Вчера им написах три имейла до финансовия отдел и единственият отговор, който получих няколко пъти, е същият като този.
Уважаеми клиенти
Благодаря, че се свързахте с нас.
Вашата заявка за теглене вече е преминала оценката и
етапи на проверка. Все още чакаме потвърждението на
следващата налична партида плащания. Очакваме да имаме потвърждение за
вашето изплащане скоро.
С удоволствие ще ви уведомим, когато изплащането ви бъде потвърдено.
Причината да забавя жалбата със старата Хавана е, че те ми дължат 1K, а High Country ми дължи 1K. High Country току-що ми плати 877.
Затова направиха малък опит.
Може би наистина чакат следващата част от плащанията. Опасявам се, че ако подам жалба и те няма да отговорят на жалбата. Ще загубя на 2K.
I wrote three emails to them yesterday to the financial department and the only response I got several times is the same as this.
Dear Customer
Thank you for contacting us.
Your withdrawal request has already passed the evaluation and
verification stages. We are still waiting for the confirmation of the
next available batch of payments. We expect to have confirmation about
your payout soon.
We will gladly notify you when your payout has been confirmed.
The reason I am delaying the complaint with old havana is they owe me 1K and high country owes me 1K. High country just paid me 877.
So they made a small attempt.
Maybe they really are waiting for the next patch of payments. I'm afraid that if I submit a complaint and they don't respond to the complaint. I will lose out on 2K.
Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод: