преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ovitoons Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
ИЗБЯГВАЙТЕ ТОЗИ КАЗИНО, ЗАЩОТО ЗАКРИВА СМЕТКИТЕ ЗА НЕГО УДОБСТВО БЕЗ ИСТИНСКА ПРИЧИНА!
AVOID THIS CASINO BECAUSE IT CLOSES THE ACCOUNTS AT ITS PLEASURE WITHOUT A REAL REASON!
EVITATE QUESTO CASINO' IN QUANTO CHIUDE I CONTI A SUO PIACERE SENZA UNA REALE MOTIVAZIONE!
Какво стана? Играли ли сте с бонус?
What happened? Have you played with a bonus?
Направих 4 депозита в това казино. След последния ми депозит на 21 септември успях да изтегля 50 евро. В същия ден изпратих документите си за потвърждение по пощата (support@universalslots.net, Ovitoons casino и потребителско име в референтно/съдържание на имейл), те ми казаха в чата на живо. Досега не получих имейл, че съм потвърден и не получих тегленето си. След няколко дни влязох в чата на живо и ги попитах за моята проверка и тегленето. Тази процедура повтарях на всеки 2 дни. Всеки път получавах един и същ отговор: че не съм проверен досега и че те информират финансовия екип да обработи тегленето ми възможно най-скоро. Но вече минаха 12 дни и нищо не се случи, затова пиша този преглед. Може би можете да ми помогнете да получа моите 50 евро.
С Най-Добри Пожелания
Себастиан
I made 4 deposits in this casino. After my last deposit on the 21st of September I managed to made a withdrawal of 50 euros. On the same day I sent my verification documents to the mail (support@universalslots.net, Ovitoons casino and username in reference/mail content) they told me in livechat. So far I didnt get a mail that I am verified and I didnt receive my withdrawal. After a couple of days I went into livechat and asked them about my verification and the withdrawal. This procedure I repeated every 2 days. Each time I got the same response: That I am not verified by now and that they inform the finance team to process my withdrawal as soon as possible. But 12 days are gone by now and nothing happens, so I write this review. Maybe you can help me to get my 50 euros.
Best regards
Sebastian
Здравейте, ако казиното продължава да ви дава същата информация и ситуацията ви не се е променила, вероятно ще трябва да обмислим подаването на жалба. Даваме на казината 14 дни за разрешаване както на проблемите с тегленето, така и на KYC, но тъй като продължавате да получавате един и същ отговор, не мисля, че ще стигне до никъде.
Както и да е, ето връзка, където можете да отворите жалба тук: https://de.casino.guru/beschwerden/alle
Също така забелязах, че играчи вече са решавали подобни ситуации като вашата, така че можете също да ги разгледате тук . Дори индексът на безопасност не е голям, така че бих бил също толкова предпазлив относно депозирането в това казино в бъдеще.
Както и да е, ако нещо се промени и получите отговор от казиното или ако стигнете до средствата, ще бъде ли възможно да ни информирате? За сега ти пожелавам успех.
Hi, if the casino keeps giving you the same information and your situation hasn't changed, we'll probably have to consider filing a complaint. We give casinos 14 days to resolve both withdrawal and KYC issues, but since you keep getting the same answer, I don't think it will go anywhere.
Anyway, here is a link where you can open a complaint here:https://de.casino.guru/beschwerden/alle
Also I noticed that players have already solved similar situations like yours, so you can also look at them here. Even the safety index is not great, so I would be just as cautious about depositing in this casino in the future.
Anyway, If something changes and you get a reply from the casino or if you get to the funds, would it be possible to inform us ? For now I wish you good luck.
Няма начин! Чувствате ли се облекчени? Аз със сигурност бих. 😀
И така, какво планирате сега? Да си намерите казино с по-добър индекс на безопасност, може би? 4,9 от 10 е доста ниско за моя вкус,..
Надяваме се, че ръководството на казиното ще работи върху това.
No way! Do you feel relieved? I certainly would. 😀
So, what do you plan now? Finding yourself a casino with a better safety index, maybe? 4,9 out of 10 is quite low for my taste,..
Hopefully, the casino management will work on that.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.