НачалоФорумКазинаNovibet Casino - обща дискусия

Novibet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 4 месеца от mehmetaliii4545
|
1 535 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
mehmetaliii4545
преди 2 месеца

Някак си не разбирам, ти ни даде доказателствата, но спря да отговаряш. Как трябва да ви помогнем? Ето защо ви казвам да подадете нова жалба или да поискате повторно отваряне. Не мога да ви помогна от позицията си на администратор, но нашият екип ще се опита. Проблемът не беше на наша страна, но ако не отговорихте две седмици, значи беше на ваша страна.

Ще опитате ли отново, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре, ще направя каквото казвате и ще подам ново оплакване.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file Както виждате, направих новото си оплакване отново, надявам се, че можете да ми помогнете този път, желая ви хубав ден.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

file Подадох нова жалба по ваша молба.

Автоматичен превод:
mehmetaliii4545
преди 2 месеца

здравей

умен ход, просто останете с притежателя на жалбата до края на процеса, моля. Смятам, че е важно да ви напомня, че предишната жалба приключи неразрешена поради вашата липса на отговор . Би било чудесно да се предотврати това.

Благодаря ви за съдействието. 😎

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вчера се свързах с казиното и, както предупредихте, служителите на казиното казаха, че бонусът не е прехвърлен към моя акаунт, защото не съм активирал бонуса, но казиното не го приема. Искам жалбата да бъде затворена от мен свободна воля и не искам да играя отново в това казино, не е надеждно, благодаря ви за вниманието.

Автоматичен превод:
mehmetaliii4545
преди 2 месеца

Е, жалко, че се получи така. Но виждам, че сте отстояли позициите си и това казино ще бъде забранена зона за вас.

Така че няма какво повече да добавя, освен че се надявам, че ще се справите добре другаде и няма да имате подобни преживявания. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Последната ми дума е следната: Следя вашата платформа от около година, регистрирах се в много казина, за мен всичко е свързано с натрупване на опит, тези платформи са повече или по-малко за вас, служителите на груповата платформа и Научих правилата на казината. Съжалявам, че трябва да кажа, че съм човек, който обича бонусите. Кой не обича подаръци? Не мога да кажа със сигурност, защото не си спомням, мина известно време, така че искам да бъда помирителен, а не аргументиран и да кажа следващия път, гуру платформа за вашия интерес и интерес. Бих искал да благодаря на вашите власти и служители. Можете да затворите тази жалба до ръководителя на Espresiyalist. Казвам го по собствено желание, няма проблем.

Автоматичен превод:
mehmetaliii4545
преди 2 месеца

Това е официалната тема, нямате отворена жалба, така че няма какво да затворите. Но е добре, че описахте опита си поне за други играчи.

Лично за мен бонусите могат да бъдат доста трудни, така че ще внимавам, когато вземам такъв. Ако нещо не ми е ясно, бих проверил правилата и условията или директно ще попитам чат на живо. Знам, че много от проблемите, които възникват в казиното, са заради бонусите, затова го казвам.

Пожелавам ти късмет и да не се оказваш в същата ситуация в бъдеще.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини