преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Novibet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Присъединих се към това казино, платих първия бонус от 280 реала и той не беше прехвърлен 100% към моя акаунт.
I joined this casino, paid the first bonus of 280 reais and it wasn't transferred 100% to my account.
Entrei neste cassino, paguei o primeiro bônus de 280 reais e não foi transferido 100% para minha conta.
Здравейте, изпълнихте ли всички условия за бонус, за да можете да теглите, да? Казиното не ви е поискало да потвърдите акаунта си?
Виждам, че сте направили тегленето си преди два дни, така че вероятно ще трябва да имате търпение.
Както и да е, можете ли да ми покажете кой бонус сте използвали?
Hi, so did you meet all the bonus conditions to be able to withdraw yes ? The casino didn't ask you to verify your account ?
I see that you made your withdrawal two days ago, so you will probably have to be patient.
Anyway, can you please show me which bonus you used ?
Изображенията, които ти изпратих, не означават ли нищо? Разписките за парични преводи нищо ли не значат? Как мога да ви дам информация, когато цялата друга информация е предоставена?
Do the images I sent you not mean anything? Do the money transfer receipts not mean anything? How can I give you information when all other information is given?
Скъпи играч,
Къде смятате, че сме получили вашите гореспоменати трансфери, моля?
Почти съм сигурен, че не говорите за изпращането им до екипа на общността, прав ли съм? Във всеки случай, вместо да изпращате имейл, опитайте се да добавите екранните бележки или изображения директно към вашия отговор тук във форума, за да предотвратите други недоразумения, моля. Можете да направите това, като щракнете/докоснете иконата на снимката в менюто на горната публикация:
Също така бих искал да кажа, че не можем да ускорим процеса на теглене, защото не поддържаме казино. Все пак ви съветвам да бъдете търпеливи. В зависимост от опцията за плащане, която сте избрали, тегленията обикновено отнемат няколко дни, дори и без почивните дни.
И все пак съм малко объркан за това: „Използвах го веднъж, приложението не го показва сега"
Вашето теглене вижда ли се в касата ви или е свързано с нещо друго, моля?
Dear player,
Where do you believe we have received your aforementioned transfers, please?
I'm almost certain you are not talking about sending them to the Community Team, am I correct? In any case, rather then sending an email, try to add the screesnots or images directly to your reply here on the forum to prevent other missunderstandings, please. You may do so by clicking/tapping the picture icon in the upper post menu:
I would also like to say we can't speed up the withdrawal process because we are not casino support. I advise you to be patient, though. Based on the payment option you chose, the withdrawals usually take a few days, even without weekends involved.
Yet I'm a bit confused about this: "I used it once, the application does not show it now"
Is your submitted withdrawal visible in your cashier, or is it related to something else, please?
PhotographКакто можете да видите на снимките, имаше 100% бонус за първо влизане, но депозирах 280 бразилска валута, трябваше да ми дадат 280 бонус за това, но не го направиха, искам да ви кажа това.
PhotographAs you can see in the photos, there was a 100% first entry bonus, but I deposited 280 Brazilian currency, they should have given me 280 Bonus for this, they didn't, I want to tell you this.
Свързахте ли се обаче с поддръжката по този проблем? Те трябва да могат да ви помогнат.
Уведомете ни, ако имате някакви актуализации, моля, за да можем да се опитаме да го разгледаме по-добре.
Have you contacted the support regarding this issue, though? They should be able to help you out.
Let us know if you have any updates, please, so we can try to have a better look at it.
Вижте, вижда се на снимката, която ви изпратих вчера, тази снимка не пристигна, току-що намерих тази снимка, разписка, показваща, че съм депозирал пари в това казино.
Look, it can be seen in the photo I sent you yesterday, that photo didn't arrive, I just found that photo, a receipt showing that I deposited money in this casino.
Olha, pode ser visto na foto que te enviei ontem, essa foto não chegou, acabei de encontrar essa foto, um recibo mostrando que depositei dinheiro neste cassino.
Добре, така че всъщност не сте получили бонуса, който ви се полагаше, нали? Когато се свързахте с поддръжката, какво ви казаха за тази ситуация?
Okay, so it's actually that you didn't get the bonus you were entitled to, yes? When you contacted support, what did they tell you about this situation?
Много се радвам, че видя и разбра това. Това е добра ситуация. Можем ли да получим тази цена от тях?
I'm very happy that you saw and understood this. This is a good situation. Can we get this price from them?
Estou muito feliz que você viu e entendeu isso. Esta é uma boa situação. Podemos conseguir esse preço com eles?
Видях, че имате подадена жалба срещу това казино, описваща същия проблем. Защо не ми отговори накрая? Нашият екип се опита да ви помогне. Може би е добра идея да поискате повторно разглеждане на жалбата и нашият екип ще се опита да направи всичко възможно.
I saw that you had a complaint filed against this casino describing the same problem. Why didn't you reply in the end? Our team tried to help you. It might be a good idea to request a reopening of the complaint and our team will try to do their best.
Сър, ако изпращам пари на казина на другия край на света и играя игри във виртуална среда, мисля, че ще защитите правата ми, защото вярвам на груповата платформа и вярвам на вас.
Sir, if I am sending money to casinos on the other side of the world and playing games in a virtual environment, I think you will defend my rights because I trust the group platform and I trust you.
Депозирам собствените си пари в казина, които никога не съм виждал през живота си и не знам в коя държава са. Защо се доверявам на груповата платформа? Ако не решите моите проблеми и проблемите на хора като мен. Ако не разрешите проблемите им, тези казина ще действат както искат и това ще ни направи жертва. Вярвам ви и искам цената, която заслужавам от това казино.
I deposit my own money in casinos that I have never seen in my life and I do not know which country they are in. Why do I trust the group platform? If you do not solve my problems and the problems of people like me. If you don't solve their problems, these casinos will act as they want and this will victimize us. I trust you and I want the price I deserve from this casino.
Вярвам, че най-неотложният въпрос е, че трябва да си сътрудничите; в противен случай нашият специалист по жалби няма да продължи напред. За да използваме вашия език „за защита на правата си", трябва да поддържаме връзка. Това е част от сделката. Има ли смисъл за вас?
I believe the most pressing matter is that you must cooperate; otherwise, our complaint specialist won't progress further. To use your language "to defend your rights" we need you to stay in touch. That's part of the bargain. Does it make sense to you?
Вече ви изпратих снимките и разписките. Искам тази 100% бонус сума от това казино. Това е бонусът за първи депозит, на който имам право.
I've already sent you the photos and receipts. I want this 100% bonus amount from this casino. This is the first deposit bonus I'm entitled to.
JáJá lhe enviei as fotos e os recibos. Quero este valor de bônus de 100% deste cassino. Este é o bônus de primeiro depósito a que tenho direito.
Е, това е хубаво, но вижте какво пише Радка? Ние сме администратори на форума и не се занимаваме с жалби или по-скоро не ги решаваме. Ако смятате, че сте имали право на този бонус и казиното не ви го е дало, можете да подадете жалба и да сътрудничите на нашия екип. Те ще се опитат да ви помогнат.
От казиното обаче не обясниха защо не са ти го дали?
Well, that's nice, but see what Radka writes? We are admins on the forum and we don't deal with complaints, or rather we don't solve them. If you feel that you were entitled to this bonus and the casino didn't give it to you, you can open a complaint and cooperate with our team. They will try to help you.
However, the casino did not explain why they did not give it to you?
Виждам, че нищо не можеш да направиш. Ние си пишем от около месец. Подадох жалба и ви изпратих всички необходими доказателства и снимки. Виждам, че не можете да ми помогнете. Ще прекъсна връзката си с това казино. Дори и да си лъжлив крадец на казино, аз вече не ти вярвам. винаги е така.
I see you can't do anything. We've been corresponding for about a month. I filed a complaint and sent you all the necessary evidence and photos. I see that you can't help me. I'm going to break my relationship with this casino. Even if you are a lying casino thief, I don't trust you anymore. it's always like this.
Vejo que você não pode fazer nada. Estamos nos correspondendo há cerca de um mês. Apresentei uma reclamação e enviei a você todas as evidências e fotos necessárias.Vejo que você não poderá me ajudar. Vou quebrar todo o meu relacionamento com este cassino. Mesmo que você seja um ladrão de cassino mentiroso, não confio mais em você. é sempre assim.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.