ФорумКазинаOzwin Casino - обща дискусия

Ozwin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от agent8905
|
4478 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
Добавете пост
scottM
преди 1 година

Добре, Скот М. Оценявам отговора ти. Аз ще направя така. много благодаря!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Казино Oz win без изплащане. Той излъга как е отворен още акаунт и каза как не мога да получавам изплащания. Как е възможно да отворя повече акаунти, ако никога не изпращам никакви документи на неговия адрес. И не е възможно някой друг да има моите документи, моето селфи или сметката ми през последните 3 месеца. Как тогава те могат да кажат, че отварят множество сметки. И защо само това каза, че това не е надеждно казино, защо това никога не каза, например някои от големите казина като bet365 или unibet или pokerstars. Как може да отвори множество сметки и да изпрати множество документи Нямам 5 различни лични карти. Имам 1.

Когато поискам да ми изпратите дата и имейл, където да изпратите и потвърдите акаунта си няколко пъти, няма отговор.

Аз съм youtuber и ме интересува как това измамно казино може да работи, ако се правят тези трикове.

Автоматичен превод:
Tomislav91
преди 7 месеца

Какво ще кажете за подаване на жалбата? Ако сте убедени, че казиното се е провалило справедливо, това е стъпка, която си струва да предприемете! Безплатно е, научете какво да очаквате в това ръководство, моля:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions


Само една подсказка обаче: проверката е процесът, който позволява на казиното да открие възможни пробиви в акаунта, но това не означава, че всички множество акаунти трябва да бъдат верифицирани. По-вероятно е всички акаунти да бъдат открити в момента, в който един "от групата" премине проверката.

Освен това да си „youtube" няма смисъл в това 🙂

Пожелавам ви бързо, но справедливо решение!

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Разбирам ви, но как казиното може да каже, че има няколко акаунта, ако това не е вярно. За първи път се регистрирам и изпращам документите си и той ме отхвърля. Документите са добри, но той каза, че имат повече профили, което не е вярно. Тогава казиното може да каже за всеки човек, който има няколко акаунта и когато човек поиска обяснение, нищо не се случва. Той каза, че няма изплащане, класическа лъжа. Четох в различни форуми, че това нещо казината правят много трикове.

Автоматичен превод:
Tomislav91
преди 7 месеца

Разбирам гледната ти точка. Но мисля, че Радка го е обяснила доста добре, що се отнася до проверката. Разбира се, със сигурност не е хубаво да не получите никаква причина от казиното, така че ако сте наясно, че не сте нарушили нищо и нямате няколко акаунта, най-добрата стъпка би била да подадете жалба тук:https ://casino.guru/complaints/all

Ще го пробваш ли?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Да, подавам жалбата си, но мисля, че никой не ми помага. Измамното казино това прави, когато някои печелят, лъжат и закриват сметка без обяснение защо. Искам само да кажа, че никога не играйте там и никога не изпращайте документи там и как тогава може да има множество акаунти. След това за всяка печалба Озуин може да каже - хей, имате няколко акаунта и просто затворете акаунти на играчи. За мен това е измама и никога не виждам някой законен букмейкър или казино да работи с това нещо, защото никой освен мен не може да има моите документи, селфи или банковия ми отчет за последните месеци. Как може тогава да имам няколко сметки?????

Автоматичен превод:
Tomislav91
преди 7 месеца

Нека се опитаме да не бъдем скептични в началото. Започнали сте оплакване , което е добре, ако кажете, че не знаете, че сте направили нещо нередно. Възможно ли е някой от домакинството или някой, който използва същия IP да има акаунт в казиното?

Разбирам обаче, че това със сигурност не е приятна ситуация, но нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Така че не забравяйте да актуализирате жалбата си или да препратите съответните доказателства на Кристина.

Имам вяра, че всичко ще се разреши и ще се развие добре. Кажете ни, ако имате нова информация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Скептичен съм, защото чета други форуми и виждам, че казината работят тези неща. И виждам, че много се оплакват, че не са коригирани. И знам, че големите и най-добрите казина не работят, правят нещо. В главата ми не може да стане ясно как е възможно, казано няколко пъти всичко е наред и всичко е наред, а след това, когато дойде време за изплащания, само каза, че имате няколко акаунта. Това е абсурдно, защото не можете да направите два акаунта и да изпратите два пъти документи-логика. Никой не играе там освен мен. Използвам собствен мобилен телефон или лаптоп за игра. Да, изпращам жалба и изпращам ден преди това в имейл и снимка на ozwin отговори. Големите проблеми са, защото казиното пише само как имате няколко акаунта и никога повече отговори. И защо тогава агенти, които питат всички правила и всичко за играта там каза, че всичко е наред и изпраща моите документи. След изпращането на моите документи започват проблеми, изглежда, че само искате да вземете от мен моите документи. Да, надявам се, че можете да ми помогнете, благодаря ви за отговорите.

Автоматичен превод:
Tomislav91
преди 7 месеца

Знам, че ситуацията не е приятна и разбирам, ако си ядосан. Въпреки това, ако смятате, че всичко е наред от ваша страна, тогава се надявам, че този проблем може да бъде решен.

Въпреки това ще изисква да отговорите на въпросите на Кристина в жалбата, за да може тя да продължи напред с разследването.

Възможно ли е да актуализирате жалбата тук и да отговорите? Разбира се, ако научите нещо ново от казиното, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Благодаря ви, сега виждам, че имам отговор на оплакване, сега изпращам имейл и отговарям. Да, чакам да видя дали ще има новини. Но нямам надежда, защото виждам, че тези казина правят и на други хора. И има странна ситуация, защото никой не мога да докажа и изпратя документите си за самоличност, отколкото аз и моите сметки. Тогава нямам смисъл да напиша, че имам повече акаунти, ако никога не съм играл там.

Автоматичен превод:
Tomislav91
преди 7 месеца

Добре дошъл си, ако дори си забравил.

А сега да видим докъде води оплакването, защото няма да е коректно от моя страна да взема една или друга страна, въпреки че ми е ясно какво имате предвид с изказването си. Така че ще чакам по-нататъшно развитие с вас. Надявам се да има положителен край. ☘️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Тук, както казах преди 1,5 месеца, OZZWIN вече не отговаря. ТОЙ ме измами и когато не може да подкрепи доказателства, той просто не отговаря повече. Проста измама и това казино никога не дава тегления на играчи, само лъже за причини, които не се нуждаят от изплащания. Не само много хора пишат това и имате нужда от тази маркировка на казино като ИЗМАМА.

Автоматичен превод:
Tomislav91
преди 6 месеца

Забелязах, че жалбата ви е останала неразрешена и това ме натъжава да ви кажа истината. Видях, че казиното първо отговори и после не отговори, което е голямо съжаление. Мисля, че най-голямото предупреждение за играчите е, че е нелицензиран и трябва да внимават с депозирането в него.

Не знам какво друго да ти кажа, защото напълно разбирам чувствата ти и също бих се разочаровал. Твърдо вярвам, че в бъдеще няма да се натъквате на подобни ситуации и всичко ще бъде наред и ще изберете по-добро казино.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Трябва да маркирате това казино като измама. Можете да видите в моя пример, че той просто не дава изплащания. Знам това и преди да се оплача, че това се случва. Няма смисъл това казино да рекламира и да пише каквото и да било за него, ако не дава изплащания, а само измама. Вие харесвате официалната страница, трябва да напишете реална ситуация и да покажете на другите, че тази измама.

Автоматичен превод:
Tomislav91
преди 6 месеца

Мисля, че е доста ясно от това, което имаме на нашия уебсайт, че казиното е едно от най-лошите. Преди играч да започне да играе, най-добре е да направите някои проучвания и следователно да разгледате, например, оплаквания или потребителски отзиви . Сега отворих жалбите и има много от тях, които казиното не разреши и това беше грешка от тяхна страна. Също така сме писали, че казиното работи без лиценз. Индексът му на безопасност е под средния, което също е още едно предупреждение. Това, че го имаме на нашия уебсайт, не означава, че го популяризираме, но означава, че ако играч попадне на такова казино, той или тя може да намери информация, която може да помогне при вземането на решение. Ако бях погледнал всички тези неща, които споменах, нямаше да отида там да играя.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
tour_fashm_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини