Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаOlympusbet Casino - обща дискусия

Olympusbet Casino - обща дискусия

 от Radka
|
2 097 преглеждания 6 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Olympusbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте момчета, на 07/04 поисках теглене в Olympusbet в размер на 1300BRL, след 21 дни чакане за моето теглене, казиното отказа молбата ми, причината щеше да бъдат проблеми с плащането до Бразилия, на 24/04 отидох към поддръжката, за да намеря повече информация и един от нейните служители информира, че тегленето ми е приоритет и ще бъде изплатено преди 30/04, влязох в поддръжката повече от 20 пъти и направих екранни снимки, където поддръжката ми обещава плащането за на следващия ден и нищо не се случва, аз също предложих да направя тегленето си чрез дигитални портфейли, но те не отговарят, имам запазени всички обаждания.

Бих искал да публикувам всички разговори тук, да изпратя екранните си снимки.

Автоматичен превод:
Rodrigojv

Здравейте!

Това звучи като проблем, който си струва да бъде проверен от нашия екип за оплаквания. Бих казал, че казиното имаше достатъчно място, за да ви представи работещо решение.

Ако сте съгласни, използвайте тази връзка и създайте жалба . Би било най-добре, ако можете да поставите в жалбата всички съответни съобщения, екранни снимки и други неща, свързани със забавеното плащане.

Какво мислиш за това?





Автоматичен превод:

Бих искал да ви благодаря за цялото внимание, което casinoguru ми обърна, направих депозит за портфейла Muchbetter снощи и тази сутрин казиното изпрати моето теглене, благодаря ви за вниманието.

Автоматичен превод:
Rodrigojv

Здравейте!

Каква хубава обратна връзка! 🙂 Страхотно✨👌

Имайте предвид този форум, ние ще оценим всички коментари, намеци или опит, които смятате за достойни да споделите.

Автоматичен превод:

Добро утро


Играх в казиното и спечелих сума, изминаха около 6 дни от заявката за теглене, но тя все още е в очакване.

Изпратих цялата документация, поискана за проверка на акаунта.

но след като получиха всичко преди около 6 дни, те вече не отговарят нито на Kyc имейла, нито на информационния имейл.

Чатът на живо ми отговаря с копиране и поставяне на отговори и без да ме уведомява за времето за обработка на теглене.

Имам нужда от вашата подкрепа

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Diegozz

О, колко не харесвам крещящото невежество на казиното. Бих искал да ви помогна, но на този етап няма много работа. 🙁

Предполагам, че не сте чували, че даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират сметки и да изпълнят свързаните тегления. Така че засега можем само да се надяваме нещо да се случи съвсем скоро.

Съжалявам, че не мога да бъда полезен повече в този момент. Моля, дръжте ни в течение!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини