ФорумКазинаOld Havana Casino - обща дискусия

Old Havana Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от zena5755
|
13888 преглеждания 110 отговора |
|
1 2 3...6
Добавете пост
преди 10 месеца

Актуализация: Получих имейл от Old Havana, който споменах преди 4 дни, но все още няма плащане от тях. Казино High Country плати малка част от това, което ми дължат. Този път наистина го разтягат. Изминаха почти 30 дни от малката ми печалба. Няма начин да се отнасяме към играч!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Измина седмица, откакто получих този имейл от финансовия отдел. Все още няма плащане. Какъв начин да се отнасяш към лоялен играч.

Все по-близо съм и по-близо до това да спра всичко това. Не си струва.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 10 месеца

Хм, опасявам се, че явно ще е необходима жалба в този случай, тъй като все се въртите и не сте получили парите. Мислех, че ще получиш парите след последната добра новина, но засега е точно обратното.

Значи мислите, че ще подадете жалба?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Спечелих на 19 декември 2023 г

Ето имейла, който получих на 8 януари 2024 г


Уважаеми клиенти

Благодаря, че се свързахте с нас.

Вашата заявка за теглене вече е преминала оценката и

етапи на проверка. Все още чакаме потвърждението на

следващата налична партида плащания. Очакваме да имаме потвърждение за

вашето изплащане скоро.


С удоволствие ще ви уведомим, когато изплащането ви бъде потвърдено.


Поздрави,

Иван - Агент за поддръжка на теглене - Old Havana Casino

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Мисля да се свържа с тях днес и ако не получа точен отговор. Ще се оплача от старата Хавана.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Спечелих на 19 декември 2023 г

Ето имейла, който получих на 8 януари 2024 г


Уважаеми клиенти

Благодаря, че се свързахте с нас.

Вашата заявка за теглене вече е преминала оценката и

етапи на проверка. Все още чакаме потвърждението на

следващата налична партида плащания. Очакваме да имаме потвърждение за

вашето изплащане скоро.


С удоволствие ще ви уведомим, когато изплащането ви бъде потвърдено.


Поздрави,

Иван - Агент за поддръжка на теглене - Old Havana Casino

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това е наистина интересно. Почти звучи така, сякаш казиното има някакво ограничение за наличната сума за изплащане на късметлии - което беше надвишено преди време...

Все пак бих пуснал жалбата. Бих казал, че си бил много търпелив.

Успех за днес, с последния контакт преди рекламацията 🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вчера им написах три имейла до финансовия отдел и единственият отговор, който получих няколко пъти, е същият като този.

Уважаеми клиенти

Благодаря, че се свързахте с нас.

Вашата заявка за теглене вече е преминала оценката и

етапи на проверка. Все още чакаме потвърждението на

следващата налична партида плащания. Очакваме да имаме потвърждение за

вашето изплащане скоро.

С удоволствие ще ви уведомим, когато изплащането ви бъде потвърдено.


Причината да забавя жалбата със старата Хавана е, че те ми дължат 1K, а High Country ми дължи 1K. High Country току-що ми плати 877.

Затова направиха малък опит.

Може би наистина чакат следващата част от плащанията. Опасявам се, че ако подам жалба и те няма да отговорят на жалбата. Ще загубя на 2K.


Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 10 месеца

Не мисля, че ако казината са честни, трябва да възникне тази ситуация. Бих казал, че си доста търпелив, откакто чакаш месец, но съм сигурен, че окончателното решение е твое. Ако смятате, че ще изчакате още малко, ако казиното ви информира, че ви е изпратило пари, това зависи от вас и ако решите да подадете жалба, също не мисля, че това би било лош ход .

Както и да е, надявам се, че ще получите всичко от двете казина възможно най-скоро и няма да възникнат допълнителни неочаквани проблеми.

Каквото и да решите, не забравяйте да ни уведомите и ако научите нещо ново, можете да споделите и това.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Днес отново получих друго от тези писма, че моята проверка е одобрена и чакам следващите партидни плащания. Явно това е всичко, което искат да ми кажат. Написах им писмо и ще чакам до понеделник. Ако не виждам никакъв напредък. Или ако не получа имейл, че плащането е изпратено. Тогава определено ще пусна оплакване.

Jaro можеш ли да ми изпратиш имейла си и аз ще ти изпратя писмото, което им написах.

Можете да го изпратите на имейла ми във файла тук.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 10 месеца

Разбира се, така че ако отделите още малко време, ще видим дали казиното предоставя актуална информация за вашето теглене. Не забравяйте да ме уведомите как върви.

Що се отнася до имейла, не се колебайте да споделите или просто да обобщите накратко това, което сте написали тук, за да поддържате комуникацията на една платформа и да я направите по-ефективна. 😊

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

За когото може да се отнася. Имате предстоящо мое теглене @ $1000, което вече е на 5 седмици. Банков превод. Търпеливо чаках това и вече е много закъсняло. Беше спечелена на 19 декември 2023 г. Омръзна ми да чакам. Направих много допълнителни депозити, след като това беше спечелено и според моите изчисления ви върнах всичките си печалби, така че тези пари, които ми дължите, не са загуба за Стара Хавана. Не бих искал да се оплаквам, но ще го направя, ако трябва. Поставих си краен срок. Моля, изпратете това до понеделник сутринта, банков превод $1000,00


Бих искал да продължа да играя тук, така че изпратете моите печалби. Благодаря ви, че разгледахте този въпрос.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

След това получих това няколко минути по-късно, така че може би ще мине гладко без оплаквания!

Скъпи Джей,

Както можете да видите, $2,000.00 в момента се обработват и обработват от нашия доставчик в партидата, налична за тази седмица.

Като част от обичайния процес, те ще потвърдят, след като вашите средства бъдат изпратени успешно и ние ще ви изпратим имейла за известие за плащане, който винаги сме ви изпращали с окончателните подробности за превода.


Ако имате допълнителни въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас!


За разбирането,

Денис

Теглене на агент за поддръжка - Old Havana Casino

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Проверих акаунта си и в двете казина и двете предстоящи тегления показват, че вече са във фаза на обработка.



Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 9 месеца

Бих казал, че е добре, че казиното все още комуникира с вас. Но това означава ли, че ще издържите и ще изчакате, когато казахте, че тегленето е във фаза на обработка? Имам чувството, че мина много време, но както казах, няма да те тласкам към нищо. Ако имате нужда от помощ и ви се върти наоколо, можете да се обърнете към нас.

Надяваме се, че ще получите парите в следващата партида и всичко ще бъде наред. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря Джаро, ще те уведомя, когато стигне до мен, ако стане?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Получих го днес.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 9 месеца

Страхотна новина, така че казиното не е излъгало, но моето мнение е, че отне доста време.

Както и да е, всичко е добре, когато свършва добре и най-хубавото е, че накрая си получихте парите. 😊🎉

В този контекст обаче се чудя дали ще останете да играете тук или ще отидете в друго казино? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Мисля, че правилното нещо, което трябва да направите тук, е да се махнете напълно. Събиране на числата. Загубите са по-големи от победите с твърде много влошаване, което идва заедно с победата и събирането. Вярвам, че всички тези казина имат контрол върху това колко можете да спечелите и колко да загубите. Има начин те да коригират RTP на играч, освен ако игрите не го правят автоматично въз основа на това колко играчи са свързани и играят. Това е компютърен софтуер и казиното има предимство. Вие влизате в техния сървър. Не е като сграда от тухли и хоросан с редовни слотове, които са предварително програмирани да ударят в определен момент. Преживял съм това. Имаше казина, в които депозирах само $100 и спечелих 9K, а имаше и други казина, които никога не спечелих и загубих 9K и повече. Максималният залог, всички завъртания са загуби, но намаляването на залога ви носи някои печеливши комбинации. Така че трябва да има някакъв вид корекция и на максималния залог. JMO!


Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 9 месеца

Разбирам, че това е вашето мнение, но ако казината работят по този начин, тогава почти никой играч няма да спечели нещо. Лично аз със сигурност не бих играл в казина, защото както казахте, казиното винаги има предимство пред играча.

Що се отнася до RTP, казиното може да го избере за някои доставчици, но те не могат да го променят, както искат, тъй като игрите са на сървърите на доставчиците, освен ако казиното няма свои собствени. Също така в честните казина можете да видите RTP на слотовете или ако имате някакви съмнения, можете да попитате чат на живо.

Както и да е, получих своя отговор на въпроса и това означава, че трябва да го избягвате. Вероятно е най-добре да останете с тези, които са ви разочаровали най-малко или не сте имали проблеми с тях. Ще си спестите много нерви в бъдеще. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Още една малка победа тук и още една малка победа в High Country. Да видим колко време отнемат тези плащания. Ще им дам 14 работни дни!

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини