НачалоФорумКазинаNYspins Casino - обща дискусия

NYspins Casino - обща дискусия

 от Romi
|
308 преглеждания 15 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NYspins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Работя в това казино от 2 месеца.. в началото беше незабавно потвърдено през моята банкова карта.

Оттогава депозирах пари и теглих няколко пъти без проблем, но този път просто играя играта и тя ме помоли да проверя документите си, които са били одобрени (паспорт и доказателство за адрес).. те се влачат там има ли нещо или някой, който може да ми помогне, моля с това .. това е теглене на £500 .. те отнемат известно време сега минаха 3 дни ...

Автоматичен превод:
Axelfoaley

Бихте ли ни казали кога точно е извършена проверката, моля?

Сега просто трябва да изчакате парите ви да пристигнат. нали

Кой метод на плащане сте използвали? Зависи и от този факт, а времевата рамка е различна за всяко плащане, нали знаете.

Автоматичен превод:

Бихте ли ни казали кога точно е извършена проверката, моля?

Сега просто трябва да изчакате парите ви да пристигнат. нали

Кой метод на плащане сте използвали? Зависи и от този факт, а времевата рамка е различна за всяко плащане, нали знаете.

Автоматичен превод:

Здравей, romni, благодаря за отговора, изминаха повече от 4 дни, чакам сега.. Бях изплащан 3 пъти преди и това е цялостен банков превод, обикновено отнема около 48 часа за плащане.

Откакто последно сложих това тук, изпратих им имейл и те все още не са потвърдили моето доказателство за адрес, така че ми казаха, че дори не са го отказали, така че това може да е задържане. Наистина е объркващо, защото комуникацията с тези момчета е ужасна.

Автоматичен превод:

здрасти

бих искал да добавя, че моето теглене беше нарочно забавено, имах предишни изплащания и поисках теглене на 25-ти, имах две по-малки тегления, изплатени оттогава и внезапно поисках допълнителна проверка, въпреки че акаунтът ми беше потвърден.

изпратени през банкови извлечения, фишове за заплати, данъчни декларации, печатен екран на моята банка, всичко по имейл, за което им казах, че искам да се чувствам комфортно поради защита на данните и бих предпочел да използвам mitek на техния сайт, казаха ми, че ако не го направя, тегленето ми ще бъде задържано.

така че се съобразих, изпратих всичко, след това получих имейл, че не могат да видят кредита на заплатата ми в банковото ми извлечение, което беше много ясно, така че оградих кредита, за да улесня четенето за тях, оттогава ми казаха, че тегленето ще приключи до края на играта днес, след което ми казаха, че има забавяне; след това ми казаха, че чака проверка, въпреки че ми казаха, че ще бъде направено в рамките на няколко часа.

забавянето се основава на тях, няма абсолютно никаква причина те да не могат да потвърдят акаунта и няма причина да не изплатят, изглежда като огромна тактика на забавяне и изглежда, че много други имат същия проблем.

моля, посъветвайте следващите стъпки?

Автоматичен превод:
Axelfoaley

Подредихте ли това? Тъй като аз съм в същото положение като теб

Автоматичен превод:

Здравей, romni, благодаря за отговора, изминаха повече от 4 дни, чакам сега.. Бях изплащан 3 пъти преди и това е цялостен банков превод, обикновено отнема около 48 часа за плащане.

Откакто последно сложих това тук, изпратих им имейл и те все още не са потвърдили моето доказателство за адрес, така че ми казаха, че дори не са го отказали, така че това може да е задържане. Наистина е объркващо, защото комуникацията с тези момчета е ужасна.

Автоматичен превод:

хей

Просто исках да ви проверя и да ви попитам как върви тегленето.

Вече всичко подредено ли е?

Уведомете ни, моля, и се надявам, че няма да имате нужда от нашата намеса.

Автоматичен превод:

здрасти

бих искал да добавя, че моето теглене беше нарочно забавено, имах предишни изплащания и поисках теглене на 25-ти, имах две по-малки тегления, изплатени оттогава и внезапно поисках допълнителна проверка, въпреки че акаунтът ми беше потвърден.

изпратени през банкови извлечения, фишове за заплати, данъчни декларации, печатен екран на моята банка, всичко по имейл, за което им казах, че искам да се чувствам комфортно поради защита на данните и бих предпочел да използвам mitek на техния сайт, казаха ми, че ако не го направя, тегленето ми ще бъде задържано.

така че се съобразих, изпратих всичко, след това получих имейл, че не могат да видят кредита на заплатата ми в банковото ми извлечение, което беше много ясно, така че оградих кредита, за да улесня четенето за тях, оттогава ми казаха, че тегленето ще приключи до края на играта днес, след което ми казаха, че има забавяне; след това ми казаха, че чака проверка, въпреки че ми казаха, че ще бъде направено в рамките на няколко часа.

забавянето се основава на тях, няма абсолютно никаква причина те да не могат да потвърдят акаунта и няма причина да не изплатят, изглежда като огромна тактика на забавяне и изглежда, че много други имат същия проблем.

моля, посъветвайте следващите стъпки?

Автоматичен превод:

Това наистина не звучи добре. Сигурно цялото разминаване е изнервящо. нали

Можете ли да ни кажете каква е ситуацията сега, моля? Някакви актуализации от казиното?

Автоматичен превод:
Romi

Няма актуализации, преследвах отново тази сутрин, но досега няма отговор.

няма нищо друго, което мога да им предоставя, забавянето е чисто тяхна цел и липсата на комуникация прави цялата ситуация още по-разочароваща.

Автоматичен превод:
Romi

Разрешено...


След като в крайна сметка се свързах със съветник за чат на живо (като имам предвид повечето пъти, когато щраках върху помощ, за да отида в регистъра на съветника на живо, това автоматично ме отведе до чакащото ми теглене, този път не стана), говорих със страхотен съветник, който обясни, че това се дължи на миналия регистър на проверките и изплащанията. Честно казано, когато си тръгнах от. Той ми каза, че добави имейл до отдела вместо мен, бих казал, че 10 до 15 минути след чата моите 500 паунда бяха в моята банка... Като цяло трябваше да изпратя много имейли и имах търпение, получих парите си...

Също така благодаря на казино гуру, че просто отговорихте и накарах други хора да се свържат. 😊 ... Благодаря 👍.


Автоматичен превод:

Няма актуализации, преследвах отново тази сутрин, но досега няма отговор.

няма нищо друго, което мога да им предоставя, забавянето е чисто тяхна цел и липсата на комуникация прави цялата ситуация още по-разочароваща.

Автоматичен превод:

Да, наистина трябва да е така.

Просто се надявам, че скоро ще се реши и няма да се налага намесата на нашия екип.

Със сигурност ни дръжте в течение, моля.

Автоматичен превод:

Разрешено...


След като в крайна сметка се свързах със съветник за чат на живо (като имам предвид повечето пъти, когато щраках върху помощ, за да отида в регистъра на съветника на живо, това автоматично ме отведе до чакащото ми теглене, този път не стана), говорих със страхотен съветник, който обясни, че това се дължи на миналия регистър на проверките и изплащанията. Честно казано, когато си тръгнах от. Той ми каза, че добави имейл до отдела вместо мен, бих казал, че 10 до 15 минути след чата моите 500 паунда бяха в моята банка... Като цяло трябваше да изпратя много имейли и имах търпение, получих парите си...

Също така благодаря на казино гуру, че просто отговорихте и накарах други хора да се свържат. 😊 ... Благодаря 👍.


Автоматичен превод:

Това наистина е страхотна новина.

Радвам се, че успяха да решат всичко.

Какво ще кажете сега обаче? Ще играеш ли още там? какво мислиш

Ако желаете, можетеда оцените това казино тук и да напишете за опита си. 😉

Автоматичен превод:
Romi

здрасти

днес отбелязва цяла седмица от искането за теглене, казаха ми в петък, че документите ми ще бъдат прегледани не по-късно от вторник, изпратих няколко имейла за преследване и всички имейли бяха игнорирани.

те също така ме блокираха да използвам функцията за чат на техния сайт, което силно вярвам се дължи на това, че са ме дезинформирали и са ми казали, че ще приключи в петък.

няма начин да се сдобиете с тях и никакви имейли не получават потвърждение, да не говорим за отговор.

Автоматичен превод:
huddy

Информираха ли ви поне за документите? Всичко наред ли е с тези, които изпратихте?

Автоматичен превод:

Да, всичко беше правилно, благодаря ти за съдействието, роми .. радвам се, че има хора и групи като тази, които ще помогнат...

Автоматичен превод:
Axelfoaley

радвам се

И така, ще продължите ли там или трябва да се преместите в друг? какво мислиш

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини