НачалоФорумКазинаNYspins Casino - обща дискусия

NYspins Casino - обща дискусия

3 904 преглеждания 23 отговора |
преди 8 месеца
|
1 2
Добавете пост
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NYspins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

Работя в това казино от 2 месеца.. в началото беше незабавно потвърдено през моята банкова карта.

Оттогава депозирах пари и теглих няколко пъти без проблем, но този път просто играя играта и тя ме помоли да проверя документите си, които са били одобрени (паспорт и доказателство за адрес).. те се влачат там има ли нещо или някой, който може да ми помогне, моля с това .. това е теглене на £500 .. те отнемат известно време сега минаха 3 дни ...

Автоматичен превод:
Axelfoaley
преди 8 месеца

Бихте ли ни казали кога точно е извършена проверката, моля?

Сега просто трябва да изчакате парите ви да пристигнат. нали

Кой метод на плащане сте използвали? Зависи и от този факт, а времевата рамка е различна за всяко плащане, нали знаете.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Бихте ли ни казали кога точно е извършена проверката, моля?

Сега просто трябва да изчакате парите ви да пристигнат. нали

Кой метод на плащане сте използвали? Зависи и от този факт, а времевата рамка е различна за всяко плащане, нали знаете.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей, romni, благодаря за отговора, изминаха повече от 4 дни, чакам сега.. Бях изплащан 3 пъти преди и това е цялостен банков превод, обикновено отнема около 48 часа за плащане.

Откакто последно сложих това тук, изпратих им имейл и те все още не са потвърдили моето доказателство за адрес, така че ми казаха, че дори не са го отказали, така че това може да е задържане. Наистина е объркващо, защото комуникацията с тези момчета е ужасна.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здрасти

бих искал да добавя, че моето теглене беше нарочно забавено, имах предишни изплащания и поисках теглене на 25-ти, имах две по-малки тегления, изплатени оттогава и внезапно поисках допълнителна проверка, въпреки че акаунтът ми беше потвърден.

изпратени през банкови извлечения, фишове за заплати, данъчни декларации, печатен екран на моята банка, всичко по имейл, за което им казах, че искам да се чувствам комфортно поради защита на данните и бих предпочел да използвам mitek на техния сайт, казаха ми, че ако не го направя, тегленето ми ще бъде задържано.

така че се съобразих, изпратих всичко, след това получих имейл, че не могат да видят кредита на заплатата ми в банковото ми извлечение, което беше много ясно, така че оградих кредита, за да улесня четенето за тях, оттогава ми казаха, че тегленето ще приключи до края на играта днес, след което ми казаха, че има забавяне; след това ми казаха, че чака проверка, въпреки че ми казаха, че ще бъде направено в рамките на няколко часа.

забавянето се основава на тях, няма абсолютно никаква причина те да не могат да потвърдят акаунта и няма причина да не изплатят, изглежда като огромна тактика на забавяне и изглежда, че много други имат същия проблем.

моля, посъветвайте следващите стъпки?

Автоматичен превод:
Axelfoaley
преди 8 месеца

Подредихте ли това? Тъй като аз съм в същото положение като теб

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей, romni, благодаря за отговора, изминаха повече от 4 дни, чакам сега.. Бях изплащан 3 пъти преди и това е цялостен банков превод, обикновено отнема около 48 часа за плащане.

Откакто последно сложих това тук, изпратих им имейл и те все още не са потвърдили моето доказателство за адрес, така че ми казаха, че дори не са го отказали, така че това може да е задържане. Наистина е объркващо, защото комуникацията с тези момчета е ужасна.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

хей

Просто исках да ви проверя и да ви попитам как върви тегленето.

Вече всичко подредено ли е?

Уведомете ни, моля, и се надявам, че няма да имате нужда от нашата намеса.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здрасти

бих искал да добавя, че моето теглене беше нарочно забавено, имах предишни изплащания и поисках теглене на 25-ти, имах две по-малки тегления, изплатени оттогава и внезапно поисках допълнителна проверка, въпреки че акаунтът ми беше потвърден.

изпратени през банкови извлечения, фишове за заплати, данъчни декларации, печатен екран на моята банка, всичко по имейл, за което им казах, че искам да се чувствам комфортно поради защита на данните и бих предпочел да използвам mitek на техния сайт, казаха ми, че ако не го направя, тегленето ми ще бъде задържано.

така че се съобразих, изпратих всичко, след това получих имейл, че не могат да видят кредита на заплатата ми в банковото ми извлечение, което беше много ясно, така че оградих кредита, за да улесня четенето за тях, оттогава ми казаха, че тегленето ще приключи до края на играта днес, след което ми казаха, че има забавяне; след това ми казаха, че чака проверка, въпреки че ми казаха, че ще бъде направено в рамките на няколко часа.

забавянето се основава на тях, няма абсолютно никаква причина те да не могат да потвърдят акаунта и няма причина да не изплатят, изглежда като огромна тактика на забавяне и изглежда, че много други имат същия проблем.

моля, посъветвайте следващите стъпки?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това наистина не звучи добре. Сигурно цялото разминаване е изнервящо. нали

Можете ли да ни кажете каква е ситуацията сега, моля? Някакви актуализации от казиното?

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Няма актуализации, преследвах отново тази сутрин, но досега няма отговор.

няма нищо друго, което мога да им предоставя, забавянето е чисто тяхна цел и липсата на комуникация прави цялата ситуация още по-разочароваща.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Разрешено...


След като в крайна сметка се свързах със съветник за чат на живо (като имам предвид повечето пъти, когато щраках върху помощ, за да отида в регистъра на съветника на живо, това автоматично ме отведе до чакащото ми теглене, този път не стана), говорих със страхотен съветник, който обясни, че това се дължи на миналия регистър на проверките и изплащанията. Честно казано, когато си тръгнах от. Той ми каза, че добави имейл до отдела вместо мен, бих казал, че 10 до 15 минути след чата моите 500 паунда бяха в моята банка... Като цяло трябваше да изпратя много имейли и имах търпение, получих парите си...

Също така благодаря на казино гуру, че просто отговорихте и накарах други хора да се свържат. 😊 ... Благодаря 👍.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Няма актуализации, преследвах отново тази сутрин, но досега няма отговор.

няма нищо друго, което мога да им предоставя, забавянето е чисто тяхна цел и липсата на комуникация прави цялата ситуация още по-разочароваща.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, наистина трябва да е така.

Просто се надявам, че скоро ще се реши и няма да се налага намесата на нашия екип.

Със сигурност ни дръжте в течение, моля.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Разрешено...


След като в крайна сметка се свързах със съветник за чат на живо (като имам предвид повечето пъти, когато щраках върху помощ, за да отида в регистъра на съветника на живо, това автоматично ме отведе до чакащото ми теглене, този път не стана), говорих със страхотен съветник, който обясни, че това се дължи на миналия регистър на проверките и изплащанията. Честно казано, когато си тръгнах от. Той ми каза, че добави имейл до отдела вместо мен, бих казал, че 10 до 15 минути след чата моите 500 паунда бяха в моята банка... Като цяло трябваше да изпратя много имейли и имах търпение, получих парите си...

Също така благодаря на казино гуру, че просто отговорихте и накарах други хора да се свържат. 😊 ... Благодаря 👍.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това наистина е страхотна новина.

Радвам се, че успяха да решат всичко.

Какво ще кажете сега обаче? Ще играеш ли още там? какво мислиш

Ако желаете, можетеда оцените това казино тук и да напишете за опита си. 😉

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

здрасти

днес отбелязва цяла седмица от искането за теглене, казаха ми в петък, че документите ми ще бъдат прегледани не по-късно от вторник, изпратих няколко имейла за преследване и всички имейли бяха игнорирани.

те също така ме блокираха да използвам функцията за чат на техния сайт, което силно вярвам се дължи на това, че са ме дезинформирали и са ми казали, че ще приключи в петък.

няма начин да се сдобиете с тях и никакви имейли не получават потвърждение, да не говорим за отговор.

Автоматичен превод:
huddy
преди 8 месеца

Информираха ли ви поне за документите? Всичко наред ли е с тези, които изпратихте?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, всичко беше правилно, благодаря ти за съдействието, роми .. радвам се, че има хора и групи като тази, които ще помогнат...

Автоматичен превод:
Axelfoaley
преди 8 месеца

радвам се

И така, ще продължите ли там или трябва да се преместите в друг? какво мислиш

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Мога ли да подам жалба, моля, имам нужда от помощ

Автоматичен превод:
Andre0206
преди 7 месеца

Разбира се.

Бихте ли ни описали проблема, който сте срещнали в това казино?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей

Миналата седмица се присъединих към NY Spins и депозирах 25 паунда от личната си съвместна сметка (партньор)... за мой късмет спечелих 1280 паунда, така че си помислих...

След това поискаха потвърждение, което изпратих... Сега се върнаха и казаха, че съм нарушил техните Общи условия, като съм депозирал от съвместна сметка, и че са затворили сметката ми и са ме забранили от всички сайтове, собственост на SuprPlay Ltd, тъй като съм използвал „финансов инструмент на някой друг"?

Сигурно това не може да е вярно?

Автоматичен превод:
Jug_ears
преди 1 месец

Здравейте, ако имате доказателство, че това е съвместен акаунт и можете да го докажете и потвърдите, тогава не мисля, че това е причина за забрана на акаунта. Казиното каза ли ви нещо повече за това или просто ви забраниха?

Ако се интересувате, отворете жалбана този линк и ще видим дали можем да помогнем.

Интересувате ли се?

Автоматичен превод:
1 2

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини