преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Paradise Play Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Влязох в уебсайта и първоначално дори успях да намеря опция за връзка с тях, но направих бързо проучване и успях да намеря техния чат на живо. Моля, опитайте.
Отидете на тази връзка: https://www.paradiseplay.com/en-NL/faq/account
След това щракнете върху иконата за чат
Както можете да видите, успях да достигна до техния чат на живо много бързо
I accessed the website and I originally could even find an option of contacting them, but I did a quick research and I was able to find their live chat. Please, give it a try.
Go to this link: https://www.paradiseplay.com/en-NL/faq/account
Then click the chat icon
As you can see, I was able to reach their live chat very quickly
Хаха казино гуру се съгласява с paradiseplay да вземе парите ми и да затвори сметката ми. Защото затворих акаунта си "за неопределено време" в casinosky.
Според казино гуру това означава, че показвам, че съм пристрастен към хазарта. Наистина, никога не съм получавал добра помощ тук. Още веднъж шега.
Въпреки че на уебсайта на Casino Sky е ясно посочено, че самоизключването се прилага само за Casino Sky, а не за другите казина.
Но уау, ако спечелите голяма печалба в друго казино (като 10 000 евро), тогава внезапно ще бъдете блокирани под прикритието на благополучие🤣🤣.
Наистина, нямах никаква увереност, че екипът на казино гуру може да направи нещо, тъй като Playboom и др. също не отговарят на тях.
Но този казино гуру, дори paradisecasino е прав, ме поразява!!! 🤣🤣🤣🤣🤣
Haha casino guru agrees with paradiseplay to take my money and close my account. Because I closed my account "indefinitely" on casinosky.
According to casino guru, this means that I indicate that I am a gambling addict. Really, I've never had good help here. Once again a joke.
Although it is clearly stated on the Casino Sky website that the self exclusion only applies to Casino Sky and not to the other casinos.
But wow, if you win big at another casino (such as 10,000 euros) then you will suddenly be blocked under the guise of wellbeing🤣🤣.
Indeed, I had little confidence that the casino guru team could do anything since Playboom etc. does not respond to them either.
But that casino guru even paradisecasino is right blows my mind!!! 🤣🤣🤣🤣🤣
Haha casinoguru geeft paradiseplay gelijk om mijn geld weg te nemen en mijn account te sluiten. Omdat ik mijn account heb gesloten "indefinitely" op casinosky.
Dat zegt volgens casinoguru dat ik dan aangeef dat ik een gokverslaafde bent. Echt ik heb nog nooit goede hulp hier gehad. Wederom een lachertje.
Al staat er duidelijk op de casinosky website dat de self exclusion alleen voor casinosky geld en niet voor de andere casino's.
Maar ow wee als je groot wint bij een ander casino ( zoals 10.000 eur ) dan word je opeens geblokt onder het mom van wellbeing🤣🤣.
Ik had er inderdaad al weinig vertrouwen in dat het casinoguru team iets kon betekenen aangezien playboom etc ook niet op hun reageert.
Maar dat casinoguru zelfs paradisecasino gelijk geeft blows my mind!!! 🤣🤣🤣🤣🤣
Здравейте, според това, което разбрах от Вероника, решението относно жалбата ви все още се разследва, така че все още нищо не е загубено. Събира се повече информация и тя със сигурност ще ви информира в нишката за оплаквания.
Така че ще видим накъде ще се развие цялата ситуация.
Hi, according to what I found out from Veronika, the decision regarding your complaint is still under investigation, so nothing is lost yet. More information is being gathered and she'll be sure to update you in the complaint thread.
So we'll see where the whole situation goes.
Тя пише, че казино paradise е правилно да ми вземе парите, защото затворих акаунта си в casinosky. Въпреки че ясно посочва, че закриването на акаунта ми е само за Casinosky и следователно няма да бъде прехвърлено към Paradiseplay. Така че тя затваря жалбата ми. Струва ми се ясно, че отново няма да има помощ от казино гуру. Както пише Вероника, тя ще затвори жалбата ми, ако не може да ми помогне с нищо друго.
She writes that paradise casino is right to take my money because I closed my account on casinosky. Although it clearly states that closing my account is only for Casinosky and will therefore not be transferred to Paradiseplay. So she closes my complaint. It seems clear to me that once again there will be no help from casino guru. As Veronika writes, she will close my complaint if she cannot assist me with anything else.
Ze schrijft dat paradise casino gelijk heeft om mijn geld in te nemen omdat ik mijn account had gesloten op casinosky. Al staat er duidelijk dat het sluiten van mijn account alleen voor casinosky is en dus niet overgedragen word op paradiseplay. Dus ze sluit mijn klacht. Lijkt mij duidelijk dan dat er wederom geen hulp komt vanuit casinoguru. Zoals veronika schrijft sluit ze mijn klacht als ze me nergens anders in kan assisteren.
Здравейте.
Видях и твоето оплакване. Това, което трябва да се каже точно сега е, че екипът все още не е стигнал до окончателно заключение. Просто оплакването ви е малко остаряло, що се отнася до гореспоменатия напредък.
🤷♀️
Hello.
I saw your complaint too. What needs to be said right now is that the Team has not yet come to a final conclusion. It's just that your complaint is a bit outdated when it comes to the aforementioned progress.
🤷♀️
Какво имате предвид с гореспоменатия напредък?
What do you mean with aforementioned progress ?
Това означава, че се събира повече информация като част от този напредък и нашият екип ще се опита да разреши всичко със справедлив подход. Засега ще трябва да имаме търпение и да изчакаме.
This means that more information is being gathered as part of this progress, and our team will try to resolve everything with a fair approach. For the time being, we will have to be patient and wait.
Сега ми "върнаха" депозита от 150 евро. Разбира се тегленето от 10 000 евро не се вижда никъде.
Те също така ме блокираха от всяка имейл комуникация.
Когато обикновено изпращам имейл, получавам автоматично имейл обратно, но вече не го получавам, което означава, че са блокирали комуникацията. Когато изпращам от различен имейл адрес, получавам автоматичен имейл.
They now have "refunded" my 150 euro deposit. Ofcourse the 10.000 euro withdraw is nowhere to be seen.
They also blocked me from all email communication.
When I usually send a email I get a automatic email back but I dont get that anymore that means they have blocked communication. When I send from a different email adress I do get a automatic email.
Това е изненадващо ясно, но отново трябва да кажем, че окончателното решение все още не е взето.
Честно казано, броят на отворените жалби в момента е невероятен, съжалявам за забавянето... Чакай. 🙏
That's surprisingly straightforward, but again, we have to say that the final decision has not yet been made.
Frankly, the number of currently open complaints is sky-high, I'm sorry for the delay,... Hold on. 🙏
Сега ми "върнаха" депозита от 150 евро. Разбира се тегленето от 10 000 евро не се вижда никъде.
Те също така ме блокираха от всяка имейл комуникация.
Когато обикновено изпращам имейл, получавам автоматично имейл обратно, но вече не го получавам, което означава, че са блокирали комуникацията. Когато изпращам от различен имейл адрес, получавам автоматичен имейл.
They now have "refunded" my 150 euro deposit. Ofcourse the 10.000 euro withdraw is nowhere to be seen.
They also blocked me from all email communication.
When I usually send a email I get a automatic email back but I dont get that anymore that means they have blocked communication. When I send from a different email adress I do get a automatic email.
Имам същия проблем като Sabine.
Спечелих 1500 евро и казиното просто написа следния имейл:
Неприемливо е!
Здравейте,
Надявам се, че се справяте добре.
Този имейл се отнася до вашата заявка за теглене и вашата игрална сметка. Съжаляваме да ви информираме, че печалбите от 1500 € са конфискувани и вашата игрална сметка е окончателно затворена при нас съгласно долупосочените правила и условия.
8.4. Запазваме си правото по наше усмотрение да блокираме или затворим вашия акаунт на която и да е платформа, собственост на Sarah Eternal SRL, ако преценим, че продължаващото използване на нашите услуги е вредно за вашето здраве и благополучие.
Вашият депозит от 280 € обаче ще бъде възстановен в същата сметка, от която сте поискали да теглите.
Ще получите имейл за потвърждение от наша страна, след като процесът на възстановяване на вашия депозит бъде иницииран. Молим ви за търпение и разбиране в това отношение.
Ако имате нужда от помощ за нещо друго, моля, не се колебайте да се свържете с нас отново или по имейл ( support@paradiseplay.com ) или чат,
С Най-Добри Пожелания,
Макс
Поддръжка на Paradise Play
I have the same problem as sabine does.
I won 1500 euro and the casino just write the following email:
Its unaccaptable!
Hello,
I hope you are doing good.
This email is regarding your withdrawal request and your gaming account. We are sorry to inform you that the winnings of 1500€ have been confiscated and your gaming account has been permanently closed with us as per the below terms and conditions.
8.4. We reserve the right at our sole discretion to block or close your Account on any platform owned by Sarah Eternal S.R.L. if we consider that your continued use of our Services is detrimental to your health and well-being.
However, your deposit of 280€ will be refunded to the same account to which you had requested to withdraw.
You will receive a confirmation email from our end once your deposit refund process is initiated. We request your patience and understanding in this regard.
If you need help with anything else, please do not hesitate to contact us again, either by email (support@paradiseplay.com) or chat,
Best regards,
Max
Paradise Play Support
О, не можеш да говориш сериозно!? Наистина са лоши!
Ще получите депозита си обратно и тогава те ще ви игнорират и няма да отговарят на нищо повече.
Oh you can't be serious!? They are really bad!
You will get your deposit back and then they will ignore you and not respond to anything anymore.
Oh dat meen je niet!? Echt erg zijn ze!
Je zal deposit terug krijgen en daarna zullen ze je negeren en nergens meer op reageren.
Да klopt niks van dit casino.
Проверих правилата и условията
Въз основа на вашите T&C не казва нищо за конфискувани средства.
8.4. Запазваме си правото по наше усмотрение да блокираме или закрием акаунта ви на която и да е платформа, собственост на Sarah Eternal SRL, ако преценим, че продължаващото използване на нашите Услуги е вредно за вашето здраве и благополучие
В друга част от условията ви изрично казвате, че може да бъде конфискуван, а в този казвате само, че акаунтът ми може да бъде блокиран.
Те трябва да изплатят печалбите ни, жалко е, че трябва да подаваме жалби за това тук.
Yes klopt niks van dit casino.
I have checked the terms & conditions
Based on your T&C its not saying anything about confiscated funds.
8.4. We reserve the right at our sole discretion to block or close your Account on any platform owned by Sarah Eternal S.R.L. if we consider that your continued use of our Services is detrimental to your health and well-being
In a other piece of your terms you specifically say it can be confiscated in this one you are only telling that my account can be blocked.
They should pay out our winnings its a shame that we have to file complaints about this here.
Това е корумпирана банда. Веднага след като спечелите много, те добавят това правило, така че да не плащате. Наистина нелепо.
Имам малка надежда да се направи нещо, защото те никога не отговарят на никого. Явно не им пука дали репутацията им ще бъде засегната.
Разбира се, те печелят много повече по този начин, всеки хвърля пари и ако спечелите, не ви се плаща и ви крадат парите.
Лиценз на Коста Рика, с други думи те просто нямат лиценз, което го затруднява.
It's a corrupt gang. As soon as you win a lot, they throw in that rule so you don't pay out. Really ridiculous.
I have little hope of anything being done because they never respond to anyone. Apparently they don't care if their reputation is affected.
Of course they earn a lot more this way, everyone throws money in and if you win you don't get paid and they steal your money.
Costa Rica license, in other words they simply don't have a license, which makes it difficult.
Het is een corrupte bende. Zodra je veel wint gooien ze die regel er in om maar niet uit te betalen. Echt belachelijk.
Ik heb weinig hoop dat er iets te doen valt omdat ze op niemand ooit reageren. Het boeit hun blijkbaar niets dat hun reputatie er aan gaat.
Zo verdienen ze natuurlijk veel meer iedereen gooit er geld in en als je wint krijg je het niet uitbetaald en stelen ze je geld.
Licentie costa rica oftewel ze hebben gewoon geen licentie dat maakt het lastig.
Имам същия проблем като Sabine.
Спечелих 1500 евро и казиното просто написа следния имейл:
Неприемливо е!
Здравейте,
Надявам се, че се справяте добре.
Този имейл се отнася до вашата заявка за теглене и вашата игрална сметка. Съжаляваме да ви информираме, че печалбите от 1500 € са конфискувани и вашата игрална сметка е окончателно затворена при нас съгласно долупосочените правила и условия.
8.4. Запазваме си правото по наше усмотрение да блокираме или затворим вашия акаунт на която и да е платформа, собственост на Sarah Eternal SRL, ако преценим, че продължаващото използване на нашите услуги е вредно за вашето здраве и благополучие.
Вашият депозит от 280 € обаче ще бъде възстановен в същата сметка, от която сте поискали да теглите.
Ще получите имейл за потвърждение от наша страна, след като процесът на възстановяване на вашия депозит бъде иницииран. Молим ви за търпение и разбиране в това отношение.
Ако имате нужда от помощ за нещо друго, моля, не се колебайте да се свържете с нас отново или по имейл ( support@paradiseplay.com ) или чат,
С Най-Добри Пожелания,
Макс
Поддръжка на Paradise Play
I have the same problem as sabine does.
I won 1500 euro and the casino just write the following email:
Its unaccaptable!
Hello,
I hope you are doing good.
This email is regarding your withdrawal request and your gaming account. We are sorry to inform you that the winnings of 1500€ have been confiscated and your gaming account has been permanently closed with us as per the below terms and conditions.
8.4. We reserve the right at our sole discretion to block or close your Account on any platform owned by Sarah Eternal S.R.L. if we consider that your continued use of our Services is detrimental to your health and well-being.
However, your deposit of 280€ will be refunded to the same account to which you had requested to withdraw.
You will receive a confirmation email from our end once your deposit refund process is initiated. We request your patience and understanding in this regard.
If you need help with anything else, please do not hesitate to contact us again, either by email (support@paradiseplay.com) or chat,
Best regards,
Max
Paradise Play Support
Здравейте, така че в този случай ще кажа още в началото, че е най-разумно да подадете жалба и нашият екип ще я разгледа. Имали ли сте обаче закрита сметка в това казино или някое от неговите сестри? Съответно самоизключили ли сте се от някой от тях?
Съжалявам да науча за тази ситуация, но нашият екип е тук и ще се опита да ви помогне по най-добрия начин.
Надявам се да се получи добре.
Hi, so in this case I will say right from the start that it is the smart thing to do to file a complaint and our team will look into it. However, have you had an account closed at this casino or any of its sisters? Respectively, have you self-excluded yourself from any of them?
I'm sorry to hear about this situation, but our team is here and will try to help you as best as they can.
I hope it will turn out well.
Е, губя малката си вяра, която имах. Изглежда, че няма да отговорят като всички марки на казината Sarah.
Просто не им пука и просто ще продължат да мамят хората.
Well im losing my little faith I had. Looks like they will not respond like all brands of the Sarah casinos.
They simply dont care and will just continue frauding people.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.