преди 1 година
Добре, Скот М. Оценявам отговора ти. Аз ще направя така. много благодаря!
Ok, Scott M. I appreciate your response. I will do so. thank you so much!
Ok, ScottM. Agradezco tu respuesta. Así haré. muchas gracias!
0
Добре, Скот М. Оценявам отговора ти. Аз ще направя така. много благодаря!
Ok, Scott M. I appreciate your response. I will do so. thank you so much!
Ok, ScottM. Agradezco tu respuesta. Así haré. muchas gracias!
Казино Oz win без изплащане. Той излъга как е отворен още акаунт и каза как не мога да получавам изплащания. Как е възможно да отворя повече акаунти, ако никога не изпращам никакви документи на неговия адрес. И не е възможно някой друг да има моите документи, моето селфи или сметката ми през последните 3 месеца. Как тогава те могат да кажат, че отварят множество сметки. И защо само това каза, че това не е надеждно казино, защо това никога не каза, например някои от големите казина като bet365 или unibet или pokerstars. Как може да отвори множество сметки и да изпрати множество документи Нямам 5 различни лични карти. Имам 1.
Когато поискам да ми изпратите дата и имейл, където да изпратите и потвърдите акаунта си няколко пъти, няма отговор.
Аз съм youtuber и ме интересува как това измамно казино може да работи, ако се правят тези трикове.
Oz win casino no payout.He lie how open more account and said how not can got payouts.How is possible that I open more accounts if never send any documents to he adress .And not possible that some other person have my documents my selfie or my bill in last 3 months.How then they can say that open multiple accounts.And why only this said this not trusted casino why this never said for example some of big casinos like bet365 or unibet or pokerstars.How cna open multiple accounts and send multiple documents I not have 5 different ID card.I have 1.
When ask that send me date and email where send and verify my account multiple times no have answer.
Im youtuber and interested me how this scam casino can operate if make this tricks.
Какво ще кажете за подаване на жалбата? Ако сте убедени, че казиното се е провалило справедливо, това е стъпка, която си струва да предприемете! Безплатно е, научете какво да очаквате в това ръководство, моля:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Само една подсказка обаче: проверката е процесът, който позволява на казиното да открие възможни пробиви в акаунта, но това не означава, че всички множество акаунти трябва да бъдат верифицирани. По-вероятно е всички акаунти да бъдат открити в момента, в който един "от групата" премине проверката.
Освен това да си „youtube" няма смисъл в това 🙂
Пожелавам ви бързо, но справедливо решение!
How about submitting the complaint? If you are convinced the casino has failed in fairness, this is a step worth taking! It's free, learn what to expect in this guide, please:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Just a hint, though: verification is the process that allows the casino to find possible account breaches, but it does not mean that all multiple accounts need to be verified. More likely, all accounts are found the moment one "of the group" undergoes the verification.
Also, being the "youtube" has no meaning in this 🙂
I wish you a quick yet fair resolution!
Разбирам ви, но как казиното може да каже, че има няколко акаунта, ако това не е вярно. За първи път се регистрирам и изпращам документите си и той ме отхвърля. Документите са добри, но той каза, че имат повече профили, което не е вярно. Тогава казиното може да каже за всеки човек, който има няколко акаунта и когато човек поиска обяснение, нищо не се случва. Той каза, че няма изплащане, класическа лъжа. Четох в различни форуми, че това нещо казината правят много трикове.
Understand you,but how casino can say that have multiple accounts if this not true.I first time register and send my documents and he rejects me.Documents is good but he said that have more profile whats not true.Then casino can say for every person that have multiple accounts and when person ask for explain nothing not happens.He said this that no payout me classical lie.I read in different forums thats this thing casinos do many tricks.
Разбирам гледната ти точка. Но мисля, че Радка го е обяснила доста добре, що се отнася до проверката. Разбира се, със сигурност не е хубаво да не получите никаква причина от казиното, така че ако сте наясно, че не сте нарушили нищо и нямате няколко акаунта, най-добрата стъпка би била да подадете жалба тук:https ://casino.guru/complaints/all
Ще го пробваш ли?
I understand your point of view. But I think Radka has explained it quite well as far as verification is concerned. Of course, it's certainly not nice not to get any reason from the casino, so if you're aware that you haven't violated anything and you don't have multiple accounts, the best step would be to file a complaint here: https://casino.guru/complaints/all
Are you going to try it ?
Да, подавам жалбата си, но мисля, че никой не ми помага. Измамното казино това прави, когато някои печелят, лъжат и закриват сметка без обяснение защо. Искам само да кажа, че никога не играйте там и никога не изпращайте документи там и как тогава може да има множество акаунти. След това за всяка печалба Озуин може да каже - хей, имате няколко акаунта и просто затворете акаунти на играчи. За мен това е измама и никога не виждам някой законен букмейкър или казино да работи с това нещо, защото никой освен мен не може да има моите документи, селфи или банковия ми отчет за последните месеци. Как може тогава да имам няколко сметки?????
Yes I submit my complain but I think that nobody not help me.Scam casino this doing,when some win lie and close account with no explain why.I only whant say that never play there and never send documents there and how then can have multiple accounts.Then for every win ozwin can say -hey you have multiple account and simple close players accounts.For me this is scam and I never see that any legit bookie or casino work this thing,because nobody than me not can have my documents,selfie,or my bank report for last months.How can thhen have multiple accounts?????
Нека се опитаме да не бъдем скептични в началото. Започнали сте оплакване , което е добре, ако кажете, че не знаете, че сте направили нещо нередно. Възможно ли е някой от домакинството или някой, който използва същия IP да има акаунт в казиното?
Разбирам обаче, че това със сигурност не е приятна ситуация, но нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне. Така че не забравяйте да актуализирате жалбата си или да препратите съответните доказателства на Кристина.
Имам вяра, че всичко ще се разреши и ще се развие добре. Кажете ни, ако имате нова информация.
Let's try not to be skeptical at first. You've started a complaint, which is a good thing, if you say you're not aware that you've done anything wrong. Could it happen that someone from the household or someone who uses the same IP has an account in the casino ?
However, I understand that this is certainly not a pleasant situation, but our team will do their best to help you. So don't forget to update your complaint or forward the relevant evidence to Kristina.
I have faith that everything will be resolved and turn out well. Let us know if you have any new information.
Скептичен съм, защото чета други форуми и виждам, че казината работят тези неща. И виждам, че много се оплакват, че не са коригирани. И знам, че големите и най-добрите казина не работят, правят нещо. В главата ми не може да стане ясно как е възможно, казано няколко пъти всичко е наред и всичко е наред, а след това, когато дойде време за изплащания, само каза, че имате няколко акаунта. Това е абсурдно, защото не можете да направите два акаунта и да изпратите два пъти документи-логика. Никой не играе там освен мен. Използвам собствен мобилен телефон или лаптоп за игра. Да, изпращам жалба и изпращам ден преди това в имейл и снимка на ozwin отговори. Големите проблеми са, защото казиното пише само как имате няколко акаунта и никога повече отговори. И защо тогава агенти, които питат всички правила и всичко за играта там каза, че всичко е наред и изпраща моите документи. След изпращането на моите документи започват проблеми, изглежда, че само искате да вземете от мен моите документи. Да, надявам се, че можете да ми помогнете, благодаря ви за отговорите.
Im sceptical because I read other forums and see that casinos work this things.And see that many complain not fixed.And I know that big and best casinos not work do thing thing.In my head not can be clear how is possible said couple times that all ok and that all good and then when come time for payouts only said you have multiple accounts.This is ridiculous because not can make two account and send two times documents-logic.Nobody not play there than me I use self mobile phone or laptop for play.Yes I send complaint and send day before in email and picture of ozwin answers.Big problems is because casino only write how you have multiple accounts and never more answers.And why then agents wich ask all rules and all about play there said that all ok and that send my documents.After send my documents problems start this looks like only whant take from me my documents.Yes I hope that you can help me,thank you for answers.
Знам, че ситуацията не е приятна и разбирам, ако си ядосан. Въпреки това, ако смятате, че всичко е наред от ваша страна, тогава се надявам, че този проблем може да бъде решен.
Въпреки това ще изисква да отговорите на въпросите на Кристина в жалбата, за да може тя да продължи напред с разследването.
Възможно ли е да актуализирате жалбата тук и да отговорите? Разбира се, ако научите нещо ново от казиното, не се колебайте да ни уведомите.
I know it's not a pleasant situation and I understand if you're angry. However, if you think that everything is fine on your side, then I hope that this problem could be solved.
Nevertheless, it will require you to answer Kristina's questions in the complaint so that she can move forward with the investigation.
Would it be possible to update the complaint here and respond ? Of course, if you hear anything new from the casino, don't hesitate to let us know.
Благодаря ви, сега виждам, че имам отговор на оплакване, сега изпращам имейл и отговарям. Да, чакам да видя дали ще има новини. Но нямам надежда, защото виждам, че тези казина правят и на други хора. И има странна ситуация, защото никой не мога да докажа и изпратя документите си за самоличност, отколкото аз и моите сметки. Тогава нямам смисъл да напиша, че имам повече акаунти, ако никога не съм играл там.
Thank you I now see that have answer on complaint now I send email and answer.Yes I wait that see are be any news.But I not have hope because see that this casinos make and to others people.And there is weird situation because nobody cant prove and send my ID documents than me and my bills.Then not have sense wrote that have more accounts if never played there.
Добре дошъл си, ако дори си забравил.
А сега да видим докъде води оплакването, защото няма да е коректно от моя страна да взема една или друга страна, въпреки че ми е ясно какво имате предвид с изказването си. Така че ще чакам по-нататъшно развитие с вас. Надявам се да има положителен край. ☘️
You're welcome if you've even forgotten.
Now, let's see where the complaint leads, because it would not be right of me to take one side or the other, even though it is clear to me what you mean by your statement. So I will wait for further developments with you. I hope it will have a positive ending. ☘️
Тук, както казах преди 1,5 месеца, OZZWIN вече не отговаря. ТОЙ ме измами и когато не може да подкрепи доказателства, той просто не отговаря повече. Проста измама и това казино никога не дава тегления на играчи, само лъже за причини, които не се нуждаят от изплащания. Не само много хора пишат това и имате нужда от тази маркировка на казино като ИЗМАМА.
Here like I said before 1,5 months OZZWIN not reply anymore.HE scam me and when not can back proofs he simple no responde anymore.Simple scam and this casino never give player withdrawals only lie about reasons that not need make payouts.I not only much people write this and you need this casino mark like SCAM.
Забелязах, че жалбата ви е останала неразрешена и това ме натъжава да ви кажа истината. Видях, че казиното първо отговори и после не отговори, което е голямо съжаление. Мисля, че най-голямото предупреждение за играчите е, че е нелицензиран и трябва да внимават с депозирането в него.
Не знам какво друго да ти кажа, защото напълно разбирам чувствата ти и също бих се разочаровал. Твърдо вярвам, че в бъдеще няма да се натъквате на подобни ситуации и всичко ще бъде наред и ще изберете по-добро казино.
I noticed that your complaint has remained unresolved and that makes me very sad to tell you the truth. I saw that the casino responded first and then did not reply later, which is a great pity. I think the biggest warning for players is that it is unlicensed and they should be careful about depositing into it.
I don't know what else to say to you, because I absolutely understand your feelings and I would be frustrated as well. I firmly believe that in the future you will not encounter similar situations and everything will be fine and you will choose a better casino.
Трябва да маркирате това казино като измама. Можете да видите в моя пример, че той просто не дава изплащания. Знам това и преди да се оплача, че това се случва. Няма смисъл това казино да рекламира и да пише каквото и да било за него, ако не дава изплащания, а само измама. Вие харесвате официалната страница, трябва да напишете реална ситуация и да покажете на другите, че тази измама.
You need mark this casino like scam.You can see on my example that he simple not give payouts.I know this and before complain that this happens.No have sense this casino promote and write anything about he if no give payouts and only scam.You like official page need write real situation and show others that this scam.
Мисля, че е доста ясно от това, което имаме на нашия уебсайт, че казиното е едно от най-лошите. Преди играч да започне да играе, най-добре е да направите някои проучвания и следователно да разгледате, например, оплаквания или потребителски отзиви . Сега отворих жалбите и има много от тях, които казиното не разреши и това беше грешка от тяхна страна. Също така сме писали, че казиното работи без лиценз. Индексът му на безопасност е под средния, което също е още едно предупреждение. Това, че го имаме на нашия уебсайт, не означава, че го популяризираме, но означава, че ако играч попадне на такова казино, той или тя може да намери информация, която може да помогне при вземането на решение. Ако бях погледнал всички тези неща, които споменах, нямаше да отида там да играя.
I think it's pretty clear from what we have on our website that the casino is one of the worse ones. Before a player goes to play, it is best to do some research and therefore look at, for example, complaints or user reviews. I have opened the complaints now and there are a lot of them that the casino did not solve and it was a mistake on their side. We have also written that the casino operates without a license. Its safety index is below average which is also another warning. Just because we have it on our website doesn't mean that we promote it, but it does mean that if a player comes across such a casino, he or she can find information that can help in making a decision. If I had looked at all these things I mentioned, I would not have gone there to play.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.