преди 2 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NYspins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей, romni, благодаря за отговора, изминаха повече от 4 дни, чакам сега.. Бях изплащан 3 пъти преди и това е цялостен банков превод, обикновено отнема около 48 часа за плащане.
Откакто последно сложих това тук, изпратих им имейл и те все още не са потвърдили моето доказателство за адрес, така че ми казаха, че дори не са го отказали, така че това може да е задържане. Наистина е объркващо, защото комуникацията с тези момчета е ужасна.
здрасти
бих искал да добавя, че моето теглене беше нарочно забавено, имах предишни изплащания и поисках теглене на 25-ти, имах две по-малки тегления, изплатени оттогава и внезапно поисках допълнителна проверка, въпреки че акаунтът ми беше потвърден.
изпратени през банкови извлечения, фишове за заплати, данъчни декларации, печатен екран на моята банка, всичко по имейл, за което им казах, че искам да се чувствам комфортно поради защита на данните и бих предпочел да използвам mitek на техния сайт, казаха ми, че ако не го направя, тегленето ми ще бъде задържано.
така че се съобразих, изпратих всичко, след това получих имейл, че не могат да видят кредита на заплатата ми в банковото ми извлечение, което беше много ясно, така че оградих кредита, за да улесня четенето за тях, оттогава ми казаха, че тегленето ще приключи до края на играта днес, след което ми казаха, че има забавяне; след това ми казаха, че чака проверка, въпреки че ми казаха, че ще бъде направено в рамките на няколко часа.
забавянето се основава на тях, няма абсолютно никаква причина те да не могат да потвърдят акаунта и няма причина да не изплатят, изглежда като огромна тактика на забавяне и изглежда, че много други имат същия проблем.
моля, посъветвайте следващите стъпки?
Разрешено...
След като в крайна сметка се свързах със съветник за чат на живо (като имам предвид повечето пъти, когато щраках върху помощ, за да отида в регистъра на съветника на живо, това автоматично ме отведе до чакащото ми теглене, този път не стана), говорих със страхотен съветник, който обясни, че това се дължи на миналия регистър на проверките и изплащанията. Честно казано, когато си тръгнах от. Той ми каза, че добави имейл до отдела вместо мен, бих казал, че 10 до 15 минути след чата моите 500 паунда бяха в моята банка... Като цяло трябваше да изпратя много имейли и имах търпение, получих парите си...
Също така благодаря на казино гуру, че просто отговорихте и накарах други хора да се свържат. 😊 ... Благодаря 👍.