преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с OhMySpins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, съжалявам, че имате проблем. Би било хубаво, ако споделите повече подробности, ние можем да помогнем.
Какво лъжат, моля?
Вашият акаунт е напълно потвърден сега?
Hello, I'm sorry you have a problem. It'd be nice if you could share more details, we can be able to help.
What are they lying about, please?
Is your account fully verified now?
Знам, че изглежда като дълъг период от време, но все пак мисля, че е по-добре, отколкото изобщо да не ми се плаща.
Предполагам, че първото забавяне е причинено от проверката и изглежда, че казиното е започнало с тегленето точно сега.
Както и да е, за какво те излъгаха?
Мисля, че този двуседмичен период е предвиден като максимално време за изчакване, така че можете да получите печалбите си още по-рано.
I know that it seems like a long time period, but I still think it's better than not being paid at all.
I presume that the first delay was caused by the verification s it seems that the casino started with the withdrawal just now.
Anyway, what did they lie to you about?
I think that this two-week period is meant as maximal waiting time, so you can get your winnings even sooner.
Здравейте,
някакви лоши преживявания? Какво се е случило? 🤔
Hello,
any bad experiences? What has happened? 🤔
Здравейте,
от колко време чакаш? Вашият акаунт напълно потвърден ли е, моля?
Моля, споделете повече подробности, може да успеем да ви помогнем.
Hello,
for how long have you been waiting? Is your account fully verified, please?
Share more detail please, we may be able to help you.
здравейте, имам проблем с казиното, първо чаках изплащането си повече от седмица, след което видях, че трябва да проверя сам документите, които качих, искат история на транзакциите от моята банка за 6 месеца в pdf формат, опитах че качването на сайта за съжаление не е възможно, защото са разрешени максимум 5 файла, след което попитах чата на живо, те казаха, че мога да го направя и по имейл, но ми казаха по имейл, че трябва да го кача на сайта, след което получих имейл, изпратен до финансовия отдел, те също пишат, че трябва да го направя през страницата ?? но не работи на сайта, така че как да го кача сега и защо ви трябва историята за 6 месеца, мисля, че е малко преувеличено навсякъде другаде е по-лесно и по-бързо
hello i have a problem with the casino first i've been waiting for my payout for over a week then i saw that i have to verify myself the documents i uploaded they want a transactions history from my bank for 6 months in pdf format i tried that uploading to the site is unfortunately not possible because a maximum of 5 files are allowed then I asked the live chat they said I can also do it by email but I was told by email that I should upload it to the site then I got an email sent to the finance department, they also write that I should do it over the page ?? but it doesn't work on the site so how should i upload it now and why do you need the history for 6 months i think that's a bit exaggerated everywhere else it's easier and faster
hallo ich habe ein problem mit dem casino erstens warte ich schon über eine woche auf meine auszahlung dann hab ich gesehen das ich mich verifzieren muss die documente habe ich hochgeladen sie wollen eine transactions history von meiner bank für 6 monate in pdf format ich habe das versucht auf der seite hochzuladen das geht leider nicht weil maximal 5 dateien erlaubt sind daraufhin habe ich den live chat gefragt sie sagen ich kann das auch per email machen aber per email wird mir gesagt das ich es auf der seite hochladen soll dann habe ich eine email an der finanzabteilung gesendet die schreiben auch das ich es über der seite machen soll ?? aber es geht nicht über die seite also wie soll ich es nun hochladen und warum brauchen sie für 6 monate die history ich finde das bisschen übertrieben überall woanders geht es einfacher und schneller
и другият проблем е, когато се опитам да кача отново, има съобщение за грешка, че максималните файлове са достигнати
and the other problem is when i try to upload again there is an error message that the maximum files have been reached
und das andere problem ist wenn ich es versuche erneut hochzuladen kommt dort eine fehlermeldung das maximale dateien erreicht sind
Съжалявам, но точно това е нещото, което казиното трябва да реши с вас. Никой не може да ви помогне с това, това е доста глупава ситуация! Просто се уверете, че сте изпратили всички искани документи и по имейл и се уверете, че поддръжката знае това.
Ако казиното не успее да ви потвърди и да изпрати парите по-рано от четиринадесет дни от момента, в който сте изпратили заявката, ние ще се намесим. 🙁
I'm sorry, but this is exactly the thing casino should solve with you. No one can help you with that, it's quite a stupid situation! Just ensure you sent all requested documents also by email and make sure the support knows that.
If the casino fails to verify you plus send the money sooner than fourteen days from the moment you submitted the request, we will step in. 🙁
Имам проблеми с тегленията.
・Кандидатствах за първи път на 17 ноември, затова се свързах с тях, защото беше късно.
Казват ни, че „Нашата компания вече е завършила обработката, така че може да има забавяне от страна на доставчика на плащане (VegaWallet)."
・Използвам го редовно и никога не ми се е случвало подобно нещо, затова се свързах с Vega.
„Oh My Spin е спрян, тъй като беше открито, че Vega се използва без преминаване през официалните процедури и тегленията няма да бъдат възможни, докато официалните процедури не бъдат завършени в магазина за членове."
・В резултат на това, тъй като официалните процедури не са извършени, сумата ще бъде възстановена.
・Ще получите стандартен имейл за отмяна на тегленето и ще бъдете подканени да промените метода си на теглене.
Исках да направя банков превод, но системата позволява депозити, но не и тегления, така че се отказах и депозирах отново в JETON.
・Тъй като има условия за залагане, свързани с депозираната сума, сумата се изразходва и средствата се намаляват безсмислено.
Тъй като успях да изчистя изискванията за залагане, кандидатствах за теглене, използвайки JETON, който използвах за депозиране.
За пореден път обаче получих стандартен имейл за отмяна на тегленето и той беше върнат в баланса ми.
В момента съм в тази ситуация и се свързах с тях по имейл, но не получих отговор.
Питал съм много пъти чрез чат на живо.
В крайна сметка отговорът беше „Ще ескалирам това до финансовия отдел и ще им изпратя имейл" и нищо не беше разрешено.
Casino Guru има добра репутация, но смятам, че този случай е злонамерен.
Какво трябва да направя? Моля, дайте ми съвет.
I'm having trouble with withdrawals.
・I applied for the first time on November 17th, so I contacted them because it was late.
We are told that ``Our company has already completed the processing, so it may be a delay on the payment provider's side (VegaWallet).''
・I use it regularly and have never had this happen, so I contacted Vega.
``Oh My Spin has been suspended because it was discovered that Vega was being used without going through the official procedures, and withdrawals will not be possible until the official procedures are completed at the member store.''
・As a result, since the formal procedures were not carried out, a refund will be issued.
・You will receive a standard email to cancel your withdrawal and be prompted to change your withdrawal method.
I wanted to make a bank transfer, but the system allows deposits but not withdrawals, so I gave up and deposited again at JETON.
・Because there are wagering conditions attached to the deposited amount, the amount is used up and the funds are meaninglessly reduced.
Since I managed to clear the wagering requirements, I applied for a withdrawal using the JETON I used for depositing.
However, once again I received a standard email canceling the withdrawal and it was returned to my balance.
Currently, I am in this situation and have contacted them via email, but I have not received a reply.
I have asked many times through live chat.
In the end, the answer was "I'll escalate this to the finance department and email them" and nothing was resolved.
Casino Guru has a good reputation, but I think this case is malicious.
What should I do? Please give me some advice.
出金でトラブルに合ってます
・11月17日に最初の申請をし、遅いので問い合わせたら
「当社の方では処理が済んでるので、決済プロバイダー側(VegaWallet)の遅延かもしれない」と言われる
・普段から使っていてそんな事になったことがないので、ベガへ問い合わせ
「Oh My Spinは正式な利用手続きを経ずにベガを利用していたことが判明したので使用停止処置にした、加盟店の正規手続完了までは出金できない」と言われる
・結果、正規手続きされなかったので返金される
・出金キャンセルの定形メールが届き、出金方法の変更を促される
銀行振込にしたかったが、入金は出来るが出金出来ないシステムなので諦めてJETONにて再度入金
・入金分に賭け条件が付いているためその分を消化、資金を意味なく減らされて終わる。
なんとか賭け条件をクリアしたため、入金で使ったJETONにて出金申請。
しかしまたしても出金キャンセルの定形メールが届き残高に戻されていた。
現在このような状況で、メールで問い合わせをしてますが、一向に返信してもらえません
ライブチャットでも何度も問い合わせましたが
最終的に「財務部門にエスカレーションし、メールします」で、何も解決しないです。
Casino Guruでは評判が良いですが、今回の件は悪質だと思います。
どうしたらよいでしょうか? アドバイスを下さい。
Хей, според това, което пишеш, виждам, че имаш проблем с доставчиците на теглене и плащане. Ситуацията е доста сложна, когато видя, че първо трябва да приключи разследването, за да мога да тегля чрез VegaWallet. Що се отнася до тегленето на Jeton, каква причина посочи казиното, че не работи и по този начин? Дадоха ли ви алтернатива да се оттеглите?
Както и да е, както видях, вие сте подали жалба при нас и мисля, че това беше правилното решение. Нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигне във вашия случай. Засега ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развият нещата и ако имате нещо ново, не се колебайте да ни уведомите. Надявам се, че всичко ще се разреши без допълнителни проблеми и в крайна сметка ще получите парите си. Стискам палци.
Hey, according to what you write, I see that you have a problem with the withdrawal and payment providers. It's quite a complicated situation when I see that the investigation has to end first in order to be able to withdraw via VegaWallet. As for the Jeton withdrawal, what reason did the casino give for it not working that way as well ? Did they give you an alternative to withdraw ?
Anyway, as I saw, you lodged a complaint with us and I think it was the right decision. Our team will try to help you and we will see where it goes in your case. For now, we will have to wait and see how things develop and if you have anything new, don't hesitate to let us know. I hope everything will be resolved without further problems and you will get your money in the end. Fingers crossed.
Скъпи jaro, благодаря ти.
Казаха ми, че проблемът с VegaWallet е, че Oh My Spin не е спазил официалните процедури и е спрял използването му.
Ако случаят е такъв, казах на VegaWallet, че трябва да го отхвърлят на етапа на депозита.
Относно проблема с анулирането на тегления на JETON, попитах за причината за това, но не получих никакъв отговор.
Просто получих имейл с инструкции да отменя тегленето.
Публикувах публикация със същото съдържание като тук в жалбата и ако трябва да избера едното или другото, ще го изтрия.
Dear jaro, thank you.
I was told that the problem with VegaWallet was that Oh My Spin had not followed the formal procedures and had suspended its use.
If that's the case, I told VegaWallet that they should reject it at the deposit stage.
Regarding the issue of canceling withdrawals on JETON, I have asked for the reason for this, but I have not received any reply.
I simply received an email with instructions to cancel the withdrawal.
I posted a post with the same content as here in the complaint, and if I have to choose one or the other, I will delete it.
親愛なるjaro様、ありがとうございます。
VegaWalletでのトラブルはOh My Spin側が正式な手続きをしていなかったから使用停止にしたと言われましたが
それならば入金の段階で拒否するようにするべきだとVegaWalletにも言いました。
そして問題のJETONでの出金キャンセルについてですが、これについて理由を問い合わせてますが一向に返事をもらえていません
ただ単に出金キャンセルの案内メールが来ただけです。
ここと同じ内容の投稿をクレームにも載せました、どちらか一つにしなければいけないようでしたら削除します。
Всичко е наред, защото мисля, че след като го публикувахте във форума, играчите ще могат да стигнат до него по-лесно, ако имат проблем с това казино и да прочетат опита и от вас.
Що се отнася до VegaWallet, вероятно няма начин да отидете там, тъй като този метод на плащане е спрян.
Относно тегленето чрез Jeton би бил полезен отговор от казиното защо е било отменено. Както и да е, казиното не ви е предложило друга алтернатива за теглене, просто сте получили инструкции да отмените тегленето, нали?
Въпреки това, както споменах преди, ще трябва да имате търпение и да изчакате дали казиното ще ви напише някаква причина и ще се опита да ви помогне със ситуацията или как ще продължи. Нашият екип разбира се ще се опита да ви помогне, така че съм доста любопитен да видя резултата или нова информация. Стискам палци. 🤞
It's okay, because I think that since you posted it on the forum, players will be able to get to it easier if they have a problem with this casino and read the experience from you as well.
As far as VegaWallet is concerned, there is probably no way to go there since this paymet method has been suspended.
Regarding the withdrawal via Jeton, an answer from the casino as to why it was canceled would be useful. Anyway, the casino didn't offer you any other alternative to withdraw, you just got instructions to cancel the withdrawal, yes ?
However, as I mentioned before, you will need to be patient and wait if the casino will write you back some reason and try to help you with the situation or how it will go on. Our team will of course try to help you, so I am quite curious to see the result or new information. Fingers crossed. 🤞
Благодаря много Жоро.
Относно JETON получих само имейл, че е отменен, а когато попитах за причината, нямаше никакъв отговор.
Ако зададете въпрос в чата на живо, отговорното лице просто ще ви помоли да изпратите имейл.
Дори да питам по имейл, не получавам отговор.
Въпреки че сумата е малка, не мога да търпя този отговор.
Дори ме помолиха да направя допълнителен депозит...
Бих искал да разреша проблема, дори ако това отнеме известно време, така че оценявам продължаващата ви подкрепа.
Thank you very much Joro.
Regarding JETON, I only received an email saying that it has been cancelled, and when I asked for the reason, there was no response at all.
If you ask a question on live chat, the person in charge will just ask you to send an email.
Even if I inquire by email, I do not receive a reply.
Although the amount is small, I cannot tolerate this response.
I was even asked to make an additional deposit...
I would like to resolve the issue even if it takes some time, so I appreciate your continued support.
joro様 ありがとうございます。
JETONに関しては「キャンセルされました」とのメールが届いただけで、それに対して理由を聞いても返事が全くない状況です。
ライブチャットで質問しても、担当からメールをさせると言われるだけだし
メールで問い合わせても返信は来ないです。
金額は少ないですが、この対応は許せないし
追加で入金までさせられて・・・
時間がかかっても解決したいので、今後とも宜しくお願い致します。
А, изглежда, че сте в един кръг, когато получите отговор от чата, че трябва да изпратите имейл, но по същество не получавате никакъв отговор на имейла си. Със сигурност би било полезно да знаете защо това се случва и защо тегленето все още е отменено.
Що се отнася до допълнителния депозит, защо казиното ви го поиска?
Въпреки това имате открита жалба при нас, така че нашият екип ще се опита да ви помогне с вашия случай, както споменах преди. Надявам се, че всичко ще се разреши в крайна сметка и ще получите парите си. Следователно, възможно ли е да ни актуализирате, ако научите нещо ново? Пожелавам ти късмет. ☘️
Ah, so it looks like you are in one round when you get a reply from chat that you have to send an email but basically you don't get any reply to your email. It would certainly be useful to know why this is happening and why the withdrawal is still canceled.
As for the additional deposit, why did the casino ask you for it ?
However, you have an open complaint with us, so our team will try to help you with your case as I mentioned before. I hope that everything will be resolved eventually and you will get your money. Therefore, would it be possible to update us if you learn something new ? Wish you good luck. ☘️
Скъпи Джаро
Благодаря за съвета.
»Защо казиното изисква допълнителен депозит?
Казаха ми, че ако искам да използвам нов метод за теглене, първо трябва да направя депозит, използвайки този метод.
И има изискване за залагане от 1x за този депозит.
Минималната сума на депозита беше 1500 йени, така че направих депозита с мисълта, че дори и да загубя малко пари, мога да изтегля парите и проблемът ще приключи.
Ще докладвам веднага щом има напредък, но засега приложението за теглене е отменено и балансът остава.
Изглежда, че няма да има напредък, ако не се направи нещо от тук.
Благодаря ви за постоянната подкрепа.
Dear jaro
Thank you for your advice.
»Why did the casino require an additional deposit?
I was told that if I wanted to use a new withdrawal method, I would have to make a deposit using that method first.
And there is a wagering requirement of 1x for that deposit.
The minimum deposit amount was 1,500 yen, so I made the deposit thinking that even if I lost some money, I could withdraw the money and the problem would be over.
I will report as soon as there is any progress, but for now, the withdrawal application has been canceled and the balance remains.
It seems like there will be no progress unless something is done from here.
Thank you for your continued support.
jaro様
アドバイスありがとうございます。
»追加のデポジットについて、カジノはなぜそれを要求したのですか?
新たな出金方法にする場合は、その方法で先に入金をしなければならない規約になっていると言われました。
そしてその入金に対しては1倍の賭け条件があると。
最低入金額が1500円だったし、多少損をしたとしてもそれで出金してこの問題が終わるのならと思い入金したのです。
また進展があればすぐに報告しますが、今は出金申請もキャンセルされたままで残高がそのままただ残ってるだけの状態ですので
こちらから何か動かない限り進展は無さそうです。
引き続きフォローよろしくお願い申し上げます。
Разбирам, нормално е да депозирате, защото това ще потвърди метода на плащане. Но ако нищо не се е променило дори тогава, това е доста тъжно.
Виждам обаче, че топката е в полето на казиното и сега вашата жалба чака отговор от тях. Така че нека видим дали казиното може да обясни продължаващия проблем. Ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие това. Надявам се на най-доброто. 🙂
I understand, it is normal to deposit because this will verify the payment method. But if nothing has changed even then, it's quite sad.
However, I see that the ball is in the casino's court and now your complaint is waiting for a response from them. So let's see if the casino can explain the ongoing problem. We will have to wait and see how this develops. I hope for the best. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.