НачалоФорумКазинаOnlywin Casino - обща дискусия

Onlywin Casino - обща дискусия

преди 1 месец от petitgamer
|
509 преглеждания 11 отговора |
|
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Onlywin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Важно е да добавите, че игрите имат допълнителни такси от 1% до 4% в зависимост от доставчика на играта.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

Това означава ли, че винаги получавате част от тези проценти, приспаднати от печалбите ви или как работи? 🤔

Имат ли нещо подобно в Условията или някъде, където играчът го вижда?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това означава ли, че винаги получавате част от тези проценти, приспаднати от печалбите ви или как работи? 🤔

Имат ли нещо подобно в Условията или някъде, където играчът го вижда?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Въз основа на техните условия, за всяко завъртане, да речем 0,50 цента, има допълнителна такса, която може да бъде от 1 до 5%. (MAgicRed казино прави същото)

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

Разбирам, така че това е доста безпрецедентно, бих казал. Вероятно не бих играл в казино като това, ако щеше да бъде така. Ами вие, съгласни ли сте с това или решихте друго, когато разбрахте? Кой доставчик на игри има тази такса най-висока?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Разбирам, така че това е доста безпрецедентно, бих казал. Вероятно не бих играл в казино като това, ако щеше да бъде така. Ами вие, съгласни ли сте с това или решихте друго, когато разбрахте? Кой доставчик на игри има тази такса най-висока?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, предполагам, че бях твърде развълнуван от игрите, но след като реших да закрия акаунта си за постоянно, за да избегна това казино за постоянно.


Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 месец

Не съм изненадан, ако имах такса при всяко завъртане, вероятно също нямаше да съм доволен. Но поне е страхотна информация за играчите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Здравейте petitgamer и Джаро ,

Нашият екип непрекъснато работи върху въвеждането на подобрения в изживяването на играча, така че разгледахме коментара ви и ни беше трудно да намерим клаузата T&C, която споменахте.

petitgamer бихте ли уточнили къде го попаднахте, за да може да се проучи по-подробно и да се направят допълнителни подобрения?

с уважение,

Отборът OnlyWin.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, някой има ли проблеми с тегления? Заседнал съм в ситуация, която изглежда малко обезпокоителна. Направих теглене от 1900 евро и по-късно теглене от 900 евро. Казаха ми, че сметката ми е в процес на проверка, което разбирам, че понякога се случва в казината, но странното беше, че беше в процес на проверка повече от седмица. След това ми изпратиха имейл, че всичко е одобрено и обработиха тегленето ми от 900 евро и отказаха по-голямото от 1900 евро. Казаха ми, че е заради технически проблеми. Но как едното теглене няма технически затруднения, а другото има? След това ме лъжат, че първоначално тегленето ще бъде обработено в рамките на 24 часа, по-късно след това ми казаха, че в следващите 48 часа, но резултатът е същият - тегленето все още не е получено. Виждам, че казиното има много добър рейтинг, но скорошното им поведение показва, че или имат проблеми с парите, или има нещо друго. Но не вярвам, че това е „техническа трудност", защото те няма да обработят едно теглене и да отхвърлят другото, това просто няма смисъл. Така че се чудя може би някой друг има подобни проблеми. Или може би някой друг наскоро е получил теглене, което също ще покаже, че няма технически затруднения с плащанията.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Здравейте petitgamer и Джаро ,

Нашият екип непрекъснато работи върху въвеждането на подобрения в изживяването на играча, така че разгледахме коментара ви и ни беше трудно да намерим клаузата T&C, която споменахте.

petitgamer бихте ли уточнили къде го попаднахте, за да може да се проучи по-подробно и да се направят допълнителни подобрения?

с уважение,

Отборът OnlyWin.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Забелязах, че допълнителните процентни такси за завъртания за определени доставчици, както е посочено във вашите Правила и условия , изглежда са премахнати. За съжаление, тъй като акаунтът ми е окончателно затворен, не мога да потвърдя дали тези промени са приложени в цялата платформа.

Като положителна бележка тази корекция отразява вашия ангажимент за подобряване на изживяването на играча и осигуряване на справедливост, което е похвално.

Пожелавам ви успех в усилията ви. Може би следващата година ще се свържа с вашия екип, за да преоценим казиното и неговите предложения.

поздрави


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравейте, някой има ли проблеми с тегления? Заседнал съм в ситуация, която изглежда малко обезпокоителна. Направих теглене от 1900 евро и по-късно теглене от 900 евро. Казаха ми, че сметката ми е в процес на проверка, което разбирам, че понякога се случва в казината, но странното беше, че беше в процес на проверка повече от седмица. След това ми изпратиха имейл, че всичко е одобрено и обработиха тегленето ми от 900 евро и отказаха по-голямото от 1900 евро. Казаха ми, че е заради технически проблеми. Но как едното теглене няма технически затруднения, а другото има? След това ме лъжат, че първоначално тегленето ще бъде обработено в рамките на 24 часа, по-късно след това ми казаха, че в следващите 48 часа, но резултатът е същият - тегленето все още не е получено. Виждам, че казиното има много добър рейтинг, но скорошното им поведение показва, че или имат проблеми с парите, или има нещо друго. Но не вярвам, че това е „техническа трудност", защото те няма да обработят едно теглене и да отхвърлят другото, това просто няма смисъл. Така че се чудя може би някой друг има подобни проблеми. Или може би някой друг наскоро е получил теглене, което също ще покаже, че няма технически затруднения с плащанията.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това е наистина странно, както го описвате, но се надявам, че всичко ще се разреши скоро и ще можете да стигнете до парите си.

Дано наистина е някакъв технически проблем и да го решат.

Моля, непременно ни дръжте в течение как ще върви и ако имате нужда от нашата помощ, ние ще сме готови да се намесим.

Автоматичен превод:
преди 23 часове

Имам ужасен опит с казино onlywin. Първо имах голям късмет и след депозит от 30 евро и бонус от 45 евро заложих необходимата сума и завърших с 1070 евро. Всички проблеми обаче започнаха след това. Направих онлайн автоматичната проверка, но по някаква причина документите бяха отхвърлени в началото. Но при втория опит всичко беше наред и акаунтът беше верифициран. Но когато поисках теглене, то пак беше отхвърлено и получих имейл с изискване за документи, каквито никога не съм получавал от никое друго казино.

Ето техните изисквания:

1) снимка на паспорт от различен ъгъл с перфектно качество;

2) селфи с паспорт в ръка;

3) доказателство за адрес, като банково извлечение или сметки за комунални услуги;

4) Ваша снимка, на която държите паспорта си и лист хартия с изписана днешна дата и името на казиното. Във фонов режим екранът на вашето устройство трябва да показва вашата казино сметка с ясно видими име и баланс. Всички елементи на снимката трябва да са четливи и нередактирани.

5) Екранна снимка на портфейла:

Трябва да предоставите екранна снимка или снимка на портфейла на подателя, от който е направен депозитът. Екранната снимка трябва ясно да показва следното:

- Баланс на портфейла;

- История на транзакциите, включително конкретната депозитна транзакция (a978f129-eae8-4b7b-b3a8-a62368495d8c);

- Адрес на портфейла на подателя.


Не разбирам защо им трябва номер 2) и след това номер 4). Така или иначе всичко в номер 4 е включено и защо да искаме друго отделно селфи с паспорт в ръце, когато ще изпратя същото в номер 4. Също така не разбирам защо имат онлайн проверка, при която качвате документите и лицето ви се проверява . Дори и да завършите това, пак ще ви бъдат поискани куп документи.

Но най-големият проблем дори не е тук. Въпреки че съм сигурен, че тези изисквания са твърде много и не знам какво правят с всички тези документи и се чувствам много неудобно, че имат всичките ми документи, така или иначе, знам, че това е единственият начин да получа своите печалби. Затова им изпратих всичко необходимо. Не само че им изпратих това, направих селфита с всичко, което поискаха от различни ъгли, така че всичко е повече от достатъчно.

Получих имейл, че акаунтът ми ще бъде потвърден до максимум 24 часа. За съжаление, след като поисках проверката 24 часа по-късно, те ми казаха, че ще има допълнителна проверка, която не могат да кажат колко време ще отнеме. И сега мина седмица, откакто изпратих всички документи. Сметката ми е активна, мога да играя, но не мога да тегля. Но аз изобщо не искам да играя с тях, защото съм сигурен, че те искат това, искат да загубя средствата си, докато чакам. Това няма да се случи и ще продължа да чакам.

Просто искам да споделя моя опит с други играчи или бъдещи играчи, че не си струва да играете там, ако не ви е удобно да дадете толкова много от вашите документи на казино, че не сте сигурни какво ще прави с тях. Вярвам, че рейтингът на това казино не разкрива пълната картина. Според мен казино с такъв рейтинг не трябва да се държи по този начин

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини