ФорумКазинаNovibet Casino - обща дискусия

Novibet Casino - обща дискусия

преди 1 година от arturodeleon160267
|
3481 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Novibet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте, добър ден, направих теглене, но отнема твърде много време, но казиното ми казва, че тегленията не се обработват в работни дни, моля, можете ли да ми помогнете

Автоматичен превод:
arturodeleon160267
преди 1 година

Здравей.

И така, сега имате друг проблем и в Novibet Casino?

Само няколко въпроса, ако нямате нищо против:

Вашият акаунт напълно ли е потвърден?

Оттегляли ли сте се успешно от този сайт преди?

Кога попълнихте KYC или изпратихте оттеглянето, моля?

Знам, че има много въпроси, но за да отговоря по подходящ начин, бих могъл да използвам отговорите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам какво имаш предвид под проблеми, истината е, че не знам, че имам проблеми, казвам какво се случва, казвам какво се случва, но не го превръщам в проблем, търся решение на нещо, което е прието като объркващо или погрешно, но не трябва да вярвам или да чувствам, че е проблем как мога да греша или да греша или как мога да тълкувам погрешно нещата, така че не виждам защо И да кажем какво би направило за аз да отговоря на въпросите ви, добре е и искате да ме анализирате и да проучите допълнително, но потърсете нещата по неговия начин, но нямам какво да крия, но нито имам задължението да ви казвам или да отговарям на това, което ме питате, така че нямам някакъв проблем не знам прекарвам си страхотно с това ако не може да се играе търся друг инвестирам парите си имам аз работя моя бизнес и не виждам дали едната страна не иска аз после отивам при друг и така но съм добре няма проблем

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, просто направете коментара без обсъждане без оплакване, това е само за да ви кажа, че не можете да кажете нещо, защото лекотата, с която ви прекъсват е като ви закрият акаунтите, така че тук току-що ми затвориха акаунта в Novivet такъв Веднъж само за това, че му каза, че как е възможно те да не са имали способността да отговорят на въпросите, които човек задава на хората от поддръжката и техния мениджър, защото трябва да има мениджър? Те не ги учат, те ги обучават само да се подчиняват, те не ги обучават, те просто ги обучават и дразненето е, защото ги поставям под въпрос в отговорите, които дават. Така че, няма проблем, господа, можете да затворите тази врата, но тя отваря хиляди. Казвам колко е жалко да си добро казино, защото истината е, че няма да го критикувам, много е добро, но каква лоша постъпка, те не поемат отговорност за действията си за грешките си, те искат да бъдат чисти, но добре Времето ще покаже и ще видим Как ще бъдем, добре, ще продължа тук и тук Ще продължим Грижете се за себе си, благодаря ви и Грижете се за клиентите си, не се грижите за пари, истината е, че ще получите повече пари, като се грижите за клиентите си, отколкото като се грижите за парите, те не са такива, не знам, че знаят как да правят неща, за да обвиняват нещата, проверете не само със статии, че просто знаят как да ги залепят и дори не знаят какво казват, защото никога не са го чели напълно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам какво имаш предвид под проблеми, истината е, че не знам, че имам проблеми, казвам какво се случва, казвам какво се случва, но не го превръщам в проблем, търся решение на нещо, което е прието като объркващо или погрешно, но не трябва да вярвам или да чувствам, че е проблем как мога да греша или да греша или как мога да тълкувам погрешно нещата, така че не виждам защо И да кажем какво би направило за аз да отговоря на въпросите ви, добре е и искате да ме анализирате и да проучите допълнително, но потърсете нещата по неговия начин, но нямам какво да крия, но нито имам задължението да ви казвам или да отговарям на това, което ме питате, така че нямам някакъв проблем не знам прекарвам си страхотно с това ако не може да се играе търся друг инвестирам парите си имам аз работя моя бизнес и не виждам дали едната страна не иска аз после отивам при друг и така но съм добре няма проблем

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Не разбирам добре поста ти.

Намерих подадената жалба срещу Highway Casino - тази тема е за Novibet Casino , така че исках да съм сигурен, че публикувате информацията си в правилната тема. Разбирате ли ме, моля?

Вие също поискахте помощ - така че изглежда има някои проблеми.

Следователно се нуждаем от повече подробности, за да предоставим помощ. Изпратете друга жалба, така помагаме на играчите.

Надявам се, че ще успеете да схванете смисъла ми.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, просто направете коментара без обсъждане без оплакване, това е само за да ви кажа, че не можете да кажете нещо, защото лекотата, с която ви прекъсват е като ви закрият акаунтите, така че тук току-що ми затвориха акаунта в Novivet такъв Веднъж само за това, че му каза, че как е възможно те да не са имали способността да отговорят на въпросите, които човек задава на хората от поддръжката и техния мениджър, защото трябва да има мениджър? Те не ги учат, те ги обучават само да се подчиняват, те не ги обучават, те просто ги обучават и дразненето е, защото ги поставям под въпрос в отговорите, които дават. Така че, няма проблем, господа, можете да затворите тази врата, но тя отваря хиляди. Казвам колко е жалко да си добро казино, защото истината е, че няма да го критикувам, много е добро, но каква лоша постъпка, те не поемат отговорност за действията си за грешките си, те искат да бъдат чисти, но добре Времето ще покаже и ще видим Как ще бъдем, добре, ще продължа тук и тук Ще продължим Грижете се за себе си, благодаря ви и Грижете се за клиентите си, не се грижите за пари, истината е, че ще получите повече пари, като се грижите за клиентите си, отколкото като се грижите за парите, те не са такива, не знам, че знаят как да правят неща, за да обвиняват нещата, проверете не само със статии, че просто знаят как да ги залепят и дори не знаят какво казват, защото никога не са го чели напълно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че изглежда просто не сте доволни от грубата подкрепа - добре

Все още ли търсите помощ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро, съжалявам, че съм отбранителен. Нямам опит с подобен вид помощ. Винаги погрешно смятам, че предпочитат казината.

Автоматичен превод:
arturodeleon160267
преди 1 година

Що се отнася до вашия коментар, в който казвате, че „не можете да кажете нищо, в противен случай казиното затваря акаунта ви". Предполагам, че винаги е най-добре да сте учтиви и да си сътрудничите, стига да имате някакъв баланс в сметката си в казиното. След като успеете да получите всички печалби, не се колебайте да изразите мнението си, без значение дали им харесва или не.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 7 месеца

Е, не въпреки че не са ми платили, искам да изпитам чувствата си. В момента съм в момент, в който ако ми платят, добре, ако не, нека се възползват. Не се ограничавам да изразявам чувствата си, когато ме изкарат от ума ми.

Автоматичен превод:
zeugirdorramo1012
преди 7 месеца

Здравейте,

Не съм сигурен какъв изглежда проблемът, но освен това, въз основа на последния ви потребителски преглед, изглежда, че не харесвате много това казино. Е, ако мога да започна с един въпрос, бих искал да знам дали имате нужда от някаква помощ.

Трудите ли се по някакъв начин да получите печалбите си? Питам, защото има доста голяма вероятност да успеем да помогнем.

Така че, моля, помислете за допълнително обяснение.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Освен това се опитват да ме измамят, имам множество предстоящи плащания на бонуси, чакам 13 дни, комуникирам ежедневно с поддръжката на казиното и те не са от полза, извършват измама на потребителите чрез подвеждаща реклама и неспазване на договора си (tyc ), които са две престъпления, едното криминално, а другото съответстващо на посоката на игри и томболи.

Автоматичен превод:
dgodgo
преди 6 месеца

Ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип, моля, не се колебайте да подадете безплатна жалба. Сигурен съм, че ще направят всичко възможно, за да разрешат всичко. Моля, следвайте тази връзка, за да го направите, и ни уведомете, ако имате нужда от друга помощ.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, имам проблеми с тегленето.

От седмица ми верифицират акаунта, но няколко часа след като го верифицират ми искат пак същия документ. След проверка ме молят да изчакам период от 24 часа, за да изтегля парите си. Минават 24 часа и аз Те отменят проверката на акаунта отново, като ме молят да изпратя отново документите, които преди това са били проверени. За първи път се опитвам да изтегля нещо, изпратих имейли и звънях безброй пъти и винаги ми отговарят, че трябва да изчакам само 24 часа, когато ги чакам, те ме молят да откажа моето оттегляне и го направете отново, сега, когато документите ми не са проверени, имам приблизително 10 имейла, че документите ми са проверени и непрекъснато още 10, които трябва да качвам отново.

Единственият ми въпрос е дали ще ми задържат парите или какво трябва да направя, за да мога да ги изтегля?

Автоматичен превод:
priszara26
преди 4 месеца

Здравейте!

Ако казиното реши да задържи парите ви, тогава става въпрос за намиране на начин да промени мнението си или е загубена кауза. Зависи. Това конкретно казино трябва да се интересува от сътрудничество, така че бих бил оптимист.

При тези обстоятелства смятам, че би било безсмислено да търся прилична причина, поради която едни и същи документи се одобряват и след това отхвърлят на цикли, но все пак бих се опитал да намеря отговора, ако бях на твое място.

Там обаче може да има начин за решение, проблемът е, че разрешаваме проблеми, свързани с KYC само след като казиното е опитвало повече от 14 пълни дни. Не играйте с парите и продължавайте да питате казиното какво трябва да направите, за да преминете проверката. Върнете се тук с някакви актуализации, става ли?


Автоматичен превод:
priszara26
преди 4 месеца

Вижте, съветвам ви да говорите с агент по телефона, докато проверяват цялата документация и да ви кажа устно дали всичко е наред, след което да ви помогне да направите тегленето и да ви даде лист или номер за проверка, че всичко е наред защото те са много неприятни и затова закрих акаунта си при тях, ако ви плащат, но те са много неприятни и ви съветвам след като изтеглите да закриете акаунта си, защото те са много досадни с документацията

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Здравейте, идвам с актуализация, единственият начин казиното да се оправдае е, че не знаят защо ме отхвърлят. Вече 2 дни набирам и ми казаха, че ако наистина всичко е проверено, документите са правилно проверени за 72 часа, сега казват, че отделът за изтегляне Те са „в процес на разследване" и агентите казват, че не мога да направя нищо друго по въпроса, трябва да чакам, но те не знаят колко време, няма конкретен срок, не ми дават отговор за нищо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Въпросът ми е как да променя решението им да ми го върнат?

Единственото, което могат да потвърдят е, че случаят е ескалиран и че документите ми са проверени на 100%. Просто искам да знам дали ще ми дадат парите и колко време ще отнеме?

Автоматичен превод:
priszara26
преди 4 месеца

Е, това е труден въпрос и само поддръжката на казиното трябва да може да отговори на него. Надявам се, че когато акаунтът ви бъде окончателно потвърден, скоро ще можете да получите парите си. Моля, уведомете ни, когато имате актуализации. Нашият екип ще бъде готов да се намеси по всяко време, ако проблемът продължи.

Може ли само да попитам какъв метод на плащане сте използвали за тегленето?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, провериха всичко около 15 пъти до днес всичко е наред, молят ме да изчакам 24 часа, толкова време отнема тегленето и точно в 24 часа. След като всички бяха проверени отново. Получавам имейл, в който ме искат отново документ, който доказва, че телефонният номер е мой, ако искам да ме подкрепят какъв друг метод мога да използвам, искат ми доказателство за телефонния ми номер, изпращам го на тях, че телефонът ми всъщност идва Назовете моя телефонен номер, адреса ми и плана, който използвам, така че не разбирам какво друго трябва да изпратя.

И това, което разбирам най-малко, е, че много пъти агентите са ми казвали, че не намират никакъв проблем с документацията ми и когато ме помолят да я изпратя отново, не ми дават причина защо трябва да я изпратя отново. Въпреки това го правя.


Моето теглене е чрез SPEI

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини