ФорумКазинаParadise Play Casino - обща дискусия

Paradise Play Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от mhroelink1
|
4280 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Paradise Play Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Няма реакция от казиното, те ме игнорират повече от 15 дни

Автоматичен превод:
mhroelink1
преди 10 месеца

Влязох в уебсайта и първоначално дори успях да намеря опция за връзка с тях, но направих бързо проучване и успях да намеря техния чат на живо. Моля, опитайте.

Отидете на тази връзка: https://www.paradiseplay.com/en-NL/faq/account

След това щракнете върху иконата за чат

file

Както можете да видите, успях да достигна до техния чат на живо много бързо

file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хаха казино гуру се съгласява с paradiseplay да вземе парите ми и да затвори сметката ми. Защото затворих акаунта си "за неопределено време" в casinosky.

Според казино гуру това означава, че показвам, че съм пристрастен към хазарта. Наистина, никога не съм получавал добра помощ тук. Още веднъж шега.

file

Въпреки че на уебсайта на Casino Sky е ясно посочено, че самоизключването се прилага само за Casino Sky, а не за другите казина.

Но уау, ако спечелите голяма печалба в друго казино (като 10 000 евро), тогава внезапно ще бъдете блокирани под прикритието на благополучие🤣🤣.

Наистина, нямах никаква увереност, че екипът на казино гуру може да направи нещо, тъй като Playboom и др. също не отговарят на тях.

Но този казино гуру, дори paradisecasino е прав, ме поразява!!! 🤣🤣🤣🤣🤣


filefile

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 10 месеца

Здравейте, според това, което разбрах от Вероника, решението относно жалбата ви все още се разследва, така че все още нищо не е загубено. Събира се повече информация и тя със сигурност ще ви информира в нишката за оплаквания.

Така че ще видим накъде ще се развие цялата ситуация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Тя пише, че казино paradise е правилно да ми вземе парите, защото затворих акаунта си в casinosky. Въпреки че ясно посочва, че закриването на акаунта ми е само за Casinosky и следователно няма да бъде прехвърлено към Paradiseplay. Така че тя затваря жалбата ми. Струва ми се ясно, че отново няма да има помощ от казино гуру. Както пише Вероника, тя ще затвори жалбата ми, ако не може да ми помогне с нищо друго.



Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 10 месеца

Здравейте.

Видях и твоето оплакване. Това, което трябва да се каже точно сега е, че екипът все още не е стигнал до окончателно заключение. Просто оплакването ви е малко остаряло, що се отнася до гореспоменатия напредък.

🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Какво имате предвид с гореспоменатия напредък?

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 10 месеца

Това означава, че се събира повече информация като част от този напредък и нашият екип ще се опита да разреши всичко със справедлив подход. Засега ще трябва да имаме търпение и да изчакаме.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сега ми "върнаха" депозита от 150 евро. Разбира се тегленето от 10 000 евро не се вижда никъде.

Те също така ме блокираха от всяка имейл комуникация.

Когато обикновено изпращам имейл, получавам автоматично имейл обратно, но вече не го получавам, което означава, че са блокирали комуникацията. Когато изпращам от различен имейл адрес, получавам автоматичен имейл.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 10 месеца

Това е изненадващо ясно, но отново трябва да кажем, че окончателното решение все още не е взето.

Честно казано, броят на отворените жалби в момента е невероятен, съжалявам за забавянето... Чакай. 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сега ми "върнаха" депозита от 150 евро. Разбира се тегленето от 10 000 евро не се вижда никъде.

Те също така ме блокираха от всяка имейл комуникация.

Когато обикновено изпращам имейл, получавам автоматично имейл обратно, но вече не го получавам, което означава, че са блокирали комуникацията. Когато изпращам от различен имейл адрес, получавам автоматичен имейл.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Просто исках да кажа, че се радвам да видя жалбата актуализирана. И се надявам резултатът да е положителен, разбира се!


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Имам същия проблем като Sabine.

Спечелих 1500 евро и казиното просто написа следния имейл:

Неприемливо е!


Здравейте,

Надявам се, че се справяте добре.

Този имейл се отнася до вашата заявка за теглене и вашата игрална сметка. Съжаляваме да ви информираме, че печалбите от 1500 € са конфискувани и вашата игрална сметка е окончателно затворена при нас съгласно долупосочените правила и условия.

8.4. Запазваме си правото по наше усмотрение да блокираме или затворим вашия акаунт на която и да е платформа, собственост на Sarah Eternal SRL, ако преценим, че продължаващото използване на нашите услуги е вредно за вашето здраве и благополучие.

Вашият депозит от 280 € обаче ще бъде възстановен в същата сметка, от която сте поискали да теглите.

Ще получите имейл за потвърждение от наша страна, след като процесът на възстановяване на вашия депозит бъде иницииран. Молим ви за търпение и разбиране в това отношение.

Ако имате нужда от помощ за нещо друго, моля, не се колебайте да се свържете с нас отново или по имейл ( support@paradiseplay.com ) или чат,

С Най-Добри Пожелания,

Макс

Поддръжка на Paradise Play

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Да се надяваме на най-доброто.

Автоматичен превод:
mhroelink1
преди 10 месеца

О, не можеш да говориш сериозно!? Наистина са лоши!


Ще получите депозита си обратно и тогава те ще ви игнорират и няма да отговарят на нищо повече.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да klopt niks van dit casino.


Проверих правилата и условията


Въз основа на вашите T&C не казва нищо за конфискувани средства.

8.4. Запазваме си правото по наше усмотрение да блокираме или закрием акаунта ви на която и да е платформа, собственост на Sarah Eternal SRL, ако преценим, че продължаващото използване на нашите Услуги е вредно за вашето здраве и благополучие


В друга част от условията ви изрично казвате, че може да бъде конфискуван, а в този казвате само, че акаунтът ми може да бъде блокиран.


Те трябва да изплатят печалбите ни, жалко е, че трябва да подаваме жалби за това тук.

Автоматичен превод:
mhroelink1
преди 10 месеца

Това е корумпирана банда. Веднага след като спечелите много, те добавят това правило, така че да не плащате. Наистина нелепо.

Имам малка надежда да се направи нещо, защото те никога не отговарят на никого. Явно не им пука дали репутацията им ще бъде засегната.

Разбира се, те печелят много повече по този начин, всеки хвърля пари и ако спечелите, не ви се плаща и ви крадат парите.

Лиценз на Коста Рика, с други думи те просто нямат лиценз, което го затруднява.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Имам същия проблем като Sabine.

Спечелих 1500 евро и казиното просто написа следния имейл:

Неприемливо е!


Здравейте,

Надявам се, че се справяте добре.

Този имейл се отнася до вашата заявка за теглене и вашата игрална сметка. Съжаляваме да ви информираме, че печалбите от 1500 € са конфискувани и вашата игрална сметка е окончателно затворена при нас съгласно долупосочените правила и условия.

8.4. Запазваме си правото по наше усмотрение да блокираме или затворим вашия акаунт на която и да е платформа, собственост на Sarah Eternal SRL, ако преценим, че продължаващото използване на нашите услуги е вредно за вашето здраве и благополучие.

Вашият депозит от 280 € обаче ще бъде възстановен в същата сметка, от която сте поискали да теглите.

Ще получите имейл за потвърждение от наша страна, след като процесът на възстановяване на вашия депозит бъде иницииран. Молим ви за търпение и разбиране в това отношение.

Ако имате нужда от помощ за нещо друго, моля, не се колебайте да се свържете с нас отново или по имейл ( support@paradiseplay.com ) или чат,

С Най-Добри Пожелания,

Макс

Поддръжка на Paradise Play

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, така че в този случай ще кажа още в началото, че е най-разумно да подадете жалба и нашият екип ще я разгледа. Имали ли сте обаче закрита сметка в това казино или някое от неговите сестри? Съответно самоизключили ли сте се от някой от тях?

Съжалявам да науча за тази ситуация, но нашият екип е тук и ще се опита да ви помогне по най-добрия начин.

Надявам се да се получи добре.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да се надяваме на най-доброто.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Аз също се надявам на най-доброто и твърдо вярвам, че спечелените пари ще ви бъдат върнати. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Е, губя малката си вяра, която имах. Изглежда, че няма да отговорят като всички марки на казината Sarah.


Просто не им пука и просто ще продължат да мамят хората.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини