ФорумКазинаOvitoons Casino - обща дискусия

Ovitoons Casino - обща дискусия

преди 3 години от Nemokid
|
2800 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ovitoons Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

ИЗБЯГВАЙТЕ ТОЗИ КАЗИНО, ЗАЩОТО ЗАКРИВА СМЕТКИТЕ ЗА НЕГО УДОБСТВО БЕЗ ИСТИНСКА ПРИЧИНА!

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 3 години

Какво стана? Играли ли сте с бонус?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Направих 4 депозита в това казино. След последния ми депозит на 21 септември успях да изтегля 50 евро. В същия ден изпратих документите си за потвърждение по пощата (support@universalslots.net, Ovitoons casino и потребителско име в референтно/съдържание на имейл), те ми казаха в чата на живо. Досега не получих имейл, че съм потвърден и не получих тегленето си. След няколко дни влязох в чата на живо и ги попитах за моята проверка и тегленето. Тази процедура повтарях на всеки 2 дни. Всеки път получавах един и същ отговор: че не съм проверен досега и че те информират финансовия екип да обработи тегленето ми възможно най-скоро. Но вече минаха 12 дни и нищо не се случи, затова пиша този преглед. Може би можете да ми помогнете да получа моите 50 евро.


С Най-Добри Пожелания

Себастиан

Автоматичен превод:
Sebastian98
преди 11 месеца

Здравейте, ако казиното продължава да ви дава същата информация и ситуацията ви не се е променила, вероятно ще трябва да обмислим подаването на жалба. Даваме на казината 14 дни за разрешаване както на проблемите с тегленето, така и на KYC, но тъй като продължавате да получавате един и същ отговор, не мисля, че ще стигне до никъде.

Както и да е, ето връзка, където можете да отворите жалба тук: https://de.casino.guru/beschwerden/alle

Също така забелязах, че играчи вече са решавали подобни ситуации като вашата, така че можете също да ги разгледате тук . Дори индексът на безопасност не е голям, така че бих бил също толкова предпазлив относно депозирането в това казино в бъдеще.

Както и да е, ако нещо се промени и получите отговор от казиното или ако стигнете до средствата, ще бъде ли възможно да ни информирате? За сега ти пожелавам успех.

Автоматичен превод:
Sebastian98
преди 11 месеца

Най-накрая получих парите си след 13 дни.

Автоматичен превод:
Sebastian98
преди 11 месеца

Няма начин! Чувствате ли се облекчени? Аз със сигурност бих. 😀

И така, какво планирате сега? Да си намерите казино с по-добър индекс на безопасност, може би? 4,9 от 10 е доста ниско за моя вкус,..

Надяваме се, че ръководството на казиното ще работи върху това.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини