НачалоФорумКазинаNordSlot Casino - обща дискусия

NordSlot Casino - обща дискусия (страница 2)

 от sammy9954
|
15 738 преглеждания 41 отговора |
|
1 2 3
Rami2603

Хм, това е жалко положение. Вероятно бих обяснил на казиното същото, което обяснихте тук. Просто им кажете за неуспешните опити и също така им кажете, че вашият лимит на Paysafe сега е променен. Не можете да направите много повече. Както и да е, профилът ви в Nordslot е потвърден? Изпратихте ли им вече личната си карта и други документи?

Автоматичен превод:
Daniel

Точно така обясних на казиното, но от дни не получавам отговор на имейлите си.

Не сметката ми все още не е потвърдена, защото не съм поискана за нея, очевидно искат само определена сума или с второто плащане.

Подадох жалба за това.

Автоматичен превод:

Що се отнася до изплащанията, казиното е последната кал без никакви ограничения, но не помага, ако изчакате 1 седмица за изплащанията си

Автоматичен превод:
Rami2603

Това винаги е най -лошият случай, когато казино спре да общува с клиент. Надявам се да успеем да помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:

Така че се върнах.

Комуникацията по електронна поща за съжаление е много лоша. Но чатът на живо е отличен и получавате помощ директно.

Глупаво е, че когато „не сте влезли" нямате достъп до чата на живо.

В крайна сметка трябваше да „пренеса контрабандата си в чата на живо" чрез колега, от който първоначално се „страхувах", защото не ви е позволено да имате 2 акаунта и след това можех да бъда заподозрян.


Автоматичен превод:
Rami2603

Това всъщност е нещо, което съм виждал няколко пъти в историята. Нерегистрираните играчи нямат достъп до чата на живо. Нямате достъп до профила си, тъй като той е заключен, вие се свързвате с казиното по имейл, но не получавате отговори, така че просто създавате нов акаунт, за да се свържете с поддръжката. Изобщо не използвате този акаунт за хазарт. Както и да е, по -късно казиното се свързва с вас, че печалбите ви в първата сметка са анулирани, тъй като сте нарушили техните условия (няколко сметки). Глупаво е, знам.

Автоматичен превод:

Хей момчета

Колко време беше процесът на проверка за вас, момчета?

Чакам от известно време и това е същата история в чата на живо.

Моля, проявете търпение, извинете за забавянето. Не се безпокой.

Спечелих доста, предполагам, че късметът на моята шестица. Но не мога да изтегля пари, тъй като не съм проверил.



Автоматичен превод:
JJRyb

Чудя се, колко време чакате проверката?

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Daniel

От 12 октомври

Автоматичен превод:
JJRyb

Това е доста дълго време, но има казина (не най-добрите), където може да отнеме 2-3 седмици. Ако те помолят да изчакате, вероятно ще изчакам и ще им изпращам напомняне на всеки няколко дни.

Автоматичен превод:
Daniel

Благодаря.

Доста е разочароващо, когато имате голямо количество печалби, които искате да изтеглите, но получавате само, не се притеснявайте, проявете търпение и така нататък.

Автоматичен превод:
JJRyb

От друга страна, добрият знак е, че казиното все още комуникира с вас и акаунтът ви не е блокиран. Просто се уверете, че не губите печалбите си, преди да успеете да потвърдите акаунта си! Това се случва доста често, когато играчите са нетърпеливи.

Автоматичен превод:
Daniel

Това, което се случи в началото, но това доведе само до по -големи печалби всъщност. Предполагам, че късметът имаше моите шестици.

Автоматичен превод:
JJRyb

Знаете ли дали е възможно да се определят лимити за загуби в казиното? Бих казал, че наистина си заслужава. Няма да имаш късмет завинаги 🙂

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Не съм докосвал средствата на 16 -ти и 17 -ти и няма да ги докосна, докато не ги имам в сметката си

Автоматичен превод:
JJRyb

Надявам се. Бъдете силни и ни информирайте! 🙂

Автоматичен превод:

От вчера получих имейл, акаунтът ми е потвърден. Сега просто ще трябва да изчакам процеса на оттегляне

Автоматичен превод:
JJRyb

Чудесна новина, вие сте на половината път! Винаги е хубаво да чуете, когато играчът печели, така че, моля, информирайте ни.

Автоматичен превод:

Добър ден,

И аз не получих отговор на имейла си от три дни.


След победа акаунтът ми беше блокиран за една нощ, нито имейлите ми, нито проверката на KYC бяха отговорени.


Поддръжката на живо също не е налична, докато акаунтът е спрян.


Може ли някой да ми помогне допълнително? 🍀🙏


Благодаря ти много

Автоматичен превод:
Ocbs

Хм, дори ако на уебсайта им пише „Членовете на нашия екип за поддръжка са на разположение 24/7, за да ви помогнат и да отговорят на всичките ви запитвания по всяко време, чрез чат или имейл", не намерих опция да се свържа с тях чрез чат, което би било по-бързият вариант в сравнение с имейлите.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини