преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Odds96 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Кофти казино, спечелих бонуса и направих проклетия депозит, но не ми дадоха бонуса, кофти казино, не го препоръчвам
не хвърляйте пари на вятъра
A rubbish casino, I won the bonus and made the damn deposit and they didn't give me the bonus, a crappy casino, I don't recommend it
don't throw money away
Um lixo de casino, ganhei o bonus e fiz o maldito deposito e nao me deram o bonus, uma porcaria de casino, nao recomendo
nao joguem dinheiro fora
Съжалявам да го чуя!
Можете ли да ми предоставите личната си карта?
Най-вероятно това е някакво недоразумение, тъй като бонусът се кредитира само след като е заложен.
Sorry to hear that!
Can you provide me with your ID?
Most likely this was some kind of misunderstanding, as the bonus is credited only after it's wagered.
Здравейте, видях, че сте подали оплакване за това. Така че нашият екип ще се опита да ви помогне. Според екранните снимки, които видях, депозитите бяха маркирани като „прекъснати", така че изтеглихте ли всичко от акаунта си? Опитахте ли да пишете на казиното, за да видите какъв е проблемът и дали знаят нещо за него?
Hi, I saw that you created a complaint about this. So our team will try to help you. According to the screenshots I saw, the deposits were marked as "interrupted" so did you get everything out of your account ? Did you try to write to the casino to see what the problem is and if they know anything about it ?
Моята банка казва, че този превод е успешен в търговската сметка, но не възстановява банковата ми сметка тази сума е успешна в търговската сметка
My bank are saying this transfer successful in merchant account but not refund my bank account this amount successful in merchant account
здравей
Искам да знаете, че наистина не е нужно да отговаряте на жалбата всеки ден. На този етап не е необходимо.
Относно въпроса на Jaro обаче: Вашата банка потвърди, че всички транзакции са напълно обработени, по някаква причина сметката в казиното показва различна информация.
Следователно, попитахте ли поддръжката на казиното или чатихте ли за това? Поне оттам бих започнал.
Hello.
I want you to know you really don't have to respond to the complaint daily. At this stage it's not necessary.
Regarding Jaro's question, though: Your bank confirmed all the transactions were all fully processed, for some reason, the casino account shows different information.
Hence, did you ask casino support or chat about that? That's where I would start, at least.
Съжалявам за ситуацията, през която трябва да преминете, но засега няма какво да правите, освен да чакате.
Вероника го обясни и във вашата жалба: „В случаите на загубени депозити обикновено даваме до един месец за проверка на транзакцията от доставчика на плащания или средствата да бъдат кредитирани в казино сметката или върнати на играча банкова сметка. Затова препоръчвам да изчакате до 19 август. Ако дотогава не получите депозита си, ще продължим с разрешаването на жалбата ви."
Надявам се скоро всичко да се оправи. Моля, уведомете ни, когато имате актуализации.
I'm sorry for the situation you have to go through, but for now, there's nothing much to do but wait.
Veronika explained it in your complaint as well: "In cases of lost deposits, we typically allow up to one month for the transaction to be investigated by the payment provider, or for the funds to be credited to the casino account or returned to the player's bank account. Therefore, I recommend waiting until August 19. If you do not receive your deposit by then, we will proceed with the resolution of your complaint."
I hope everything will be fixed soon. Please let us know whenever you have any updates.
Скъпи Jaiveer,
Благодаря, че подчертахте този случай.
Както вече знаете, помолихме ви да предоставите книжка като доказателство за плащане, тъй като не успяхме да я идентифицираме в нашата система. Проверихме три пъти при нашия доставчик на плащания и не открихме нищо, поради което поискахме книжката, за да можем да направим една последна проверка в банката.
Моля, предоставете банковата книжка на support@odds96.com и ще се радваме да продължим нашето разследване.
Dear Jaiveer,
Thanks for highlighting this case.
As you already know, we asked you to provide a passbook as proof of payment, as we were not able to identify it in our system. We triple-checked with our Payment Provider and found nothing, which is why we asked for the passbook so we can make one final check with the bank.
Please provide the passbook to support@odds96.com, and we'll be happy to continue our investigation.
Сър Джи, подадох банковото си извлечение поне 10 пъти, дадох екранната снимка поне 10 пъти и след това отново изпратих банковото извлечение, всеки път, когато поискат извлечението с нова актуализация, дадох всички и накрая като решиха, че сега ще ме притискат, като искат нещо ново или друго, пак съм дал досието и банковото извлечение, дежурството ми е на 250-300 км от дома, прибирам се веднъж след една година се прибрах вкъщи преди няколко дни, помолиха ме да отида в домашния си клон, след като се прибрах, отидох в банката у дома, хората от банката казват, че този депозит е кредитиран успешно в сметката на търговеца, банката казва, че не можем да направим нищо, за да го върнем, защото този депозит е направен от самия клиент в сметката на търговеца, или клиентът пита защо не съм получил услугата, той казва, че банката не може да направи нищо в това, банката може да каже, че този депозит е бил успешен, след това отидох на службата си и след като ме притесняваше толкова много, сега не мога да отида в домашния клон, когато ми казаха да отида в банката, сър, казвам че съм под голям психически стрес, моля, върнете ми парите, ще ви бъда благодарен, тези хора много ме притесняваха, станах толкова проблемен, че някой ден ще се самоубия, моля, дайте ми парите , не ме безпокойте, скръствам ръце, дайте ми парите ми пред хората на odds96, сър, в противен случай ще се самоубия, като напиша името ви някой ден, по-късно в Индия семейството и населението ми ще се погрижат за това автоматично, вие хора, това съм аз, не знам колко хора като мен ще бъдат обезпокоени от вас хора, вие трябва да спасите тези хора и от компании като вас, които не плащат парите на хората, казино гуру, моля помогнете ми, ти ме спаси, вземи ми парите, гуру, ще съм ти много благодарен в казиното, моля те, помогни ми
Sir Ji I have submitted my bank statement at least 10 times, I have given the screenshot at least 10 times and then I have sent the bank statement again, every time they ask for the statement with a new update, I have given all of them and in the end when they decided that now they will pressurize me by asking for some new thing or the other, I have given the file and the bank statement again, my duty is 250-300 km away from my home, I go home once in a year, I went home a few days back, they asked me to go to my home branch after going home, I went to the bank at home, the bank people are saying that this deposit has been successfully credited to the merchant's account, the bank is saying that we cannot do anything to get it back because this deposit has been done by the customer himself in the merchant's account, or the customer asks why I did not get the service, he is saying that the bank cannot do anything in this, the bank can tell that this deposit has been successful, then I went to my duty and after troubling me so much, now I cannot go to the home branch, when they I was told to go to the bank sir, I am saying that I am under a lot of mental stress, please get my money back to me, I will be grateful to you, these people have troubled me a lot, I have become so troubled that I will commit suicide someday, please give me my money, do not trouble me, I am folding my hands, give me my money in front of odds96 people, sir, otherwise I will commit suicide by writing your name someday, later in India, my family and population will take care of it automatically, you people, this is me, I don't know how many people like me will be troubled by you people, you people have to save those people also from companies like you which are not paying people's money, casino guru, please help me, you save me, get me my money, guru I will be very grateful to you in casino, please help me
सर जी में कम से कम 10 बार बैंक स्टेटमेंट जमा करवा चुका हूं कम से कम 10 बार स्क्रीन शॉर्ट दे चुका हूं फिर दोबारा बैंक स्टेटमेंट भेज चुका हु ये हर बार नई अपडेट के साथ स्टेटमेंट मांगते है एम सभी दे चुका हु और लास्ट में जब इन ने सोच लिया की अब तो इनको कोई न कोई नई चीज मांग कर प्रेसान करते है फाइल दोबारा बैंक स्टेटमेंट दे चुका हु मेरी ड्यूटी मेरे घर से 250ए300 किलोमीटर दूर है मै एक साल में 1बार घर जाता थोड़े दिन पहले घर गया इन ने घर जाकर होम ब्रांच जाने के लिए बोला था मै घर पर बैंक में गया बैंक वाले बोल रहे हैं ये डिपॉजिट सफलता से मर्चेंट के अकाउंट में जमा हो गए हैं बैंक बोल रहा है हम इसमें वापिस लाने में कुछ नही कर सकते क्योंकि ये डिपॉजिट कस्टमर ने खुद किया है मर्चेंट के अकाउंट में या तो कस्टमर पूछे की मुझे सर्विस क्यों नहीं मिली वो बोल रहे हैं इसमें बैंक कुछ भी नही कर सकता बैंक ये बता सकता है की ये डिपॉजिट सफल हो गया है तो फिर मै ड्यूटी पर चला गया और पीछे से इतना परेशान करने के बाद अब मै होम ब्रांच में नही जा सकता जब इन्होंने मुझे बैंक में जाने के लिए बोल दिया सर मै बोल रहा हु मै बहुत ज्यादा मानसिक तनाव में आ गया हु प्लीज मेरे पैसे मुझे दिलवा दीजिए मैं आपका आभारी रहूंगा मुझे बहुत ज्यादा परेशान कर दिया इन लोगों ने मै इतना ज्यादा परेशान हो गया हु मै आत्म हत्या कर लूंगा किसी दिन प्लीज मुझे मेरे पैसे दे दीजिए मुझे परेशान मत करो मै हाथ जोड़ रहा हूं odds96 वालो के सामने मेरे पैसे मुझे दे दीजिए सर नही तो मैं तुम्हारा नाम लिख कर आत्म हत्या कर लूंगा किसी दिन इंडिया में बाद में मेरे घर वाले पॉपोलेशन अपने आप देख लेगी तुम लोगो को ये तो मै हु पता नही मेरे जेसे कितने लोग परेशान होगे तुम लोगो से उन लोगों का भी बचाना है तुम जेसी कंपनियों से जो लोगो के पैसे नहीं दे रही कैसिनो गुरु प्लीज मेरी सहायता करो आप बचालो मुझे मेरे पैसे दिलवा दीजिए गुरु कैसिनो में आपका बहुत ज्यादा आभारी रहूंगा प्लीज मेरी सहायता करो
Видях, че същото си написал и в жалбата. Докато го имате отворено, ние ще се опитаме да ви помогнем, но виждам, че казиното също се опитва да направи необходимото, за да ви помогне по някакъв начин. Когато казвате, че сте изпратили това, което трябва да изпратите, какъв е проблемът? Изпрати ли го на имейла, който те препоръчаха?
I saw that you wrote the same thing in the complaint. While you have it open we will try to help you but I see that the casino is also trying to do what is necessary to assist you in some way. When you say you sent what you needed to send, what is the problem ? Did you send it to the email they recommended ?
здравей
Доколкото виждам, не само нашият център за разрешаване на проблеми, но и представителят на казиното в момента се опитват да ви помогнат. Не сте оставени сами; не се тревожи
Само един въпрос, моля: предоставихте ли банковата книжка на казиното, както беше поискано? Изпрати ли го на имейла, който те препоръчаха?
Обзалагам се, че това е много важно сега. 🙏
Hello,
As far as I can see, not just our resolution center but also the casino representative are both currently trying to help you. You're not left alone; don't worry.
Just a single question, please: Have you provided the passbook to the casino as requested? Did you send it to the email they recommended ?
I bet this is quite important now. 🙏
Вярвам, че е подходящо да започнете да четете нашите отговори.
I believe it is appropriate for you to begin reading our responses.
Дадох им всичко, бях им казал да ми кажат каквото им трябва, каквото казаха, дадох го отново и отново, след това отидох на дежурство и се прибирам след година и оттук нататък ще ме молят отидете отново в банката, така че, господине, домашният ми клон е много далече, сега няма да отида там отново, господине, моля, много съм обезпокоен, моля, помогнете ми, ходил съм в банката много пъти по тяхно настояване, когато бях в у дома, сега също бяха казали, че го вземете писмено от банката, така че когато отидох в банката, тогава хората от банката казаха защо трябва да го даваме писмено, казахме ви, плащането е депозирано успешно в сметка на търговец, освен това хората от банката също казаха, че вие сте направили плащането сами, няма да получите възстановяване, банката каза, че попитайте мястото, където сте прехвърлили парите, защо не съм получил услугата, моля, помогнете ми
I have given them everything, I had told them to tell me whatever they needed, whatever they said, I provided it again and again, then I went for duty and I am going home after a year and from now on they will ask me to go to the bank again, so sir my home branch is very far, now I will not go there again, sir please I am very much troubled, please help me, I have gone to the bank many times on their insistence when I was at home, now they had also said that get it in writing from the bank, so when I went to the bank, then the bank people said why should we give it in writing, we have told you, the payment has been successfully deposited in the merchant's account, more than this the bank people also said that you have made the payment yourself, you will not get any refund, the bank said ask the place where you have transferred the money why I did not get the service, please help me
सभी चीजे दे रखी है इनको मेने बोला था की जो भी चाहिए हो बता देना इन्होंने जो जो बोला मेने बार बार उपलब्ध कराया फिर मै ड्यूटी चला गया घर एक साल बाद जाता हु और अब से ये दोबारा बैंक जाने के लिए बोलेंगे तो सर मेरी होम ब्रांच बहुत ज्यादा दूर है अब फिर से नही जाया जाएगा सर प्लीज मैं बहुत ज्यादा परेशान हो चुका हूं प्लीज आप मेरी सहायता करवाओ इनके कहने पर मैं कई बार जा लिया बैंक जब मैं घर था अब इन्होंने ये भी बोला था कि बैंक से लिखवा कर ला दो तो मैं बैंक गया था तब बैंक वाले बोल हम लिख कर क्यों दे ये तेरे को बता दिया है पेमैंट मर्चेंट के अकाउंट में सफल जमा हो चुका है इस से ज्यादा बैंक वालो ने भी बोल दिया की पेमैंट आपने खुद की है ये रिफंड नही मिलेंगे बैंक बोला जहा पर ट्रांसफर किए है पैसे उनसे पूछो की मुझे सर्विस क्यों नही मिली प्लीज मेरी सहायता करो
Добре, господине, благодаря ви, вие не искате да ми дадете парите ми, аз ви предоставих всичко, освен това банката също отказва да ми помогне и вие също отказвате, поставихте ме в много проблеми, хората сега не искат да ми помогнат и хората от банката също отказаха да ми помогнат, многократно ме молихте за много неща, бях ви предоставил всичко
Ok sir, thank you, you do not want to give me my money, I have provided everything to you, beyond this the bank is also refusing to help me and you are also refusing, you have put me in a lot of trouble, you people now do not want to help me and the bank people have also refused to help me, you repeatedly asked me for many things, I had provided you everything
ओके सर धन्यवाद आप मेरे पैसे मुझे नही देना चाहते सभी उपलब्ध कराया है मेने आपको इस से आगे बैंक भी मना कर रहा है मेरी सहायता करने के लिए और आप भी मना कर रहे है मुझे बहुत ज्यादा परेशानी में डाल दिया आप लोगो ने अब आपको तो मेरी सहायता करनी नही और बैंक वाले भी मना कर गए मेरी सहायता करने से बार बार मुझसे बहुत चीजे मंगाई आपने मेने सभी उपलब्ध कराई थी
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.