ФорумКазинаOhMySpins Casino - обща дискусия

OhMySpins Casino - обща дискусия

преди 2 години от nvlado7806
|
5816 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с OhMySpins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
nvlado7806
преди 2 години

Здравейте, съжалявам, че имате проблем. Би било хубаво, ако споделите повече подробности, ние можем да помогнем.

Какво лъжат, моля?

Вашият акаунт е напълно потвърден сега?

Автоматичен превод:
nvlado7806
преди 2 години

Знам, че изглежда като дълъг период от време, но все пак мисля, че е по-добре, отколкото изобщо да не ми се плаща.

Предполагам, че първото забавяне е причинено от проверката и изглежда, че казиното е започнало с тегленето точно сега.

Както и да е, за какво те излъгаха?

Мисля, че този двуседмичен период е предвиден като максимално време за изчакване, така че можете да получите печалбите си още по-рано.

Автоматичен превод:
преди 2 години

лошо

Автоматичен превод:
Aris7
преди 2 години

Здравейте,

някакви лоши преживявания? Какво се е случило? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

В очакване на плащането... Още нищо..

Автоматичен превод:
Aris7
преди 2 години

Здравейте,

от колко време чакаш? Вашият акаунт напълно потвърден ли е, моля?

Моля, споделете повече подробности, може да успеем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Aris7
преди 2 години

Супер! Благодаря Ви за актуализацията! 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравейте, имам проблем с казиното, първо чаках изплащането си повече от седмица, след което видях, че трябва да проверя сам документите, които качих, искат история на транзакциите от моята банка за 6 месеца в pdf формат, опитах че качването на сайта за съжаление не е възможно, защото са разрешени максимум 5 файла, след което попитах чата на живо, те казаха, че мога да го направя и по имейл, но ми казаха по имейл, че трябва да го кача на сайта, след което получих имейл, изпратен до финансовия отдел, те също пишат, че трябва да го направя през страницата ?? но не работи на сайта, така че как да го кача сега и защо ви трябва историята за 6 месеца, мисля, че е малко преувеличено навсякъде другаде е по-лесно и по-бързо

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

и другият проблем е, когато се опитам да кача отново, има съобщение за грешка, че максималните файлове са достигнати

Автоматичен превод:
Xarocks
преди 1 година

Съжалявам, но точно това е нещото, което казиното трябва да реши с вас. Никой не може да ви помогне с това, това е доста глупава ситуация! Просто се уверете, че сте изпратили всички искани документи и по имейл и се уверете, че поддръжката знае това.

Ако казиното не успее да ви потвърди и да изпрати парите по-рано от четиринадесет дни от момента, в който сте изпратили заявката, ние ще се намесим. 🙁

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Имам проблеми с тегленията.

・Кандидатствах за първи път на 17 ноември, затова се свързах с тях, защото беше късно.

Казват ни, че „Нашата компания вече е завършила обработката, така че може да има забавяне от страна на доставчика на плащане (VegaWallet)."


・Използвам го редовно и никога не ми се е случвало подобно нещо, затова се свързах с Vega.

„Oh My Spin е спрян, тъй като беше открито, че Vega се използва без преминаване през официалните процедури и тегленията няма да бъдат възможни, докато официалните процедури не бъдат завършени в магазина за членове."


・В резултат на това, тъй като официалните процедури не са извършени, сумата ще бъде възстановена.


・Ще получите стандартен имейл за отмяна на тегленето и ще бъдете подканени да промените метода си на теглене.

Исках да направя банков превод, но системата позволява депозити, но не и тегления, така че се отказах и депозирах отново в JETON.


・Тъй като има условия за залагане, свързани с депозираната сума, сумата се изразходва и средствата се намаляват безсмислено.

Тъй като успях да изчистя изискванията за залагане, кандидатствах за теглене, използвайки JETON, който използвах за депозиране.

За пореден път обаче получих стандартен имейл за отмяна на тегленето и той беше върнат в баланса ми.


В момента съм в тази ситуация и се свързах с тях по имейл, но не получих отговор.

Питал съм много пъти чрез чат на живо.

В крайна сметка отговорът беше „Ще ескалирам това до финансовия отдел и ще им изпратя имейл" и нищо не беше разрешено.


Casino Guru има добра репутация, но смятам, че този случай е злонамерен.

Какво трябва да направя? Моля, дайте ми съвет.




Автоматичен превод:
az8121
преди 11 месеца

Хей, според това, което пишеш, виждам, че имаш проблем с доставчиците на теглене и плащане. Ситуацията е доста сложна, когато видя, че първо трябва да приключи разследването, за да мога да тегля чрез VegaWallet. Що се отнася до тегленето на Jeton, каква причина посочи казиното, че не работи и по този начин? Дадоха ли ви алтернатива да се оттеглите?

Както и да е, както видях, вие сте подали жалба при нас и мисля, че това беше правилното решение. Нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигне във вашия случай. Засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развият нещата и ако имате нещо ново, не се колебайте да ни уведомите. Надявам се, че всичко ще се разреши без допълнителни проблеми и в крайна сметка ще получите парите си. Стискам палци.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Скъпи jaro, благодаря ти.


Казаха ми, че проблемът с VegaWallet е, че Oh My Spin не е спазил официалните процедури и е спрял използването му.

Ако случаят е такъв, казах на VegaWallet, че трябва да го отхвърлят на етапа на депозита.


Относно проблема с анулирането на тегления на JETON, попитах за причината за това, но не получих никакъв отговор.

Просто получих имейл с инструкции да отменя тегленето.

file

file

Публикувах публикация със същото съдържание като тук в жалбата и ако трябва да избера едното или другото, ще го изтрия.

Автоматичен превод:
az8121
преди 11 месеца

Всичко е наред, защото мисля, че след като го публикувахте във форума, играчите ще могат да стигнат до него по-лесно, ако имат проблем с това казино и да прочетат опита и от вас.

Що се отнася до VegaWallet, вероятно няма начин да отидете там, тъй като този метод на плащане е спрян.

Относно тегленето чрез Jeton би бил полезен отговор от казиното защо е било отменено. Както и да е, казиното не ви е предложило друга алтернатива за теглене, просто сте получили инструкции да отмените тегленето, нали?

Въпреки това, както споменах преди, ще трябва да имате търпение и да изчакате дали казиното ще ви напише някаква причина и ще се опита да ви помогне със ситуацията или как ще продължи. Нашият екип разбира се ще се опита да ви помогне, така че съм доста любопитен да видя резултата или нова информация. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Благодаря много Жоро.


Относно JETON получих само имейл, че е отменен, а когато попитах за причината, нямаше никакъв отговор.

Ако зададете въпрос в чата на живо, отговорното лице просто ще ви помоли да изпратите имейл.

Дори да питам по имейл, не получавам отговор.


Въпреки че сумата е малка, не мога да търпя този отговор.

Дори ме помолиха да направя допълнителен депозит...


Бих искал да разреша проблема, дори ако това отнеме известно време, така че оценявам продължаващата ви подкрепа.

Автоматичен превод:
az8121
преди 11 месеца

А, изглежда, че сте в един кръг, когато получите отговор от чата, че трябва да изпратите имейл, но по същество не получавате никакъв отговор на имейла си. Със сигурност би било полезно да знаете защо това се случва и защо тегленето все още е отменено.

Що се отнася до допълнителния депозит, защо казиното ви го поиска?

Въпреки това имате открита жалба при нас, така че нашият екип ще се опита да ви помогне с вашия случай, както споменах преди. Надявам се, че всичко ще се разреши в крайна сметка и ще получите парите си. Следователно, възможно ли е да ни актуализирате, ако научите нещо ново? Пожелавам ти късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Скъпи Джаро

Благодаря за съвета.


»Защо казиното изисква допълнителен депозит?


Казаха ми, че ако искам да използвам нов метод за теглене, първо трябва да направя депозит, използвайки този метод.

И има изискване за залагане от 1x за този депозит.

Минималната сума на депозита беше 1500 йени, така че направих депозита с мисълта, че дори и да загубя малко пари, мога да изтегля парите и проблемът ще приключи.


Ще докладвам веднага щом има напредък, но засега приложението за теглене е отменено и балансът остава.

Изглежда, че няма да има напредък, ако не се направи нещо от тук.


Благодаря ви за постоянната подкрепа.

Автоматичен превод:
az8121
преди 11 месеца

Разбирам, нормално е да депозирате, защото това ще потвърди метода на плащане. Но ако нищо не се е променило дори тогава, това е доста тъжно.

Виждам обаче, че топката е в полето на казиното и сега вашата жалба чака отговор от тях. Така че нека видим дали казиното може да обясни продължаващия проблем. Ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие това. Надявам се на най-доброто. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Скъпи Джаро


Промених метода на плащане на Payz и успях да изтегля парите.

Благодаря ти за всичко.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини