преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Onlywin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това означава ли, че винаги получавате част от тези проценти, приспаднати от печалбите ви или как работи? 🤔
Имат ли нещо подобно в Условията или някъде, където играчът го вижда?
Does that mean that you always get some of those percentages deducted from your winnings or how does it work? 🤔
Do they have something like that in the Terms or somewhere where player see that?
Това означава ли, че винаги получавате част от тези проценти, приспаднати от печалбите ви или как работи? 🤔
Имат ли нещо подобно в Условията или някъде, където играчът го вижда?
Does that mean that you always get some of those percentages deducted from your winnings or how does it work? 🤔
Do they have something like that in the Terms or somewhere where player see that?
Въз основа на техните условия, за всяко завъртане, да речем 0,50 цента, има допълнителна такса, която може да бъде от 1 до 5%. (MAgicRed казино прави същото)
Based on their terms, for each spin lets say 0.50cents there is an extra fee that can be from 1 to 5%. (MAgicRed casino do the same)
Разбирам, така че това е доста безпрецедентно, бих казал. Вероятно не бих играл в казино като това, ако щеше да бъде така. Ами вие, съгласни ли сте с това или решихте друго, когато разбрахте? Кой доставчик на игри има тази такса най-висока?
I see, so that's pretty unprecedented I'd say. I probably wouldn't play in a casino like this if it was going to be like this. What about you, are you okay with it or did you decide differently when you found out? What game provider has this fee the highest?
Разбирам, така че това е доста безпрецедентно, бих казал. Вероятно не бих играл в казино като това, ако щеше да бъде така. Ами вие, съгласни ли сте с това или решихте друго, когато разбрахте? Кой доставчик на игри има тази такса най-висока?
I see, so that's pretty unprecedented I'd say. I probably wouldn't play in a casino like this if it was going to be like this. What about you, are you okay with it or did you decide differently when you found out? What game provider has this fee the highest?
Е, предполагам, че бях твърде развълнуван от игрите, но след като реших да закрия акаунта си за постоянно, за да избегна това казино за постоянно.
Well i guess i was too exited with the games, but after i decided to close my account permanently to avoid that casino permanently.
Не съм изненадан, ако имах такса при всяко завъртане, вероятно също нямаше да съм доволен. Но поне е страхотна информация за играчите. 🙂
I'm not surprised, if I had a fee at every spin I probably wouldn't be satisfied either. But at least it's great information for players. 🙂
Здравейте petitgamer и Джаро ,
Нашият екип непрекъснато работи върху въвеждането на подобрения в изживяването на играча, така че разгледахме коментара ви и ни беше трудно да намерим клаузата T&C, която споменахте.
petitgamer бихте ли уточнили къде го попаднахте, за да може да се проучи по-подробно и да се направят допълнителни подобрения?
с уважение,
Отборът OnlyWin.
Hi petitgamer and Jaro,
Our team is constantly working on implementing the improvements to the player experience so we looked into your comment and had hard time finding the T&C clause you'd mentioned.
petitgamer could you specify where you came across it so it can be explored in more detail and further improvements made?
Kind regards,
OnlyWin team.
Здравейте, някой има ли проблеми с тегления? Заседнал съм в ситуация, която изглежда малко обезпокоителна. Направих теглене от 1900 евро и по-късно теглене от 900 евро. Казаха ми, че сметката ми е в процес на проверка, което разбирам, че понякога се случва в казината, но странното беше, че беше в процес на проверка повече от седмица. След това ми изпратиха имейл, че всичко е одобрено и обработиха тегленето ми от 900 евро и отказаха по-голямото от 1900 евро. Казаха ми, че е заради технически проблеми. Но как едното теглене няма технически затруднения, а другото има? След това ме лъжат, че първоначално тегленето ще бъде обработено в рамките на 24 часа, по-късно след това ми казаха, че в следващите 48 часа, но резултатът е същият - тегленето все още не е получено. Виждам, че казиното има много добър рейтинг, но скорошното им поведение показва, че или имат проблеми с парите, или има нещо друго. Но не вярвам, че това е „техническа трудност", защото те няма да обработят едно теглене и да отхвърлят другото, това просто няма смисъл. Така че се чудя може би някой друг има подобни проблеми. Или може би някой друг наскоро е получил теглене, което също ще покаже, че няма технически затруднения с плащанията.
Hi, is anyone having issues with withdrawals? I am stuck in a situation that looks a bit concerning. I made a withdrawal of 1900eur and later a withdrawal of 900eur. I was told my account was under review which I understand this happens sometimes by casinos, but what was strange was it was under review for more than a week. After that they sent me an email that everything was approved and processed my 900eur withdrawal and rejected the bigger one 1900eur. I was told it was because of technical difficulties. But how come one withdrawal does not have any technical difficulties and the other one does? After that I am being lied to that at first the withdrawal would be processed within 24hours, later after that I was told that in the next 48 hours but the result is the same - the withdrawal is still not received. I see the casino has a very good rating however, their recent behaviour shows that either they are having some money problems or something else is there. But I do not believe that is a "technical difficulty" because they would not process one withdrawal and reject the other one, that just does not make any sense. So I wonder maybe somebody else is having similar issues. Or maybe somebody else has recently received a withdrawal which would also show that there are no technical difficulties with the payments.
Здравейте petitgamer и Джаро ,
Нашият екип непрекъснато работи върху въвеждането на подобрения в изживяването на играча, така че разгледахме коментара ви и ни беше трудно да намерим клаузата T&C, която споменахте.
petitgamer бихте ли уточнили къде го попаднахте, за да може да се проучи по-подробно и да се направят допълнителни подобрения?
с уважение,
Отборът OnlyWin.
Hi petitgamer and Jaro,
Our team is constantly working on implementing the improvements to the player experience so we looked into your comment and had hard time finding the T&C clause you'd mentioned.
petitgamer could you specify where you came across it so it can be explored in more detail and further improvements made?
Kind regards,
OnlyWin team.
Забелязах, че допълнителните процентни такси за завъртания за определени доставчици, както е посочено във вашите Правила и условия , изглежда са премахнати. За съжаление, тъй като акаунтът ми е окончателно затворен, не мога да потвърдя дали тези промени са приложени в цялата платформа.
Като положителна бележка тази корекция отразява вашия ангажимент за подобряване на изживяването на играча и осигуряване на справедливост, което е похвално.
Пожелавам ви успех в усилията ви. Може би следващата година ще се свържа с вашия екип, за да преоценим казиното и неговите предложения.
поздрави
I noticed that the extra percentage fees on spins for certain providers, as outlined in your Terms and Conditions, appear to have been removed. Unfortunately, since my account has been permanently closed, I cannot confirm if these changes have been implemented platform-wide.
On a positive note, this adjustment reflects your commitment to improving the player experience and ensuring fairness, which is commendable.
I wish you continued success with your efforts. Perhaps next year, I may reach out to your team to re-evaluate the casino and its offerings.
Regards.
Здравейте, някой има ли проблеми с тегления? Заседнал съм в ситуация, която изглежда малко обезпокоителна. Направих теглене от 1900 евро и по-късно теглене от 900 евро. Казаха ми, че сметката ми е в процес на проверка, което разбирам, че понякога се случва в казината, но странното беше, че беше в процес на проверка повече от седмица. След това ми изпратиха имейл, че всичко е одобрено и обработиха тегленето ми от 900 евро и отказаха по-голямото от 1900 евро. Казаха ми, че е заради технически проблеми. Но как едното теглене няма технически затруднения, а другото има? След това ме лъжат, че първоначално тегленето ще бъде обработено в рамките на 24 часа, по-късно след това ми казаха, че в следващите 48 часа, но резултатът е същият - тегленето все още не е получено. Виждам, че казиното има много добър рейтинг, но скорошното им поведение показва, че или имат проблеми с парите, или има нещо друго. Но не вярвам, че това е „техническа трудност", защото те няма да обработят едно теглене и да отхвърлят другото, това просто няма смисъл. Така че се чудя може би някой друг има подобни проблеми. Или може би някой друг наскоро е получил теглене, което също ще покаже, че няма технически затруднения с плащанията.
Hi, is anyone having issues with withdrawals? I am stuck in a situation that looks a bit concerning. I made a withdrawal of 1900eur and later a withdrawal of 900eur. I was told my account was under review which I understand this happens sometimes by casinos, but what was strange was it was under review for more than a week. After that they sent me an email that everything was approved and processed my 900eur withdrawal and rejected the bigger one 1900eur. I was told it was because of technical difficulties. But how come one withdrawal does not have any technical difficulties and the other one does? After that I am being lied to that at first the withdrawal would be processed within 24hours, later after that I was told that in the next 48 hours but the result is the same - the withdrawal is still not received. I see the casino has a very good rating however, their recent behaviour shows that either they are having some money problems or something else is there. But I do not believe that is a "technical difficulty" because they would not process one withdrawal and reject the other one, that just does not make any sense. So I wonder maybe somebody else is having similar issues. Or maybe somebody else has recently received a withdrawal which would also show that there are no technical difficulties with the payments.
Това е наистина странно, както го описвате, но се надявам, че всичко ще се разреши скоро и ще можете да стигнете до парите си.
Дано наистина е някакъв технически проблем и да го решат.
Моля, непременно ни дръжте в течение как ще върви и ако имате нужда от нашата помощ, ние ще сме готови да се намесим.
This is really weird, as you describe it, but I hope that everything will be solved soon and you will be able to get to your money.
Hopefully it really is some technical problem and they will solve it.
Please surely keep us informed on how it'll go and if you need our help, we'll be ready to step in.
Имам ужасен опит с казино onlywin. Първо имах голям късмет и след депозит от 30 евро и бонус от 45 евро заложих необходимата сума и завърших с 1070 евро. Всички проблеми обаче започнаха след това. Направих онлайн автоматичната проверка, но по някаква причина документите бяха отхвърлени в началото. Но при втория опит всичко беше наред и акаунтът беше верифициран. Но когато поисках теглене, то пак беше отхвърлено и получих имейл с изискване за документи, каквито никога не съм получавал от никое друго казино.
Ето техните изисквания:
1) снимка на паспорт от различен ъгъл с перфектно качество;
2) селфи с паспорт в ръка;
3) доказателство за адрес, като банково извлечение или сметки за комунални услуги;
4) Ваша снимка, на която държите паспорта си и лист хартия с изписана днешна дата и името на казиното. Във фонов режим екранът на вашето устройство трябва да показва вашата казино сметка с ясно видими име и баланс. Всички елементи на снимката трябва да са четливи и нередактирани.
5) Екранна снимка на портфейла:
Трябва да предоставите екранна снимка или снимка на портфейла на подателя, от който е направен депозитът. Екранната снимка трябва ясно да показва следното:
- Баланс на портфейла;
- История на транзакциите, включително конкретната депозитна транзакция (a978f129-eae8-4b7b-b3a8-a62368495d8c);
- Адрес на портфейла на подателя.
Не разбирам защо им трябва номер 2) и след това номер 4). Така или иначе всичко в номер 4 е включено и защо да искаме друго отделно селфи с паспорт в ръце, когато ще изпратя същото в номер 4. Също така не разбирам защо имат онлайн проверка, при която качвате документите и лицето ви се проверява . Дори и да завършите това, пак ще ви бъдат поискани куп документи.
Но най-големият проблем дори не е тук. Въпреки че съм сигурен, че тези изисквания са твърде много и не знам какво правят с всички тези документи и се чувствам много неудобно, че имат всичките ми документи, така или иначе, знам, че това е единственият начин да получа своите печалби. Затова им изпратих всичко необходимо. Не само че им изпратих това, направих селфита с всичко, което поискаха от различни ъгли, така че всичко е повече от достатъчно.
Получих имейл, че акаунтът ми ще бъде потвърден до максимум 24 часа. За съжаление, след като поисках проверката 24 часа по-късно, те ми казаха, че ще има допълнителна проверка, която не могат да кажат колко време ще отнеме. И сега мина седмица, откакто изпратих всички документи. Сметката ми е активна, мога да играя, но не мога да тегля. Но аз изобщо не искам да играя с тях, защото съм сигурен, че те искат това, искат да загубя средствата си, докато чакам. Това няма да се случи и ще продължа да чакам.
Просто искам да споделя моя опит с други играчи или бъдещи играчи, че не си струва да играете там, ако не ви е удобно да дадете толкова много от вашите документи на казино, че не сте сигурни какво ще прави с тях. Вярвам, че рейтингът на това казино не разкрива пълната картина. Според мен казино с такъв рейтинг не трябва да се държи по този начин
I have an awful experience with onlywin casino. First I was very lucky and after the deposit of 30eur and bonus of 45eur I wagered the required amount and finished with 1070eur. However, all the problems started after that. I did the online automatic verification but for some reason the documents were rejected at first. But on the second attempt everything was ok and the account was verified. But when I requested a withdrawal it was still rejected and I received an email with documents requirement that I have never received from any other casino.
Here are their requirement:
1) a photo passport from a different angle in perfect quality;
2) a selfie with a passport in hand;
3) a proof of address, such as a bank statement or utility bills;
4) A photo of yourself holding your passport and a piece of paper with today's date and the name of the casino written on it. In the background, your device screen must display your casino account with your name and balance clearly visible. All elements in the photo must be legible and unedited.
5) Screenshot of the Wallet:
You must provide a screenshot or photo of the sender’s wallet from which the deposit was made. The screenshot must clearly show the following:
- Balance of the wallet;
- Transaction history, including the specific deposit transaction(a978f129-eae8-4b7b-b3a8-a62368495d8c);
- Wallet address of the sender.
I do not understand why do they need number 2) and then number 4). Either way everything in number 4 is included and why ask for another separate selfie with passport in hands when I will send the same thing in number 4. I also do not understand why they have online verification where you upload the documents and your face is checked. Even if you complete that you still are asked for bunch of documents.
But the biggest problem is even not here. Even though I am sure these requirements are too much and I do not know what they are doing with all of these documents and I feel very uncomfortable they have all of these documents of mine either way I know that is the only way I can get my winnings. So I sent them everything they needed. Not only I sent them this I made selfies with everything they asked from different angles so everything is more than enough.
I received an email that my account would be verified in max 24 hours. Unfortunately, after I required about the verification 24 hours later they told me there will be additional verification which they cannot say how long will take. And now it has been a week since I sent all the documents. My account is active, I can play, but I cannot make a withdrawal. But I do not want to play with them at all because I am sure that is what they want, they want me to lose my funds while I am waiting. This will not happen and I will keep waiting.
I just want to share my experience with other players or future players that it is not worth playing there if you are not comfortable of giving so much of your documents to a casino you are not sure what it is going to do with it. I believe the rating this casino has does not reveal the full picture. A casino with such a rating shouldn't behave this way in my opinion
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.