ФорумКазинаNovibet Casino - обща дискусия

Novibet Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от mehmetaliii4545
|
1251 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Novibet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Присъединих се към това казино, платих първия бонус от 280 реала и той не беше прехвърлен 100% към моя акаунт. file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file Момичета, ние сме актьори, времето ни е ценно, играем помежду си, искаме услуга.

Автоматичен превод:
mehmetaliii4545
преди 3 месеца

Здравейте, изпълнихте ли всички условия за бонус, за да можете да теглите, да? Казиното не ви е поискало да потвърдите акаунта си?

Виждам, че сте направили тегленето си преди два дни, така че вероятно ще трябва да имате търпение.

Както и да е, можете ли да ми покажете кой бонус сте използвали?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Q Казвам ви, 100% бонус, как мога да покажа това, използвах го веднъж, приложението не го показва сега, не мога да ви кажа

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изображенията, които ти изпратих, не означават ли нищо? Разписките за парични преводи нищо ли не значат? Как мога да ви дам информация, когато цялата друга информация е предоставена?

Автоматичен превод:
mehmetaliii4545
преди 1 месец

Скъпи играч,

Къде смятате, че сме получили вашите гореспоменати трансфери, моля?

Почти съм сигурен, че не говорите за изпращането им до екипа на общността, прав ли съм? Във всеки случай, вместо да изпращате имейл, опитайте се да добавите екранните бележки или изображения директно към вашия отговор тук във форума, за да предотвратите други недоразумения, моля. Можете да направите това, като щракнете/докоснете иконата на снимката в менюто на горната публикация:

file

Също така бих искал да кажа, че не можем да ускорим процеса на теглене, защото не поддържаме казино. Все пак ви съветвам да бъдете търпеливи. В зависимост от опцията за плащане, която сте избрали, тегленията обикновено отнемат няколко дни, дори и без почивните дни.

И все пак съм малко объркан за това: „Използвах го веднъж, приложението не го показва сега"

Вашето теглене вижда ли се в касата ви или е свързано с нещо друго, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

filePhotographКакто можете да видите на снимките, имаше 100% бонус за първо влизане, но депозирах 280 бразилска валута, трябваше да ми дадат 280 бонус за това, но не го направиха, искам да ви кажа това.

Автоматичен превод:
mehmetaliii4545
преди 1 месец

Свързахте ли се обаче с поддръжката по този проблем? Те трябва да могат да ви помогнат.

Уведомете ни, ако имате някакви актуализации, моля, за да можем да се опитаме да го разгледаме по-добре.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, свързах се с тях, но те не помогнаха, затова ви препратих това.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Вижте, вижда се на снимката, която ви изпратих вчера, тази снимка не пристигна, току-що намерих тази снимка, разписка, показваща, че съм депозирал пари в това казино.

Автоматичен превод:
mehmetaliii4545
преди 1 месец

Добре, така че всъщност не сте получили бонуса, който ви се полагаше, нали? Когато се свързахте с поддръжката, какво ви казаха за тази ситуация?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Много се радвам, че видя и разбра това. Това е добра ситуация. Можем ли да получим тази цена от тях?

Автоматичен превод:
mehmetaliii4545
преди 1 месец

Видях, че имате подадена жалба срещу това казино, описваща същия проблем. Защо не ми отговори накрая? Нашият екип се опита да ви помогне. Може би е добра идея да поискате повторно разглеждане на жалбата и нашият екип ще се опита да направи всичко възможно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сър, ако изпращам пари на казина на другия край на света и играя игри във виртуална среда, мисля, че ще защитите правата ми, защото вярвам на груповата платформа и вярвам на вас.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Депозирам собствените си пари в казина, които никога не съм виждал през живота си и не знам в коя държава са. Защо се доверявам на груповата платформа? Ако не решите моите проблеми и проблемите на хора като мен. Ако не разрешите проблемите им, тези казина ще действат както искат и това ще ни направи жертва. Вярвам ви и искам цената, която заслужавам от това казино.

Автоматичен превод:
mehmetaliii4545
преди 1 месец

Вярвам, че най-неотложният въпрос е, че трябва да си сътрудничите; в противен случай нашият специалист по жалби няма да продължи напред. За да използваме вашия език „за защита на правата си", трябва да поддържаме връзка. Това е част от сделката. Има ли смисъл за вас?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Вече ви изпратих снимките и разписките. Искам тази 100% бонус сума от това казино. Това е бонусът за първи депозит, на който имам право.

Автоматичен превод:
mehmetaliii4545
преди 1 месец

Е, това е хубаво, но вижте какво пише Радка? Ние сме администратори на форума и не се занимаваме с жалби или по-скоро не ги решаваме. Ако смятате, че сте имали право на този бонус и казиното не ви го е дало, можете да подадете жалба и да сътрудничите на нашия екип. Те ще се опитат да ви помогнат.

От казиното обаче не обясниха защо не са ти го дали?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Виждам, че нищо не можеш да направиш. Ние си пишем от около месец. Подадох жалба и ви изпратих всички необходими доказателства и снимки. Виждам, че не можете да ми помогнете. Ще прекъсна връзката си с това казино. Дори и да си лъжлив крадец на казино, аз вече не ти вярвам. винаги е така.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини