НачалоФорумКазинаNovibet Casino - обща дискусия

Novibet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от arturodeleon160267
|
3 908 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
преди 6 месеца

Първо ми казаха, че съм фалшифицирал документите, което беше много тежко обвинение.

След седмица, в която се чудех защо казаха това, потвърдих, че ми казват, че тъй като промених телефонния си план и селфи снимките си, документът не съвпада с първия, който изпратих, тъй като номерът на сметката в телефонната ми сметка се промени , поради дължимото движение, което направих, за да променя плана. Той ми изглеждаше невероятен като никой друг агент. Можете да ми кажете защо го фалшифицирате и можех да стигна до точката да го осъзная сам, след което качих имейл с моите селфи снимки и PDF файла, който съвпадаше, в имейла обясних ситуацията, както направиха петима агенти на обадете се. .

След дълги разговори с агентите по тази тема те отново потвърдиха, че всичко е наред и добавиха. Освен това бележката за отдела за тегления. Че трябваше да чакам само 24 часа. Не минаха и 24 часа и отново ми поискаха документ за телефонна бележка.

Не разбирам какво друго трябва да направя или дали системата вече е заседнала с документите ми и затова може да отнеме малко повече време.



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Аз съм търпелив, това, което ме прави нетърпелив е, че никой от агентите не може да ми даде отговор какво правя грешно, или че не уточняват причината, поради която ме проверяват 24 часа в денонощието, молят ме отново да изпратя същото нещо, което вече направих. Провериха ме.

Даже имам известен страх, че ще ми задържат парите

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вижте дали те самите ви кажат, че няма проблем и пак ви попитат, аз знам защо е и какво се случва и ще ви го обясня всеки път, когато изпращате документи, същият агент не го приема, различен човек го приема и как изпращате и изпращате имейли с документацията си, тя е по-неуместна от всичко друго, спрете да изпращате имейли и не отговаряйте на нищо известно време. Съветвам ви да вземете максимум 2 седмици и след това да прекалите, евентуално седмица и тогава ще видите, че ще ви стигне само там, където искате. Ако това не е така, комуникирайте чрез чата и обяснете ситуацията и те ще ви кажат, че ще го предадат на съответния отдел и след това какво ще направите, преди да прекъснат комуникацията eo df. Чата ще е какво. Ще ви дам номер на страница, за да можете да адресирате проблема чрез този номер и да. OE проследяване само до този номер. Фактура

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Аз съм търпелив, това, което ме прави нетърпелив е, че никой от агентите не може да ми даде отговор какво правя грешно, или че не уточняват причината, поради която ме проверяват 24 часа в денонощието, молят ме отново да изпратя същото нещо, което вече направих. Провериха ме.

Даже имам известен страх, че ще ми задържат парите

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Виждам едно и също нещо отново и отново. Ако имате проблем и не знаете какво да правите, можете да подадете жалба при нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Имам чувството, че не води до никъде и ще се разочаровам, ако ми кажат, че всичко е наред, а след това ми кажат, че не е и трябва да изпратя отново същия документ.

Какво мислите, ще го направите ли?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Да, как да продължим?

Автоматичен превод:
priszara26
преди 5 месеца

Просто щракнете върху тази връзка и подайте жалбата си тук.

Ако имате нужда или искате да знаете какво да очаквате от целия процес, тогава ръководството - Информация и инструкции за разрешаване на жалби ще бъде полезно за вас.

Ако нещо не работи или имате нужда от помощ, уведомете ме.

Освен това, ако имате актуализация, моля, не се колебайте да ме информирате. 🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини