Да, разбирам, че не е лесно да чакаш и аз лично бих се почувствал по същия начин, ако всеки ден получавах същия отговор като от робота. Въпреки това нашият екип за оплаквания прави всичко възможно, за да разреши ситуацията.
Казват, че надеждата умира последно и аз все още вярвам, че всичко ще се реши справедливо.
Какво друго смятате, че се е променило в това казино? Имате ли наблюдения какво се е объркало? Или има положителни неща, които са останали както преди?
Yes, I understand that it is not easy to wait and I personally would feel the same way if every day I received the same answer as from the robot. However, our complaint team is doing everything possible to resolve the situation.
They say that hope is the last thing to die and I still believe that everything will be resolved fairly.
What else do you think has changed at this casino ? Do you have any observations on what has gone wrong ? Or are there any positive things that have remained as they were before ?
Нищо наистина не е останало същото.
Чатът на живо беше 24_7 ..вече не..
Имах многобройни проблеми с търговеца на плащания, който някога обработваше плащанията за виза, ако искате да депозирате $10, винаги ви таксуват около 0,36 средно отгоре, с които никога не сте свикнали, докато беше близнак.. не само, че ще отидете да направите депозит, трябва да опитате няколко пъти, понякога след това винаги получавам страница с подкана за грешка, като лице на робот, изглеждащ като пиксел, дори когато плащанията са обработени успешно.. всичко просто се чувства различно, все едно моята лоялност към бившето казино близнак не се прехвърли към новото казино, тъй като съм Сигурен съм, че нямаше да имам този проблем и да продължавам толкова дълго, когато бяха Twin Casino.
Nothing really has remained the same.
Live chat used to be 24_7 ..not anymore..
Had numerous problems with the payment merchant who ever processes the visa payments if you want to deposit $10 you always get charged about 0.36 average ontop you never used to while it was twin.. not only that you would go make a deposit having to try mutiple times sometimes then always get a error prompt page like a pixilated robot looking face , even when payments are successfully processed.. everything just feels different its like my loyalty with the former twin casino didn't transfer over to the new casino as I'm sure I wouldn't of had this issue and ongoing for this long when they were Twin Casino.
Това е доста жалко, нали?
Начинът, по който описахте всички тези слаби страни, звучи повече като място, което трябва да се избягва...
Говорейки за сестринските казина, опитвали ли сте Leon Casino ? Не знам колко е подобен на Twin, така че ще оставя решението на вас 🙂, ако мога.
That's quite a shame, isn't it?
The way you described all those weak sides sounds more like a place to be avoided...
Speaking about the sister casinos, have you tried Leon Casino? Not sure how similar it is to Twin so I'll leave the decision to you 🙂 if I may.
Здравей казино гуру.
Имах значителна печалба в odds ring casino. Няма счупени Ts и Cs, без бонус, с който се играе. Всички проверени и т.н. и всички спечелени с парични средства.
Чудех се какъв е разумният период от време, за да бъде потвърдено или обработено предстоящо теглене. ??
Нещата се случват малко по-различно от времето, когато работеха като казино Twin и опцията за чат на живо почти не е активна, така че ми е трудно да установя ефективна форма на комуникация с казиното...
Всяка помощ ще бъде много ценена.
Hi casino guru.
I have had a significant win at odds ring casino. No Ts and Cs broken no bonus played with. All verified etc and all won on cash funds.
I was wondering what is a reasonable amount of time is for a pending withdrawal to be acknowledged or processed. ??
Things happens slightly different from when they operated as Twin casino and the live chat option is barely active so I'm finding it hard to establish any efficient form of communication with the casino ...
Any help would be much appreciated.
Здравейте, ако смятате, че не сте нарушили никакви Общи условия и всичко е наред от ваша страна, това е добре. Даваме на казиното 14 дни за разрешаване на заявката за теглене, така че това вероятно е разумен период от време, който сте искали да знаете.
Въпреки това, въпреки че казвате, че чатът на живо рядко е активен, даде ли ви причина защо имате чакащо теглене?
Със сигурност ще се радвам, ако споделите и всяка нова информация, която намерите тук във форума. Ще чакам вашия отговор.
Hi, if you feel that you didn't violate any Terms and Conditions and everything was fine on your part, that's good. We give the casino 14 days to resolve the withdrawal request, so that's probably a reasonable amount of time you wanted to know.
However, even though you say that live chat is rarely active, did it give you a reason why you have a pending withdrawal ?
I'll certainly be glad if you share any new information you find here on the forum as well. I will wait for your reply.
Трудно е да ги получите, когато са онлайн и предполагам, че отговарят на офлайн съобщения само когато се върнат в чата на живо, дори тогава понякога може да се върнат по имейл дори когато чатът на живо е затворен.
Изпратиха ми имейл и ми казаха, че може да отнеме до 10 дни заради размера на парите. Определено е добра сума, но не мога да не мисля, че има други играчи, които са изтеглили по-висока сума в нормално време, което обикновено е одобрение под 12 часа
Направих част от тегленето и в електронния портфейл skrill, като си помислих, че може би е по-бързо, но изглежда, че те се обработват едновременно, има общо около 6 висящи суми за тегления. Така че бях търпелив
(не търпеливо) чакам 😞 просто се надявам на най-доброто без забавяне.
It's hard to get them when they are online and im guessing they only respond to offline messages when they are back on live chat even then sometimes they may email back even when live chat is closed.
I was emailed and told it could be upto 10 days because of the amount of money It's definitely a nice amount but can't help but think there are other players who have cashed out a higher amount in normal Time which is usually approval in under 12 hours
I made a portion of the withdrawal to skrill e wallet as well thinking it maybe faster but it appears they are being processed at the same time there are about 6 pending withdrawals amounts pending in total. So I've been patiently
(not patiently) waiting 😞 just hoping for the best with no delay.
Здравей казино гуру.
Бихте ли ми помогнали с това запитване. Прегледах раздела с често задавани въпроси С уважение към времевата рамка за тегления, която отнема най-много 24 часа
Всички предишни тегления, които съм правил, са били под 12 часа също и с oddsring казино
My.question, тъй като не се споменава теглене, надвишаващо определена сума, което води до време на изчакване, по-дълго от предвидените 24 часа, прав ли съм да приема, че казиното неправомерно забавя изплащането ми???
Бях информиран чрез чат на живо за възможно чакане до 10 дни, но никъде на сайта не се споменава къде може да се случи това, така че исках да потърся съвет
Прикачих екранна снимка като препратка към моите открития.
Благодаря ти.
Hi Casino Guru.
Could you please help me with this query I have looked at the FAQ section Regards withdrawals time frame taking at most 24 hours
All prior withdrawals I've done have been under 12 hours also with oddsring casino
My.question because there is no mention of withdrawals exceeding a certain amount incurring a wait time longer then the stipulated 24 hours am I right to assume that the casino is wrongfully delaying my payout ???
I was informed by live chat about a possible wait of upto 10 days however there is no mention anywhere on the site where this may happen so wanted to seek advice
I have attached screenshot as reference to my findings.
Thank you.
Виждам, че най-накрая успяхте да получите отговор от чата на живо, което е доста хубаво. Мисля, че 10 дни биха били нормални, ако имаше разумна причина, но въз основа на информацията, която ви дадох за 14 дни, ще трябва да имаме търпение и да изчакаме.
Разбира се, информацията е до 10 дни, така че теоретично можете да получите парите си по-рано, но със сигурност не искам да обещавам това. Тъй като обаче сте получили същата информация по пощата, мисля, че в случая няма място за паника.
Също така не е нужно казиното да отлага тегленето ви, така че се опитайте да бъдете по-търпеливи, въпреки че знам, че това не е най-приятното нещо.
Както и да е, възможно ли е да изчакате и да ни уведомите, ако парите ви са пристигнали в рамките на 10 дни? Надявам се да е възможно най-скоро и да можете да го използвате за рождения ден на дъщеря си. 😊 Стискаме палци 🤞
I see you finally managed to get a response from live chat which is pretty nice. I think 10 days would be normal if there was a reasonable reason but based on the information I gave you about 14 days, we will have to be patient and wait.
Of course the information is up to 10 days, so theoretically you could get your money sooner, but I certainly don't want to promise that. However, since you have received the same information by mail, I think there is no room for panic in this case.
Also, the casino doesn't have to delay your withdrawal, so try to be more patient, even though I know it's not the most pleasant thing to do.
Anyway, would it be possible to wait and let us know if your money has arrived within 10 days ? I hope it will be as soon as possible and you will be able to use it for your daughter's birthday. 😊 Fingers crossed 🤞
Няма за какво, надявам се да получите актуална информация възможно най-скоро, че сте получили печалбата си.
Късмет. 🙂
You're welcome, I hope you'll have an update as soon as possible saying that you got your winnings.
Good luck. 🙂
Чувствам, че искам да подам жалба, защото те не ми дават никакви гаранции, че моите тегления напредват за броени часове, щяха да бъдат 10 дни, в които моите тегления са били висящи. Уебсайтът не предвижда, че ще има такова задържане или изобщо такова, освен ако не е със сума над $50 000, за които казах в чата на живо, че трябва да бъдат по-прозрачни. Също така представям на сайта като победа на месеца. Въпреки това намирам за смешно, че не съм получил нито една част от печалбите си. Продължават да ми казват, че или няма времева рамка, или трябва да бъдат обработени възможно най-скоро. Това чувам вече почти 10 дни 😔
I feel like I want to lay a complaint because they are not giving me any assurance that my withdrawals are progressing in a matter of hours it would of been 10 days that my withdrawals have been sitting pending. The website does not stipulate there will be such hold up or any at all unless it's with an amount over $50,000 which i have told live chat they need to be more transparent I also feature on the site as win of the month. However I find it funny I haven't received one bit of my winnings I keep getting told there's either no time frame or its in the que to be processed asap. That's what I've heard for almost 10 days now 😔
Мога ли да отворя отново предишната си жалба, въпреки че това е отделен проблем със същото казино, или ще трябва да отворя друга жалба.
Am I able to reopen my previous complaint even though its a separate issue with the same casino or would I have to open another complaint.
О, надявах се да станем свидетели на щастлив край... най-накрая!
Жалко да видим, че не сме.
Продължете с жалбата, със сигурност. Бих казал, че е по-добре да изпратите нов, тъй като проблемът се е променил. Но знаете ли какво? Не е толкова важно, изберете опцията, която е по-подходяща за вас, и нека се съсредоточим върху изваждането на парите оттам. 🤞🤞🤞
Oh, I was hoping we were about to witness a happy end...finally!
Pitty to see we are not.
Go ahead with the complaint, surely. I would say it's better to submit a new one since the problem has changed. But you know what? It is not that important, pick the option more suitable to you, and let's focus on getting the money out of there. 🤞🤞🤞
Благодаря ви за отговора 😊
Продължих и подадох жалба с проблема
Трябва да изчака таймер за обратно броене от още около 4 дни, за да се равнява на 14 дни, но имам доказателства, че казиното ме информира, че може да отнеме до 10 дни, което означава 10 дни от 4 септември, който сега е 15-ти и въпреки това те ядоха да забавят и да ми продават мечти. 🙁
Thank you for your Reply 😊
I have gone ahead and made the complaint with the issue
It has to wait for a count down timer of about 4 more days to equate to 14 days however I've got evidence of the casino informing me it can take up to 10 days meaning 10 days from the 4th of September which is now the 15th and still they ate stalling and selling me dreams. 🙁
Това е гадно! Изчакайте, според таймера за оплакване ще има актуализация през следващите няколко дни и очаквам манипулаторът да покани представителя на казиното, за да предостави ясен отговор на този проблем.
Стискам ти палци! 🤞🤞🤞🤞
This sucks! Hold on, according to the complaint timer, there will be an update in the next few days, and I expect the handler to invite the casino representative to provide a straight response to this issue.
My fingers are crossed for you! 🤞🤞🤞🤞
Благодаря ви за отговора, вчера имаше малък напредък и днес имах 3/6 обработени транзакции, но те все още не са достигнали до акаунта ми, с изключение на 1, която идва при мен чрез skrill. 2 „обработени" днес и още 2 за обработка утре, така че реалистично е получено само 1 плащане. Без да изпреварвам, благодарен съм, но целият този процес беше доста досаден и изтеглен, комуникацията беше много нестандартна и дори не беше близо до информацията, споделена за играчите на сайта. Казиното се нуждае от по-добри умения за работа с акаунти на играчи
Thank you for replying there was a bit of progress yesterday and today I've had 3/6 transactions processed but they have still yet to reach my account apart from 1 which come to me via skrill. 2 "processed" today and 2 more to process tomorrow so realistically only 1 payment has been received. Without getting to ahead of myself I am greatful but that whole process was pretty tedious and drawn out the communication was very substandard and was not even close to the information shared for its players on there site. The casino needs better player account handling skills
Бих нарекъл подобен подход справедлива катастрофа 😀. Радвам се, че айсбергът пука, но ще изчакам с партито, докато всички тегления бъдат разрешени! Всички правим грешки, знам, но това е смешно...
Успех и се дръж! 🙂
I would call such an approach a fair disaster 😀. I'm happy the iceberg is crackling, but I'll wait with the party until all withdrawals are resolved! We all make mistakes, I know, but this is ridiculous...
Good luck, and hold on! 🙂
Благодаря ти. Публикувах повече от актуализация в темата за оплаквания. Този процес с казиното беше отвратителен и проточен по толкова много начини, че определено не заслужава никаква слава или награда, каквото и да било
Thank you. I have posted more of an update on the complaint thread. This process with the casino has been hideous and drawn out in so many ways definitely do not deserve any bit of glory or priase what so ever
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.