преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Paradise 8 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Използвах безплатната промоция от 12 евро и в момента имам 60 и искам да тегля, как мога да тегля? Просто депозирайте 25 евро и мога ли автоматично да изтегля 60+25 в сметката си?
I used the 12 euros free promotion and at the moment I have 60 and I want to cashout, how can I cashout? Just deposit 25 euros and can I automatically withdraw the 60+25 to my account?
Eu usei a promoção dos 12 euros gratis e neste momento tenho 60 e quero fazer o cashout , como eq posso fazer o cashout? Basta depositar 25 euros e posso automaticamente levantar os 60+25 para a minha conta?
Здравейте, попитайте директно казиното, моля. Зависи от Общите условия на бонуса.
Hello, ask the casino directly, please. It depends on the bonus Terms&Conditions.
Но не знам как да тегля, не знам къде е
But I don't know how to cashout, I don't know where it is
Mas eu não sei como fazer o cashout , não sei onde é
Тъй като не сте направили депозит, няма регистриран начин на плащане във вашата сметка - това е първата причина, поради която нямате никаква опция за теглене.
Since you haven't made any deposit, there's no registered payment method in your account - that's the first reason why you don't have any option to cashout.
Тъй като не сте направили депозит, няма регистриран начин на плащане във вашата сметка - това е първата причина, поради която нямате никаква опция за теглене.
Since you haven't made any deposit, there's no registered payment method in your account - that's the first reason why you don't have any option to cashout.
Така че, ако добавя начин на плащане, вече мога да изтегля парите? Или трябва да правя депозити?
So if I add a payment method I can already withdraw the money? Or do I have to make deposits?
Então se adicionar um metodo de pagamento ja posso sacar o dinheiro? Ou tenho que fazer depósitos ?
Така че, ако добавя начин на плащане, вече мога да изтегля парите? Или трябва да правя депозити?
So if I add a payment method I can already withdraw the money? Or do I have to make deposits?
Então se adicionar um metodo de pagamento ja posso sacar o dinheiro? Ou tenho que fazer depósitos ?
Бих искал да знам как работи на spin247 и paradise8 и дали са надеждни и също дали работят с Visa
I would like to know how it works on spin247 and paradise8 and if they are reliable and also if they work with Visa
Gostava de saber como funciona no spin247 e no paradise8 e se são confiáveis , além disso se funcionam com Visa
Мисля, че наистина е по-добре да попитате казиното, но обикновено трябва да направите депозита...
Искам също да ви предупредя – уверете се, че казиното е съгласно, че сте спечелили парите от бонуса честно. В много казина има случаи, когато някой печели пари от бонус, след което депозира пари, за да отключи опцията за теглене на печалбите. Тогава казиното казва, че нарушавате някои правила и условия, докато играете с бонуса. След това те анулират печалбите и запазват депозита ви.
Очевидно не това е, което искате да сте сигурни, че казиното е наред с вашите печалби от бонуса. Възможно е също така, когато депозирате своите 25, ще трябва да ги заложите няколко пъти (обикновено 1x-5x сумата), тъй като това е мярка срещу прането на пари.
I think it's really better to ask the casino, but you usually need to make the deposit...
I also want to warn you - make sure that the casino agrees you won the money from the bonus fair and square. There are cases in many casinos when someone wins money from a bonus, then they deposit money in order to unlock the option to withdraw the winnings. Then the casino says that you breach some terms and conditions while playing with the bonus. Then they void the winnings and keep your deposit.
Obviously, that's not what you want to make sure the casino is OK with your winnings from the bonus. It also possible that when you deposit your 25, you will need to wager it few times (typically 1x-5x the amount) since it's an anti money-laundering measure.
Ще попитам техния чат на живо и ще проверя Общите условия. Бих гласувал този период да започва от момента, в който преминете KYC и съответно извършите оттеглянето. Кажете ми какво каза казиното.
I would ask their live chat and check the Terms and Conditions. I'd vote that this period begins the moment you pass the KYC and place the withdrawal accordingly. Let me know what the casino stated.
Конфистираха ми сметката и не ме накараха да тегля. Имах това напред-назад с тях седмици наред. В крайна сметка моят адвокат се зае със въпроса и успях да извадя средствата си!
They confisticated my account and didn't make me withdraw. I had this back and forth with them for weeks. Eventually, my lawyer took the matter to and I was able to get my funds out!
Здравейте, съжалявам, че сте имали неприятно преживяване, но от друга страна се радвам, че успяхте да си върнете парите. Колко време ти отне да го върнеш?
Hi, I'm sorry you had an unpleasant experience, but on the other hand I'm glad you managed to get your money back. How long did it take you to get it back?
Не искам да повдигам стари новини, така че просто ще дам актуализация. Paradise 8 наскоро замрази последните $31 608 от баланса ми. Те цитираха правило 11.10, което позволява „прекратяване на казино сметката на играча, конфискация на печалби и съществуващи баланси... Ако по всяко време казиното открие активна или минали жалба/спор/критика в публичен форум, блог или друг вид на уебсайта." Това е обхватът на съответното съдържание на това правило. Те също цитираха "негативност" и "клевета", но няма да уточнят какво представлява тази клевета. Показах им обширна документация.
Ако Paradise 8 иска да отговори, предлагам да отговорят на публикацията ми в секцията за оплаквания без бонуси в Casinomeister и да насочат хората към нея. Предвид отговора там, съмнявам се, че ще направят това, но какво знам. Правя това предложение, защото мащабът на темата не е особено подходящ за форума за "обща дискусия" тук. Плюс това, уморих се да преразглеждам всичко.
Don't want to resurface old news, so I will just give an update. Paradise 8 recently froze off the last $31,608 of my balance. They cited rule 11.10 which allows for "termination of the player's casino account, confiscation of winnings and existing balances...Should at any time the casino discover an active or past complaint/dispute/criticism on a public forum or blog or any other type of website." That is the extent of the relevant content of that rule. They also cited "negativity" and "slander", although they won't specify what that slander is. I have shown them extensive documentation.
If Paradise 8 wants to respond, I suggest they respond to my post in the non-bonus complaints section at Casinomeister and direct people to it. Given the response there, I doubt they'll do this, but what do I know. I make this suggestion because the scale of the subject is not particularly appropriate for the "general discussion" forum here. Plus, I am tired of rehashing everything.
Това наистина ли се е случило, след като сте поискали теглене от това казино, или тук греша? 🤔 Всъщност не го разбирам напълно. Ако смятате, че имате нужда от намеса на нашия екип в този случай, моля, пуснете жалба. Просто следвайте тази връзка, за да го направите.
Did this actually happened after you have requested a withdrawal from this casino, or am I mistaken here? 🤔 Do not fully understand it, actually. If you think that you need our team to intervene in this case, feel free to submit a complaint, please. Just follow this link to do so.
Може би ще разберете, ако нямам желание да опитам 4-та жалба тук срещу това казино. Първата ми жалба внезапно приключи и не успях да я прегледам. Втората ми жалба, която решихте, припокрива първата ми жалба. Не стана. Третата ми жалба беше изтрита без предупреждение. В тази жалба ви уведомих, че Paradise 8 заплашва да отмени последните ми $31 608, използвайки вашия сайт като оправдание. Не обичам Casinomeister, но поне бяха откровени, че това казино ме е измамило.
Честно казано, леко съм изненадан, че дори получих толкова много отговор. Може би защото публикувах под етикета "Paradise 8", а не "This Is Vegas" (въпреки че са една и съща компания и имах акаунти във всяка). Реших, че ако избера темата This Is Vegas, ще отиде направо в празнотата. Не ме разбирайте погрешно Ако наистина прегледате нещата свежи с ползата от заден план, ще съм ви благодарен. Аз обаче няма да затая дъх. Не мога да си представя, че обръщането някога е било страхотно брандиране.
Чувствайте се свободни да изтриете тези коментари, ако смятате, че не са в съответствие, но това е моето мнение.
Perhaps you would understand if I would not be anxious to try a 4th complaint here against this casino. My first complaint came to an abrupt end, and I have been unable to get it reviewed. My second complaint you ruled overlapped my first complaint. It didn't. My third complaint was deleted without notice. In that complaint, I had notified you that Paradise 8 was threatening to revoke my last $31,608 using your site as justification. I have no love for Casinomeister, but at least they were blunt that this casino scammed me.
Frankly, I am slightly surprised I even got this much of a response. Perhaps it is because I posted under the label of "Paradise 8" and not "This Is Vegas" (even though they are the same company and I had accounts at each). I figured if I chose to go to a This Is Vegas thread, it would go straight into the void. Don't get me wrong. If you would actually review things fresh with the benefit of hindsight, I would appreciate it. However, I am not going to hold my breath. I can't imagine a reversal has ever been great branding.
Feel free to delete these comments if you feel they are out of line, but this is how I feel.
Сега ме объркахте, да ви кажа честно. Нашият екип за жалби всъщност обработва всички жалби, а не ние тук, във форума. Просто имайте това предвид, моля. Не бихме имали никаква причина да изтрием вашите публикации, ако те отговарят на нашите условия, така че не разбирам, защо мислите друго.
Искам само да кажа, че наистина съжалявам, че наистина се чувствате така и за съжаление не можем да ви помогнем с това. С пожелание за всичко най-добро, винаги.
You got me confused now, to tell you the truth. Our complaint team actually handles all the complaints, not us here, on the forum. Just have that in mind, please. We would not have any reason to delete any of your posts, if they are ok regarding to our terms, so I do not get, why would you think otherwise.
I just wish to say, that I am really sorry you actually feel this way, and unfortunately, we are not able to help you out with it. Wishing you all the best, always.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.