преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Olympusbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Здравейте момчета, на 07/04 поисках теглене в Olympusbet в размер на 1300BRL, след 21 дни чакане за моето теглене, казиното отказа молбата ми, причината щеше да бъдат проблеми с плащането до Бразилия, на 24/04 отидох към поддръжката, за да намеря повече информация и един от нейните служители информира, че тегленето ми е приоритет и ще бъде изплатено преди 30/04, влязох в поддръжката повече от 20 пъти и направих екранни снимки, където поддръжката ми обещава плащането за на следващия ден и нищо не се случва, аз също предложих да направя тегленето си чрез дигитални портфейли, но те не отговарят, имам запазени всички обаждания.
Бих искал да публикувам всички разговори тук, да изпратя екранните си снимки.
Hello guys, on 07/04 I requested a withdrawal at Olympusbet in the amount of 1300BRL, after 21 days of waiting for my withdrawal, the casino refused my request, the reason would be problems with payment to Brazil, on 24/04 I went to support to find out more information and one of its attendants informed that my withdrawal is a priority and would be paid before the 30/04th, I entered the support for more than 20 times and took screenshots, where the support promises me the payment for the next day and nothing happens, I also offered to make my withdrawal through digital wallets, but they don't respond, I have all calls saved.
I would like to post all conversations here, send my screenshots.
Здравейте!
Това звучи като проблем, който си струва да бъде проверен от нашия екип за оплаквания. Бих казал, че казиното имаше достатъчно място, за да ви представи работещо решение.
Ако сте съгласни, използвайте тази връзка и създайте жалба . Би било най-добре, ако можете да поставите в жалбата всички съответни съобщения, екранни снимки и други неща, свързани със забавеното плащане.
Какво мислиш за това?
Hello!
This sounds like a trouble worth checking by our complaint team. I'd say, the casino had enough space to present you with a working solution.
If you agree, use this link and create a complaint, it would be best if you could paste all relevant communications, screenshots, and other stuff related to the delayed payment to the complaint.
What do you think about that?
Бих искал да ви благодаря за цялото внимание, което casinoguru ми обърна, направих депозит за портфейла Muchbetter снощи и тази сутрин казиното изпрати моето теглене, благодаря ви за вниманието.
I would like to thank you for all the attention that casinoguru gave me, I made a deposit for the Muchbetter wallet last night and this morning the casino sent my withdrawal, thank you for your attention.
Здравейте!
Каква хубава обратна връзка! 🙂 Страхотно✨👌
Имайте предвид този форум, ние ще оценим всички коментари, намеци или опит, които смятате за достойни да споделите.
Hello!
What a nice feedback! 🙂 Cool✨👌
Keep this forum in mind, we will appreciate any coments, hints or expriences you deem worthy sharing with.
Добро утро
Играх в казиното и спечелих сума, изминаха около 6 дни от заявката за теглене, но тя все още е в очакване.
Изпратих цялата документация, поискана за проверка на акаунта.
но след като получиха всичко преди около 6 дни, те вече не отговарят нито на Kyc имейла, нито на информационния имейл.
Чатът на живо ми отговаря с копиране и поставяне на отговори и без да ме уведомява за времето за обработка на теглене.
Имам нужда от вашата подкрепа
Благодаря ти
Good morning
I played with the casino and won a sum, about 6 days have passed since the withdrawal request, but it is still pending.
I have sent all the documentation requested for account verification.
but once they received everything about 6 days ago they no longer respond to either the Kyc email or the info email.
The live chat responds to me with copy and paste answers and without letting me know withdrawal processing times.
I need your support
Thank you
Buongiorno
ho giocato con il casino ed ho vinto una somma , sono passati circa 6 giorni dalla richiesta di prelievo , ma risulta ancora in pending.
ho inviato tutta la documentazione richiesta per verifica conto .
ma una volta ricevuto il tutto circa 6 giorni fa non rispondono più ne all email Kyc ne alla mail info .
La live chat mi risponde con risposte copia e incolla e senza farmi sapere tempi di evasione prelievo.
ho bisogno del vostro supporto
grazie
О, колко не харесвам крещящото невежество на казиното. Бих искал да ви помогна, но на този етап няма много работа. 🙁
Предполагам, че не сте чували, че даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират сметки и да изпълнят свързаните тегления. Така че засега можем само да се надяваме нещо да се случи съвсем скоро.
Съжалявам, че не мога да бъда полезен повече в този момент. Моля, дръжте ни в течение!
Oh, how I dislike the casino's blatant ignorance. I would love to help you, but there is not much to do at this point. 🙁
I expect you have not heard that we allow casinos 14 full days to verify accounts and fulfill associated withdrawals. Thus, for now, we can only hope something will happen quite soon.
I'm sorry I can't be of further help at this moment. Please keep us posted!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.