ви помогнем.
Кажете ни как върви, моля.🤞
Hello,
I'd guess that ParisVip2 is just a mirror page for players accessing the Paris Vip Casino from certain countries, this is quite a common technical solution.
I also checked the section called contact us and found this:
"Contact us
Our friendly customer service team is on hand to answer any questions you may have 24/7. So get in touch!
E-mail: support@parisvipcasino.com
"
Is this the email you sent those documents to?
Well, I guess you should wait a bit, seems there is no other way how to get in touch with the support. Alternatively, try its social media profiles, if the casino has any. 🤔
If you fail to get the winnings within 14 days counting from the day your withdrawal request was made, we will try to help you out.
Let us know how it goes, please.🤞
Здравейте на всички, аз съм клиент на Paris vip. Винаги съм получавал печалбите си, но в момента сайтът е в процес на поддръжка. Явно ще добавят игри и ще променят правилата от преди. Акаунтът ми трябва да бъде възстановен и да работи след няколко дни. Харесвам този сайт като цяло.
Hello everyone, I am a customer at Paris vip. I have always received my winnings but at the moment the site is under maintenance. Apparently they are going to add games and change the rules from before. My account should be back up and running in a few days. I like this site overall.
здравей
много благодаря за такава полезна информация. Виждам, че проверихме сайта съвсем наскоро (декември 2022 г.), въпреки че определено не искаме да пропуснем важни промени 🙂.
Ще си направя бележка.
Посещавайте ни често, дръжте ни в течение 😉
Hey there,
thank you very much for such a piece of useful information. I can see we checked the site quite recently (December 2022), though we definitely don't want to miss any important changes 🙂.
I'll make a note.
Visit us often, keep us updated 😉
Малко странно да създадете акаунт в guru и просто да оставите едно съобщение в особено лошо и недобре известно казино... и как се сдобихте с тази информация, вероятно един член на казиното е изпратен да защитава измамното казино.
Kinda weird to create an account on guru and just leave one message on a particularly bad and not well known casino... and how did you get these infos, probably one member of the casino being sent to defend the scam casino.
Добре,
имаш ли нещо по-конкретно Самият аз не бих отправял подобни обвинения в ситуации като тази, но сте добре дошли първо да задавате въпроси към поддръжката. Чувства се по-справедливо, не мислите ли?
Well,
do you have anything more concrete? I wouldn't make such accusations myself in situations like this, though you're welcome to ask support questions first. It feels fairer, don't you think?
Здравей Радка,
Преминавах на случаен принцип през сайта, проверявайки някои от казината, с които имах лош опит, и открих, че коментарът произволно идва, за да защити сайта и ми се стори подозрителен и исках да го кажа, защото това казино ме измами със 150 евро, което аз справедливо спечели и той казва, че винаги са му плащали, което наистина се съмнявам, когато знам как се отнесоха с мен, когато спечелих.
Спечелих 100 евро преди години от офертата за добре дошли 25 безплатни завъртания. Помолиха ме да удостоверя самоличността си и да направя минимален депозит, за да мога да тегля, което и направих. Спечелих още 50 евро с моя депозит и исках да изтегля 150. Няколко дни по-късно моите тегления бяха премахнати, можех да го видя в историята и беше заменено с 25 евро. Също така получих обаждане от човек, който ми каза, че 25-те безплатни завъртания са фалшиви пари, че са за да изпитам игри.
Така че съжалявам, ако коментарът ми е прозвучал грубо, но след това, което преживях с това казино, не мога да напиша нищо сладко.
Hello Radka,
i was going randomly through the site, checking some of casinos which i had bad experience with and i found that comment randomly coming to defend the site and i found it suspicious and wanted to say it because this casino scammed me of 150 euros which i fairly won and he is saying that he has always been paid, which i really doubt when i know how they treated me when i won.
I won 100 euros years back on the welcome 25 free spins offer. They asked me to verify my identity and to make a minimum deposit to be able to withdraw, which i did. I won 50 more euros with my deposit and wanted to withdraw 150. Few days later, my withdrawals were removed, i could see it in the history and it was replaced by 25 euros. I also received a call of a guy telling me that the 25 free spins were fake money, that it was to experience games.
So i am sorry if my comment sounded rude but after what i experienced with this casino, i cannot write anything sweet.
Виждам, че не сте подали жалба относно случая, който току-що описахте. Не мислиш ли, че си струва?
I can see you haven't submitted a complaint regarding the case you just described. Don't you think it's worth it?
Здравей Даниел,
това беше преди години и нямам никакви доказателства, за да го оправдая сега, освен моите думи. Навремето не знаех за вас и че всъщност можем да се оплачем срещу казино, но сега научих много и ако се случи наскоро, аз ще бъда първият, който ще се оплаче. Но всичко, което знам е, че не измислям нищо, те наистина ми откраднаха 150 евро, както го обясних.
Hello Daniel,
this was years ago and i do not have any proofs to justify it now other than my words. Back in time, i did not know about you and that we could complain actually against a casino but now i have learnt a lot and if it happened recently, i will be the first to complain. But all i know is that i am not inventig anything, they really stole me 150 euros like i explained it.
Искам да кажа, че можете да отворите отново дори по-стари случаи на Casino Guru, но истината е, че ще имаме нужда от доказателства, които се отнасят за всеки случай на жалба. Преглеждам жалбите, които изпратихте до Casino Guru, и изглежда, че сте склонни да играете в казина, които често имат доста лоша репутация. Надявам се, че вече сте по-внимателни, когато става въпрос за това. Нашата статистика просто показва, че наистина получаваме много повече оплаквания срещу казина, които имат лоша репутация, в сравнение с тези с 8+.
I mean, you can reopen even older cases on Casino Guru, but the truth is that we'd need evidence which applies to any complaint case. I'm going through the complaints you submitted to Casino Guru and it looks like you tend to play in casinos that often have quite a bad reputation. I hope you're already more careful when it comes to this. Our statistics simply show that we really do receive much more complaints against casinos that have the bad reputation compared to those with 8+.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.