ФорумКазинаParis VIP Casino - обща дискусия

Paris VIP Casino - обща дискусия

преди 2 години от mrmileena
|
3582 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Paris VIP Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте,


това казино е в черния списък на няколко сайта. Например casinofreak и chipy.com. Те със сигурност са на много други сайтове въз основа на моя собствен опит. Те изобщо не заслужават тази марка.


https://www.casinofreak.com/casino-reviews/paris-vip-casino-review


https://chipy.com/reviews/paris-vip-casino-review

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравей mrmileena,

Виждам, че това казино е прегледано за последен път миналата година, така че ще попитам нашия екип за данни за него и ще добавя и вашата информация. Просто не ни интересуват много други сайтове, ние правим нещата по различен начин, така че не предполагам, че казиното ще бъде в черния списък. 🙂

Както и да е, попадали ли сте на формуляра, за да ни информирате за конкретно казино?:

file

Може да се намери под прегледа на всяко казино 😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Благодаря ви за съобщението и информацията, не знаех, че можем да се свържем директно с отговорния.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Съвсем наскоро разбрах, че тази функция е „активна" 🙂😉.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Многократно ми изпращаха имейли от 4 от същата верига и редовно получавах 25 безплатни завъртания от тях в понеделник, сряда и петък.

Включително и обсъжданото казино.

Тук е любопитно, че се казва Paris Vip2 Casino. Каква е разликата с ParisVip Casino? Моята сметка и печалбата също са там.

Изпратих им документите си, след като спечелих 600 евро и пълен бонус оборот, но тук нищо не се случва от дни. Има само чатботове и няма лице за директен контакт. Не мога да направя плащане над 100 евро.


Автоматичен превод:
venusm
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че ParisVip2 е просто огледална страница за играчи, които имат достъп до Paris Vip Casino от определени страни, това е доста често срещано техническо решение.

Проверих и раздела, наречен Свържете се с нас, и открих това:

"Свържете се с нас

Нашият любезен екип за обслужване на клиенти е на разположение, за да отговори на всички ваши въпроси 24/7. Така че свържете се!

Имейл: support@parisvipcasino.com

"

Това ли е имейлът, на който изпратихте тези документи?

Е, предполагам, че трябва да изчакате малко, изглежда няма друг начин да се свържете с поддръжката. Като алтернатива опитайте профилите му в социалните медии, ако казиното има такива. 🤔

Ако не успеете да получите печалбите в рамките на 14 дни, считано от деня, в който е направена заявката ви за теглене, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Кажете ни как върви, моля.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте на всички, аз съм клиент на Paris vip. Винаги съм получавал печалбите си, но в момента сайтът е в процес на поддръжка. Явно ще добавят игри и ще променят правилата от преди. Акаунтът ми трябва да бъде възстановен и да работи след няколко дни. Харесвам този сайт като цяло.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
jfpedretti68
преди 1 година

здравей

много благодаря за такава полезна информация. Виждам, че проверихме сайта съвсем наскоро (декември 2022 г.), въпреки че определено не искаме да пропуснем важни промени 🙂.

Ще си направя бележка.

Посещавайте ни често, дръжте ни в течение 😉


Автоматичен превод:
jfpedretti68
преди 1 година

Малко странно да създадете акаунт в guru и просто да оставите едно съобщение в особено лошо и недобре известно казино... и как се сдобихте с тази информация, вероятно един член на казиното е изпратен да защитава измамното казино.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

Добре,

имаш ли нещо по-конкретно Самият аз не бих отправял подобни обвинения в ситуации като тази, но сте добре дошли първо да задавате въпроси към поддръжката. Чувства се по-справедливо, не мислите ли?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,


Преминавах на случаен принцип през сайта, проверявайки някои от казината, с които имах лош опит, и открих, че коментарът произволно идва, за да защити сайта и ми се стори подозрителен и исках да го кажа, защото това казино ме измами със 150 евро, което аз справедливо спечели и той казва, че винаги са му плащали, което наистина се съмнявам, когато знам как се отнесоха с мен, когато спечелих.


Спечелих 100 евро преди години от офертата за добре дошли 25 безплатни завъртания. Помолиха ме да удостоверя самоличността си и да направя минимален депозит, за да мога да тегля, което и направих. Спечелих още 50 евро с моя депозит и исках да изтегля 150. Няколко дни по-късно моите тегления бяха премахнати, можех да го видя в историята и беше заменено с 25 евро. Също така получих обаждане от човек, който ми каза, че 25-те безплатни завъртания са фалшиви пари, че са за да изпитам игри.


Така че съжалявам, ако коментарът ми е прозвучал грубо, но след това, което преживях с това казино, не мога да напиша нищо сладко.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

Виждам, че не сте подали жалба относно случая, който току-що описахте. Не мислиш ли, че си струва?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Здравей Даниел,


това беше преди години и нямам никакви доказателства, за да го оправдая сега, освен моите думи. Навремето не знаех за вас и че всъщност можем да се оплачем срещу казино, но сега научих много и ако се случи наскоро, аз ще бъда първият, който ще се оплаче. Но всичко, което знам е, че не измислям нищо, те наистина ми откраднаха 150 евро, както го обясних.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

Искам да кажа, че можете да отворите отново дори по-стари случаи на Casino Guru, но истината е, че ще имаме нужда от доказателства, които се отнасят за всеки случай на жалба. Преглеждам жалбите, които изпратихте до Casino Guru, и изглежда, че сте склонни да играете в казина, които често имат доста лоша репутация. Надявам се, че вече сте по-внимателни, когато става въпрос за това. Нашата статистика просто показва, че наистина получаваме много повече оплаквания срещу казина, които имат лоша репутация, в сравнение с тези с 8+.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини