ФорумКазинаNordSlot Casino - обща дискусия

NordSlot Casino - обща дискусия

преди 2 години от sammy9954
|
10326 преглеждания 41 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NordSlot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Чаках изплащането си чрез Neteller в продължение на 2 дни, въпреки че сметката ми отдавна е проверена ... Мисля, че тук се изплащате много бавно или може би изобщо не ...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Профилът ми е потвърден и чакам изплащането си повече от 48 часа. Винаги съм отлаган, имахме много работа, забавя се .... сега мисля, че има повече чакащи парите си, изплатих 480 чрез neteller 😅😅, но след това се подобри, това ще бъде грешен чат 😆😆 така че някой друг вероятно все още чака парите си досега, най -ненадеждното казино, в което съм играл

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
sammy9954
преди 2 години

2 дни чакане са добре. Това е просто, някой трябва да одобри оттеглянето ви ръчно и вероятно има повече контакти или предстоящи тегления от обикновено. Вероятно сте на опашка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не знам от никое казино 2 дни за Neteller са вече над 2 дни ...

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че нищо не се случва всеки ден в чата едни и същи приказки ...

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не след дълго имах парите с Mr. file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече никой не отговаря и чатът е деактивиран, така че това е 100% измамен сайт, но очевидно и това не помага, тъжно ....

Автоматичен превод:
sammy9954
преди 2 години

Бих им дал поне седмица и след това, ако не получите печалбите, можете да подадете жалба на нашия уебсайт.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре до понеделник, нищо няма да дойде без оплакване ...

Автоматичен превод:
преди 2 години

или изпратете факс 2x проверете и т.н. ... така че да спечелите време

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

регистрирайте ме в понеделник, след това изтече 1 седмица

Автоматичен превод:
преди 2 години

Парите са налични, сметката е блокирана директно, ако искате да чакате вечно за плащания, тук сте в добри ръце ....

Автоматичен превод:
sammy9954
преди 2 години

Защо акаунтът е блокиран? Дадоха ли ви причината?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Явно го е заключил сам.

✌🏻🙂

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Бях го блокирал сам, след като парите бяха преведени, докато не беше свикнал да чака повече от 3 дни за изплащане на Neteller с всички други доставчици, където залагам 1-2 часа пари там 🙂

Автоматичен превод:
sammy9954
преди 2 години

О, виждам. Благодаря за актуализацията. Това все още е ново казино, така че е трудно да се каже как ще се развиват в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Довиждане,

имам малък проблем с Nordslot.

Вчера вчера платих нещо няколко пъти и след това, за щастие, исках да платя нещо. Тогава само Paysafecard отиде първи, всичко беше добре за първи път с Paysafecard.

Тъй като акаунтът ми в Paysafecard все още не е потвърден, често получавах съобщение за грешка по време на изплащането.

Докато след това не увеличих лимита си на Paysafe до неограничен, акаунтът ми в Nordslot беше блокиран, вероятно поради предишните 5-6 опита за теглене на парите.


Paysafe вече е проверен и трябва да работи, но Nordslot блокира акаунта ми. Не съм получил нито един отговор по имейл в продължение на 2 дни и чат на живо, където получавам отговор директно, вече нямам достъп, защото това е само за тези, които са влезли.


Някой има ли представа какво мога да направя там?

Благодаря!

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини