преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с OddsRing Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чакайте, момчета, спечелих общо 8000 евро на коефициентите, които искам да взема, но след това те искаха да ме верифицират, така че не си помислих нищо странно, че взеха 100 години точно на Koas, но успяха. Но след това ме изпращат на myfinity като глупости и са се оглеждали много и не съм единственият, който правят, искат помощ и ми вземат парите
Wait guys, I won a total of 8000 euros on odds ring which I want to take but then they wanted to verify me so I didn't think anything strange they took 100 years right Koas but got through. But then they send me to myfinity as crap and have looked around a lot and am not the only one they do, they want help and take my money
Tjena grabbar jag vann totalt 8000euro på oddsring som jag vill ta men då ville dom verifiera mig så jag tänkte inga konstigheter de tog 100år va Koas men kom igenom. Men sen sickar dom mig till myfinity som här skit och har kollat runt mycket och är inte den ända som dom gör de här på vill vill ha hjälp och ta ut mina pengar
Някой играл ли е напоследък в казино 0ddring. Играх преди няколко дни и по средата на играта бонусът ми изчезна Имах баланс от около $700, който отиде на $0 точно пред очите ми Отидох в чат на живо, който каза, че това е широко разпространен проблем с бонуса, вече почти са минали 48 часа и не новини или допълнителна информация може да бъде предоставена 😳 НЕ СЕ ВПЕЧАТЛЯМ
Has anyone been playing at 0ddring Casino lately. I was playing a few days ago and mid game play my bonus vanished I had a balance of around $700 go to $0 right before my eyes I went to live chat who said it was a wide spread bonus issue it's almost been 48 hours now and no news or any further information can be provided 😳 NOT IMPRESSED
Звучи гадно.
И така, това беше проблем, свързан с активния бонус - така ли е? На пръв поглед си помислих, че става дума за определена бонус функция. Просто искам да съм сигурен.
Да се надяваме, че решението ще дойде скоро!
Sounds nasty.
So, it was a problem associated with the active bonus - is that correct? At first glance, I thought it was about a certain bonus feature. I only want to be sure.
Let's hope the solution comes anytime soon!
Дори не мисля, че беше свързано с бонус, за да бъда честен.
Най-накрая получих отговор и те споменаха, че е от грешка в казиното, причинена от трета страна.
Все пак ми звучи подозрително.
I don't even think it was bonus related to be fair.
Finally got a response and they mentioned it being from a error in the casino caused from a 3rd party.
Still sounds suspect to me though.
ААА разбирам!
Така че вероятно грешка, причинена от самата игра - грешка от страна на доставчика на играта.
Не искам да нося лоши новини, но от моя опит работата с доставчик на игри е доста скъп процес.
Молете се да греша. 🤞🤞
Ah, I see!
So probably an error caused by the game itself - a bug on the game provider's side.
I don't want to bring a piece of bad news, but from my experience, dealing with a game provider is mostly quite a time-costly process.
Pray I'm wrong. 🤞🤞
Това е добре, благодаря за вниманието, въпреки че всичко това е ново за мен, никога не съм изпитвал нещо подобно, докато играх онлайн.
That's ok thanks for the heads up though this is all new to me, Have never experienced anything like it while playing online before.
Никой не трябва да изпитва грешки или проблеми, докато играе с истински пари. 🙂
Ще бъде хубаво, ако можете да ни информирате за напредъка, след като някои наистина бъдат постигнати.
Нетърпелив съм да разбера колко време ще отнеме, за да предоставя окончателно решение.
No one should experience bugs or glitches while playing with real money. 🙂
Woudlbe nice if you could update us about the progress once some is actually achieved.
I'm eager to know how long would it take to provide final solution.
Това си помислих.
Да, със сигурност ще ви държа в течение. Досега е минала около седмица и всеки път, когато попитам за актуализация, те просто ми дават един и същ отговор, става малко обезсърчаващо. Всичко, което мога да направя сега, е да чакам и да се надявам на най-доброто.
That's what I thought to.
Yes il be sure to keep you updated. So far it's been about a week and each time I enquire about an update they just give me the same answer, it's getting a bit disheartening. All I can do now is wait and hope for the best.
Готино.
Честно казано, мога да си представя, че наистина е гадно. 🙁
За съжаление си прав. Няма много работа за сега. Както и да е, има и функция за оплакване - ако стигнете до точка, която може да ви е необходима помощ, не се колебайте да изпратите оплакването. Най-лошото, което може да се случи, е да бъде закрито като неоснователно или отхвърлено. От друга страна е безплатно.
Имам за цел да покрия само тази опция, няма нужда да подавам жалба, разбира се.
Звучи малко глупаво, но нека почакаме...
Cool.
To be honest, I can imagine it truly sucks. 🙁
Unfortunately, you're right. Not much to do for now. Anyway, there is also the complaint feature - if you come to a point you could use some help, feel free to submit the complaint. The worst that can happen is that it could be closed as unjustified or dismissed. On the other hand, it is free.
I only aim to cover even this option, no need to lodge the complaint, of course.
Sounds kind of stupid, but let's wait...
Никога не се знае, че може и аз да имам нужда. Вече имах една отхвърлена/затворена жалба, което ме изнерви, така че не съм сигурен дали съм готов да направя още една. Но от друга страна, ако отнеме повече време, може просто да прехапя куршума и да го подпиша, тъй като вече е минала цяла седмица! 😔
Never know I may just need too. I've already had one complaint rejected/closed which bummed me out so I'm not sure if im ready to do another one. But then again if they take any longer I might just bite the bullet and file one, as it's been a whole week now! 😔
Виждам откъде идваш.
Все пак зависи от вас. Според мен може да ви помогне с вашата ситуация и ако не, можете да си кажете, че сте направили всичко възможно.
Да се надяваме на щастлив край.
I see where you coming from.
However it is up to you. In my opinion it could help you with your situation and if not, you can tell yourself you did everything possible.
Let's just hope for happy end.
хейо! Пожелавам ви успех с жалбата, дано всичко да мине гладко и да получите исканата сума.
Бъдете информирани за напредъка!
Heyo! I wish you luck with your complaint, hopefully it will go smoothly and you will receive your requested sum.
Do keep is informed about the progress!
Звучи ли странно подозрително 10 дни без актуализация или напредък по разрешаването на въпроса?
Или това е стандартна практика? Започвам да губя надежда с тях сега
Does 10 days sound oddly suspicious with still no update or progress in the matter being resolved ?
Or is that standard practice ?Starting to give up hope with them now
Мисля, че би било полезно да изчакаме. Знам, че със сигурност не е приятно, но нашият екип за оплаквания работи, за да разреши това възможно най-бързо. Отговорът на казиното може да бъде с различна дължина, така че моето мнение със сигурност е да не губим надежда. 🙂
Виждам, че жалбата все още е отворена и сте добавили информация за вашия случай. Засега можем само да чакаме и да се надяваме, че всичко ще се нареди за ваше удовлетворение.
Можете да продължите да ни информирате за напредъка.
I think it would be useful to wait. I know it's certainly not pleasant, but our complaints team is working to get this resolved as quickly as possible. The casino's response can be of varying lengths, so my view is certainly not to lose hope. 🙂
I see the complaint is still open and you have added information about your case. For now we can only wait and hope that everything will work out to your satisfaction.
You can continue to update us on the progress.
Почти загубих надежда и съм готов да намаля загубите си. Откакто смениха имената си на oddsring, те наистина тръгнаха надолу, изглежда, че много неща са се променили... не само името в крайна сметка. Никога не съм играл в казино с такава липса на прозрение 😕
I have almost lost hope & ready too cut my losses. Ever since they have changed names to oddsring they have really gone down hill, it appears alot has changed... not just the name after all. Never played at a casino with such lack of insight 😕
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.