ФорумКазинаOddsRing Casino - обща дискусия

OddsRing Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Gioele04
|
6801 преглеждания 48 отговора |
|
1 2 3
преди 1 година

когато дават един и същи отговор ден след ден, това също ви кара да губите надежда. 🙁

Автоматичен превод:
kirstymaree001
преди 1 година

Да, разбирам, че не е лесно да чакаш и аз лично бих се почувствал по същия начин, ако всеки ден получавах същия отговор като от робота. Въпреки това нашият екип за оплаквания прави всичко възможно, за да разреши ситуацията.

Казват, че надеждата умира последно и аз все още вярвам, че всичко ще се реши справедливо.

Какво друго смятате, че се е променило в това казино? Имате ли наблюдения какво се е объркало? Или има положителни неща, които са останали както преди?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Нищо наистина не е останало същото.

Чатът на живо беше 24_7 ..вече не..

Имах многобройни проблеми с търговеца на плащания, който някога обработваше плащанията за виза, ако искате да депозирате $10, винаги ви таксуват около 0,36 средно отгоре, с които никога не сте свикнали, докато беше близнак.. не само, че ще отидете да направите депозит, трябва да опитате няколко пъти, понякога след това винаги получавам страница с подкана за грешка, като лице на робот, изглеждащ като пиксел, дори когато плащанията са обработени успешно.. всичко просто се чувства различно, все едно моята лоялност към бившето казино близнак не се прехвърли към новото казино, тъй като съм Сигурен съм, че нямаше да имам този проблем и да продължавам толкова дълго, когато бяха Twin Casino.



Автоматичен превод:
kirstymaree001
преди 1 година

Това е доста жалко, нали?

Начинът, по който описахте всички тези слаби страни, звучи повече като място, което трябва да се избягва...

Говорейки за сестринските казина, опитвали ли сте Leon Casino ? Не знам колко е подобен на Twin, така че ще оставя решението на вас 🙂, ако мога.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей казино гуру.


Имах значителна печалба в odds ring casino. Няма счупени Ts и Cs, без бонус, с който се играе. Всички проверени и т.н. и всички спечелени с парични средства.

Чудех се какъв е разумният период от време, за да бъде потвърдено или обработено предстоящо теглене. ??

Нещата се случват малко по-различно от времето, когато работеха като казино Twin и опцията за чат на живо почти не е активна, така че ми е трудно да установя ефективна форма на комуникация с казиното...


Всяка помощ ще бъде много ценена.

Автоматичен превод:
kirstymaree001
преди 1 година

Здравейте, ако смятате, че не сте нарушили никакви Общи условия и всичко е наред от ваша страна, това е добре. Даваме на казиното 14 дни за разрешаване на заявката за теглене, така че това вероятно е разумен период от време, който сте искали да знаете.

Въпреки това, въпреки че казвате, че чатът на живо рядко е активен, даде ли ви причина защо имате чакащо теглене?

Със сигурност ще се радвам, ако споделите и всяка нова информация, която намерите тук във форума. Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трудно е да ги получите, когато са онлайн и предполагам, че отговарят на офлайн съобщения само когато се върнат в чата на живо, дори тогава понякога може да се върнат по имейл дори когато чатът на живо е затворен.


Изпратиха ми имейл и ми казаха, че може да отнеме до 10 дни заради размера на парите. Определено е добра сума, но не мога да не мисля, че има други играчи, които са изтеглили по-висока сума в нормално време, което обикновено е одобрение под 12 часа

Направих част от тегленето и в електронния портфейл skrill, като си помислих, че може би е по-бързо, но изглежда, че те се обработват едновременно, има общо около 6 висящи суми за тегления. Така че бях търпелив

(не търпеливо) чакам 😞 просто се надявам на най-доброто без забавяне.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей казино гуру.

Бихте ли ми помогнали с това запитване. Прегледах раздела с често задавани въпроси С уважение към времевата рамка за тегления, която отнема най-много 24 часа

Всички предишни тегления, които съм правил, са били под 12 часа също и с oddsring казино

My.question, тъй като не се споменава теглене, надвишаващо определена сума, което води до време на изчакване, по-дълго от предвидените 24 часа, прав ли съм да приема, че казиното неправомерно забавя изплащането ми???

Бях информиран чрез чат на живо за възможно чакане до 10 дни, но никъде на сайта не се споменава къде може да се случи това, така че исках да потърся съвет

Прикачих екранна снимка като препратка към моите открития.


Благодаря ти. file

Автоматичен превод:
kirstymaree001
преди 1 година

filefile

Автоматичен превод:
kirstymaree001
преди 1 година

Виждам, че най-накрая успяхте да получите отговор от чата на живо, което е доста хубаво. Мисля, че 10 дни биха били нормални, ако имаше разумна причина, но въз основа на информацията, която ви дадох за 14 дни, ще трябва да имаме търпение и да изчакаме.

Разбира се, информацията е до 10 дни, така че теоретично можете да получите парите си по-рано, но със сигурност не искам да обещавам това. Тъй като обаче сте получили същата информация по пощата, мисля, че в случая няма място за паника.

Също така не е нужно казиното да отлага тегленето ви, така че се опитайте да бъдете по-търпеливи, въпреки че знам, че това не е най-приятното нещо.

Както и да е, възможно ли е да изчакате и да ни уведомите, ако парите ви са пристигнали в рамките на 10 дни? Надявам се да е възможно най-скоро и да можете да го използвате за рождения ден на дъщеря си. 😊 Стискаме палци 🤞

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви за отговора..

Ще актуализирам тази публикация с подробности, когато нещата напреднат ✨️ 😊

Автоматичен превод:
kirstymaree001
преди 1 година

Няма за какво, надявам се да получите актуална информация възможно най-скоро, че сте получили печалбата си.

Късмет. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чувствам, че искам да подам жалба, защото те не ми дават никакви гаранции, че моите тегления напредват за броени часове, щяха да бъдат 10 дни, в които моите тегления са били висящи. Уебсайтът не предвижда, че ще има такова задържане или изобщо такова, освен ако не е със сума над $50 000, за които казах в чата на живо, че трябва да бъдат по-прозрачни. Също така представям на сайта като победа на месеца. Въпреки това намирам за смешно, че не съм получил нито една част от печалбите си. Продължават да ми казват, че или няма времева рамка, или трябва да бъдат обработени възможно най-скоро. Това чувам вече почти 10 дни 😔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога ли да отворя отново предишната си жалба, въпреки че това е отделен проблем със същото казино, или ще трябва да отворя друга жалба.

Автоматичен превод:
kirstymaree001
преди 1 година

О, надявах се да станем свидетели на щастлив край... най-накрая!

Жалко да видим, че не сме.

Продължете с жалбата, със сигурност. Бих казал, че е по-добре да изпратите нов, тъй като проблемът се е променил. Но знаете ли какво? Не е толкова важно, изберете опцията, която е по-подходяща за вас, и нека се съсредоточим върху изваждането на парите оттам. 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви за отговора 😊

Продължих и подадох жалба с проблема

Трябва да изчака таймер за обратно броене от още около 4 дни, за да се равнява на 14 дни, но имам доказателства, че казиното ме информира, че може да отнеме до 10 дни, което означава 10 дни от 4 септември, който сега е 15-ти и въпреки това те ядоха да забавят и да ми продават мечти. 🙁 filefile

Автоматичен превод:
kirstymaree001
преди 1 година

Това е гадно! Изчакайте, според таймера за оплакване ще има актуализация през следващите няколко дни и очаквам манипулаторът да покани представителя на казиното, за да предостави ясен отговор на този проблем.

Стискам ти палци! 🤞🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви за отговора, вчера имаше малък напредък и днес имах 3/6 обработени транзакции, но те все още не са достигнали до акаунта ми, с изключение на 1, която идва при мен чрез skrill. 2 „обработени" днес и още 2 за обработка утре, така че реалистично е получено само 1 плащане. Без да изпреварвам, благодарен съм, но целият този процес беше доста досаден и изтеглен, комуникацията беше много нестандартна и дори не беше близо до информацията, споделена за играчите на сайта. Казиното се нуждае от по-добри умения за работа с акаунти на играчи

Автоматичен превод:
kirstymaree001
преди 1 година

Бих нарекъл подобен подход справедлива катастрофа 😀. Радвам се, че айсбергът пука, но ще изчакам с партито, докато всички тегления бъдат разрешени! Всички правим грешки, знам, но това е смешно...

Успех и се дръж! 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ти. Публикувах повече от актуализация в темата за оплаквания. Този процес с казиното беше отвратителен и проточен по толкова много начини, че определено не заслужава никаква слава или награда, каквото и да било

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини