ФорумКазинаNovibet Casino MX - обща дискусия

Novibet Casino MX - обща дискусия

преди 1 година от arturodeleon160267
|
1339 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Novibet Casino MX - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте, добър ден, направих теглене, но отнема твърде много време, но казиното ми казва, че тегленията не се обработват в работни дни, моля, можете ли да ми помогнете

Автоматичен превод:
arturodeleon160267
преди 1 година

Здравей.

И така, сега имате друг проблем и в Novibet Casino?

Само няколко въпроса, ако нямате нищо против:

Вашият акаунт напълно ли е потвърден?

Оттегляли ли сте се успешно от този сайт преди?

Кога попълнихте KYC или изпратихте оттеглянето, моля?

Знам, че има много въпроси, но за да отговоря по подходящ начин, бих могъл да използвам отговорите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам какво имаш предвид под проблеми, истината е, че не знам, че имам проблеми, казвам какво се случва, казвам какво се случва, но не го превръщам в проблем, търся решение на нещо, което е прието като объркващо или погрешно, но не трябва да вярвам или да чувствам, че е проблем как мога да греша или да греша или как мога да тълкувам погрешно нещата, така че не виждам защо И да кажем какво би направило за аз да отговоря на въпросите ви, добре е и искате да ме анализирате и да проучите допълнително, но потърсете нещата по неговия начин, но нямам какво да крия, но нито имам задължението да ви казвам или да отговарям на това, което ме питате, така че нямам някакъв проблем не знам прекарвам си страхотно с това ако не може да се играе търся друг инвестирам парите си имам аз работя моя бизнес и не виждам дали едната страна не иска аз после отивам при друг и така но съм добре няма проблем

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, просто направете коментара без обсъждане без оплакване, това е само за да ви кажа, че не можете да кажете нещо, защото лекотата, с която ви прекъсват е като ви закрият акаунтите, така че тук току-що ми затвориха акаунта в Novivet такъв Веднъж само за това, че му каза, че как е възможно те да не са имали способността да отговорят на въпросите, които човек задава на хората от поддръжката и техния мениджър, защото трябва да има мениджър? Те не ги учат, те ги обучават само да се подчиняват, те не ги обучават, те просто ги обучават и дразненето е, защото ги поставям под въпрос в отговорите, които дават. Така че, няма проблем, господа, можете да затворите тази врата, но тя отваря хиляди. Казвам колко е жалко да си добро казино, защото истината е, че няма да го критикувам, много е добро, но каква лоша постъпка, те не поемат отговорност за действията си за грешките си, те искат да бъдат чисти, но добре Времето ще покаже и ще видим Как ще бъдем, добре, ще продължа тук и тук Ще продължим Грижете се за себе си, благодаря ви и Грижете се за клиентите си, не се грижите за пари, истината е, че ще получите повече пари, като се грижите за клиентите си, отколкото като се грижите за парите, те не са такива, не знам, че знаят как да правят неща, за да обвиняват нещата, проверете не само със статии, че просто знаят как да ги залепят и дори не знаят какво казват, защото никога не са го чели напълно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам какво имаш предвид под проблеми, истината е, че не знам, че имам проблеми, казвам какво се случва, казвам какво се случва, но не го превръщам в проблем, търся решение на нещо, което е прието като объркващо или погрешно, но не трябва да вярвам или да чувствам, че е проблем как мога да греша или да греша или как мога да тълкувам погрешно нещата, така че не виждам защо И да кажем какво би направило за аз да отговоря на въпросите ви, добре е и искате да ме анализирате и да проучите допълнително, но потърсете нещата по неговия начин, но нямам какво да крия, но нито имам задължението да ви казвам или да отговарям на това, което ме питате, така че нямам някакъв проблем не знам прекарвам си страхотно с това ако не може да се играе търся друг инвестирам парите си имам аз работя моя бизнес и не виждам дали едната страна не иска аз после отивам при друг и така но съм добре няма проблем

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Не разбирам добре поста ти.

Намерих подадената жалба срещу Highway Casino - тази тема е за Novibet Casino , така че исках да съм сигурен, че публикувате информацията си в правилната тема. Разбирате ли ме, моля?

Вие също поискахте помощ - така че изглежда има някои проблеми.

Следователно се нуждаем от повече подробности, за да предоставим помощ. Изпратете друга жалба, така помагаме на играчите.

Надявам се, че ще успеете да схванете смисъла ми.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, просто направете коментара без обсъждане без оплакване, това е само за да ви кажа, че не можете да кажете нещо, защото лекотата, с която ви прекъсват е като ви закрият акаунтите, така че тук току-що ми затвориха акаунта в Novivet такъв Веднъж само за това, че му каза, че как е възможно те да не са имали способността да отговорят на въпросите, които човек задава на хората от поддръжката и техния мениджър, защото трябва да има мениджър? Те не ги учат, те ги обучават само да се подчиняват, те не ги обучават, те просто ги обучават и дразненето е, защото ги поставям под въпрос в отговорите, които дават. Така че, няма проблем, господа, можете да затворите тази врата, но тя отваря хиляди. Казвам колко е жалко да си добро казино, защото истината е, че няма да го критикувам, много е добро, но каква лоша постъпка, те не поемат отговорност за действията си за грешките си, те искат да бъдат чисти, но добре Времето ще покаже и ще видим Как ще бъдем, добре, ще продължа тук и тук Ще продължим Грижете се за себе си, благодаря ви и Грижете се за клиентите си, не се грижите за пари, истината е, че ще получите повече пари, като се грижите за клиентите си, отколкото като се грижите за парите, те не са такива, не знам, че знаят как да правят неща, за да обвиняват нещата, проверете не само със статии, че просто знаят как да ги залепят и дори не знаят какво казват, защото никога не са го чели напълно

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че изглежда просто не сте доволни от грубата подкрепа - добре

Все още ли търсите помощ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро, съжалявам, че съм отбранителен. Нямам опит с подобен вид помощ. Винаги погрешно смятам, че предпочитат казината.

Автоматичен превод:
arturodeleon160267
преди 1 година

Що се отнася до вашия коментар, в който казвате, че „не можете да кажете нищо, в противен случай казиното затваря акаунта ви". Предполагам, че винаги е най-добре да сте учтиви и да си сътрудничите, стига да имате някакъв баланс в сметката си в казиното. След като успеете да получите всички печалби, не се колебайте да изразите мнението си, без значение дали им харесва или не.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 седмици

Е, не въпреки че не са ми платили, искам да изпитам чувствата си. В момента съм в момент, в който ако ми платят, добре, ако не, нека се възползват. Не се ограничавам да изразявам чувствата си, когато ме изкарат от ума ми.

Автоматичен превод:
zeugirdorramo1012
преди 2 седмици

Здравейте,

Не съм сигурен какъв изглежда проблемът, но освен това, въз основа на последния ви потребителски преглед, изглежда, че не харесвате много това казино. Е, ако мога да започна с един въпрос, бих искал да знам дали имате нужда от някаква помощ.

Трудите ли се по някакъв начин да получите печалбите си? Питам, защото има доста голяма вероятност да успеем да помогнем.

Така че, моля, помислете за допълнително обяснение.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Освен това се опитват да ме измамят, имам множество предстоящи плащания на бонуси, чакам 13 дни, комуникирам ежедневно с поддръжката на казиното и те не са от полза, извършват измама на потребителите чрез подвеждаща реклама и неспазване на договора си (tyc ), които са две престъпления, едното криминално, а другото съответстващо на посоката на игри и томболи.

Автоматичен превод:
dgodgo
преди 3 дни

Ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип, моля, не се колебайте да подадете безплатна жалба. Сигурен съм, че ще направят всичко възможно, за да разрешат всичко. Моля, следвайте тази връзка, за да го направите, и ни уведомете, ако имате нужда от друга помощ.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини